Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

mitsubishi_user

Потребител
  • От него общо

    32
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Sofia

mitsubishi_user's Постижения

Сътрудник

Сътрудник (5/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здравейте, колеги! Продавам чисто нова Конзола за управление на ел. стъкла от Space Star. Нужни ми бяха само бутоните за задните стъкла, затова тях ги няма. Цена - 50лв. Тел. за контакти: 0878 804 858. Снимка 1 Снимка 2 Снимка 3
  2. Здравейте, колеги! Продавам Алтернатор за Mitsubishi Space Star. От автомобил с двигател 1.3 бензин е. Напълно изправен и на около 100 000км. Единствената забележка е, че е без реле регулатор. Това се вижда на снимките. Цена - 50лв. Тел. за контакти: 0878 804 858. Снимка 1 Снимка 2 Снимка 3
  3. Колата ми е 1.3 от 1999г. Понеже имах проблем със зареждането, т.е. нямаше зареждане и въобще липсваше чисто електрически да се подава "+" на буксата (S), която отива в релето (явно предишния собственик е барникал по инсталацията), аз изведох един кабел до тази букса (S) на релето, като взех сигнала от контактния ключ, на който след подаване на контакт идваше "+", обаче по този начин се получаваше пад на напрежението и ми се вдигна зареждането на почти 15V. Сега изведох един кабел директно от шината при блока на предпазителите в двигателния отсек и зареждането се оправи (нормално е). Но ми се стори странно да има постоянен "+" на релето(при изключен контакт) и сложих да минава подаването на сигнала през реле и допълнителен предпазител 10А, което включва при подаване на контакт. Т.е. сега нямам постоянен "+" на реле-регулатора, а само като подам контакт. Въпоса ми е дали не съм сгрешил нещо? И какво може да стане, ако махна добавеното от мен реле или оставя нещата така?
  4. Колеги, според вас, като гледате тези схеми, постоянен "+" ли се подава на реле-регулатора(където съм оградил с червено на първата снимка) без ключа да е подаден на контакт? Снимка 1, Снимка 2, Снимка 3, Снимка 4, Снимка 5
  5. Здравейте, Преди време ми изгоря реле-регулатора на алтернатора и сложих заместител. Не помня преди това колко ми е било зареждането, но сега е към 14,9-15V., което е доста високо и може да съсипе акумулатора. Оригиналното реле е това: 1, 2. Възможно ли е от релето заместител да имам толкова високо зареждане или да търся проблема другаде? Забравих да добавя, колата е Space Star 1.3, 1999г.
  6. Звездата е вече на 14 години и не беше нищо клеясало. Извади се без проблем болта, пък и не е под напрежение. Така че няма смисъл от сервиз. В домашни условия става за не повече от 30мин. работа. Да допълня, че трябва да имаш и малко силикон за уплътняване, защото гледам между широката част на маншона и шарнира е било намазано с малко силикон или нещо подобно.
  7. Благодаря много на DJ Tymbi! Спасихме положението
  8. Вариант е и това, колега, но.. 2лв. за един маншон срещу 40лв за цял накрайник..като се има предвид, че моят си е напълно здрав. По-добре, ако има някой колега, който е сменявал цял накрайник и маншона му е здрав, да го закупя от него.
  9. Здравейте колеги! Скоро минах ГТП и човека там забеляза, че външният маншон на левият кормилен накрайник е скъсан. Прилагам снимка от интернет, за да се знае за коя част говоря точно (оградената в червено): Снимка Лесно е за подмяна. Отидох в най-близкият магазин за авточасти и закупих въпросният маншон. Оказа се обаче, че диаметърът на по-широкия отвор е по-голям от този, който е на моят накрайник. Върнах го в магазина и ми казаха, че нямат такъв с моите размери (32мм х 15мм). Обиколих и други магазини и там получих същият отговор. А трябва да бъде точно с такива размери, защото в големия отвор, който има метален пръстен, се набива накрайника. Има ли някой идея откъде да закупя маншона с моите размери? Благодаря предварително!
  10. Пиша ви по повод спора с диод или без диод. Като разсъждавах по схемата аз поставих диода.Следвах следната логика.Лампата за зареждане има постоянен минус откъм релето на генератора при изключен и включен контакт. Когато се включи контакт лампата получава плюс от предпазителите и светва.Когато двигателя работи лампата получава плюс откъм релето на генератора и загасва.Поради тези разсъждения при вкючени габарити релето за дневни светлини мисля че ще се включи защото плучава плюс откъм габарити и минус откъм релето на генератора.Поради тези причини сложих диода и за сега всичко е нормално.Не съм го пробвал без диод
  11. Пиша ви по повод спора с диод или без диод. Като разсъждавах по схемата аз поставих диода.Следвах следната логика.Лампата за зареждане има постоянен минус откъм релето на генератора при изключен и включен контакт. Когато се включи контакт лампата получава плюс от предпазителите и светва.Когато двигателя работи лампата получава плюс откъм релето на генератора и загасва.Поради тези разсъждения при вкючени габарити релето за дневни светлини мисля че ще се включи защото плучава плюс откъм габарити и минус откъм релето на генератора.Поради тези причини сложих диода и за сега всичко е нормално.
  12. Извинявам се, грешката е моя! В бързината и не съм написал вярно цифрите на схемите. 86 съответства на 30 на релето; 85 съответства на 87 на релето; D+ e 85 или 86 на релето; 85, 86 е за бобината; 30, 87 е контакт. и съответно 87(85 грешно) отива към 1. Всичко това съм изпълнил при релетата в кутията на двигателния отсек. Нищо не съм пипал при релетата в купето или кабели там! Кутията има долен капак, който се откача и от там имаш достъп до нужните ти кабели, за да ги прекъснеш и вържеш с новото реле. Мога да ти кажа и цветовете на кабелите, стига да си със същата кола. При тази схема ти светят само и единствено късите светлини (без табло, габарити и светлини отзад).
  13. Колега, 85лв. за стелки.. Някак си неоправдано ми се струва
  14. От какъв опел са, колега?
  15. Здравейте колеги! Зимата наближава и гледаме да сме подготвени за нея предварително, за да не се получава типично по български: "И този път зимата ни изненада" :D Както всеки един колега, който има Небесна звезда, предполагам е забелязал нестандартните стелки отпред(особено дясната). Много са тесни в сравнение с другите автомобили. Търся да си купя гумени стелки за зимата, но никъде не намирам подходящи за този автомобил, дори и след изрязване на стелката, която има такава опция. Прекалено е тясно пространството на пода. Някой откривал ли е подходящи гумени стелки за такъв автомобил? Ако има, ще се радвам да сподели откъде ги е взел. Мерси!
×
×
  • Създаване...