Реконструктор Публикувано 25 ноември 2011 Сподели Публикувано 25 ноември 2011 За да затоплиш 5 литра вода с 1 градус, ти трябват около 6 вата. Тоест за да я затоплиш с 50 градуса трябват 300. Което е към 25 ампера, което е около половината акумулатор. Това е идеалния случай без да се отчитат загуби. Good luck, както се казва. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bace Публикувано 25 ноември 2011 Автор Сподели Публикувано 25 ноември 2011 През цилиндъра на двигателчето (на генератора) ще циркулира малкия кръг и свещите (4х25А). То е 2.5к.с. и към него е куплирано 120А алтернарнатор така, че със загубите и кпд-то на бензиновото моторче може да се докара над 2kW да не кажа и повече топлинна мощност, която е напълно достатъчна за да подгрее големия двигател и купето. П.с. нали знаете на кой елемент кпд-то е 100%?За това не исках да споменавам какво съм намислил, щото сега има да ме убеждавате как няма да стане До сега няма нещо което да съм се захванал сериозно и да не се е получило надявам се, че това няма да е първия път Най-много ме притеснява разхода. Т.е. дали е удачна цялата история и вместо това да си паля 6-така да работи на място. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 25 ноември 2011 Сподели Публикувано 25 ноември 2011 През цилиндъра на двигателчето (на генератора) ще циркулира малкия кръг и свещите (4х25А). То е 2.5к.с. и към него е куплирано 120А алтернарнатор така, че със загубите и кпд-то на бензиновото моторче може да се докара над 2kW да не кажа и повече топлинна мощност, която е напълно достатъчна за да подгрее големия двигател и купето. П.с. нали знаете на кой елемент кпд-то е 100%?За това не исках да споменавам какво съм намислил, щото сега има да ме убеждавате как няма да стане До сега няма нещо което да съм се захванал сериозно и да не се е получило надявам се, че това няма да е първия път Най-много ме притеснява разхода. Т.е. дали е удачна цялата история и вместо това да си паля 6-така да работи на място. Е то хората от вашию и Врачанскои край, ги знаем че сте едни от най-способните и инатести хора,така че вервам в тебе чичи. Позамисли се малко обаче,Галанта стопля зимата за 5-7 минути максимум,има ли смисъл да си правиш живота труден с тия екстри? Ако е някой Гоуф или Пасатор,да я мислиш тая работа,ама при положение,че имаме коли които загряват за отрицателно време,губи ми се смисъла някакси . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bace Публикувано 25 ноември 2011 Автор Сподели Публикувано 25 ноември 2011 (редакция) Ех ...направих си живота на тръни...като ви казах каква е "екстрата" :rolleyes:То за някой хора няма смисъл и carpc-то ама има и хора дето губят седмици време за да имат такава екстра нали...въпрос на гледна точка.Просто такова ми е хобито ...да се занимавам с някакви неща от които мога да имам полза.Като не стане това което съм замислил все ще му измисля приложение ...НЕМА ЛАБАВО при мене п.с. за ината е верно!И все пак благодаря, че ми дадохте отговор на въпроса който зададох :good: Редактирано 25 ноември 2011 от bace Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 25 ноември 2011 Сподели Публикувано 25 ноември 2011 То е 2.5к.с. и към него е куплирано 120А алтернарнатор така Еми братле, ако си намерил къде да го навреш всичко това... Успех ти пожелавам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bace Публикувано 25 ноември 2011 Автор Сподели Публикувано 25 ноември 2011 Намерил съм ....сега чакам личният ми стругар да се възтанови от една контузия и почвам да троша :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bace Публикувано 25 ноември 2011 Автор Сподели Публикувано 25 ноември 2011 ...Галанта стопля зимата за 5-7 минути ....Няма спор че стопля ...ама за това време съм стигнал до работа вече. Колата я карам в точно определени часове (зависещи от работата ми) и на къси разстояния, затова определено е по-удачно да запаля кюмбето преди да тръгна. Пък и друго си е да влезеш в топла кола, докато другите чегъртат стъклата.http://www.youtube.com/watch?v=Rzl_meEy7_I Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stefan Naydenov Публикувано 25 ноември 2011 Сподели Публикувано 25 ноември 2011 (редакция) Няма спор че стопля ...ама за това време съм стигнал до работа вече. Колата я карам в точно определени часове (зависещи от работата ми) и на къси разстояния, затова определено е по-удачно да запаля кюмбето преди да тръгна. Пък и друго си е да влезеш в топла кола, докато другите чегъртат стъклата.[/media]Абсолютно същата ситуация е и при мен. Два пъти на ден по 20 мин. максимум - това ми е пътуването до работа и обратно. Колата си я купих с печка Webasto. Не знам колко струва това чудо, но определено е екстрата, на която най-много се кефя. Остави топлия салон, но двигателя сваля почти веднага оборотите - няма студени стартове, което си е най-големия плюс от всички екстри изобщо! Само не знам дали пък няма да овъгли всичко някоя сутрин тая горелка! :D :mitsu-smiley: Редактирано 25 ноември 2011 от Stefan Naydenov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 25 ноември 2011 Сподели Публикувано 25 ноември 2011 Абсолютно същата ситуация е и при мен. Два пъти на ден по 20 мин. максимум - това ми е пътуването до работа и обратно. Колата си я купих с печка Webasto. Не знам колко струва това чудо, но определено е екстрата, на която най-много се кефя. Остави топлия салон, но двигателя сваля почти веднага оборотите - няма студени стартове, което си е най-големия плюс от всички екстри изобщо! Само не знам дали пък няма да овъгли всичко някоя сутрин тая горелка! :D :mitsu-smiley: Не се чуди на късмета си,а се радвай,нова печка Webasto с монтажа е към 3000-3500 лева,в зависимост от модела,има и малки за около 2500-2800 лева. Баце това е решението,имаше една за продан във форума и така никой не се нави да я купи,накрая човека за около 350 лева я даваш,но не съм сигурен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 25 ноември 2011 Сподели Публикувано 25 ноември 2011 Не се чуди на късмета си,а се радвай,нова печка Webasto с монтажа е към 3000-3500 лева,в зависимост от модела,има и малки за около 2500-2800 лева. Баце това е решението,имаше една за продан във форума и така никой не се нави да я купи,накрая човека за около 350 лева я даваш,но не съм сигурен. Тя беше духалка, т.н. суха, защо мислиш че седя толкова време, и не само в този форум .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bace Публикувано 4 декември 2012 Автор Сподели Публикувано 4 декември 2012 Такааа.... да се похваля. Генераторчето е готово, но с малко не се събира под бронята :icon_blush: . Трябва да му махна блока със свещите, а така се обезмисля цялата история, иначе работи перфектно за 15 мин. стопля двигателя до температура която климатика почва да духа на макс.....Така и така има и друго приложение генераторчето, тъй че отпадна слагането му в колата. За зимата се оборудвах с мокра печка Webasto Termo Top z/c . Печката работи добре, но започнаха проблемите. След като подгря колата миналата сутрин установих, че двигателя запали от 4-тия път :icon_hmm: , позамислих се и реших, че печката "издърпва" всичкия бензин от магистралата за двигателя - бях я вързал с "Т"-тка на връщащата бензин линия. Сложих отделна сонда в резервоара и чудо ...и тази сутрин запалих все така трудно (от 3-4-тия път) подгретия двигател. Явно има някакъв проблем щом при толкова въртене няма никакви признаци че ще запали и след 5-6 секунди почва "да си търси цилиндрите" . Студена си пали нормално. Преди около месец ми правеше една мизерия която се появяваше пак сутрин - при чукването на стартера пали, но почва да работи на 3-4 цилиндъра (чуди се дали да запали или да загасне) в продължение на около секунда време. Смених капачката на делкото и палеца и се оправи, кабелите не съм ги сменял но всичките имат 5к съпротивление и мисля, че са в ред. Нещо със застудяването тоя галант винаги е палил малко "по-така" - една от неприятните изненади в сравнение със старата ми кола. Но при подгрят двигател...вече ми идва множко. Давайте съвети какво да погледна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 5 декември 2012 Сподели Публикувано 5 декември 2012 Ами виж си налягането на горивото, преди да запалиш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bace Публикувано 5 декември 2012 Автор Сподели Публикувано 5 декември 2012 (редакция) Утре ще погледна ако се прибера по-рано от работа. Тази сутрин без да подгрявам запали така. Карал съм я на бензин предната вечер, защото ми свърши газта. Има една подробност: гореше ми бензин докато карам на газ (около 1л на 100км изминати на газ) и спрях бензиновата помпа от софтуера на газовата миналата седмица. Значително спадна разхода на газ и спря да ми гори бензин докато карам на газ. Та проблема може би да е в инжекторите (въпреки че на бензин си върви перфектно и разхода не е висок - около 8,2л/100км смесен цикъл). Утре се чудя как да я пробвам като тръгвам за работа, подгрята - директно на газ (има такава опция газовата) или на бензин. :icon_hmm: Редактирано 5 декември 2012 от bace Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 5 декември 2012 Сподели Публикувано 5 декември 2012 Държиш бутона на газовата и въртиш ключа,води се аварийно палене на газ,някой уредби записвали грешка след 5-тото палне така,ама за това не съм напълно сигурен,по-запознатите да кажат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bace Публикувано 5 декември 2012 Автор Сподели Публикувано 5 декември 2012 (редакция) При мен е по-просто - цъкам на карпц-то иконката на фобоса отивам на "системна конфигурация" и мяткам чавка на "стартиране на газ" и после си паля директно на газ без да задържам никакви копчета.Просто се чудя от кое ще ми даде по-добра информация за проблема - ако я запаля направо на газ или пак да я помъча на бензин (проблема се появява силно когато подгрея с печката и се опитам да запаля рано сутрин, през останалото време няма проблем) Редактирано 5 декември 2012 от bace Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bace Публикувано 6 декември 2012 Автор Сподели Публикувано 6 декември 2012 (редакция) Тази сутрин запали що-годе нормално след 10мин. работа на печката, но вечерта я оставих да поработи на бензин преди да я угася. Не съм гледал налягането на бензиновата помпа, утре като й сменя масълцето ще се заиграя да ръчкам. Навежда ме мисълта, че нещо май не задържа обратния клапан на бензиновата помпа (предполагам че има такъв). Настроих печката да подгрее в 17:00 когато излизам от работа за да видя как ще запали като съм я загасил сутринта на газ (т.е. не е работила помпата докато съм карал до работа) В 17:10 се пробвам да запаля...жалко че не направих клип....запали от 6-тия път :argue: Сутринта ще я пробвам директно на газ ...ако запали нормално значи със сигурност проблема е при помпата, магистралата или инжекторите. Има ли вариант всичко да си е наред, просто да прави тия мизерии заради това, че изключвам помпата когато прехвърли на газ, после оставям колата за 7-8 часа, след това подгрявам допълнително и вероятно се изпарява и останалия бензин от рейката :icon_n_ermm: ? Някой който кара с изключена помпа да сподели дали има някакви странични ефекти :please: Редактирано 6 декември 2012 от bace Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 6 декември 2012 Сподели Публикувано 6 декември 2012 Тази сутрин запали що-годе нормално след 10мин. работа на печката, но вечерта я оставих да поработи на бензин преди да я угася. Не съм гледал налягането на бензиновата помпа, утре като й сменя масълцето ще се заиграя да ръчкам. Навежда ме мисълта, че нещо май не задържа обратния клапан на бензиновата помпа (предполагам че има такъв). Настроих печката да подгрее в 17:00 когато излизам от работа за да видя как ще запали като съм я загасил сутринта на газ (т.е. не е работила помпата докато съм карал до работа) В 17:10 се пробвам да запаля...жалко че не направих клип....запали от 6-тия път :argue: Сутринта ще я пробвам директно на газ ...ако запали нормално значи със сигурност проблема е при помпата, магистралата или инжекторите. Има ли вариант всичко да си е наред, просто да прави тия мизерии заради това, че изключвам помпата когато прехвърли на газ, после оставям колата за 7-8 часа, след това подгрявам допълнително и вероятно се изпарява и останалия бензин от рейката :icon_n_ermm: ? Някой който кара с изключена помпа да сподели дали има някакви странични ефекти :please:Изглежда помпата ти си отива и това е твърде вероятно. Всъщност тя изключена ли е, когато работиш на газ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bace Публикувано 6 декември 2012 Автор Сподели Публикувано 6 декември 2012 (редакция) Изглежда помпата ти си отива и това е твърде вероятно. Всъщност тя изключена ли е, когато работиш на газ?Да, сега съм я вързал през реленце за изхода на газовия комп.(Виж.стр.6 - жълтия кабел) т.е. когато паля, помпата е включена и колата работи на бензин докато загрее над 18 градуса, след като си завърши процедурата по прехвърляне на газ изключва помпата. При следващо палене пак пали на бензин и ако е >18 градуса изчаква 10-тина секунди, прехвърля на газ и изключва помпата.п.с. добре де, ако помпата си "отива" (така го разбирам: не достига дебит или налягане) значи, че колата няма да и достига гориво, а тя на бензин си върви на пушка, даже скоро я засичах от 0-120 ги прави за малко над 9 секунди, което не знам всъщност дали е нормално, но ми се струва, че е добре. Редактирано 6 декември 2012 от bace Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 6 декември 2012 Сподели Публикувано 6 декември 2012 Да, сега съм я вързал през реленце за изхода на газовия комп.(Виж.стр.6 - жълтия кабел) т.е. когато паля, помпата е включена и колата работи на бензин докато загрее над 18 градуса, след като си завърши процедурата по прехвърляне на газ изключва помпата. При следващо палене пак пали на бензин и ако е >18 градуса изчаква 10-тина секунди, прехвърля на газ и изключва помпата.п.с. добре де, ако помпата си "отива" (така го разбирам: не достига дебит или налягане) значи, че колата няма да и достига гориво, а тя на бензин си върви на пушка, даже скоро я засичах от 0-120 ги прави за малко над 9 секунди, което не знам всъщност дали е нормално, но ми се струва, че е добре. Не, повредите при помпата не се изразяват в намален дебит, а в несработване, респ. изпускане от клапана за обратното гориво. Тогава се налага да се върти значително повече, за да стигне гориво до рейката и инжекторите. Другият и проблем е, ако е прегряла, а това става, когато системно се кара почти или съвсем без бензин, тогава буквално се стопяват вътрешностите й. Твоят случай прилича на недържащ клапан и запалването на газ ще го потвърди на 90%. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bace Публикувано 6 декември 2012 Автор Сподели Публикувано 6 декември 2012 Не, повредите при помпата не се изразяват в намален дебит, а в несработване, респ. изпускане от клапана за обратното гориво. Тогава се налага да се върти значително повече, за да стигне гориво до рейката и инжекторите. Другият и проблем е, ако е прегряла, а това става, когато системно се кара почти или съвсем без бензин, тогава буквално се стопяват вътрешностите й. Твоят случай прилича на недържащ клапан и запалването на газ ще го потвърди на 90%.Ахаа...значи за прегряване съм почти сигурен, че не е, защото почти винаги резервоара е пълен (намалее ли под половината-винаги сипвам), затова и аз си мисля за клапана. Утре ще си покаже Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 7 декември 2012 Сподели Публикувано 7 декември 2012 Аз доколкото съм чувал, не е добра за помпата да се изключва :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bace Публикувано 7 декември 2012 Автор Сподели Публикувано 7 декември 2012 Аз доколкото съм чувал, не е добра за помпата да се изключва :icon_hmm:Аз пък съм чувал, че за помпата е добре да се изключва (но не затова я изключих), а не е добре за инжекторите - оставали "на сухо". Тази сутрин малко се изненадах - директно на газ не пожела да запали, което ме навежда на мисълта, че проблема е другаде. Може би нещо шашвам компютъра на колата с температурите. Току-що смених маслото и поогледах водите дето съм вързал за печката, може би нещо там не е както трябва. Когато слагах печката, от пдф-а който бях дръпнал за галанта, нещо не ми стана ясно как върти антифриза тоя двигател и видях опитно кой маркуч "дърпа" и кой "нагнетява" в радиаторчето на парното. Опита беше като закачих един прозрачен маркуч на мястото на радиаторчето на парното и видях накъде се движи антифриза, след това съм си спазил всички връзки както си е в упътването на печката. Ако някой има схемата с тръболяците на моя двигател (означени със стрелкички кое на къде върви - обяснено като за идиоти :icon_blush: ) ще съм благодарен да я видя :good: А за сега ще умувам по моя пдф ...не изключвам и вариант да съм за нов датчик за температура, защото когато тръгна с колата веднага когато е студена има една "мъртва зона" на педала за газта - когато ускорявам плавно на 1-ва и изведнъж вместо да продължава да ускорява докато подавам газ, забива муцуна и после скоква да върви...даже превърта гуми. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bace Публикувано 9 декември 2012 Автор Сподели Публикувано 9 декември 2012 Такаааа, налице са и двата проблема - клапанчето на бензиновата помпа лекичко изпуска и печката загрява датчика за температурата който е за еку-то. Вчера мернах при студен двигател какво се случва - паля печката при 0 градуса навън. Съпротивлението на датчика в момента който включих печката бе 5,60к ...в рамките на 2 минути спадна до около 1к, а двигателя не беше загрял разбира се. Мисля, че няма как да запали колата нормално при тази ситуация Само се чудя как се случва това при положение, че входа на водната помпа на печката ("смукателя") е вързан на изхода на който е за парното (там където е датчика) :icon_hmm: ....изхода на печката си е към радиаторчето на парното, както си е дадено от производителя.А бензиновата помпа изпуска съвсем малко, достатъчно е да оставя да поработи на бензин около 1/2мин. предната вечер (или ако я карам на газ да не съм спрял помпата) и на сутринта, студена си пали от раз. Проблема с печката не знам как да го реша :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.