mmotors Публикувано 5 декември 2013 Сподели Публикувано 5 декември 2013 Ни са Ибавай бре, момче... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 5 декември 2013 Сподели Публикувано 5 декември 2013 Сериозно питам. На една кола видях сложено някакво у-во с дисплей, на който показваше оборотите с точност до 10 или 1 (не съм сигурен), напрежението, бууста, температура вътре и вън ... и най-важното което ме интересува - смесите :icon_angel: . Варираха от 7 и нещо до към 14,7. Това между празен ход и 5500 оборота. Нещо ме съмнява че държи около 10:1 в най-добрия случай. Но също кисл. датчици са интересни, темп. на двигателя и изобщо всички датчици. Слагали сме на опел и на фауве и показваше интересни работи. А тук ако нещо не е в норми, не можеш го разбра. Кай ся че не е тъй. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 6 декември 2013 Сподели Публикувано 6 декември 2013 Пичуе, от ауспусите на колите излиза ли бял пушек (пАра) при загрял двигател или само при уорм-ъп процеса?Кажете като запалите колата сутрин дали от ауспуха духа силно или съвсем леко. При моята ако сложа лист хартия на 10 см от дулото при 1450-1500 оборота само леко ще помръдва. Да не би да карам със запушен CAT и да се мъча... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GalantDream Публикувано 6 декември 2013 Сподели Публикувано 6 декември 2013 При мен си излиза пара и при напълно загрял двигател. Надявам се товав да е нормално явление имайки предвид, ниската околна температура и излизащия силно нагрят от ауспуха въздух.Забелязал съм го това и при много по-нови автомобили включително от премиум марките с 2 "кюнеца", които би трябвало да са все още с работещи катализатори, което ме обнадеждава, че е напълно нормално зимно време. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Davidboy Публикувано 6 декември 2013 Автор Сподели Публикувано 6 декември 2013 Махни си страничната кора и си излиза без проблем тоя болт, ако ли не виж дали нямаш някой скъсан тампон на мотора и да е увиснал (по принцип много лесно се сваля този алтернатор).Да, в страничната кора е опирало... аз си мислех че е в коша, че отгоре няма видимост, свалих джантата, махнах кората и всичко точ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 7 декември 2013 Сподели Публикувано 7 декември 2013 Пичуе, от ауспусите на колите излиза ли бял пушек (пАра) при загрял двигател или само при уорм-ъп процеса?Зимата излиза пАра Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 7 декември 2013 Сподели Публикувано 7 декември 2013 Зимата излиза пАраДааа, но зимъска от кюнеца освен пАра, излиза и повечко парА. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 7 декември 2013 Сподели Публикувано 7 декември 2013 ... като запалите колата сутрин дали от ауспуха духа силно или съвсем леко. При моята ако сложа лист хартия на 10 см от дулото при 1450-1500 оборота само леко ще помръдва...? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lesko Публикувано 7 декември 2013 Сподели Публикувано 7 декември 2013 Моя дзвер направо издухва листата от земята, какво остава за листа хартия.Сигурно зависи от гърнето. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_bioHAZArd_ Публикувано 8 декември 2013 Сподели Публикувано 8 декември 2013 На мен пък почнаха да ми заяждат ключалките на вратите, вкарам включа и трябва по няколко пъти да го раздвижа в двете посоки, за да отключи/заключи. Някой да има идея как да ги раздвижа? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
seducer Публикувано 8 декември 2013 Сподели Публикувано 8 декември 2013 На мен пък почнаха да ми заяждат ключалките на вратите, вкарам включа и трябва по няколко пъти да го раздвижа в двете посоки, за да отключи/заключи. Някой да има идея как да ги раздвижа?Пръсни им малко WD40 и ще се оправят. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 8 декември 2013 Сподели Публикувано 8 декември 2013 Разглобяване,почистване,смазка .... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_bioHAZArd_ Публикувано 8 декември 2013 Сподели Публикувано 8 декември 2013 Пръсни им малко WD40 и ще се оправят. Ще бъде пробвано днес :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 8 декември 2013 Сподели Публикувано 8 декември 2013 На мен пък почнаха да ми заяждат ключалките на вратите, вкарам включа и трябва по няколко пъти да го раздвижа в двете посоки, за да отключи/заключи. Някой да има идея как да ги раздвижа? Малко масълце с една спринцовка ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_bioHAZArd_ Публикувано 13 декември 2013 Сподели Публикувано 13 декември 2013 Малко масълце с една спринцовка ... WD40 в ключалките, и все едно сега излиза от завода Проблема е решен Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Davidboy Публикувано 27 март 2014 Автор Сподели Публикувано 27 март 2014 Колеги, имам 2 кратки въпроса.1. Хидравлична помпа от Галант 1997г. с 4G63 136к.с. дали става на фейслифтовия 2.0 133к.с. от 2001г.2. Сваля ли се кората на таблото на пасажерския airbag, и ако да - как? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 27 март 2014 Сподели Публикувано 27 март 2014 Колеги, имам 2 кратки въпроса.1. Хидравлична помпа от Галант 1997г. с 4G63 136к.с. дали става на фейслифтовия 2.0 133к.с. от 2001г.2. Сваля ли се кората на таблото на пасажерския airbag, и ако да - как? Зависи кой модел ти е помпата,знам че има 3 или 4 модела и да стават,дали ще можеш да съединиш маркучите после на новата.Капака на airbag-a се отваря при удар,но не вярвам да ти се пробва :D. Иначе мисля,че е лепен и е на панта в горния си край,но отвориш ли го,после много трудно се прави да не си личи. Ако ще ровиш за стария airbag по-добре свали таблото,за да не загрозиш картинката. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Davidboy Публикувано 27 март 2014 Автор Сподели Публикувано 27 март 2014 Мерси колега, но как тогава се ремонтира катастрофирал автомобил на който са се отворили беговете, цялото табло ли се сменя? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 28 март 2014 Сподели Публикувано 28 март 2014 Мерси колега, но как тогава се ремонтира катастрофирал автомобил на който са се отворили беговете, цялото табло ли се сменя? Не, ходи се при майстор тапицер,първо,отворената капачка се реже в горния и край,маха се кожата,отдолу се попълва със специален кит,шкури се и след това се лепи кожата,като се изпъва по цялата капачка. Слагат се едни мрежи или друг материал,който замества срязаната панта и се нитоват към таблото,за да не усетиш отблизо майсторлъка,ако пак гръмне и се отвори. Това е без да се маха таблото. С две думи не е работа за начинаещи,а най-добре да се изпрати на човек,който се занимава точно с тази работа,но като гледам как са цените на таблата втора радост,май е по-добре да се ориентираш към такова. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 29 март 2014 Сподели Публикувано 29 март 2014 Не, ходи се при майстор тапицер,първо,отворената капачка се реже в горния и край,маха се кожата,отдолу се попълва със специален кит,шкури се и след това се лепи кожата,като се изпъва по цялата капачка. Слагат се едни мрежи или друг материал,който замества срязаната панта и се нитоват към таблото,за да не усетиш отблизо майсторлъка,ако пак гръмне и се отвори. Това е без да се маха таблото. С две думи не е работа за начинаещи,а най-добре да се изпрати на човек,който се занимава точно с тази работа,но като гледам как са цените на таблата втора радост,май е по-добре да се ориентираш към такова.......аз имам табло ,ако се интересува колегата, може да се разберем нещо........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.