Peter G Публикувано 11 юли 2012 Сподели Публикувано 11 юли 2012 http://www.focus-news.net/?id=n1674338 „Мицубиши” продава за 1 евро завода си в Холандия - да съберем пари - какво му плащаш Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 11 юли 2012 Сподели Публикувано 11 юли 2012 Бе да го купим, ама много далеч.. и с тая скъпа нафта :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 11 юли 2012 Admin Сподели Публикувано 11 юли 2012 http://www.focus-news.net/?id=n1674338 „Мицубиши" продава за 1 евро завода си в Холандия - да съберем пари - какво му плащаш С дълговете колко ли ще бъде? :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tunay Публикувано 11 юли 2012 Сподели Публикувано 11 юли 2012 С дълговете колко ли ще бъде? :icon_hmm: Да това сигурно е като нашенските предприемачи които строяха хотели по Черноморието и след фалит взеха да продават хотелите си за по 5 лв с дългове по 1.???.???.??? лв на бездомници или хора които искат да станат богати по бързия начин. :D :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 11 юли 2012 Сподели Публикувано 11 юли 2012 http://www.focus-news.net/?id=n1674338 „Мицубиши” продава за 1 евро завода си в Холандия - да съберем пари - какво му плащаш С един коментар по новината - криза която да пречи на живота в стабилни страни от ЕС доста отдавна (от 2010) няма, например, продажбите на нови автомобили са в разгара си. В случая с Недкар е налице естествен подбор - завод с продукция която не се продава добре в ЕС, логично следва да се закрие. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 11 юли 2012 Admin Сподели Публикувано 11 юли 2012 С един коментар по новината - криза която да пречи на живота в стабилни страни от ЕС доста отдавна (от 2010) няма, например, продажбите на нови автомобили са в разгара си. В случая с Недкар е налице естествен подбор - завод с продукция която не се продава добре в ЕС, логично следва да се закрие. Провери ли статистиката колко Каризм-и Спейс-ове и Колт-ове са продадени? Подсказка - никак не са малко, даже изобщо...:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 11 юли 2012 Сподели Публикувано 11 юли 2012 Щом се налага да го продават за 1 евро, изглежда бройката не е била достатъчна, независимо колко голяма ни се струва... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 11 юли 2012 Сподели Публикувано 11 юли 2012 Щом се налага да го продават за 1 евро, изглежда бройката не е била достатъчна, независимо колко голяма ни се струва... Или мениджмънта на компанията е бил много зле,за да се стигне до тук. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 11 юли 2012 Сподели Публикувано 11 юли 2012 (редакция) Още една статия по темата:Mitsubishi Motors продава завод в Холандия за 1 евроСпоред нея само Colt и Outlander са се правили в този завод и то с много занижен капацитет. Редактирано 11 юли 2012 от zexer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veskobsl Публикувано 11 юли 2012 Сподели Публикувано 11 юли 2012 Мисля че, по-вълнуващата тема е продажбата на ВМЗ Сопот, или как ще бъде харизана и оръжейната ни индустрия. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 11 юли 2012 Сподели Публикувано 11 юли 2012 Провери ли статистиката колко Каризм-и Спейс-ове и Колт-ове са продадени? Подсказка - никак не са малко, даже изобщо...:D Каризма и Спейс са от добрите години на предприятието. Доказаха се технически и комерсиално. Но не това е проблема. Как би обяснил следното ми наблюдение: По пътищата австрийски има повече стари Каризми и Спейсове, отколкото всички следващи нови модели Мицубиши не само от този завод, а изобщо. Галантите изчезнаха между другото, Каризма ги надживя по дълголетие. Тезата ми беше - затварянето на Недкар няма нищо общо с кризата, която аз не я виждам да я има. Просто произвеждаха за непродаваеми марки. Завод построен в златните години на Мицубиши и Волво, загубил смисъл днес. Кой кара Волво?? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 11 юли 2012 Admin Сподели Публикувано 11 юли 2012 Зависи от региона, от дилъра от цените. От манталитета на нацията, от много неща..В Истанбул има повече Каризм-и отколкото в цяла Европа. Там тази кола е на почит - проверено! Цяла Австралия, Малайзия и Дубай е пълна с Мицубиши.В Русия и специално в Москва Мицубиши е много продавана. Благодарение на силния Ролф (техния дилър).Галант няма в Австрия. Изкупихме ги в България на старо. Колкото и да звучи странно за това има заслуга клуба.Волво може и да няма на австро-словашката граница, но в Швеция всяка втора кола е Волво.Затварянето на завода в Холандия не е рентабилен.Интересен е пазара в Китай. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 11 юли 2012 Сподели Публикувано 11 юли 2012 Зависи от региона, от дилъра от цените. От манталитета на нацията, от много неща..В Истанбул има повече Каризм-и отколкото в цяла Европа. Там тази кола е на почит - проверено! Цяла Австралия, Малайзия и Дубай е пълна с Мицубиши.В Русия и специално в Москва Мицубиши е много продавана. Благодарение на силния Ролф (техния дилър).Галант няма в Австрия. Изкупихме ги в България на старо. Колкото и да звучи странно за това има заслуга клуба.Волво може и да няма на австро-словашката граница, но в Швеция всяка втора кола е Волво.Затварянето на завода в Холандия не е рентабилен.Интересен е пазара в Китай. Интересното е, че най-нерентабилният, ненадежден и скъп модел на Мицубиши по тези географски ширини е заминал пръв за Източна Европа, само защото изглежда като кола за заможни хора . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 11 юли 2012 Admin Сподели Публикувано 11 юли 2012 Интересното е, че най-нерентабилният, ненадежден и скъп модел на Мицубиши по тези географски ширини е заминал пръв за Източна Европа, само защото изглежда като кола за заможни хора . Това обяснява всичко. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.