seducer Публикувано 8 ноември 2012 Автор Сподели Публикувано 8 ноември 2012 Добри са, но за гладки пътища. С 40 мм надолу и 17-ки се получава много добро тръскало. Предполагам че ще е нещо от рода на возията в Сузуки Самурай, където думите друсане, подскачане и тръскане придобиват нов смисъл и са на особена почит.Аз съм точно със 17-ки и такива пружини и не е тръскало, вярно че е твърдо, но кефа е голям само като я погледна отстрани. С обикновенните пружини е смешна със 17-ките според мене. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 8 ноември 2012 Сподели Публикувано 8 ноември 2012 Колко сантиметра има при калниците? Или ако имаш снимка отстрани на колата дай да видим. Моята е някъде 5 см отпред и 3 отзад. С шублера от ръба на веждата и в центъра й до грайферите има 51 мм и 31 мм. Гумите са малко по-големи от предписанията на производителя. Със 17-ките беше доста твърдичка. И колко ще стане като сложа -30 пружини? Та тя ще се зарови в асфалта. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bishi Публикувано 8 ноември 2012 Сподели Публикувано 8 ноември 2012 Ако някой проявява интерес към Айбах пружини, имам едни карани около 30 000км. Доста добре седят наистина със 17-ки джанти, но и доста става ниска колата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
seducer Публикувано 9 ноември 2012 Автор Сподели Публикувано 9 ноември 2012 (редакция) Колко сантиметра има при калниците? Или ако имаш снимка отстрани на колата дай да видим. Моята е някъде 5 см отпред и 3 отзад. С шублера от ръба на веждата и в центъра й до грайферите има 51 мм и 31 мм. Гумите са малко по-големи от предписанията на производителя. Със 17-ките беше доста твърдичка. И колко ще стане като сложа -30 пружини? Та тя ще се зарови в асфалта.Ще я измеря, защото сега с тези пружини с които е бая е увиснала отзад, аз бордюри не катеря с нея, че е ниска ниска е. http://prikachi.com/images/286/5472286x.jpg Редактирано 9 ноември 2012 от seducer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 9 ноември 2012 Сподели Публикувано 9 ноември 2012 Колко сантиметра има при калниците? Или ако имаш снимка отстрани на колата дай да видим. Моята е някъде 5 см отпред и 3 отзад.Значи задните пружини са ти омекнали ..С Айбаж и 17" Жанти трябва да стои ето така .. http://media.snimka.bg/6702/019659893.jpg?r=0 Т.е. разстоянията отпред и отзад трябва да са еднакви . Видиш ли че отзад стане като Немска овчарка значи си за пружини ..:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 9 ноември 2012 Сподели Публикувано 9 ноември 2012 Ще я измеря, защото сега с тези пружини с които е бая е увиснала отзад, аз бордюри не катеря с нея, че е ниска ниска е. http://prikachi.com/images/286/5472286x.jpg За твоят Галант, информация може да даде Росен. Мисля, че беше негов преди време... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 9 ноември 2012 Сподели Публикувано 9 ноември 2012 ...Видиш ли че отзад стане като Немска овчарка значи си за пружини ..:DЗа смяна са отдавна горките, няма съмнение. Само да не се накокошини задницата, че трябва да взема 2-3 бабаита на задната седалка да ускорят процеса по улягане на новите. Като навремето москвичите с шпреховани ресьори. Или както там се нарича този процес.Галантния от снимката е стойкаджия :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 9 ноември 2012 Сподели Публикувано 9 ноември 2012 Галантния от снимката е стойкаджия :good:Той вече не е Галант, а ВР под прикритие ..;)А предните амортисьори дето още не си качил, са от него ..:P Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 9 ноември 2012 Сподели Публикувано 9 ноември 2012 Да не е VR2??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 9 ноември 2012 Сподели Публикувано 9 ноември 2012 За твоят Галант, информация може да даде Росен. Мисля, че беше негов преди време...Не е моят, прилича, но не е. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BATKO ROY Публикувано 9 ноември 2012 Сподели Публикувано 9 ноември 2012 Банда ето малко подобни неща за продаване на някой нещо ако му върши работа да звънка.... http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=27221&st=0&p=265376entry265376 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
seducer Публикувано 9 ноември 2012 Автор Сподели Публикувано 9 ноември 2012 За твоят Галант, информация може да даде Росен. Мисля, че беше негов преди време...В грешка си. Този галант беше купен от мене преди 3 години и половина от Монтана и беше тъкмо вкаран от Австрия. Всички шукарийки аз съм си ги правил с течение на времето Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 16 ноември 2012 Сподели Публикувано 16 ноември 2012 От вчера съм с нови задни пружини, които са с поне 4 см. по-дълги от задните. Стойката на колата сега ми е много странна. Доближава се до "Нива". Не съм мерил разстоянието до веждите, но отпред ми изглежда по-ниска с около 1-1,5 см. Преди приличаше на немска овчарка, а сега на заек. Нещо сме окепезили при работата и отзад вдясно нещо много сериозно ломборосва. Изхвърлих всичко от багажника и си клопа. След работа ще вървя да търся причината.Иначе е стабиляга на пътя. Сменените предни амортисьори също оказват влияние Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 16 ноември 2012 Сподели Публикувано 16 ноември 2012 . Не съм мерил разстоянието до веждите, но отпред ми изглежда по-ниска с около 1-1,5 см. Преди приличаше на немска овчарка, а сега на заек. Това е перфектната стойка на един гепард, бих казал ..:DЯ качи някоя снимка да видим стойката .. И кажи с какви амове си отзад .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 16 ноември 2012 Сподели Публикувано 16 ноември 2012 Клопането се оказа от развит говорител (заден десен). Не знам кой е пипал там, но го оправих. Скъса ми нервите, изхвърлих всичко от багажника и утре ще го подреждам.Амовете са недолюбвани от повечето от вас - Monroe reflex twin disc technology. Снимка утре :rolleyes: Не мога да свикна с тази задница. Хем съм с големи колела (205/65 15") и мяза на лада нива. Представям си каква гледка щеше да е с предписаваните 195/60 :icon_doh: А с 14-ки (дип че не стават 14-ки) щеше хептен да ме е срам да го карам. Аз ще си ида с него след като няма никой да види кой се качва :help: Старите пружини са с 1 мм по-дебели, същия брой навивки и с някъде 4-4,5 см. по-къси. Те са се скъсили от самосебе си, ама с колко не знам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 16 ноември 2012 Сподели Публикувано 16 ноември 2012 E с Рефлекса не вярвам да стои чак толкова висока, той е по къс от маслените амортисяори и след някой ден, като се улегнат пружините ще си застане баш как си трЕбе..Ти просто си свикнал да я гледаш със спортното окачване и за това ти се види като лада ..А Монрото изобщо не е недолюбвано, доста хора тук карат с такова и са доволни ..;)Просто има такива, дето мразят всичко Европейско .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 16 ноември 2012 Сподели Публикувано 16 ноември 2012 А Монрото изобщо не е недолюбвано, доста хора тук карат с такова и са доволни ..;)Просто има такива, дето мразят всичко Европейско .. Перфектни са рефлекса, аз много доволен :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 17 ноември 2012 Сподели Публикувано 17 ноември 2012 отпреди малко. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 17 ноември 2012 Сподели Публикувано 17 ноември 2012 отпреди малко.Перфектна е стойката ..:icon_thumbup: Особено сега за зимата си екстра с този просвет ..Имай в предвид, че след време ще клекне още малко ..Само ме притеснява тракането на повдигачите :P абе работи почти като моя дизел ..:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 17 ноември 2012 Сподели Публикувано 17 ноември 2012 Ами тя и моята е с горе-долу толкова,ама като се седне отзад и кляка веднага. По-нагоре от това не трябва да е. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 17 ноември 2012 Сподели Публикувано 17 ноември 2012 (редакция) Не тракат. Поне не на клипа. При студен старт джасат няколко, но те уверявам, че на клипа не клопат. Коментираха в един форум видео на нов модел на онази марка, чиято емблема подсказва колко колелета има колата, работата на TFSI 3000 сс. Цъкаше точно като аналогичния дизелов. Е, случи се че видях такава кола и ако не бяха пушечетата пАра от ауспусите нямаше да разбера, че работи. Явно микрофонът си казва думата - предава каквото си иска. Да не казвам пък какъв шум се генерира като снимам клип в движение. Ще се зачуди човек как не съм оглушал още и как въобще седя в това нещо. Шум от клип с моя телефон докато карам се равнява на истинския шум, на който можеш да се насладиш в камион "Ифа" с 6 тона товар по баир нагоре.Ауспухът е познатият "тих ремус". Знаете как се чува (чува е силно казано) - като съскане на гъсок, а на клипа все едно съм с изгнило гърне от жигула, което допълнително съм изтърбушил. Редактирано 17 ноември 2012 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 24 ноември 2012 Сподели Публикувано 24 ноември 2012 Смених амортисьори и пружини преди 2 дни...Мислех си, че досега съм карал кола, ама май си е било каручка! Разликата е огромна, а старите амортисьори бяха толкоз зле, че изобщо не връщаха - явно колата е била само на пружини досега. Въпреки това обаче лятото изкара 70% на тресачката (!!!) На заплата ще ида от любопитство пак на тресачка, да видим с новото окачване колко %-та ще изкара http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 24 ноември 2012 Сподели Публикувано 24 ноември 2012 Е айде честито, остава да почерпиш :icon_thumbup: .. П.С> Маслените амортисьори по принцип не връщат ако не знаеш .. а оригиналните са такива... :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 24 ноември 2012 Сподели Публикувано 24 ноември 2012 Бяха Sachs старите. Факт е обаче, че не зная дали са били маслени. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 25 ноември 2012 Сподели Публикувано 25 ноември 2012 .. П.С> Маслените амортисьори по принцип не връщат ако не знаеш .. а оригиналните са такива... :rolleyes:Те и газовите като са на колата не връщат .. Връщането е изцяло от пружините .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.