StanislavStanev Публикувано 2 август 2012 Сподели Публикувано 2 август 2012 Здравейте на всички разбиращи!!!Мой приятел спука глава, а то по дяволите никъде няма!Мислихме и решихме да сменим мотора с 2.5 бензин!Та питането е КОЛКО сложно ще бъде!!!Поздрави!!!П.С. Обещани са ни мотор, ЕКУ, и ск. кутия!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 2 август 2012 Сподели Публикувано 2 август 2012 Здравейте на всички разбиращи!!!Мой приятел спука глава, а то по дяволите никъде няма!Мислихме и решихме да сменим мотора с 2.5 бензин!Та питането е КОЛКО сложно ще бъде!!!Поздрави!!!П.С. Обещани са ни мотор, ЕКУ, и ск. кутия!!Занапред и ел. инсталация, както и полуоски,и двете........резервоар с всичко по него, както и трбичките, всичките..........имобилайзера също..........с други думи ще изпушите докато направите конверсията....... :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Radko Публикувано 3 август 2012 Сподели Публикувано 3 август 2012 резервоар.. а дали има и разлика в бензиновите помпи на 2.0 и 2.5 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 3 август 2012 Сподели Публикувано 3 август 2012 резервоар.. а дали има и разлика в бензиновите помпи на 2.0 и 2.5 Радко,той ще минава от дизелов мотор на бензинов,нормално е помпата да е съвсем друга . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 3 август 2012 Сподели Публикувано 3 август 2012 (редакция) резервоар.. а дали има и разлика в бензиновите помпи на 2.0 и 2.5Май не, пък и 6а13 не е чак такава фурия, че да му малее бензина. Не бях се сетил при тая конверсия ще трябва резервоар с помпата и бензинопроводите. Полуоските лесна работа. Обещани са мотор, кутия, ЕКУ, имобилайзер, инсталация, полуоски.:icon_thumbup: Редактирано 3 август 2012 от SLX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 3 август 2012 Сподели Публикувано 3 август 2012 Мдааа, както много пъти съм казвал, накрая всеки собственик на галант сяда на шестак :icon_thumbup: А някои гъзари и на вр-4 ки :icon_tongue: :icon_tongue: :icon_tongue: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 3 август 2012 Сподели Публикувано 3 август 2012 И друго Instrument cluster ще ви трябва! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CBeTHaX Публикувано 3 август 2012 Сподели Публикувано 3 август 2012 Мдааа, както много пъти съм казвал, накрая всеки собственик на галант сяда на шестак :icon_thumbup: А някои гъзари и на вр-4 ки :icon_tongue: :icon_tongue: :icon_tongue: %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif Голям мерак тея V-та :D, така и не видях някой да иска да сменя шестака с другите, по-слаби модификации (2.0, 2.0 дизел, 2.4) :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bebo90 Публикувано 5 август 2012 Сподели Публикувано 5 август 2012 (редакция) Здравейте на всички разбиращи!!!Мой приятел спука глава, а то по дяволите никъде няма!Мислихме и решихме да сменим мотора с 2.5 бензин!Та питането е КОЛКО сложно ще бъде!!!Поздрави!!!П.С. Обещани са ни мотор, ЕКУ, и ск. кутия!! колега мога да попитам за глава за дизела,тук в казанлък един колега таман сложи нова глава на неговото и го блъсна,така че ще го попитам за главата.Той я взе чисто нова за 700 лв. и да е карана около 2000 км Редактирано 5 август 2012 от bebo90 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bebo90 Публикувано 5 август 2012 Сподели Публикувано 5 август 2012 А относно по темата за смяната на мотора отсега ви казвам,че е като таралеж в гащите,аз сменях от 2.0 на 2.5 и като се сетя какво беше ми презлява,остава само едно голо купе отпред Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanislavStanev Публикувано 6 август 2012 Автор Сподели Публикувано 6 август 2012 (редакция) колега мога да попитам за глава за дизела,тук в казанлък един колега таман сложи нова глава на неговото и го блъсна,така че ще го попитам за главата.Той я взе чисто нова за 700 лв. и да е карана около 2000 кмБлагодаря, питай да видим какво може да стане!! Редактирано 6 август 2012 от TASSO Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 6 август 2012 Сподели Публикувано 6 август 2012 колега мога да попитам за глава за дизела,тук в казанлък един колега таман сложи нова глава на неговото и го блъсна,така че ще го попитам за главата.Той я взе чисто нова за 700 лв. и да е карана около 2000 км Колега, предполагам не само на мен "чисто нова за 700 лв" ми звучи несериозно, да не казвам подвеждащо. Пък ако наистина колегата ти я е взел нова на тази цена, то нека да сподели от къде точно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 6 август 2012 Сподели Публикувано 6 август 2012 Не оборудвана за 700 не е ли нормална цена? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 6 август 2012 Сподели Публикувано 6 август 2012 Не оборудвана за 700 не е ли нормална цена?Нека търговците на части да кажат дали това е нормална цена, но според мен би трябвало да струва в пъти повече. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 6 август 2012 Сподели Публикувано 6 август 2012 Братята китайци правят всичко: http://www.alibaba.com/product-gs/202485914/Mitsubishi_4D68_Cylinder_Head.html Цената като съдя по другите глави в този сайт ще е $100-150 максимум 200 долара. Например оборудвана глава за 4d56 има и за US $ 250 - 260 :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 6 август 2012 Сподели Публикувано 6 август 2012 А за голото купе серозно ли? Може би двигателят трябва да се смени през ауспуха:-) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.