Admin Светльо Ангелов Публикувано 9 юли 2012 Admin Сподели Публикувано 9 юли 2012 След дълги години отсъствие от пазара на луксозни седани Mitsubishi дава втори шанс на екзотичните близнаци Proudia и Dignity, от чието първо поколение в началото на миналия век бяха продадени под 1 000 бройки. Тогава двата модела бяха разработени в сътрудничество с Hyundai, чиито версии Centennial и Equus бяха първият авторски опит на корейците в този сегмент. Mitsubishi отново пробва същата формула - новите Proudia и Dignity пак са ребрандирани продукти на друг производител. Двата седана са чисто и просто Infiniti M и M35hL (за китайския пазар) с диамантена емблема на радиаторната решетка. Освен с нея приносът на Mitsubishi предлагат и преработка на броните.Proudia се предлага с 3.7-литров V6 с мощност 333 к.с. за версията със задно задвижване и 2.5-литров шестак с аналогична конструкция и 225 коня за варианта с двойно предаване. Dignity, чието междуосие е по-дълго със 150 мм, се екипира със същата хибридна установка като Infiniti M35h. Системната мощност на нейния 3.5-литров V6 и електромотора достига 364 к.с. Новите луксозни седани на Mitsubishi могат да се поръчат и са произведени в Япония на цени от 4 022 000 йени (40 700 евро) за Proudia 250 до 8 400 000 йени (85 000 евро) за ексклузивния Dignity VIP. http://media.snimka.bg/s1/0764/027771912.jpg?r=0http://media.snimka.bg/s1/0764/027771914.jpg?r=0http://media.snimka.bg/s1/0764/027771916.jpg?r=0 http://media.snimka.bg/s1/0764/027771919.jpg?r=0 http://media.snimka.bg/s1/0764/027771979.jpg?r=0 Линк към целия албум :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 9 юли 2012 Сподели Публикувано 9 юли 2012 (редакция) Аз не мога да ги разбера тези, не могат ли да измислят нещо собствено, хем Японци, хем голяма компания, хем за качество се борят, пък двигателя на този, визията на онзи... http://www.roadandtrack.com/var/ezflow_site/storage_RT_NEW/storage/images/tests/draft-content/2012-infiniti-m-hybrid/gallery/2012_infiniti_m_hybrid_photo_8/2105462-1-eng-US/di-2012-infiniti-m-hybrid-008_gallery_image_large.jpghttp://media.snimka.bg/s1/0764/027771914.jpg?r=0 погледнете, то всичко е еднакво. А ти даже си го написал... не разбирам защо не си измислят нещо тяхно. Редактирано 9 юли 2012 от Rangel Simov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 9 юли 2012 Автор Admin Сподели Публикувано 9 юли 2012 Рангеле, глобализация - повече продажби. Нали заедно го правиха този автомобил? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 9 юли 2012 Сподели Публикувано 9 юли 2012 хубаво инфинити Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rbelchev Публикувано 9 юли 2012 Сподели Публикувано 9 юли 2012 Ами бих казал че ще е доста добра колица съдим по базата и задвижващитете компоненти който са от Nissan Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
me109e7 Публикувано 9 юли 2012 Сподели Публикувано 9 юли 2012 Остава да добавят и модел който да е между Лансър и Proudia е те тогава гамата ще е пълна. Нека любимата ни марка :mitsu-smiley: се развива макар и с чужда помощ. Само да бяха променили малко интериора те направо копи-пейст. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 9 юли 2012 Сподели Публикувано 9 юли 2012 Остава да добавят и модел който да е между Лансър и Proudia е те тогава гамата ще е пълна. Нека любимата ни марка :mitsu-smiley: се развива макар и с чужда помощ. Само да бяха променили малко интериора те направо копи-пейст. Разработван е съвместно, за това е толкова еднакъв Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 9 юли 2012 Автор Admin Сподели Публикувано 9 юли 2012 http://img.drive.ru/i/0/4ffac723b721429b4d000128.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenov Публикувано 9 юли 2012 Сподели Публикувано 9 юли 2012 На тая цена ,която я съобщават съвсем не им вещая (без да съм оракул http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif) "светло бъдеще"! Жалко ! ! ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 9 юли 2012 Сподели Публикувано 9 юли 2012 (редакция) Тази кола не е лоша, въпреки че на мен лично не ми харесва, с изключение на това че е супер лукс, но в европа просто ще се броят на пръсти тези та даже и с емблема на инфинити.Новият галант концепт вижте, ако може някой да качи снимки, той е вече добър според мен. Редактирано 9 юли 2012 от tonino_g3 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iskrata Публикувано 10 юли 2012 Сподели Публикувано 10 юли 2012 Като концепция и визия е добре, ама тези дръжки на гърба на предните седалки, под мониторите, ми навяват някакви спомени на познатите от недалечното ни минало автобуси "Чавдар". :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 10 юли 2012 Автор Admin Сподели Публикувано 10 юли 2012 На тая цена ,която я съобщават съвсем не им вещая (без да съм оракул http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif) "светло бъдеще"! Жалко ! ! ! Уточнение - Цените на Proudia започват от 41 140 евро. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 10 юли 2012 Сподели Публикувано 10 юли 2012 Уточнение - Цените на Proudia започват от 41 140 евро. Еми ако имаш парите и всичко друго ти е наред, защо не? Аз лично германска тоалетна няма си купя, в премиум класа или Лексъс или Инфинити. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 10 юли 2012 Сподели Публикувано 10 юли 2012 (редакция) Еми ако имаш парите и всичко друго ти е наред, защо не? Аз лично германска тоалетна няма си купя, в премиум класа или Лексъс или Инфинити.Нисан и Мицубиши не са ли конкуренти? За емблема и преработени брони 40к евра няма как да стане, а инфинити е и премиум бранд, за разлика от мицу. Предизвестен провал, но поне с идея да се прелее част от имиджа на инфинити... Редактирано 10 юли 2012 от somalietsa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 10 юли 2012 Автор Admin Сподели Публикувано 10 юли 2012 Имаше информация преди време, че си сътрудничат с Нисан. http://news.expert.bg/n327952 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 10 юли 2012 Сподели Публикувано 10 юли 2012 Това са грозни коли, имат материали. имат изработка, но нямат стил, нямат дизайн както повечето японски коли, грозновати до болка, е нямат шанс в европа, даже за това губят позиций в сегменти където са били силни камо ли там където никога не са , а именно премиум бранд, Колкото и да не се иска на феновете на японски коли премиум бранд е винаги бил за Германските топ марки и винаги ще бъде според мен, това са неща както кока кола например е най-популярната газирана напитка и най-продавана така и Ауди, БМВ и Мерцедес ще бъдат на върха. Само единствено фолксваген които винаги са били най-близко до топ марките а сега са и още по-близко направиха модел който да достигне класа на големите 3 та дори и по-добър от тях, но понеже емблемата е на простосмъртна марка успя да пожъне успехи само в Германия, мисля че се досещате, говоря за Файтон. Тези премиум бранд големи коли според мен биха се прдавали само в Азия, Китай например, но не и тук, аз лично не бих си купил нито нисан, нито мицубиши за 40к при положение че мога да си купя германска тоалетна като файтон например. Лично мнение :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 10 юли 2012 Сподели Публикувано 10 юли 2012 Както каза колега лично мнение, аз пък Мерцедес или БМВ бих взел само ако е подарък. Единственото което би ми допаднало повече е малко по смръщена предница, но като цяло визията ми допада, леко по-нестандартна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 10 юли 2012 Сподели Публикувано 10 юли 2012 Както каза колега лично мнение, аз пък Мерцедес или БМВ бих взел само ако е подарък. Единственото което би ми допаднало повече е малко по смръщена предница, но като цяло визията ми допада, леко по-нестандартна.бфф, тия пръчки мерц, ауди и бмв :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 10 юли 2012 Сподели Публикувано 10 юли 2012 бфф, тия пръчки мерц, ауди и бмв :icon_doh: Просто изразих лично мнение, нямам нищо против изредените от теб марки, но просто нямат японската искрица, която ми допада. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rbelchev Публикувано 10 юли 2012 Сподели Публикувано 10 юли 2012 (редакция) Нисан и Мицубиши не са ли конкуренти? За емблема и преработени брони 40к евра няма как да стане, а инфинити е и премиум бранд, за разлика от мицу. Предизвестен провал, но поне с идея да се прелее част от имиджа на инфинити... Какво конкуренти могат да бъдат Nissan и Mitsubishi? Ето ще дам един пример с моят автомобил който е най спортната колица на Mitsubishi и това е Lancer Evolution, коe Evo ще мине един GT-R няма никаква конкуренция дори и при малките автомобили... Иначе за луксозна кола Бих предпочел Nissan Maxima която е доста стилна и доста агресивна Честно казано и този модел ми харесва доста има симпатия а и бих казал че е създаде с цял да пробие най-добре на USA пазара а не толкова из Европа са едни от най големите пазари в света Редактирано 11 юли 2012 от Hristo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s_mitko Публикувано 10 юли 2012 Сподели Публикувано 10 юли 2012 Гледам и се чудя , кой от последните модели и фейслифтове на любимата марка е по-грозен :Х Много жалко за прекрасните модели от миналото . Остана и на Евото да е**т майката . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 10 юли 2012 Автор Admin Сподели Публикувано 10 юли 2012 Този клас автомобили има друга философия.Линията никога не е била с остри и агресивни форми.Тук не присъства спортния дух.Строг и сдържан стил се препоръчва за представителност. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 10 юли 2012 Сподели Публикувано 10 юли 2012 (редакция) Това са грозни коли, имат материали. имат изработка, но нямат стил, нямат дизайн както повечето японски коли Твърде необективно изказване. Това е интериора на E350, последната итерация, което трябва да се явява пряк конкурент на колата от темата. http://www.autoguide.com/gallery/d/518944-3/2012-Mercedes-E350-Cabriolet-interior-01.jpg Искаш ли пак да си поговорим за стил и дизайн? Редактирано 10 юли 2012 от Реконструктор Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 10 юли 2012 Сподели Публикувано 10 юли 2012 Че този Мерджан мен много ме кефи, само навигацията ми стои леко... като отворен куфар :DЗа колата в темата - дизайна много ми харесва - меки елегантни форми и линии... като красива улегнала бизнес-дама . Но мен много ме притеснява друго - като кажеш Мерцедес, всеки си представя аристократичен строг дизайн, като речеш БМВ - агресивно излъчване с големи ноздри и четири очи, речеш ли Ауди - дизайн, сякаш една течна капка алуминий е паднала на асфалта... А като речем Мицубиши, какво си мислят хората? Май са доста объркани - Колт (еднообемен като ван, никакво наследство от предишните модели, новият Колт - Тата? ), Галант - Ауди ли е, Файтон ли е, накрая нищо не стана от Консепт-Колата. Сега с това Инфинити със сменени емблеми - още повече се излагат :(. Яд ме е, че Мицубиши престават да имат лице и собствена дизайнерска линия, която да следват - а загуби ли се това, губи се и марката. Сътрудничество? - да, ама да беше инцидентно един модел "ненаред" да им го простим, а те един нов модел не са показали, че да ни хареса Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 10 юли 2012 Сподели Публикувано 10 юли 2012 Аз съм напълно съгласен с мнението на арх. Пътко, супер ясно и точно обясни истината за любимата марка, това и мое виждане, и подкрепям всяко изречение в него. Истината боли, понякога, за мерцедеса колега и той горе долу същата работа, но пак малко по-добре от мицу, те май всички компании се изчерпаха и започнаха да си погрозяват колите. Единствено ваг групата и някои модели на бмв и мб останаха чисти и красиви в мойте очи. Поне на мен такива коли ми харесват. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.