lazar t Публикувано 13 юли 2012 Сподели Публикувано 13 юли 2012 На галант 99г 6а13 2500 има страхотно предърпване между 1500 и 2800 обороти. Сменени са кабели, свещи, дистривутор палец. Появи се осезаемо след монтажа на ГИ и на бензин и на газ. След 3000 обороти няма проблем. Съвет, помощ или майстор. Благодарности предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 13 юли 2012 Сподели Публикувано 13 юли 2012 На галант 99г 6а13 2500 има страхотно предърпване между 1500 и 2800 обороти. Сменени са кабели, свещи, дистривутор палец. Появи се осезаемо след монтажа на ГИ и на бензин и на газ. След 3000 обороти няма проблем. Съвет, помощ или майстор. Благодарности предварително.Бобина - комутатор? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lazar t Публикувано 13 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 13 юли 2012 (редакция) Бобина - комутатор?Да де ,ама как да разбера. Всичко е много скъпо да го купувам ново и на принципа проба - грешка. Така беше с другите части. Някой за диагностика? Редактирано 13 юли 2012 от TASSO Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LoRd_G5 Публикувано 13 юли 2012 Сподели Публикувано 13 юли 2012 +1 за бобината... Прегледай я за малки пукнатинки по корпуса :icon_hmm: аз ги имах същите ядове на 4G93/1993 Галант/ мотора, бобината беше леко напукана на места с резки колкото косъм.Прегледай внимателно,ако е от нея в Спектроматик си я купих за 54 лв при опция на друго място за 150,български са,мисля,че са качествени,вече 3-та година си е екстра :icon_thumbup: http://www.spectromatic.net/ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lazar t Публикувано 13 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 13 юли 2012 Благодаря много!Ще проверя Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
srusev Публикувано 13 юли 2012 Сподели Публикувано 13 юли 2012 +1 бобина. И аз съм го играл тоя мач. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pavlindobrev Публикувано 13 юли 2012 Сподели Публикувано 13 юли 2012 Колега прегледай бобините за окис в долния край където се нанизва върху свещта (Не знам на какъв принцип ти е бобината). Аз имах такъв проблем с двигател 4Г63 изкарах бобините напръсках ги с електро клинър и после си беше пушка Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 13 юли 2012 Сподели Публикувано 13 юли 2012 Появи се осезаемо след монтажа на ГИ и на бензин и на газвярна ли е приказката, че има ли газ има проблем :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 13 юли 2012 Сподели Публикувано 13 юли 2012 вярна ли е приказката, че има ли газ има проблем :icon_hmm:Не. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pavlindobrev Публикувано 13 юли 2012 Сподели Публикувано 13 юли 2012 (редакция) Според мен отговора е почват ядовете :D Редактирано 13 юли 2012 от pavlindobrev Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 13 юли 2012 Сподели Публикувано 13 юли 2012 Не.Хе, ще пусна анкета, м? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 13 юли 2012 Сподели Публикувано 13 юли 2012 Според мен отговора е почват ядовете :D Ако сложиш някоя евтина турска уредба,си е повече от ясно,че ще имаш проблеми. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 13 юли 2012 Сподели Публикувано 13 юли 2012 вярна ли е приказката, че има ли газ има проблем :icon_hmm: Не е задължително, всичко е въпрос на поддръжка. По темата +1 за бобина и от мене, колегата който е сложил газовата, трябва да знае че за газ вече се продават и свещи с намалено разстояние, може да си ги сменяваш на 20к км, но пък вършат работа. Лошото е че на шестака задните 3 свещи са доста трудоемки. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 13 юли 2012 Сподели Публикувано 13 юли 2012 Лошото е че на шестака задните 3 свещи са доста трудоемки.Да, отнемат цели 20 минути докато ги смениш ..:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pavlindobrev Публикувано 13 юли 2012 Сподели Публикувано 13 юли 2012 Ако сложиш някоя евтина турска уредба,си е повече от ясно,че ще имаш проблеми. ГИ ми е ФОБОС честно казано нямам кой знае какви ядове, но почват си ядовете признайте си Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 14 юли 2012 Сподели Публикувано 14 юли 2012 Да, отнемат цели 20 минути докато ги смениш ..:D Да но ако е възложено на компетентен чилякhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/good.gif Обаче масово се ползва практиката да се рови пред блока в стил "Направи си сам" http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_doh.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenov Публикувано 14 юли 2012 Сподели Публикувано 14 юли 2012 Колите работещи на газ са си потенциално опасни (бомба в багажника) и потенциално проблемни в експлоатацията им!Лично мнение и не ангажирам никой с него,а и най-малко ми се влиза в полемики по въпроса!Другото,което не мога да разбера и винаги се чудя е защо при трудности в експлоатацията и сервизирането на една кола не се мисли за подмяната и с по-малолитражна и икономична такава,а първото нещо е газифицирането и?!?!? http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gif п.п.......по темата:Колега според мен също трябва да започнеш от бобината!Успех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 14 юли 2012 Сподели Публикувано 14 юли 2012 Колите работещи на газ са си потенциално опасни (бомба в багажника) и потенциално проблемни в експлоатацията им!Лично мнение и не ангажирам никой с него,а и най-малко ми се влиза в полемики по въпроса!Другото,което не мога да разбера и винаги се чудя е защо при трудности в експлоатацията и сервизирането на една кола не се мисли за подмяната и с по-малолитражна и икономична такава,а първото нещо е газифицирането и?!?!? http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gif п.п.......по темата:Колега според мен също трябва да започнеш от бобината!Успех!Ценов, според теб и ти влачиш бомба, то всеки резервоар е бомба, независимо дали е пълен с бензин, газ или нафта.........газта в околната среда се запалва по трудно от бензин,тъй като концентрацията му е почти нулева ако изпуска газ в околната среда,виж, ако е в гараж, подземие, тогава до някъде си прав........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lazar t Публикувано 14 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 14 юли 2012 уредбата е ти-газ,италианска,но предполагам,проблемите ги е имало и преди,сега се откроиха.Тя и на бензин само да е,пак придърпва.След 3000 об. нйама проблем и на газ и на бензин.Сега тарся бобина 2 употреба.нова няма Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 14 юли 2012 Сподели Публикувано 14 юли 2012 (редакция) за подмяната и с по-малолитражна и икономична такава,а първото нещо е газифицирането и?!?!?Зашото ще газифицират и малолитражната.Колите работещи на газ са си потенциално опасниДа приемем че изтичащата газ няма да се запали при евентуален инцидент и няма да гори много по-бързо. Най-малкото е в газообразно състояние, за това и много по-отровна, когато бутилката е повредена от инцидент и изтича вътре в купето. Бензиновия резервоар е извън него и повечето ще остане под автомобила и извън него за разлика от газта.Сега тарся бобина 2 употреба.нова нямаВиж обявите в за коли на части в mobile.bg например и почвай да навиваш телефони... Редактирано 14 юли 2012 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lazar t Публикувано 14 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 14 юли 2012 тожа правя.Ама маи и такав.За а няма.Ако има някои,които да диагностицира проблема поне на 80 процента,даите телефон или меил . За София. Евентуално и парт. номер на бобината.Предварително благодаря на всички Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 14 юли 2012 Сподели Публикувано 14 юли 2012 Ако има някои,които да диагностицира проблема Обърни се към DJ Tymbi - в профила му трябва да има информация как да се свържеш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.