Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Много зле е Лансер-а по показател газене в сняг!


f18

Препоръчано мнение

Много зле е Лансер-а по показател газене в сняг - не знам защо - когато беше понатрупало в петък се представи мнооого зле и то на места където видимо не би трябвало да има проблем. на 1 място позакъса и едва издрапах - върха беше, когато вечерта исках да пакрирам и нали има понатрупал снаг встрани - и няма как да се набутам в пакроместата - все заорава - пробвах на 4-5 места (а имах избор) неуспешно докато успея да се набутам на едно място.

Това съм го забелязал и миналите зими, но нямаше как да го оценя, и ето че тъкмо бях паркирал и идва баща ми със старата ми кола (рено 21) и викам дай аз да я паркирам да видя как е с нея ... пробвах на 3 от проблемните места - избутва, намества се без никакъв проблем ... мн възмутен - май не може много и се разчита зимата на тази кола ;о))

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе чак много зле не е. Особено с хубави зимни гуми, направо си е супер, но все пак не е снегорин, освен това проблема предполагам е бил във височината на колите, Лансъра е направил по-лесно преспа и е спрял в нея, докато Реното най-вероятно е по-високо и снега е останал под него. Аз карах във всички снеговити дни, паркирах къде ли не, включително влизането в моя гараж е при наклон, вярно че по изринах снега, но нямам нито едно закъсване и налагане някой да ме бута, а гумите ми са на 3 сезона и половина, разбира се карани само зима и са Нокиан WR G2, което е А-СИМЕТРИЧНА шарка и не е най-доброто за пресен сняг. Така че, чак МНОГО ЗЛЕ не е. Освен това не знам дали си прочел, но при проблеми в сняг се изключват задължително подпомагащите системи, тоест ТИ трябва да ги изключиш, те ти бъркат оборотите и не можеш равномерно да подаваш газ, говоря дори без да подаваш, поне при Дизела, колата тръгва само с отпускане на съединителя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не. Определено не съм съгласен. Моят е Sportback наистина, но мисля че дори да има някаква разлика със седана, тя не може да е съществена. Та всичко е в избор на подходящата зимна гума. Пред гаража ми например, няма настилка - offroad - като го затрупа снега, става страшно. Като снегорин съм - няма закъсване. Дори след като паднаха температурите и всичко напълно замръзна, нямам проблем. Ако нещо се подхлъзне, задна половин метър, леко газ напред и преодолява лед лъскав като стъкло. А освен че има сняг и лед, е и супер неравно - дупки, цели ями, коловози и т.н. За да преодолея неравностите без да я закача отдолу, минавам силно в дясно по един успореден на посоката на движение наклон от около 30 градуса, който е напълно замръзнал. Не ми се е случвало обаче да се сурна по него например. Всичко е в гумите. И то не в цената им. Защото моите например са BFGoodrich и са по-скоро среден клас зимна гума. Ама си е точно за сняг и лед и си го пише на нея. Освен това ми прави впечатление и че системата за контрол на сцеплението се включва рядко и за кратко в такива ситуации. А пък си ползвах активно колата точно в най-валежните дни.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е проблема в Лансера защото моя е страхотен на сняг ! Добри гуми и по-нежно с педала и историята ще има весел край :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ама твоя от новите ли е? Като паркира просто да го прави на задна, но не трябва да паркира в дълбоки преспи, защото после и с бутане може да не излезе ако се слегне снега под колата. Също доста голямо значение има и широчината на зимните гуми.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз си карам лансера с :http://www.vredestein.com/Banden_Bandtypes.asp?UsersessionID=49968684&BandgroepID=2&BandtypeID=7 ,страхотни гуми!http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gifВъпреки неподходящият размер 225/45R18 за зимни гуми на тази кола, не съм имал проблеми в по-дълбок сняг или лед при по-бавно каране или маневриране!http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gifВ петъка се разкарвах по силно заледените и яко заснежените и наклонени улички на Бистрица(който е ходил знае за какво иде реч http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_doh.gif) Всяка събота и неделя се качвам и до Щастливеца-пак никакви грижи по уж изчистеният път. При мен проблемите са при по високи скорости-губя сцепление по завоите,дори и при изкачване-колата е лека и няма достатъчно натоварване върху гумата с този размер!Смятам да разреша проблема,като мина зимата на 16 цола и по-тесни гуми!Относно това дали самата кола е подходяща за този сезон-не знамhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif,предната ми кола-пасат 95г. по-добре се представяше в такова време,пък да не говорим за ибизата на жената-истинска копачка!http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз подкрепям колегата, имам много лоши впечатления от зимното поведение на Лансер-а. Въпреки,че съм с Mishelin Alpin III (като ги купувах бяха обявени за най добра зимна гума според класацията на Германския съюз на автомобилистите). Според мен това се дължи на голямото междуосово разстояние на автомобила както и голямата маса на купето и лекия бензинов двигател. Не съм имал много пъти сериозни проблеми но не е нормално майка ми с Голф III 1.9 TDI с някакви измислени замни гуми за по 100 лева да изкачва големи баири без никакъв проблем, а аз постоянно да буксувам и да спре колата нагоре, че даже и да тръгне назад. Да не говорим за VW jetta дизел от старите модели... тя сравнение с лансер-а минава от всякъде където с моята кола немога и да си помисля през зимата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз подкрепям колегата, имам много лоши впечатления от зимното поведение на Лансер-а. Въпреки,че съм с Mishelin Alpin III (като ги купувах бяха обявени за най добра зимна гума според класацията на Германския съюз на автомобилистите). Според мен това се дължи на голямото междуосово разстояние на автомобила както и голямата маса на купето и лекия бензинов двигател. Не съм имал много пъти сериозни проблеми но не е нормално майка ми с Голф III 1.9 TDI с някакви измислени замни гуми за по 100 лева да изкачва големи баири без никакъв проблем, а аз постоянно да буксувам и да спре колата нагоре, че даже и да тръгне назад. Да не говорим за VW jetta дизел от старите модели... тя сравнение с лансер-а минава от всякъде където с моята кола немога и да си помисля през зимата.

 

 

Дизела има голям въртящ момент за сметка на обороти . Това позволява да не докосваш педала а колата да върви и дори да го натиснеш да не се разсърди ами да си пъшка и да поема плавно . Джетата за която говориш вероятно е чист дизел а Гоуфа му сработва турбото над 2000 оборота така че не изисква умения от шофьора ами си пъшкат по снега без проблеми . Лансер-и има и дизелови ... а в твоя случай по-голяма предавка с по-малко гас върши работа ! Другия вариант е да вземеш една Джета и да си решиш проблема .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всичкото идва от гумите, че са по-широки от необходимото за кола с такова тегло зимния сезон. Другия проблем е ако събира отпред и отдолу сняг при движение, но там вече са виновни снегопочистващите фирми.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гумите ми са Мишлен Алпин - Реното са Continental Winter contact (само предните де). Може би Мишлена-а не са най-удачното в случая - знам ли.

А контрола на сцеплението го изключвам, ако заора някъде - само бутона ASC вляво от волана - има ли нещо друго което иска изключване? Мисля че не.

Иначе Реното е с 2 см по-нисък просвет (не е по-високо).

Но дизел - сигурно има значение - и 2.1 двигател който сигурно натежава на предницата повечко - т. е. на движещите гуми.

А двете коли са с приблизително еднаква маса.

Обаче гумите му са 13-ичови и съответно по-тестни (175) и имат по-малка контактна площ с пътя - и предполагам че го има ефекта на коли с приблизително еднаква тежест в/у много по-малка площ при реното и това е причината.

Още миналите зими като го взех констатирах недобро зимно поведение, съпоставяйки със старата кола, която май ми е единствената база за сравнение, и сега ми се удаде възможност диркетно да пробвам и се оказа че е така - разлика има - и то съществена.

Май следващите зимни гуми повечко ще проуча преди да взема каквото и да е било - пък може да има значение от задкормилното лансерно устройство ;о))))) Абе трябва си ми на мене некой джип от истинските (не от градските такива) да газя споко и да не ми пука ;о))

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами и лансъра за това тегло трябва да е с такива гуми, да речем 185, но въпроса е дали широчината на джантите го позволява. Отговора вероятно ще е не. Така че поведението му може и да е добро, ако се сравнява с други сравнително леки модели със широки за сезона гуми.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз сега не искам да заявя тук някаква страшна ерес, защото съм запознат с качествата на Мишлен и съм им голям фен, но истината е, че вече не един и двама мои приятели се оплакват от представянето на колите си точно с Мишлен Алпин генерацията, независимо, че тия зимни гуми разбиха всички класации. Моя колежка е с Мерцедес Е 220 CDI 2008г. и с чисто нови Мишлен Алпин, ама купени декември месец. Първи сезон им е. Не е 4matic, т.е. само задно. При всички уговорки за представянето на задното предаване в такива условия, трябва да ви кажа, че колата е напълно неизползваема тези дни. Не може да тръгне, не може да спре, задницата е неуправляема... Абе колата седи пред блока й, а тя ходи на работа с на мъжа си XC 90 - тката. В същото време не е въпроса само в задното предаване, щото гледам по пътя хората си карат Е класите от тези години, пак без 4matic, без проблем и поне на мен не ми се е случило да забележа някаква сериозна нестабилност в поведението им на пътя. Имам приятел, който специално си събира пари миналото лято, за да си купи тези гуми за зимата. Той е с Хонда Акорд - същата работа. Твърди, че не е стабилна, буксува по незначителни поводи и т.н. Така, че не знам... Май ще да е от гумите. Ама пък са много хубави гуми. Чудна работа?!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз сега не искам да заявя тук някаква страшна ерес, защото съм запознат с качествата на Мишлен и съм им голям фен, но истината е, че вече не един и двама мои приятели се оплакват от представянето на колите си точно с Мишлен Алпин генерацията, независимо, че тия зимни гуми разбиха всички класации. Моя колежка е с Мерцедес Е 220 CDI 2008г. и с чисто нови Мишлен Алпин, ама купени декември месец. Първи сезон им е. Не е 4matic, т.е. само задно. При всички уговорки за представянето на задното предаване в такива условия, трябва да ви кажа, че колата е напълно неизползваема тези дни. Не може да тръгне, не може да спре, задницата е неуправляема... Абе колата седи пред блока й, а тя ходи на работа с на мъжа си XC 90 - тката. В същото време не е въпроса само в задното предаване, щото гледам по пътя хората си карат Е класите от тези години, пак без 4matic, без проблем и поне на мен не ми се е случило да забележа някаква сериозна нестабилност в поведението им на пътя. Имам приятел, който специално си събира пари миналото лято, за да си купи тези гуми за зимата. Той е с Хонда Акорд - същата работа. Твърди, че не е стабилна, буксува по незначителни поводи и т.н. Така, че не знам... Май ще да е от гумите. Ама пък са много хубави гуми. Чудна работа?!

И аз съм на същото мнение за Мишлена, хубава гума, безшумна но на сняг е кофти ...сравнявал съм ги с няколко марки ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблема на Лансъра е в минималния размер на джанта, а именно 16", ако имаше възможност щях да нахендря 14", колкото е по-голяма гумата ако ще от Луната да идва, положението е ТИП "ШЕЙНА" :)... не става и това си е. Всяка една по-стара кола с едни 175/65 примерно та дори /70 гуми е с класи по-проходима на сняг. Не случайно WRC-то кара с много тънки гуми на зимните писти. http://i36.tinypic.com/2egfz1e.jpg

 

Там хората от много време знаят, как трябва да се кара и с какво на сняг :)...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според каталога дават, че 16" джантата е 6J. Ако е вярно е възможно да се сложат тесни гуми.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Иначе Реното е с 2 см по-нисък просвет (не е по-високо).

Но дизел - сигурно има значение - и 2.1 двигател който сигурно натежава на предницата повечко - т. е. на движещите гуми.

А двете коли са с приблизително еднаква маса.

Обаче гумите му са 13-ичови и съответно по-тестни (175) и имат по-малка контактна площ с пътя - и предполагам че го има ефекта на коли с приблизително еднаква тежест в/у много по-малка площ при реното и това е причината.

 

Виж как сам ще си отговориш на въпроса, защо лансера е по слабо проходим ..:)

Дизел с летни гуми минава от там, от където и бензинка със зимни, а когато и двете са с зимни, сравненията са излишни, изпробвано е многократно и дизела е по проходим ..:D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Виж как сам ще си отговориш на въпроса, защо лансера е по слабо проходим ..:)

Дизел с летни гуми минава от там, от където и бензинка със зимни, а когато и двете са с зимни, сравненията са излишни, изпробвано е многократно и дизела е по проходим ..:D

 

Това се компенсира с правилно подбраният човек който да ти седне на предният или задният(според случая) калник!http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм си доста доволен от поведението на Лансер-а на сняг.

Mиналата седмица като беше големия сняг в София бях като снегоринче :drive:

а вече гумите ги таркалям 3-та зима ( 205/60/16 Dunlop Winter Sport 3D )

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз подкрепям колегата, имам много лоши впечатления от зимното поведение на Лансер-а. Въпреки,че съм с Mishelin Alpin III (като ги купувах бяха обявени за най добра зимна гума според класацията на Германския съюз на автомобилистите). Според мен това се дължи на голямото междуосово разстояние на автомобила както и голямата маса на купето и лекия бензинов двигател. Не съм имал много пъти сериозни проблеми но не е нормално майка ми с Голф III 1.9 TDI с някакви измислени замни гуми за по 100 лева да изкачва големи баири без никакъв проблем, а аз постоянно да буксувам и да спре колата нагоре, че даже и да тръгне назад. Да не говорим за VW jetta дизел от старите модели... тя сравнение с лансер-а минава от всякъде където с моята кола немога и да си помисля през зимата.

Колега пробвай на ръчни.Значително по-добре е

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Реното са Continental Winter contact

Както писаха повечето колеги - проблема е в гумите. Аз бих добавил и в тяхното съхранение през лятото.

Аз съм трета Зима с тези гуми ( Continental Winter contact ) 205/60/16, но ги слагам, когато температурите паднат под 5 градуса и ги свалям щом максималната температура достигне 10 градуса.

Миналата Събота имах доста бръмчене из града и като приключих към 16 часа ходих на автомивка да свалят лугата от нея, но не я прибрах в гаража, а я оставих навън при -15 градуса. Излизам към 18 часа да я прибера в гаража и ..... няма спирачки. Викам си обледени са и дисковете и накладките, та реших да направя една обиколка из града, че да се загреят и изсъхнат.

И понеже единствения ни булевард го асфалтираха преди месец, реших да изпробвам спирачките там. Изчистен, изчистен, колко да е изчистен. Поне нямаше сняг и лед, но след като загряха и изсъхнаха дисковете и накладките, гумите започнаха да свирят при рязко спиране. Това направо ме шокира - при -15 гумите да свирят.

Та така! Трета зима никакви ядове с гумите! Имат 7 мм грайфер и само веднъж миналата година се наложи да изключа тракшъна. Не признават нито лед, нито сняг, нито сняг върху лед. Лансера (не просто колата) потегля и спира като на мокро през лятото.

Дали CVT-то има пръст в тая работа - незнам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Както писаха повечето колеги - проблема е в гумите. Аз бих добавил и в тяхното съхранение през лятото.

Аз съм трета Зима с тези гуми ( Continental Winter contact ) 205/60/16, но ги слагам, когато температурите паднат под 5 градуса и ги свалям щом максималната температура достигне 10 градуса.

Миналата Събота имах доста бръмчене из града и като приключих към 16 часа ходих на автомивка да свалят лугата от нея, но не я прибрах в гаража, а я оставих навън при -15 градуса. Излизам към 18 часа да я прибера в гаража и ..... няма спирачки. Викам си обледени са и дисковете и накладките, та реших да направя една обиколка из града, че да се загреят и изсъхнат.

И понеже единствения ни булевард го асфалтираха преди месец, реших да изпробвам спирачките там. Изчистен, изчистен, колко да е изчистен. Поне нямаше сняг и лед, но след като загряха и изсъхнаха дисковете и накладките, гумите започнаха да свирят при рязко спиране. Това направо ме шокира - при -15 гумите да свирят.

Та така! Трета зима никакви ядове с гумите! Имат 7 мм грайфер и само веднъж миналата година се наложи да изключа тракшъна. Не признават нито лед, нито сняг, нито сняг върху лед. Лансера (не просто колата) потегля и спира като на мокро през лятото.

Дали CVT-то има пръст в тая работа - незнам.

 

Да - за Continental Winter contact си прав - и аз имам много добро мнение за тях. Преди да взема лансера си ги повъртях 3 зими ...

а гореописанта съпоставка е при положение, че същите на реното (последните 2 лета) се вътят и като летни ... т. е. върпеки това показват нелоши характеристики при газене по сняг. Може би не са лош вариант за следващи зимни гумета ... ама много си зависи от това къде са правени - на тези пише made in Germany ... това май тр да се гледа ... ;о))

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Момчета, лоша дума за Лансъра на сняг, да не съм чул повече. Аз съм изумен от представянето му през изминалите дни и то с ГУМИ НА 3г и половина, гуми които не са изцяло зимен грайфер НОКИАН, просто нямам забележки, паркирам, газя, прегазвам и размазвам всякакъв сняг, единствено се пазя да не напълня под шасито и да олекне предницата, направих го в двора на склада и репетирах как се слагат вериги, но изцяло моя глупост от нямане на какво да правя. Всякакви преспи боря, дори и някои коловози успявам да кача, евала на Лансъра и евала на Нокиана, май изживява втори живот :), а просто може да сработва добре на много студено, но аз съм толкова изненадан и то точно аз, дето съм хокал и по гумите и по самото представяне в минали теми.

Редактирано от Rangel Simov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

единствено се пазя да не напълня под шасито и да олекне предницата

Аз го направих това вчера на 40 см сняг. Изключих ASC-то (май така пишеше на бутона) и след малко замириса на изголяла гума.:icon_doh: Бръкнах няколко пъти под колата с лопатата за сняг и излязох без проблеми.

И всичко това от мързел да рина сняг. При тия -15 само мързела ми не замръзва! Ех да можеше да се втечни, една стотинка няма да дам за антифриз и зимна течност за чистачките.:icon_thumbup:

Не че има къде да го събирам снега! :)

Редактирано от Николай Николов
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://img577.imageshack.us/img577/8928/photoays.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

 

Е всеки, който е паркирал в това време така, знае за каква маневра става въпрос... е Лансър го направи без особен проблем, даже излизането беше по-трудно :)... Както забелязвате, до мен има само един ДЖИП паркирал, всичко друго от доста време не е помръдвало :)...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...