servizLUXOR Публикувано 15 август 2012 Сподели Публикувано 15 август 2012 Здравейте колеги, трябват ми БИЕЛНИ ЛАГЕРИ за Галант 2.5 V6.Моторът е 6A13 и не успявам да намеря никъде, навсякъде е с поръчка за началото на месец септември. Моля Ви, помогнете! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 15 август 2012 Сподели Публикувано 15 август 2012 Здравейте колеги, трябват ми БИЕЛНИ ЛАГЕРИ за Галант 2.5 V6.Моторът е 6A13 и не успявам да намеря никъде, навсякъде е с поръчка за началото на месец септември. Моля Ви, помогнете! Колега, защо искаш да го ремонтираш? Дали ремонта няма да ти излезе по-скъпо, отколкото ако вземеш цял мотор за 200-300 лв? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 15 август 2012 Сподели Публикувано 15 август 2012 (редакция) Биелни (и основни) лагери може да се изработят. Наскоро правиха на мой приятел на пистов мотор и стана като оригинал, без никаква разлика - с извивки, фаски, дупчиците, зъбченцето даже беше изпипано и посмъртно не можеш позна кой е оригинален лагер. 20 лева на шийка мисля че беше. Това включва шлайфане и изработване на лагера на една шийка. Ако ще правиш на всичките шест, значи 120 + транспортни към 40 лева = 160 лева. Ама чак пък всичките да са приключили ... :icon_hmm: . Сипвайте качествени масла и следете нивото му и едва ли ще стигнете до такава повреда. Редактирано 15 август 2012 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 15 август 2012 Сподели Публикувано 15 август 2012 Биелни (и основни) лагери може да се изработят. ...................... Ако ще правиш на всичките шест, значи 120 + транспортни към 40 лева = 160 лева.Че то да си купи 2 комплекга за 4 цилиндров мотор по размер, ще му легне точно на половина ..:DПо 40 лв са комплектите и даже ще му артисат 4 черупки за резерва .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 15 август 2012 Сподели Публикувано 15 август 2012 Вие двамата се надлъгвате, ама 2-ма се карат, третия печели.......... :D имам лагери за 5 лв. комплекта........... :D :D Въобще чувате ли се какво говорите ,не знам............оригиналните лагери последния път бяха около 300 лв. всички и са не само по размер ,но и по цветове, класове и т.н........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 16 август 2012 Сподели Публикувано 16 август 2012 и са не само по размер ,но и по цветове, класове и т.н........Я сега щом не са по размер, обясни каква е разликата между различни размери лагери и различни цветове ..:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 16 август 2012 Сподели Публикувано 16 август 2012 Цветът отговаря на определен размер. На други двигатели съм виждал с бяла боя, със зелена и с каква още беше... Разликите мисля са от порядъка на хилядни. Тези лагери по цветове в случай на превъртане няма да свършат работа, защото тогава ще се говори за стотни, а в по-тежки случаи и за десети. Това ме навежда на мисълта, че оригинално двигателят може да е сглобен на първа биела с бял цвят, а на третата - със зелен. Просто така е дошло по размер.20 лева на шийка не е много, но не искат да ми кажат координатите. Само ако счупя щели да ме упътят, но с моето каране това би станало точно ... никога :rolleyes: . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 16 август 2012 Сподели Публикувано 16 август 2012 Я сега щом не са по размер, обясни каква е разликата между различни размери лагери и различни цветове ..:DТова ще оставя на тебе да обясниш............ :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 16 август 2012 Сподели Публикувано 16 август 2012 Цветът отговаря на определен размер. На други двигатели съм виждал с бяла боя, със зелена и с каква още беше... Разликите мисля са от порядъка на хилядни. Тези лагери по цветове в случай на превъртане няма да свършат работа, защото тогава ще се говори за стотни, а в по-тежки случаи и за десети. Това ме навежда на мисълта, че оригинално двигателят може да е сглобен на първа биела с бял цвят, а на третата - със зелен. Просто така е дошло по размер.20 лева на шийка не е много, но не искат да ми кажат координатите. Само ако счупя щели да ме упътят, но с моето каране това би станало точно ... никога :rolleyes: .20 лв. е нормалната цена, на всякъде ако отидеш ще ти ги направят,вкл. и проверка на тунела, тъй като може да затяга някоя........не знам какво се чудите и за какво? Отива примерно в Сомат или Доброславци и носи всичко, там като го проверят ще ти кажат какво ,що ,ала бала........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 17 август 2012 Сподели Публикувано 17 август 2012 Това ще оставя на тебе да обясниш............ :icon_bye:Що бре, трудно ли се обяснява едно и също нещо, по 2 различни начина ? ..:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
servizLUXOR Публикувано 18 август 2012 Автор Сподели Публикувано 18 август 2012 Колеги, ако взема от 4 цилиндров ГАЛАНТ 2 комплекта ще станат ли ?Не ми се сваля пак моторът на ГАЛАНТА, искам да му смениме лагерите на място ( на монтиран двигатал). Да се изработят - къде и при кого?НЕ ми трябват основни лагери, само биелни. Благодоря Ви ! ПОЗДРАВИ ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 18 август 2012 Сподели Публикувано 18 август 2012 А знаеш ли хлабината колко трябва да е? На твоите колко е? В една биела ли е проблема? Сигурен ли си че шийката на проблемната биела не е станала на елипса? Ако е превъртяла, отпиши варианта на място да я направиш.Най-добрият ти вариант е комплект: колянов вал с основните лагери, биелите с биелните лагери и да бележиш коя черупка къде е била и така да сглобиш. Всичко това от един двигател обаче.От твоите чаркове може да вземеш някой лев, но ще е свързано с доста време. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
servizLUXOR Публикувано 18 август 2012 Автор Сподели Публикувано 18 август 2012 Колега, сигурен съм че проблемът е в биелните лагери.Коляновият ВАЛ е здрав, без наранявания, за биелните лагери имах съмнение още когато сглобявахме двигателят, но понеже не успяхме да намерим нови и решихме да сложим тези, които сега дават ядове. Трябват ми стандартни биелни лагери за Галант 2.5 v6 2002г. Кажете ми, моля, дали стават от 4 цилиндров Галант, т.е като размер дали са същите?Моите са 15мм широки Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
servizLUXOR Публикувано 19 август 2012 Автор Сподели Публикувано 19 август 2012 Къде могат да се направят биелни лагери? МОля дайте ми телефон и адрес Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 19 август 2012 Сподели Публикувано 19 август 2012 Къде могат да се направят биелни лагери? МОля дайте ми телефон и адресНикъде не могат, могат да се преправят евентуално,но......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 19 август 2012 Сподели Публикувано 19 август 2012 http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=25701 Колегата продава такива, питай го валидна ли е все още обявата му. Успех! :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
servizLUXOR Публикувано 20 август 2012 Автор Сподели Публикувано 20 август 2012 Колега, не успявам да се свържа с момчето.Дайте друг вариант, алтернативен за намирането им? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 20 август 2012 Сподели Публикувано 20 август 2012 Колега, не успявам да се свържа с момчето.Дайте друг вариант, алтернативен за намирането им? На мейла не отговаря? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
servizLUXOR Публикувано 22 август 2012 Автор Сподели Публикувано 22 август 2012 (редакция) Не, не отговаря на мейла :(Някой може ли да ми каже какви лагери ще станат за този мотор 6A13? Редактирано 22 август 2012 от servizLUXOR Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
servizLUXOR Публикувано 25 август 2012 Автор Сподели Публикувано 25 август 2012 Колеги, намерих лагери от МАЗДА, които ще станат като се намали диаметъра на лагера.Той в момента е 21мм а на мен ми трябва да бъде 15мм Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 25 август 2012 Сподели Публикувано 25 август 2012 Колеги, намерих лагери от МАЗДА, които ще станат като се намали диаметъра на лагера.Той в момента е 21мм а на мен ми трябва да бъде 15ммА като се намали диаметъра на лагера няма ли да му замине циментацията? Доколкото знам, вътрешната страна на лагерите е покрита с някаква по-твърда сплав. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 25 август 2012 Сподели Публикувано 25 август 2012 И точно как мислиш да го направиш това? {style_images_url}/offtop.gifЕ, как? С машина за смаляване на лагери бре!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 25 август 2012 Сподели Публикувано 25 август 2012 Колеги, намерих лагери от МАЗДА, които ще станат като се намали диаметъра на лагера.Той в момента е 21мм а на мен ми трябва да бъде 15ммПоне махни това "сервиз" от никнейма, че направо се излагаш ..:icon_doh:Диаметъра на биелния лагер на 6А13 е 51 мм. Какви 21, какви 15, какви 5 лева ? ..:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 25 август 2012 Сподели Публикувано 25 август 2012 Колеги, намерих лагери от МАЗДА, които ще станат като се намали диаметъра на лагера.Той в момента е 21мм а на мен ми трябва да бъде 15мм Остава да започнеш производство и да им нацелиш цветовете... и няма да има нужда да ги внасят, а ще ги изнасяме :DОт немотия към прогрес! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 25 август 2012 Сподели Публикувано 25 август 2012 Да ме прощавате за некомпетентния коментар (защото съм разбирач-аматьор :D), но все пак колегата може да извлече някакво полезно инфо.Ако лагерите са прости (два обръча с канали и съчми, без значение капсуловани или не, не говорим за конусовидни и т.н.; а аз си мисля, че са прости), най-голям избор има в специализираните магазини за лагери. Там също отговарят на нужните натоварвания (понеже колегите заговориха за лагери с различни цветове, а цветовете всъщност отговарят на натоварване ли?). Т.е. колега Луксор, мерите какви лагери ви трябват (всички възможни размери) и ги търсите в тези магазини. Да отговарят и на натоварването. Марката е без значение, да се внимава само с Тимкен (уж испанското производство било добро). Един такъв магазин е този. За съжаление, няма представител в София, но със сигурност има аналогични магазини. Аз от там си смених три лагера в ск. кутия. Трябваха ми и едни по-специфични като размери, които не намерих никъде - за щастие старите не бяха твърде зле и си сложих тях.ПП: Веднъж казвате, че ширината на лагера е 15мм, втори път - че диаметъра е 15мм. По-вярното е първото май .ПП: За преправяне на лагери... както колегата каза, ще ви трябва специална машина :rofl: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.