mitsubishi_user Публикувано 3 ноември 2012 Сподели Публикувано 3 ноември 2012 Здравейте колеги, Имам въпрос относто монтирането на реле за автоматично включване на фаровете. Къде се намира кабелът и какъв е(ако някой може да го опише и посочи), свързан с контролната лампа за зареждането на акумулатора? Предполагам НЕ е такъв, който отива към компютъра.Колата е Спейс Стар, 1.3, 1999г. И още едно въпросче.Въпросните SmartDRL или Automatic Lights-2, възможни ли са да се използват със схемите, които съм посочил?http://prikachi.com/images/245/5453245f.jpghttp://prikachi.com/images/249/5453249R.jpg Благодаря предварително! p.s. Моля само да пишат компетентни към въпроса хора, че с тока шега не бива Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanislavSt Публикувано 5 ноември 2012 Сподели Публикувано 5 ноември 2012 Все ми се върти из главата че кабела с син(син с бяло),на дясната букса на таблото.Със сигурност може да се провери като се свали таблото и се проследи към коя пътечка отива крушката за зареждане на акумулатора.Аз от там съм взел сигнал за моя DRL ,но беше преди 4г и не помня точно цвета.Това ти е по схема 1- букса B-02 ,2пин.За да се включат фаровете с габаритите е достатъчно да се свърже 2 пин(или 6ти-все тая) от COLUMN SWITCH(схема 2)(лоста от ляво на волана ) към маса.Само за да светнат късите е по-сложно,а и трябва вечерно време ръчно да си включваш останалото осветление. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka_1 Публикувано 5 ноември 2012 Сподели Публикувано 5 ноември 2012 Automatic Lights-2 може да се преправи малко и да стане на автомобил с инсталация с ,,-" за целта се слага един електролитен кондензатор 100мф/25V на изхода на модула, който захранва крушките (жълто зелен кабел) и едно реле 12V/40A и през него се подава минус на късите светлини, а не на дългите. С една дума използва се контролера в модула да управлява релето като ти следи напрежението да е 13.4V. Недостатъка е, че крушките ти светят на 100% и няма плавно включване. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 5 ноември 2012 Сподели Публикувано 5 ноември 2012 свързан с контролната лампа за зареждането на акумулатора? На цокъла на "релето за зареждане" трябва да имаш + 12V докато зарежда (и лампата не свети). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miroslavkonstantinov Публикувано 13 ноември 2012 Сподели Публикувано 13 ноември 2012 Голям пробрлем на този модел трябвало скъпи модоли при двама алармаджии ходих нито с реле нито с обикновен модул ставало . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanislavSt Публикувано 13 ноември 2012 Сподели Публикувано 13 ноември 2012 Зависи какво искаш да получиш,ако е само да светнеш фаровете,по-нагоре съм описал как може да стане,ако искаш да са с променеха яркост-колегата mitaka_1 е написал.На мен ми струва няма и 5лв модула-1 транзистро,кондензатор,2 диода и реле.Пуска всичко след около 5сек(след огасване на лампана на акумулатора),гаси ги след спиране на двигателя след около 1-2 сек. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miroslavkonstantinov Публикувано 14 ноември 2012 Сподели Публикувано 14 ноември 2012 (редакция) Ходих в град Добрич не можаха да я направят модул DRL HIDBG-01 купих но и тои не ставал ако някои знае във Варна нека ме упъти модела е 1300/86/1999/4G13Y. Като запаля искам да светват фаровете като изгася до угасват.Обаче ако е възможно да свети на къси за да не пече рефлекторите. Редактирано 14 ноември 2012 от miroslavkonstantinov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanislavSt Публикувано 14 ноември 2012 Сподели Публикувано 14 ноември 2012 За да се монтира тоя модул който вече си купил е нужно да се добави още 1 реле,или да се разглоби и евентуално да се отделят контактите на релето от останалата част на схемата му.Това е понеже то пуска + към фаровете,а на колата са за светят и трябва - Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka_1 Публикувано 14 ноември 2012 Сподели Публикувано 14 ноември 2012 Явно не им се занимава на майсторите. Ето този модул Модул може да се монтира както на ,,+" така и на ,,-'' инсталация. Двата червени кабела са контактите на релето и в зависимост какво подаваш на единия това управлява другия кабел. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasipet Публикувано 14 ноември 2012 Сподели Публикувано 14 ноември 2012 Ходих в град Добрич не можаха да я направят модул DRL HIDBG-01 купих но и тои не ставал ако някои знае във Варна нека ме упъти модела е 1300/86/1999/4G13Y. Като запаля искам да светват фаровете като изгася до угасват.Обаче ако е възможно да свети на къси за да не пече рефлекторите. Стига трошихте пари за тези модули.Едно реле и имаш пълна автоматика. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miroslavkonstantinov Публикувано 15 ноември 2012 Сподели Публикувано 15 ноември 2012 Стига трошихте пари за тези модули.Едно реле и имаш пълна автоматика.Колега сам ли си го прави или някои маистор ако да даи кординати за Варна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 16 ноември 2012 Сподели Публикувано 16 ноември 2012 (редакция) Може да се направи за под 2лв, без никакви модули и без да трошиш пари по тях. Ако искаш да хвърляш пари по модули - поръчваш си от БС или Ратола един фабричен - в дясно от помпата на съединителя, трябва да имаш два конектора свързани един в друг - закача се там и готово:http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=26554&view=findpost&p=262238http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=26245&view=findpost&p=256457 На "релето" за зареждане имаш +12V, когато работи двигателя и зарежда. Там свързваш едно малко реле, което да ти управлява релето за фаровете (оригиналното), понеже си мисля, че трябва да се управлява по минус. Ако е по плюс, само един диод трябва. Нищо не се реже. Намери някой да ти го направи, ако не можеш. http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=2563&view=findpost&p=154644 Редактирано 16 ноември 2012 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi_user Публикувано 28 ноември 2012 Автор Сподели Публикувано 28 ноември 2012 :mitsu-smiley: :icon_thumbup: Явно варианти много. Зависи на кой какво му се върти в главата С помощта на Milen_z стигнах до следните две решения:http://prikachi.com/images/969/5544969X.jpgиhttp://prikachi.com/images/974/5544974R.jpg Някой разбирач по електорника може ли да каже при първият вариант дали може и ако може, какво да се сложи, че да се намали малко напрежението, за да не светят крушките на 100% с цел да удължа живота им? :help: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanislavSt Публикувано 29 ноември 2012 Сподели Публикувано 29 ноември 2012 За мен 2рия вариант е по-удачен,така ти бях казал по-горе.Ще кажа и защо-всички връзки се правят вътре в колата,нужните кабели се намират като се разглоби пластмасата на конзолата на волана и извади километража,а се ползва и маломощно реле-тока през контактите е малък.От друга страна при това връзване не виждам лесен начин за намаляване интензитета на светене.При 1вата схема на мястото на контактите на релето трябва да имаш електроника ,която пуска шим инпулси и така моше да се получи регулиране на яркостта- mitaka_1 ти го е казал в поста си. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 29 ноември 2012 Сподели Публикувано 29 ноември 2012 Аз бих добавил един диод последователно на намотката за релето против уроки че при пуснати габарити не се знае дали ще показва лампата за генератора коректно и току виж при проблем с него сме останали на пътя.За намалено светене освен с електроника (ШИМ) гледам се реализира и чрез свързване последователно на крушките, тука вече ще иска корекция в инсталацията.http://img89.imageshack.us/img89/9191/5544974r.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanislavSt Публикувано 29 ноември 2012 Сподели Публикувано 29 ноември 2012 Има само 1 малка подробност в схемите,а именно лампата за зареждане е вързана между ACC(+12V) и релерегулатора на генератора,тъй че тоя диод няма да е нужен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi_user Публикувано 2 декември 2012 Автор Сподели Публикувано 2 декември 2012 Мерси на висчки колеги за съветите!Вече имам дневни светлини. Спрях се на вторият вариант от схемите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
exigo Публикувано 3 декември 2012 Сподели Публикувано 3 декември 2012 Моля обяснете за незнаещите къде точно да включа 86 на релето към номер 2 на буксата към ключа за фаровете или към 1 на оригиналното реле за фаровете. И бих желал също така да попитам дали при тази схема на фаровете се включват и осветлението на таблото и габаритите или се включват само късите светлини.Предварително Благодаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi_user Публикувано 3 декември 2012 Автор Сподели Публикувано 3 декември 2012 (редакция) Моля обяснете за незнаещите къде точно да включа 86 на релето към номер 2 на буксата към ключа за фаровете или към 1 на оригиналното реле за фаровете. И бих желал също така да попитам дали при тази схема на фаровете се включват и осветлението на таблото и габаритите или се включват само късите светлини.Предварително Благодаря! Извинявам се, грешката е моя! В бързината и не съм написал вярно цифрите на схемите. 86 съответства на 30 на релето;85 съответства на 87 на релето;D+ e 85 или 86 на релето; 85, 86 е за бобината;30, 87 е контакт. и съответно 87(85 грешно) отива към 1.Всичко това съм изпълнил при релетата в кутията на двигателния отсек. Нищо не съм пипал при релетата в купето или кабели там! Кутията има долен капак, който се откача и от там имаш достъп до нужните ти кабели, за да ги прекъснеш и вържеш с новото реле. Мога да ти кажа и цветовете на кабелите, стига да си със същата кола. При тази схема ти светят само и единствено късите светлини (без табло, габарити и светлини отзад). Редактирано 3 декември 2012 от mitsubishi_user Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
beast84 Публикувано 4 декември 2012 Сподели Публикувано 4 декември 2012 (редакция) здравейте,имам едно питане.някой можели да ми каже да ли мога да вържа(направо) диодна лента за габарити или кам късите светлини.или ми трябва допълнително реле или нещо такова.диодната лента есе захранва от 12v .МЕРСИ ПРЕДВАРИТЕЛНО Редактирано 4 декември 2012 от beast84 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 4 декември 2012 Сподели Публикувано 4 декември 2012 Има само 1 малка подробност в схемите,а именно лампата за зареждане е вързана между ACC(+12V) и релерегулатора на генератора,тъй че тоя диод няма да е нужен. Сигурен ли си в това :icon_hmm: И какво ще стане, когато на контакт, при спрял двигател, включим габарити? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
beast84 Публикувано 5 декември 2012 Сподели Публикувано 5 декември 2012 някой ще ми кажели точно как да ги свържа тая диодна лента към габаритите Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasipet Публикувано 5 декември 2012 Сподели Публикувано 5 декември 2012 (редакция) някой ще ми кажели точно как да ги свържа тая диодна лента към габаритите"+" към "+" на габаритите, "-" към масата на автомобила. А ако е диодна лента не за автомобил, а за общо потребление с 12 волта захранване, трябва да се захрани през един 7812.Колега показах ти "плевнята", остава да намериш "вратата" Сигурен ли си в това :icon_hmm: И какво ще стане, когато на контакт, при спрял двигател, включим габарити? И какво толкова ще стане? Само ще светнат и фаровете.:D Редактирано 5 декември 2012 от krasipet Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 5 декември 2012 Сподели Публикувано 5 декември 2012 И какво толкова ще стане? Само ще светнат и фаровете.:DИ няма да имаш габарити. И то само заради един диод.Идеята ми беше да не се пише, преди да се обмисли добре поста. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
beast84 Публикувано 5 декември 2012 Сподели Публикувано 5 декември 2012 ок.да питам тогава как да си ги монтирам отделно.поне това ще кажетели.като консумативи и т.н.какво ще е необходимо Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.