Премини към съдържание

Да си купим завод ...


Препоръчано мнение

http://www.focus-news.net/?id=n1674338

 

„Мицубиши” продава за 1 евро завода си в Холандия - да съберем пари - какво му плащаш :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

http://www.focus-news.net/?id=n1674338

 

„Мицубиши" продава за 1 евро завода си в Холандия - да съберем пари - какво му плащаш :)

 

С дълговете колко ли ще бъде? :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С дълговете колко ли ще бъде? :icon_hmm:

 

Да това сигурно е като нашенските предприемачи които строяха хотели по Черноморието и след фалит взеха да продават хотелите си за по 5 лв с дългове по 1.???.???.??? лв на бездомници или хора които искат да станат богати по бързия начин. :D :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://www.focus-news.net/?id=n1674338

 

„Мицубиши” продава за 1 евро завода си в Холандия - да съберем пари - какво му плащаш :)

 

С един коментар по новината - криза която да пречи на живота в стабилни страни от ЕС доста отдавна (от 2010) няма, например, продажбите на нови автомобили са в разгара си. В случая с Недкар е налице естествен подбор - завод с продукция която не се продава добре в ЕС, логично следва да се закрие.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

С един коментар по новината - криза която да пречи на живота в стабилни страни от ЕС доста отдавна (от 2010) няма, например, продажбите на нови автомобили са в разгара си. В случая с Недкар е налице естествен подбор - завод с продукция която не се продава добре в ЕС, логично следва да се закрие.

 

Провери ли статистиката колко Каризм-и Спейс-ове и Колт-ове са продадени? Подсказка - никак не са малко, даже изобщо...:D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Щом се налага да го продават за 1 евро, изглежда бройката не е била достатъчна, независимо колко голяма ни се струва...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Щом се налага да го продават за 1 евро, изглежда бройката не е била достатъчна, независимо колко голяма ни се струва...

 

Или мениджмънта на компанията е бил много зле,за да се стигне до тук.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Още една статия по темата:

Mitsubishi Motors продава завод в Холандия за 1 евро

Според нея само Colt и Outlander са се правили в този завод и то с много занижен капацитет.

Редактирано от zexer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че, по-вълнуващата тема е продажбата на ВМЗ Сопот, или как ще бъде харизана и оръжейната ни индустрия.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Провери ли статистиката колко Каризм-и Спейс-ове и Колт-ове са продадени? Подсказка - никак не са малко, даже изобщо...:D

 

Каризма и Спейс са от добрите години на предприятието. Доказаха се технически и комерсиално. Но не това е проблема.

 

Как би обяснил следното ми наблюдение: По пътищата австрийски има повече стари Каризми и Спейсове, отколкото всички следващи нови модели Мицубиши не само от този завод, а изобщо. Галантите изчезнаха между другото, Каризма ги надживя по дълголетие.

 

Тезата ми беше - затварянето на Недкар няма нищо общо с кризата, която аз не я виждам да я има. Просто произвеждаха за непродаваеми марки. Завод построен в златните години на Мицубиши и Волво, загубил смисъл днес. Кой кара Волво??

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Зависи от региона, от дилъра от цените. От манталитета на нацията, от много неща..

В Истанбул има повече Каризм-и отколкото в цяла Европа. Там тази кола е на почит - проверено! :)

Цяла Австралия, Малайзия и Дубай е пълна с Мицубиши.

В Русия и специално в Москва Мицубиши е много продавана. Благодарение на силния Ролф (техния дилър).

Галант няма в Австрия. Изкупихме ги в България на старо. Колкото и да звучи странно за това има заслуга клуба.

Волво може и да няма на австро-словашката граница, но в Швеция всяка втора кола е Волво.

Затварянето на завода в Холандия не е рентабилен.

Интересен е пазара в Китай.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Зависи от региона, от дилъра от цените. От манталитета на нацията, от много неща..

В Истанбул има повече Каризм-и отколкото в цяла Европа. Там тази кола е на почит - проверено! :)

Цяла Австралия, Малайзия и Дубай е пълна с Мицубиши.

В Русия и специално в Москва Мицубиши е много продавана. Благодарение на силния Ролф (техния дилър).

Галант няма в Австрия. Изкупихме ги в България на старо. Колкото и да звучи странно за това има заслуга клуба.

Волво може и да няма на австро-словашката граница, но в Швеция всяка втора кола е Волво.

Затварянето на завода в Холандия не е рентабилен.

Интересен е пазара в Китай.

 

Интересното е, че най-нерентабилният, ненадежден и скъп модел на Мицубиши по тези географски ширини е заминал пръв за Източна Европа, само защото изглежда като кола за заможни хора :).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Интересното е, че най-нерентабилният, ненадежден и скъп модел на Мицубиши по тези географски ширини е заминал пръв за Източна Европа, само защото изглежда като кола за заможни хора :).

 

Това обяснява всичко.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...