Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Дизелът при другите японски марки


Препоръчано мнение

В темата няма нищо лошо, съвсем си е на място в този раздел и не разбирам мотивите на колеги, предлагащи да се заключи.

Не мисля, че трябва да си заравяме главите и да се правим, че в целия свят се произвежда само и единствено Mitsubishi. Човек би могъл да получи доста полезна информация за плюсове и минуси, ако се колебае към какъв двигател да се насочи- бензин, или дизел.

Единственото, което оставя неприятно впечатление е, че тонът понякога е далеч от моето разбиране за колегиалност. Би следвало да се наблегне повече на фактите, отколкото на емоциите и всичко ще е наред.

Напълно съм съгласен с Вас.

Това беше и подтекста в поста ми-при положение,че темата по подразбиране е конфликтна и въпреки това модераторите са преценили да я оставят,в момента са напълно излишни обвиненията,че се споменават други марки.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, много се извинявам, ако съм засегнал някого, като в този пост http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=26667&view=findpost&p=261210

съм дал информация за дизелов двигател на Рено.

 

Ама поне дизеловия двигател е монтиран на MITSUBISHI SPACE STAR. Е, тя и колата не е точно японска, ама... Малко холандска пада. Ама отзад пише MITSUBISHI. И отпред има диаманти /не са ми ги откраднали още/

 

И по този повод MITSUBISHI :first:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Причини за рак има във всички двигатели с вътрешно горене, както и във всички ТЕЦ-ове, производства на акумулатори, гуми, пластмаси и всякакви други продукти на петролна основа. Цигарите също причиняват рак. Защо не се забрани всичко това? Кой от "големите" ще го допусне? Защо е необходимо да се изтъкват само минусите на една система и плюсовете на другата. Нали се сещаш че в крайна сметка и бензина и дизела всъщност са въглеводороди и горенето на един литър гориво отделя приблизително еднакви вредни емисии. Изгаряйки по-малко гориво - дизелите, най-малко се отделят по-малко "парникови" газове - СО2. Защо вярваш на тези изледвания доказващи вредността на дизеловите двигатели, а отричаш други изследвания показващи малко по различни гледни точки? По тази логика прогрес не може да има, защото целия свят е избрал в момента да ползва бензин и всичко друго е ерес, която трябва да бъде забранена. Сега е момента теб да те попитам, така както ти ме попита преди няколко поста - "не ти ли прилича всичко малко нагласено"?

Ами айде да отворим дума за екология. Има хора, за които dpf има елемент на грижа, а не е просто нещо скъпо и потенциално чупливо. Защо се занимаваш да коментираш комични тези?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Не мога да разбера какво значение за теб и колегите във форума има моя избор на автомобил.

Покажи ми един мой пост, в който съм препоръчал на колегите да си вземат Ланчия, ФИАТ или Алфа вместо да си купуват Галант.

Въпреки, че явно не разбираш от автомобили както и от подръжката на автомобили продълкжаваш да даваш много "компетентни" мнения. Покажи ми къде съм написал, че Ланчия Либра с дизелов двигател е много по-надежна от Галант (което според мен е истина, но това няма значение в случая). Аз не съм тръгвал да те критикувам за избора ти на автомобил и нямам никаква идея какво толкова те засегна, че е възможно да има човек склонен да харесва друг автомобил различен от Мицубиши Галант. Още повече, всичките нападки са от теб, аз никъде не съм изказал мнение колко счупен и смотан е твоя автомобил и как е възможно въобще да решиш да си го ползваш. Всички говорим за демокрация, но явно не разбираме значението на тази дума. Освен, че трябва да имаме свободата на избор трябва да се научим и да уважаваме другите хора и техните виждания по различни въпроси. Има ли някакво значение кой модел автомобил е бил кола на годината в някоя държава и някоя година, важно е да гледаме обективно на фактите, това според мен липсва в много от колегите. Относно цените, всеки е свободен да купува от където му е изгодно, но знаеш ли колко струва тази турбина дори да приемем, че наистина ще я намериш с 60% по-евтино - даже и с 60% отстъпка ОЕМ струва малко над 3000лв с ДДС. Убеден съм, че няма да тръгнеш да си купуваш нова, защото е напълно безсмислено да се дават такива пари.

 

Личния ти избор на кола не ме интересува изобщо.

Тук не говоря за кой какъв е, а за коли. Това не го ли разбра? Ако искаш да го приемаш лично - приемай го. Моята насока са автомобилите.

Интересува ме, като говориш (пишеш) за недостатъците на Галант, толкова яростно във форума, да напишеш и недостатъците на Ланчия.

Другите неща в поста ти ги пропускам.

Отдавана чета мненията ти избирателно. Не ми се четат поучаване и лични драми. Но май ще е за последно това.

Форума е за автомобили.

Пиши с какво Фиат (Ланчия) е по-безаварийна от Мицубиши и какви са ти доводите.

Приемам коментара ти, че явно не разбирам от автомобили, както и от поддръжката на автомобили, като продължавам да давам много "компетентни" мнения.

Както приемам, че ти си ЕРУДИТ-КОМПЕТЕНТ и очаквам задълбочения ти коментар.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като е консуматив турбината и като не се замерят хората с пари, има и турбини втора употреба (работещи, това поне лесно се проверява), за някои марки автомобили вече и по 150 лв..;) Никой не те задължава да караш с нова турбина и по всяко време можеш да си вземеш на старо, както практикуват и повечето собственици на Галант с носачите, когато им са скъпи новите ..:)

Темата, че е сага- сага е, човека пита за стар дизел около 2000 г. вие взехте да му разправяте колко струват турбините, дюзите и помпите на дизелите от 2012 г.:D

 

Хайде намери ми ,в този момент в БГ, работеща турбина с променлива геометрия за VW(Seat или Audi) 1,9 ТДИ ,110 коня за 150-200 лв.

:icon_doh:

Мисията невъзможна!

Няма общо с темата но тя и без това достатъчно се разводни.

Целия спор е безмислен ,защото в него не се ражда истината.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Архитекте, ти си виновен за всичко :icon_thumbup:

 

Да да....той е виновен че никой не му обясни че най важното в дизеловия двигател е ГНП и по това се различава всичко в различните дизелови двигатели.

 

И да го оставим сам да си избере а му наложих ме нашите мнения ката 1000% Това ще е!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно!

Незнам,колеги!Само на мене ли ми стана ясно,че още от заглавието на темата,нещата ще стигнат до тук!?

Дизелът при другите японски марки.....ами много ясно,че ще се пише я за Хонда,Мазда,Тойота-има достатъчно хора с богат опит,които могат да дадат мнение.

Не виждам смисъл от лични нападки,при положение,че темата не е затрита още в зародиш....а според мен трябваше да бъде...при положение,че модераторите знаят теми с подобни заглавия и тематика рано или късно до къде стигат

 

Човек не думай, заключа ли темата.. веднага ще се намерят недоволни и 1 година след това ще се споменава из темите, колко сме лоши модераторите и че правим каквото ни е изгодно на нас.

 

Относно темата, не знам колегата.. колко полезни неща успя да научи. Аз от отдавна съм свикнал да се плюва дизела.. но какво да се прави, ако изключа 2 тампона на двигателя, не се сещам да ми се е чупило нещо, което не е същото като на бензиновия Галант. Но какво да правя.. живея в постоянен страх, че ще пукна глава.. счупя турбина.. ще ми избие гарнитура и какво ли още не.

Слушах преди време колко било важно да се сменя редовно антифриза на колата и то с хубав.. :icon_hmm: Пък аз карам с 2 литра течност за чистачки от зимата, понеже съм объркал шишетата.

Но както и да е нямам никакво намерение да сменям дизелчето, освен ако аналога не е с 2 турбини.

Единствения проблем на дизела е задкормилното устройство, бай Ганя видял че дизелчето на 2000 оборота има сила и гази ли го гази до червено, ма от де да се сети, че на 4000 оборота ако превключи колата ще си има сила.. Казвам го на базата на 2 Нисана без турбо, 2 Галанта и едно Ауди 80 - лични коли, отделно и наблюдения върху коли на приятели.

Редактирано от TASSO
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Колеги, поразметох малко с метлата, оставяйки постове, които за лаик в техническо отношение - за какъвто се смятам, считам за полезни.

Връщам и темата в раздела в който първоначално беше пусната.

Сърдечно ви моля, преди да публикувате нов коментар, да прочетете първият пост в самата тема и въпросите поставени там.

Така, ще можете да синхронизирате отговорите и коментарйите си.

Искам да ви уверя, че така както с мъка бих дал дори и един аргумент във вечният спор бензин/дизел, така мога и бързичко да реша, че определен пост е нарушаващ добрия тон или правилата на форума - което би довело до неприятни емоции у автора на поста.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Архитекте, за нуждите, за които изтъкваш автомобила трябва да е с дизелов мотор по възможност турбиниран и не по-малко от 90 коня, в случая не е важна високата скорост и мощност /И без това не можеш с каравана да се движиш дълго време със скорост над 90-100км/ч./, а големия въртящ момент, за да усещаш по-леко неравномерния терен /разбирай баири/.

 

ПП Благодаря на Вальо, че върна темата видима, за да видя за какво става въпрос /темата бе споменавана в други теми и събуди интереса ми/, направих някои свои изводи и смятам че е полезна, както да се запознаем с другите двигатели и коли, така и с мисленето и мнението на колегите.

Редактирано от DANI MG
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Виждам,че и европейски коли бяха включени и след като поразгледах темата и не видях никъде да е предложено, а се ползва от много голяма част от автотърговците точно за транспорт на автомобили ,мисля е редно да се отбележи. Става въпрос за Ауди А6 2.5 тди ,но версията С4,т.е. модела 94-97. Няма нищо общо с душегуба в темата. В пъти по - здрав и по-евтин и икономичен от следващия модел. Също така има вариант с куатро и всичките са с 6скорости. Дава разход между 6—8извън и 7—10 в града.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...