Премини към съдържание

Биелни Лагери за ГАЛАНТ


servizLUXOR

Препоръчано мнение

Здравейте колеги, трябват ми БИЕЛНИ ЛАГЕРИ за Галант 2.5 V6.

Моторът е 6A13 и не успявам да намеря никъде, навсякъде е с поръчка за началото на месец септември.

 

Моля Ви, помогнете!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, трябват ми БИЕЛНИ ЛАГЕРИ за Галант 2.5 V6.

Моторът е 6A13 и не успявам да намеря никъде, навсякъде е с поръчка за началото на месец септември.

 

Моля Ви, помогнете!

Колега, защо искаш да го ремонтираш? Дали ремонта няма да ти излезе по-скъпо, отколкото ако вземеш цял мотор за 200-300 лв?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Биелни (и основни) лагери може да се изработят. Наскоро правиха на мой приятел на пистов мотор и стана като оригинал, без никаква разлика - с извивки, фаски, дупчиците, зъбченцето даже беше изпипано и посмъртно не можеш позна кой е оригинален лагер. 20 лева на шийка мисля че беше. Това включва шлайфане и изработване на лагера на една шийка. Ако ще правиш на всичките шест, значи 120 + транспортни към 40 лева = 160 лева. Ама чак пък всичките да са приключили ... :icon_hmm: . Сипвайте качествени масла и следете нивото му и едва ли ще стигнете до такава повреда.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Биелни (и основни) лагери може да се изработят. ...................... Ако ще правиш на всичките шест, значи 120 + транспортни към 40 лева = 160 лева.

Че то да си купи 2 комплекга за 4 цилиндров мотор по размер, ще му легне точно на половина ..:D

По 40 лв са комплектите и даже ще му артисат 4 черупки за резерва ..:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вие двамата се надлъгвате, ама 2-ма се карат, третия печели.......... :D имам лагери за 5 лв. комплекта........... :D :D

Въобще чувате ли се какво говорите ,не знам............оригиналните лагери последния път бяха около 300 лв. всички и са не само по размер ,но и по цветове, класове и т.н........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

и са не само по размер ,но и по цветове, класове и т.н........

Я сега щом не са по размер, обясни каква е разликата между различни размери лагери и различни цветове ..:D
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Цветът отговаря на определен размер. На други двигатели съм виждал с бяла боя, със зелена и с каква още беше... Разликите мисля са от порядъка на хилядни. Тези лагери по цветове в случай на превъртане няма да свършат работа, защото тогава ще се говори за стотни, а в по-тежки случаи и за десети. Това ме навежда на мисълта, че оригинално двигателят може да е сглобен на първа биела с бял цвят, а на третата - със зелен. Просто така е дошло по размер.

20 лева на шийка не е много, но не искат да ми кажат координатите. Само ако счупя щели да ме упътят, но с моето каране това би станало точно ... никога :rolleyes: .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Я сега щом не са по размер, обясни каква е разликата между различни размери лагери и различни цветове ..:D

Това ще оставя на тебе да обясниш............ :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Цветът отговаря на определен размер. На други двигатели съм виждал с бяла боя, със зелена и с каква още беше... Разликите мисля са от порядъка на хилядни. Тези лагери по цветове в случай на превъртане няма да свършат работа, защото тогава ще се говори за стотни, а в по-тежки случаи и за десети. Това ме навежда на мисълта, че оригинално двигателят може да е сглобен на първа биела с бял цвят, а на третата - със зелен. Просто така е дошло по размер.

20 лева на шийка не е много, но не искат да ми кажат координатите. Само ако счупя щели да ме упътят, но с моето каране това би станало точно ... никога :rolleyes: .

20 лв. е нормалната цена, на всякъде ако отидеш ще ти ги направят,вкл. и проверка на тунела, тъй като може да затяга някоя........не знам какво се чудите и за какво? Отива примерно в Сомат или Доброславци и носи всичко, там като го проверят ще ти кажат какво ,що ,ала бала........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това ще оставя на тебе да обясниш............ :icon_bye:

Що бре, трудно ли се обяснява едно и също нещо, по 2 различни начина ? ..:D
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, ако взема от 4 цилиндров ГАЛАНТ 2 комплекта ще станат ли ?

Не ми се сваля пак моторът на ГАЛАНТА, искам да му смениме лагерите на място ( на монтиран двигатал).

 

Да се изработят - къде и при кого?

НЕ ми трябват основни лагери, само биелни.

 

Благодоря Ви !

 

ПОЗДРАВИ !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А знаеш ли хлабината колко трябва да е? На твоите колко е? В една биела ли е проблема? Сигурен ли си че шийката на проблемната биела не е станала на елипса? Ако е превъртяла, отпиши варианта на място да я направиш.

Най-добрият ти вариант е комплект: колянов вал с основните лагери, биелите с биелните лагери и да бележиш коя черупка къде е била и така да сглобиш. Всичко това от един двигател обаче.

От твоите чаркове може да вземеш някой лев, но ще е свързано с доста време.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, сигурен съм че проблемът е в биелните лагери.

Коляновият ВАЛ е здрав, без наранявания, за биелните лагери имах съмнение още когато сглобявахме двигателят, но понеже не успяхме да намерим нови и решихме да сложим тези, които сега дават ядове.

 

Трябват ми стандартни биелни лагери за Галант 2.5 v6 2002г.

Кажете ми, моля, дали стават от 4 цилиндров Галант, т.е като размер дали са същите?

Моите са 15мм широки

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Къде могат да се направят биелни лагери?

МОля дайте ми телефон и адрес

Никъде не могат, могат да се преправят евентуално,но.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=25701 Колегата продава такива, питай го валидна ли е все още обявата му. Успех! :mitsu-smiley:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не успявам да се свържа с момчето.

Дайте друг вариант, алтернативен за намирането им?

 

На мейла не отговаря?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не, не отговаря на мейла :(

Някой може ли да ми каже какви лагери ще станат за този мотор 6A13?

Редактирано от servizLUXOR
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, намерих лагери от МАЗДА, които ще станат като се намали диаметъра на лагера.

Той в момента е 21мм а на мен ми трябва да бъде 15мм

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, намерих лагери от МАЗДА, които ще станат като се намали диаметъра на лагера.

Той в момента е 21мм а на мен ми трябва да бъде 15мм

А като се намали диаметъра на лагера няма ли да му замине циментацията? Доколкото знам, вътрешната страна на лагерите е покрита с някаква по-твърда сплав.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И точно как мислиш да го направиш това?

 

{style_images_url}/offtop.gif
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, намерих лагери от МАЗДА, които ще станат като се намали диаметъра на лагера.

Той в момента е 21мм а на мен ми трябва да бъде 15мм

Поне махни това "сервиз" от никнейма, че направо се излагаш ..:icon_doh:

Диаметъра на биелния лагер на 6А13 е 51 мм. Какви 21, какви 15, какви 5 лева ? ..:D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, намерих лагери от МАЗДА, които ще станат като се намали диаметъра на лагера.

Той в момента е 21мм а на мен ми трябва да бъде 15мм

 

Остава да започнеш производство и да им нацелиш цветовете... и няма да има нужда да ги внасят, а ще ги изнасяме :D

От немотия към прогрес!

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да ме прощавате за некомпетентния коментар (защото съм разбирач-аматьор :D), но все пак колегата може да извлече някакво полезно инфо.

Ако лагерите са прости (два обръча с канали и съчми, без значение капсуловани или не, не говорим за конусовидни и т.н.; а аз си мисля, че са прости), най-голям избор има в специализираните магазини за лагери. Там също отговарят на нужните натоварвания (понеже колегите заговориха за лагери с различни цветове, а цветовете всъщност отговарят на натоварване ли?). Т.е. колега Луксор, мерите какви лагери ви трябват (всички възможни размери) и ги търсите в тези магазини. Да отговарят и на натоварването. Марката е без значение, да се внимава само с Тимкен (уж испанското производство било добро). Един такъв магазин е този. За съжаление, няма представител в София, но със сигурност има аналогични магазини. Аз от там си смених три лагера в ск. кутия. Трябваха ми и едни по-специфични като размери, които не намерих никъде - за щастие старите не бяха твърде зле и си сложих тях.

ПП: Веднъж казвате, че ширината на лагера е 15мм, втори път - че диаметъра е 15мм. По-вярното е първото май :).

ПП: За преправяне на лагери... както колегата каза, ще ви трябва специална машина :rofl:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...