Премини към съдържание

От обикновен Галант към супер луксозен


bebo90

Препоръчано мнение

Ако чуваш толкова силно шума, значи не си засилил музиката достатъчно :D :concert: :dance:

Така един познат си ремонтираше колата, като почне нещо да чука.. дава 1 рамо на музиката и вика.. "виж че нищо не тропа"

При 2kW музика както обичам да я засилвам от време на време като се подкефя на някое парче, скоро и без да я засилвам няма да чувам шум от гуми :icon_rock:

Добре, че нямам време да търся нови парчета та да се зарибявам само :icon_tongue:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 66
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Мдааа, ето как с кожената тапицерия и кумхо гумите се получава една добра "тишина, тишина, само тя ми остана след теб" както е възпял поета :D

Налейте си хладна напитка, приятели, не се втурвайте да си търсите сега кожени салони, че е голяма жега :D :D :D

 

Между другото двигателят с повечето катализатори и ламбди е по-тих от по-стария модел. Чисто конструктивно това следва от факта, че двете малки кат-чета намаляват допълнително нивата на шум. Кумхо екста имах, карах ги няколко месеца и ми се сториха много шумни и ги продадох на голегатта Блъфер. Той ще каже неговото субективно мнение. Иначе галантът е по-скоро лошо шумоизолиран. До момента в моя има около 28 км. изолационен материал от 3 типа. И пак не е перфектно, но е драстично по-добре в сравнение с фабричното демпване. Е, налага се обаче да се борим със звука на права генерация на 76 мм. Борбата е успешна до около 2500 оборота, после идва време за звуковото удоволствие, но се препоръчва дестинация максимум 50 км. в едната посока.

Кожата, естествено, няма никакъв принос към шумо или виброизолацията.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Изобщо не се чуват гумите ми в колата

 

Пробвай по старите отсечки на АМ Тракия.

Мен ме дразни и шума на киматика, ако вентилатора е на последната степен. Не знам дали при галантите са измислили по-тихи въздуховоди, но това е основен шум лятото. И съм на мнение, че плюша е по-добра шумоизолация от гладката кожа, но да се търси осезаем ефект от повърхностния слой на седалките не е сериозно. Иначе и аз бих сменил салона при удобна възможност - плюша много се навлича със всякакви влакна от дрехи, особено зимата и се чисти от тях сравнително трудно.

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай по старите отсечки на АМ Тракия.

Мен ме дразни и шума на киматика, ако вентилатора е на последна степен, не знам дали при галантите са измислили по-тихи въздуховоди, но това е основен шум лятото. И съм на мнение, че плюша е по-добра шумоизолация от гладката кожа, но да се търси осезаем ефект от повърхностния слой на седалките не е сериозно.

Ама соц асансьора за който говорех е обезшумен повече от добре. Изолацията му е някакъв микропорест материал /може и дунапрен да е не съм го разчоплял/ и кожа, явно е добра комбинация, защото не се чуват никакви шумове. Даже е по-тих от новите с честотно управление.

 

П.С. май трябваше да чоплиме тая тема в друга тема :D

Редактирано от bace
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не забравяйте че има разлика в прозорците между изпълненията със/без кожа. При тези фабрично "със", стъклата са с допълнителна UV защита - има логика като се замислиш ...

 

 

Иначе по темата, сега погледнах снимките..:icon_hmm: тия черните ленти как да е, "тиксо" тунинг, обаче огромният знак митсубиши върху предния капак ми идва малко в повече и прави колата достойна за една друга тема в "Извън темата" - съжалявам, но така мисля ..

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Не забравяйте че има разлика в прозорците между изпълненията със/без кожа. При тези фабрично "със", стъклата са с допълнителна UV защита - има логика като се замислиш ...

 

 

Иначе по темата, сега погледнах снимките..:icon_hmm: тия черните ленти как да е, "тиксо" тунинг, обаче огромният знак митсубиши върху предния капак ми идва малко в повече и прави колата достойна за една друга тема в "Извън темата" - съжалявам, но така мисля ..

 

Kолега,ако обичаш малко се съобразявай какво пишеш,защото все пак говорим за моята кола. Mали винаги ако искаш да направиш нещо трябва да видиш как ще изглежда. Aко си забелязал има снимки със емблема и без.Всичко това са проби.И това не са някакви тиксо тунинги,а просто трябва от далече хората да разберат коя е най добрата машина.

Редактирано от Светльо Ангелов
Пиши с Главни букви!
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не забравяйте че има разлика в прозорците между изпълненията със/без кожа. При тези фабрично "със", стъклата са с допълнителна UV защита - има логика като се замислиш ...

Стъкла с UV защита се слагат на всички Галанти след фейслифта, без значение дали са с кожен салон или не. Моя Галант е двулитрово комби от 2001 г и стъклата са с UV защита.

Редактирано от Mitsubishi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Kолега,ако обичаш малко се съобразявай какво пишеш,защото все пак говорим за моята кола. Mали винаги ако искаш да направиш нещо трябва да видиш как ще изглежда. Aко си забелязал има снимки със емблема и без.Всичко това са проби.И това не са някакви тиксо тунинги,а просто трябва от далече хората да разберат коя е най добрата машина.

E, спокойно де. Честността изисква да приезнаем, че си попресолил доста манджата с ивиците на капака и емблемата. Ама хубава колата иначе.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, има ли осезаема разлика в обезшумяването с кожения салон в сравнение с плюша?

 

Колега да ти кажа честно според мен има лека разлика,но може и аз да се лъжа.Замислял съм се за това и съм си мислел,че може би наистина е по тихо,защото кожените кори по вратите наистина са малко по плътни от плюшените и другото което ми направи впечатление когато сменях салона е това,че мокета беше по дебел от моя,но това зависи и от годинките на колата и колко хора са минали през нея.Но шума от гумите си го има пак,просто асфалта ни е такъв

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам снимките май наистина си попрекалил с емблемата. Според мен трябва да е няколко сантиметра по-надолу и да не е в толкова открояващ се цвят, може би от някакво специално фолио или само да е очертана с полупрозрачен ефект.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето и последни снимки от колата: http://www.album.bg/.../?upload_done=7

 

Колега, пластмасата ограждаща Кенууда в централната конзола откъде си я взел?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега да ти кажа честно според мен има лека разлика,но може и аз да се лъжа.Замислял съм се за това и съм си мислел,че може би наистина е по тихо,защото кожените кори по вратите наистина са малко по плътни от плюшените и другото което ми направи впечатление когато сменях салона е това,че мокета беше по дебел от моя,но това зависи и от годинките на колата и колко хора са минали през нея.Но шума от гумите си го има пак,просто асфалта ни е такъв

Е както и очаквах - една идея е по-тихо от плюша, то няма как да се обезшуми само с най-горния слой, както каза vladimirov, малко по-нагоре.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колата вече е без лепенките,още преди месец бяха свалени,а относно фолиото беше специално и толкова силно залепва,че да не ви казвам как се махат и след това задължително се пастира боята

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Колега, пластмасата ограждаща Кенууда в централната конзола откъде си я взел?

 

Колега виж тука има универсални 2DIN, само си измери грамофона http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif

 

KLIK

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 месеца ...

Колеги реших да пусна тази тема за да ви покажа само ако имаш мерак какво можеш да направиш срещу скромна сума.Докато си рових из сайтовете за коли за части попаднах на блъснат Галант-отпред в ляво.Обадих се на човека и ми каза може на части може и цял срещу 900 лв. и се замислих доста,защото Галанта беше с 2.5 мотор и всички останали екстри и кожен салон.След доста размисли закачих платформата и тръгнах от Казанлък и отидох във Варна да го взема,след като го докарах започна 5 дневно приключение.Първо смених мотора и след 3 дневни опити го запалих след което смених целия салон и сега имам чувството че съм си купил нова кола.Ето и някои снимки от преди и от сега

 

 

 

Колега, и аз съм от Казанлък и съм със същата амбиция. Търся си блъснат Галант да направя горе доло същото, както и да си сменя дирекцията. Ако можеш да ми помогнеш да намеря такъв, ще съм ти благодарен. ;)

Редактирано от somalietsa
Правопис!
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...