Премини към съдържание

Посъветвайте ме


Препоръчано мнение

На галант 99г 6а13 2500 има страхотно предърпване между 1500 и 2800 обороти. Сменени са кабели, свещи, дистривутор палец. Появи се осезаемо след монтажа на ГИ и на бензин и на газ. След 3000 обороти няма проблем. Съвет, помощ или майстор. Благодарности предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На галант 99г 6а13 2500 има страхотно предърпване между 1500 и 2800 обороти. Сменени са кабели, свещи, дистривутор палец. Появи се осезаемо след монтажа на ГИ и на бензин и на газ. След 3000 обороти няма проблем. Съвет, помощ или майстор. Благодарности предварително.

Бобина - комутатор?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бобина - комутатор?

Да де ,ама как да разбера. Всичко е много скъпо да го купувам ново и на принципа проба - грешка. Така беше с другите части. Някой за диагностика?

Редактирано от TASSO
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

+1 за бобината... Прегледай я за малки пукнатинки по корпуса :icon_hmm: аз ги имах същите ядове на 4G93/1993 Галант/ мотора, бобината беше леко напукана на места с резки колкото косъм.Прегледай внимателно,ако е от нея в Спектроматик си я купих за 54 лв при опция на друго място за 150,български са,мисля,че са качествени,вече 3-та година си е екстра :icon_thumbup: http://www.spectromatic.net/

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега прегледай бобините за окис в долния край където се нанизва върху свещта (Не знам на какъв принцип ти е бобината). Аз имах такъв проблем с двигател 4Г63 изкарах бобините напръсках ги с електро клинър и после си беше пушка

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Появи се осезаемо след монтажа на ГИ и на бензин и на газ

вярна ли е приказката, че има ли газ има проблем :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен отговора е почват ядовете :D

 

Ако сложиш някоя евтина турска уредба,си е повече от ясно,че ще имаш проблеми.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

вярна ли е приказката, че има ли газ има проблем :icon_hmm:

 

Не е задължително, всичко е въпрос на поддръжка.

 

По темата +1 за бобина и от мене, колегата който е сложил газовата, трябва да знае че за газ вече се продават и свещи с намалено разстояние, може да си ги сменяваш на 20к км, но пък вършат работа. Лошото е че на шестака задните 3 свещи са доста трудоемки.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лошото е че на шестака задните 3 свещи са доста трудоемки.

Да, отнемат цели 20 минути докато ги смениш ..:D
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако сложиш някоя евтина турска уредба,си е повече от ясно,че ще имаш проблеми.

 

ГИ ми е ФОБОС честно казано нямам кой знае какви ядове, но почват си ядовете признайте си

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, отнемат цели 20 минути докато ги смениш ..:D

 

Да но ако е възложено на компетентен чилякhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/good.gif

 

Обаче масово се ползва практиката да се рови пред блока в стил "Направи си сам" http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_doh.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колите работещи на газ са си потенциално опасни (бомба в багажника) и потенциално проблемни в експлоатацията им!Лично мнение и не ангажирам никой с него,а и най-малко ми се влиза в полемики по въпроса!Другото,което не мога да разбера и винаги се чудя е защо при трудности в експлоатацията и сервизирането на една кола не се мисли за подмяната и с по-малолитражна и икономична такава,а първото нещо е газифицирането и?!?!? http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gif

 

 

п.п.......по темата:Колега според мен също трябва да започнеш от бобината!Успех!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колите работещи на газ са си потенциално опасни (бомба в багажника) и потенциално проблемни в експлоатацията им!Лично мнение и не ангажирам никой с него,а и най-малко ми се влиза в полемики по въпроса!Другото,което не мога да разбера и винаги се чудя е защо при трудности в експлоатацията и сервизирането на една кола не се мисли за подмяната и с по-малолитражна и икономична такава,а първото нещо е газифицирането и?!?!? http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gif

 

 

п.п.......по темата:Колега според мен също трябва да започнеш от бобината!Успех!

Ценов, според теб и ти влачиш бомба, то всеки резервоар е бомба, независимо дали е пълен с бензин, газ или нафта.........газта в околната среда се запалва по трудно от бензин,тъй като концентрацията му е почти нулева ако изпуска газ в околната среда,виж, ако е в гараж, подземие, тогава до някъде си прав...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

уредбата е ти-газ,италианска,но предполагам,проблемите ги е имало и преди,сега се откроиха.Тя и на бензин само да е,пак придърпва.След 3000 об. нйама проблем и на газ и на бензин.Сега тарся бобина 2 употреба.нова няма

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

за подмяната и с по-малолитражна и икономична такава,а първото нещо е газифицирането и?!?!?

Зашото ще газифицират и малолитражната.

Колите работещи на газ са си потенциално опасни

Да приемем че изтичащата газ няма да се запали при евентуален инцидент и няма да гори много по-бързо. Най-малкото е в газообразно състояние, за това и много по-отровна, когато бутилката е повредена от инцидент и изтича вътре в купето. Бензиновия резервоар е извън него и повечето ще остане под автомобила и извън него за разлика от газта.

Сега тарся бобина 2 употреба.нова няма

Виж обявите в за коли на части в mobile.bg например и почвай да навиваш телефони...

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

тожа правя.Ама маи и такав.За а няма.Ако има някои,които да диагностицира проблема поне на 80 процента,даите телефон или меил . За София. Евентуално и парт. номер на бобината.Предварително благодаря на всички

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако има някои,които да диагностицира проблема

 

Обърни се към DJ Tymbi - в профила му трябва да има информация как да се свържеш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...