Премини към съдържание

Пружини за Галант 2.0 ?


seducer

Препоръчано мнение

Добри са, но за гладки пътища. С 40 мм надолу и 17-ки се получава много добро тръскало. Предполагам че ще е нещо от рода на возията в Сузуки Самурай, където думите друсане, подскачане и тръскане придобиват нов смисъл и са на особена почит.

Аз съм точно със 17-ки и такива пружини и не е тръскало, вярно че е твърдо, но кефа е голям само като я погледна отстрани. С обикновенните пружини е смешна със 17-ките според мене.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 61
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Колко сантиметра има при калниците? Или ако имаш снимка отстрани на колата дай да видим. Моята е някъде 5 см отпред и 3 отзад. С шублера от ръба на веждата и в центъра й до грайферите има 51 мм и 31 мм. Гумите са малко по-големи от предписанията на производителя. Със 17-ките беше доста твърдичка. И колко ще стане като сложа -30 пружини? Та тя ще се зарови в асфалта.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако някой проявява интерес към Айбах пружини, имам едни карани около 30 000км. Доста добре седят наистина със 17-ки джанти, но и доста става ниска колата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колко сантиметра има при калниците? Или ако имаш снимка отстрани на колата дай да видим. Моята е някъде 5 см отпред и 3 отзад. С шублера от ръба на веждата и в центъра й до грайферите има 51 мм и 31 мм. Гумите са малко по-големи от предписанията на производителя. Със 17-ките беше доста твърдичка. И колко ще стане като сложа -30 пружини? Та тя ще се зарови в асфалта.

Ще я измеря, защото сега с тези пружини с които е бая е увиснала отзад, аз бордюри не катеря с нея, че е ниска ниска е. http://prikachi.com/images/286/5472286x.jpg

Редактирано от seducer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колко сантиметра има при калниците? Или ако имаш снимка отстрани на колата дай да видим. Моята е някъде 5 см отпред и 3 отзад.

Значи задните пружини са ти омекнали ..

С Айбаж и 17" Жанти трябва да стои ето така ..

 

http://media.snimka.bg/6702/019659893.jpg?r=0

 

 

Т.е. разстоянията отпред и отзад трябва да са еднакви . Видиш ли че отзад стане като Немска овчарка :) значи си за пружини ..:D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще я измеря, защото сега с тези пружини с които е бая е увиснала отзад, аз бордюри не катеря с нея, че е ниска ниска е. http://prikachi.com/images/286/5472286x.jpg

 

 

За твоят Галант, информация може да даде Росен. Мисля, че беше негов преди време...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...Видиш ли че отзад стане като Немска овчарка :) значи си за пружини ..:D

За смяна са отдавна горките, няма съмнение. Само да не се накокошини задницата, че трябва да взема 2-3 бабаита на задната седалка да ускорят процеса по улягане на новите. Като навремето москвичите с шпреховани ресьори. Или както там се нарича този процес.

Галантния от снимката е стойкаджия :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Галантния от снимката е стойкаджия :good:

Той вече не е Галант, а ВР под прикритие ..;)

А предните амортисьори дето още не си качил, са от него ..:P

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Банда ето малко подобни неща за продаване на някой нещо ако му върши работа да звънка....

 

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=27221&st=0&p=265376entry265376

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За твоят Галант, информация може да даде Росен. Мисля, че беше негов преди време...

В грешка си. Този галант беше купен от мене преди 3 години и половина от Монтана и беше тъкмо вкаран от Австрия. Всички шукарийки аз съм си ги правил с течение на времето :yes3:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От вчера съм с нови задни пружини, които са с поне 4 см. по-дълги от задните. Стойката на колата сега ми е много странна. Доближава се до "Нива". Не съм мерил разстоянието до веждите, но отпред ми изглежда по-ниска с около 1-1,5 см. Преди приличаше на немска овчарка, а сега на заек. Нещо сме окепезили при работата и отзад вдясно нещо много сериозно ломборосва. Изхвърлих всичко от багажника и си клопа. След работа ще вървя да търся причината.

Иначе е стабиляга на пътя. Сменените предни амортисьори също оказват влияние :drive:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

. Не съм мерил разстоянието до веждите, но отпред ми изглежда по-ниска с около 1-1,5 см. Преди приличаше на немска овчарка, а сега на заек.

Това е перфектната стойка на един гепард, бих казал ..:D

Я качи някоя снимка да видим стойката .. И кажи с какви амове си отзад ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Клопането се оказа от развит говорител (заден десен). Не знам кой е пипал там, но го оправих. Скъса ми нервите, изхвърлих всичко от багажника и утре ще го подреждам.

Амовете са недолюбвани от повечето от вас - Monroe reflex twin disc technology. Снимка утре :rolleyes:

Не мога да свикна с тази задница. Хем съм с големи колела (205/65 15") и мяза на лада нива. Представям си каква гледка щеше да е с предписаваните 195/60 :icon_doh: А с 14-ки (дип че не стават 14-ки) щеше хептен да ме е срам да го карам. Аз ще си ида с него след като няма никой да види кой се качва :help:

Старите пружини са с 1 мм по-дебели, същия брой навивки и с някъде 4-4,5 см. по-къси. Те са се скъсили от самосебе си, ама с колко не знам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

E с Рефлекса не вярвам да стои чак толкова висока, той е по къс от маслените амортисяори и след някой ден, като се улегнат пружините ще си застане баш как си трЕбе..

Ти просто си свикнал да я гледаш със спортното окачване и за това ти се види като лада ..:)

А Монрото изобщо не е недолюбвано, доста хора тук карат с такова и са доволни ..;)

Просто има такива, дето мразят всичко Европейско ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А Монрото изобщо не е недолюбвано, доста хора тук карат с такова и са доволни ..;)

Просто има такива, дето мразят всичко Европейско ..

 

 

Перфектни са рефлекса, аз много доволен :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

отпреди малко.

Перфектна е стойката ..:icon_thumbup: Особено сега за зимата си екстра с този просвет ..

Имай в предвид, че след време ще клекне още малко ..

Само ме притеснява тракането на повдигачите :P абе работи почти като моя дизел ..:D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами тя и моята е с горе-долу толкова,ама като се седне отзад и кляка веднага. По-нагоре от това не трябва да е.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не тракат. Поне не на клипа. При студен старт джасат няколко, но те уверявам, че на клипа не клопат.

Коментираха в един форум видео на нов модел на онази марка, чиято емблема подсказва колко колелета има колата, работата на TFSI 3000 сс. Цъкаше точно като аналогичния дизелов. Е, случи се че видях такава кола и ако не бяха пушечетата пАра от ауспусите нямаше да разбера, че работи. Явно микрофонът си казва думата - предава каквото си иска. Да не казвам пък какъв шум се генерира като снимам клип в движение. Ще се зачуди човек как не съм оглушал още и как въобще седя в това нещо. Шум от клип с моя телефон докато карам се равнява на истинския шум, на който можеш да се насладиш в камион "Ифа" с 6 тона товар по баир нагоре.

Ауспухът е познатият "тих ремус". Знаете как се чува (чува е силно казано) - като съскане на гъсок, а на клипа все едно съм с изгнило гърне от жигула, което допълнително съм изтърбушил.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Смених амортисьори и пружини преди 2 дни...Мислех си, че досега съм карал кола, ама май си е било каручка! Разликата е огромна, а старите амортисьори бяха толкоз зле, че изобщо не връщаха - явно колата е била само на пружини досега. Въпреки това обаче лятото изкара 70% на тресачката (!!!) На заплата ще ида от любопитство пак на тресачка, да видим с новото окачване колко %-та ще изкара http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е айде честито, остава да почерпиш :icon_thumbup: ..

 

П.С> Маслените амортисьори по принцип не връщат ако не знаеш .. а оригиналните са такива... :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

..

 

П.С> Маслените амортисьори по принцип не връщат ако не знаеш .. а оригиналните са такива... :rolleyes:

Те и газовите като са на колата не връщат ..:) Връщането е изцяло от пружините ..
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...