Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Mitsubishi "Proudia и Dignity" 2012 година


Препоръчано мнение

  • Admin

След дълги години отсъствие от пазара на луксозни седани Mitsubishi дава втори шанс на екзотичните близнаци Proudia и Dignity, от чието първо поколение в началото на миналия век бяха продадени под 1 000 бройки. Тогава двата модела бяха разработени в сътрудничество с Hyundai, чиито версии Centennial и Equus бяха първият авторски опит на корейците в този сегмент. Mitsubishi отново пробва същата формула - новите Proudia и Dignity пак са ребрандирани продукти на друг производител. Двата седана са чисто и просто Infiniti M и M35hL (за китайския пазар) с диамантена емблема на радиаторната решетка. Освен с нея приносът на Mitsubishi предлагат и преработка на броните.

Proudia се предлага с 3.7-литров V6 с мощност 333 к.с. за версията със задно задвижване и 2.5-литров шестак с аналогична конструкция и 225 коня за варианта с двойно предаване. Dignity, чието междуосие е по-дълго със 150 мм, се екипира със същата хибридна установка като Infiniti M35h. Системната мощност на нейния 3.5-литров V6 и електромотора достига 364 к.с. Новите луксозни седани на Mitsubishi могат да се поръчат и са произведени в Япония на цени от 4 022 000 йени (40 700 евро) за Proudia 250 до 8 400 000 йени (85 000 евро) за ексклузивния Dignity VIP.

 

http://media.snimka.bg/s1/0764/027771912.jpg?r=0

http://media.snimka.bg/s1/0764/027771914.jpg?r=0

http://media.snimka.bg/s1/0764/027771916.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/0764/027771919.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/0764/027771979.jpg?r=0

 

 

Линк към целия албум :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз не мога да ги разбера тези, не могат ли да измислят нещо собствено, хем Японци, хем голяма компания, хем за качество се борят, пък двигателя на този, визията на онзи...

 

http://www.roadandtrack.com/var/ezflow_site/storage_RT_NEW/storage/images/tests/draft-content/2012-infiniti-m-hybrid/gallery/2012_infiniti_m_hybrid_photo_8/2105462-1-eng-US/di-2012-infiniti-m-hybrid-008_gallery_image_large.jpghttp://media.snimka.bg/s1/0764/027771914.jpg?r=0

 

погледнете, то всичко е еднакво.

 

А ти даже си го написал... не разбирам защо не си измислят нещо тяхно.

Редактирано от Rangel Simov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Рангеле, глобализация - повече продажби. Нали заедно го правиха този автомобил? :drive:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами бих казал че ще е доста добра колица съдим по базата и задвижващитете компоненти който са от Nissan :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Остава да добавят и модел който да е между Лансър и Proudia е те тогава гамата ще е пълна. Нека любимата ни марка :mitsu-smiley: се развива макар и с чужда помощ. Само да бяха променили малко интериора те направо копи-пейст.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Остава да добавят и модел който да е между Лансър и Proudia е те тогава гамата ще е пълна. Нека любимата ни марка :mitsu-smiley: се развива макар и с чужда помощ. Само да бяха променили малко интериора те направо копи-пейст.

 

Разработван е съвместно, за това е толкова еднакъв

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На тая цена ,която я съобщават съвсем не им вещая (без да съм оракул http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif) "светло бъдеще"! Жалко ! ! !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тази кола не е лоша, въпреки че на мен лично не ми харесва, с изключение на това че е супер лукс, но в европа просто ще се броят на пръсти тези та даже и с емблема на инфинити.

Новият галант концепт вижте, ако може някой да качи снимки, той е вече добър според мен.

Редактирано от tonino_g3
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като концепция и визия е добре, ама тези дръжки на гърба на предните седалки, под мониторите, ми навяват някакви спомени на познатите от недалечното ни минало автобуси "Чавдар". :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

На тая цена ,която я съобщават съвсем не им вещая (без да съм оракул http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif) "светло бъдеще"! Жалко ! ! !

 

Уточнение - Цените на Proudia започват от 41 140 евро.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Уточнение - Цените на Proudia започват от 41 140 евро.

 

Еми ако имаш парите и всичко друго ти е наред, защо не? Аз лично германска тоалетна няма си купя, в премиум класа или Лексъс или Инфинити.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Еми ако имаш парите и всичко друго ти е наред, защо не? Аз лично германска тоалетна няма си купя, в премиум класа или Лексъс или Инфинити.

Нисан и Мицубиши не са ли конкуренти? За емблема и преработени брони 40к евра няма как да стане, а инфинити е и премиум бранд, за разлика от мицу. Предизвестен провал, но поне с идея да се прелее част от имиджа на инфинити...

Редактирано от somalietsa
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Имаше информация преди време, че си сътрудничат с Нисан.

 

http://news.expert.bg/n327952

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това са грозни коли, имат материали. имат изработка, но нямат стил, нямат дизайн както повечето японски коли, грозновати до болка, е нямат шанс в европа, даже за това губят позиций в сегменти където са били силни камо ли там където никога не са , а именно премиум бранд, Колкото и да не се иска на феновете на японски коли премиум бранд е винаги бил за Германските топ марки и винаги ще бъде според мен, това са неща както кока кола например е най-популярната газирана напитка и най-продавана така и Ауди, БМВ и Мерцедес ще бъдат на върха. Само единствено фолксваген които винаги са били най-близко до топ марките а сега са и още по-близко направиха модел който да достигне класа на големите 3 та дори и по-добър от тях, но понеже емблемата е на простосмъртна марка успя да пожъне успехи само в Германия, мисля че се досещате, говоря за Файтон. Тези премиум бранд големи коли според мен биха се прдавали само в Азия, Китай например, но не и тук, аз лично не бих си купил нито нисан, нито мицубиши за 40к при положение че мога да си купя германска тоалетна като файтон например. Лично мнение :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Както каза колега лично мнение, аз пък Мерцедес или БМВ бих взел само ако е подарък. Единственото което би ми допаднало повече е малко по смръщена предница, но като цяло визията ми допада, леко по-нестандартна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Както каза колега лично мнение, аз пък Мерцедес или БМВ бих взел само ако е подарък. Единственото което би ми допаднало повече е малко по смръщена предница, но като цяло визията ми допада, леко по-нестандартна.

бфф, тия пръчки мерц, ауди и бмв :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

бфф, тия пръчки мерц, ауди и бмв :icon_doh:

 

Просто изразих лично мнение, нямам нищо против изредените от теб марки, но просто нямат японската искрица, която ми допада.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нисан и Мицубиши не са ли конкуренти? За емблема и преработени брони 40к евра няма как да стане, а инфинити е и премиум бранд, за разлика от мицу. Предизвестен провал, но поне с идея да се прелее част от имиджа на инфинити...

 

Какво конкуренти могат да бъдат Nissan и Mitsubishi? Ето ще дам един пример с моят автомобил който е най спортната колица на Mitsubishi и това е Lancer Evolution, коe Evo ще мине един GT-R няма никаква конкуренция дори и при малките автомобили... Иначе за луксозна кола Бих предпочел Nissan Maxima която е доста стилна и доста агресивна :) Честно казано и този модел ми харесва доста има симпатия а и бих казал че е създаде с цял да пробие най-добре на USA пазара :) а не толкова из Европа :) са едни от най големите пазари в света :)

Редактирано от Hristo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гледам и се чудя , кой от последните модели и фейслифтове на любимата марка е по-грозен :Х Много жалко за прекрасните модели от миналото . Остана и на Евото да е**т майката .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Този клас автомобили има друга философия.

Линията никога не е била с остри и агресивни форми.

Тук не присъства спортния дух.

Строг и сдържан стил се препоръчва за представителност.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това са грозни коли, имат материали. имат изработка, но нямат стил, нямат дизайн както повечето японски коли

 

Твърде необективно изказване. Това е интериора на E350, последната итерация, което трябва да се явява пряк конкурент на колата от темата.

 

http://www.autoguide.com/gallery/d/518944-3/2012-Mercedes-E350-Cabriolet-interior-01.jpg

 

Искаш ли пак да си поговорим за стил и дизайн?

Редактирано от Реконструктор
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Че този Мерджан мен много ме кефи, само навигацията ми стои леко... като отворен куфар :D

За колата в темата - дизайна много ми харесва - меки елегантни форми и линии... като красива улегнала бизнес-дама :). Но мен много ме притеснява друго - като кажеш Мерцедес, всеки си представя аристократичен строг дизайн, като речеш БМВ - агресивно излъчване с големи ноздри и четири очи, речеш ли Ауди - дизайн, сякаш една течна капка алуминий е паднала на асфалта... А като речем Мицубиши, какво си мислят хората? Май са доста объркани - Колт (еднообемен като ван, никакво наследство от предишните модели, новият Колт - Тата? ), Галант - Ауди ли е, Файтон ли е, накрая нищо не стана от Консепт-Колата. Сега с това Инфинити със сменени емблеми - още повече се излагат :(. Яд ме е, че Мицубиши престават да имат лице и собствена дизайнерска линия, която да следват - а загуби ли се това, губи се и марката. Сътрудничество? - да, ама да беше инцидентно един модел "ненаред" да им го простим, а те един нов модел не са показали, че да ни хареса :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм напълно съгласен с мнението на арх. Пътко, супер ясно и точно обясни истината за любимата марка, това и мое виждане, и подкрепям всяко изречение в него. Истината боли, понякога, за мерцедеса колега и той горе долу същата работа, но пак малко по-добре от мицу, те май всички компании се изчерпаха и започнаха да си погрозяват колите. Единствено ваг групата и някои модели на бмв и мб останаха чисти и красиви в мойте очи. Поне на мен такива коли ми харесват.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...