Премини към съдържание

Въпроси


bace

Препоръчано мнение

За да затоплиш 5 литра вода с 1 градус, ти трябват около 6 вата. Тоест за да я затоплиш с 50 градуса трябват 300. Което е към 25 ампера, което е около половината акумулатор. Това е идеалния случай без да се отчитат загуби. :)

Good luck, както се казва. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

През цилиндъра на двигателчето (на генератора) ще циркулира малкия кръг и свещите (4х25А). То е 2.5к.с. и към него е куплирано 120А алтернарнатор така, че със загубите и кпд-то на бензиновото моторче може да се докара над 2kW да не кажа и повече топлинна мощност, която е напълно достатъчна за да подгрее големия двигател и купето.

П.с. нали знаете на кой елемент кпд-то е 100%?

За това не исках да споменавам какво съм намислил, щото сега има да ме убеждавате как няма да стане :)

До сега няма нещо което да съм се захванал сериозно и да не се е получило надявам се, че това няма да е първия път :)

Най-много ме притеснява разхода. Т.е. дали е удачна цялата история и вместо това да си паля 6-така да работи на място.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

През цилиндъра на двигателчето (на генератора) ще циркулира малкия кръг и свещите (4х25А). То е 2.5к.с. и към него е куплирано 120А алтернарнатор така, че със загубите и кпд-то на бензиновото моторче може да се докара над 2kW да не кажа и повече топлинна мощност, която е напълно достатъчна за да подгрее големия двигател и купето.

П.с. нали знаете на кой елемент кпд-то е 100%?

За това не исках да споменавам какво съм намислил, щото сега има да ме убеждавате как няма да стане :)

До сега няма нещо което да съм се захванал сериозно и да не се е получило надявам се, че това няма да е първия път :)

Най-много ме притеснява разхода. Т.е. дали е удачна цялата история и вместо това да си паля 6-така да работи на място.

 

Е то хората от вашию и Врачанскои край, ги знаем че сте едни от най-способните и инатести хора,така че вервам в тебе чичи. Позамисли се малко обаче,Галанта стопля зимата за 5-7 минути максимум,има ли смисъл да си правиш живота труден с тия екстри? Ако е някой Гоуф или Пасатор,да я мислиш тая работа,ама при положение,че имаме коли които загряват за отрицателно време,губи ми се смисъла някакси .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ех ...направих си живота на тръни...като ви казах каква е "екстрата" :rolleyes:

То за някой хора няма смисъл и carpc-то ама има и хора дето губят седмици време за да имат такава екстра нали...въпрос на гледна точка.

Просто такова ми е хобито ...да се занимавам с някакви неща от които мога да имам полза.

Като не стане това което съм замислил все ще му измисля приложение ...НЕМА ЛАБАВО при мене :)

п.с. за ината е верно!

И все пак благодаря, че ми дадохте отговор на въпроса който зададох :good:

Редактирано от bace
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То е 2.5к.с. и към него е куплирано 120А алтернарнатор така

 

Еми братле, ако си намерил къде да го навреш всичко това... :) Успех ти пожелавам. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Намерил съм ....сега чакам личният ми стругар да се възтанови от една контузия и почвам да троша :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...Галанта стопля зимата за 5-7 минути ....

Няма спор че стопля ...ама за това време съм стигнал до работа вече. Колата я карам в точно определени часове (зависещи от работата ми) и на къси разстояния, затова определено е по-удачно да запаля кюмбето преди да тръгна. Пък и друго си е да влезеш в топла кола, докато другите чегъртат стъклата.

http://www.youtube.com/watch?v=Rzl_meEy7_I

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма спор че стопля ...ама за това време съм стигнал до работа вече. Колата я карам в точно определени часове (зависещи от работата ми) и на къси разстояния, затова определено е по-удачно да запаля кюмбето преди да тръгна. Пък и друго си е да влезеш в топла кола, докато другите чегъртат стъклата.[/media]

Абсолютно същата ситуация е и при мен. Два пъти на ден по 20 мин. максимум - това ми е пътуването до работа и обратно. Колата си я купих с печка Webasto. Не знам колко струва това чудо, но определено е екстрата, на която най-много се кефя. Остави топлия салон, но двигателя сваля почти веднага оборотите - няма студени стартове, което си е най-големия плюс от всички екстри изобщо! Само не знам дали пък няма да овъгли всичко някоя сутрин тая горелка! :D

:mitsu-smiley:

Редактирано от Stefan Naydenov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно същата ситуация е и при мен. Два пъти на ден по 20 мин. максимум - това ми е пътуването до работа и обратно. Колата си я купих с печка Webasto. Не знам колко струва това чудо, но определено е екстрата, на която най-много се кефя. Остави топлия салон, но двигателя сваля почти веднага оборотите - няма студени стартове, което си е най-големия плюс от всички екстри изобщо! Само не знам дали пък няма да овъгли всичко някоя сутрин тая горелка! :D

:mitsu-smiley:

 

Не се чуди на късмета си,а се радвай,нова печка Webasto с монтажа е към 3000-3500 лева,в зависимост от модела,има и малки за около 2500-2800 лева. Баце това е решението,имаше една за продан във форума и така никой не се нави да я купи,накрая човека за около 350 лева я даваш,но не съм сигурен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не се чуди на късмета си,а се радвай,нова печка Webasto с монтажа е към 3000-3500 лева,в зависимост от модела,има и малки за около 2500-2800 лева. Баце това е решението,имаше една за продан във форума и така никой не се нави да я купи,накрая човека за около 350 лева я даваш,но не съм сигурен.

 

Тя беше духалка, т.н. суха, защо мислиш че седя толкова време, и не само в този форум ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Такааа.... да се похваля. Генераторчето е готово, но с малко не се събира под бронята :icon_blush: . Трябва да му махна блока със свещите, а така се обезмисля цялата история, иначе работи перфектно за 15 мин. стопля двигателя до температура която климатика почва да духа на макс.....Така и така има и друго приложение генераторчето, тъй че отпадна слагането му в колата. За зимата се оборудвах с мокра печка Webasto Termo Top z/c . Печката работи добре, но започнаха проблемите. След като подгря колата миналата сутрин установих, че двигателя запали от 4-тия път :icon_hmm: , позамислих се и реших, че печката "издърпва" всичкия бензин от магистралата за двигателя - бях я вързал с "Т"-тка на връщащата бензин линия. Сложих отделна сонда в резервоара и чудо ...и тази сутрин запалих все така трудно (от 3-4-тия път) подгретия двигател. Явно има някакъв проблем щом при толкова въртене няма никакви признаци че ще запали и след 5-6 секунди почва "да си търси цилиндрите" . Студена си пали нормално. Преди около месец ми правеше една мизерия която се появяваше пак сутрин - при чукването на стартера пали, но почва да работи на 3-4 цилиндъра (чуди се дали да запали или да загасне) в продължение на около секунда време. Смених капачката на делкото и палеца и се оправи, кабелите не съм ги сменял но всичките имат 5к съпротивление и мисля, че са в ред. Нещо със застудяването тоя галант винаги е палил малко "по-така" - една от неприятните изненади в сравнение със старата ми кола. Но при подгрят двигател...вече ми идва множко. Давайте съвети какво да погледна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Утре ще погледна ако се прибера по-рано от работа. Тази сутрин без да подгрявам запали така. Карал съм я на бензин предната вечер, защото ми свърши газта. Има една подробност: гореше ми бензин докато карам на газ (около 1л на 100км изминати на газ) и спрях бензиновата помпа от софтуера на газовата миналата седмица. Значително спадна разхода на газ и спря да ми гори бензин докато карам на газ. Та проблема може би да е в инжекторите (въпреки че на бензин си върви перфектно и разхода не е висок - около 8,2л/100км смесен цикъл). Утре се чудя как да я пробвам като тръгвам за работа, подгрята - директно на газ (има такава опция газовата) или на бензин. :icon_hmm:

Редактирано от bace
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Държиш бутона на газовата и въртиш ключа,води се аварийно палене на газ,някой уредби записвали грешка след 5-тото палне така,ама за това не съм напълно сигурен,по-запознатите да кажат.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен е по-просто - цъкам на карпц-то иконката на фобоса отивам на "системна конфигурация" и мяткам чавка на "стартиране на газ" и после си паля директно на газ без да задържам никакви копчета.

Просто се чудя от кое ще ми даде по-добра информация за проблема - ако я запаля направо на газ или пак да я помъча на бензин (проблема се появява силно когато подгрея с печката и се опитам да запаля рано сутрин, през останалото време няма проблем)

Редактирано от bace
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тази сутрин запали що-годе нормално след 10мин. работа на печката, но вечерта я оставих да поработи на бензин преди да я угася. Не съм гледал налягането на бензиновата помпа, утре като й сменя масълцето ще се заиграя да ръчкам. Навежда ме мисълта, че нещо май не задържа обратния клапан на бензиновата помпа (предполагам че има такъв).

Настроих печката да подгрее в 17:00 когато излизам от работа за да видя как ще запали като съм я загасил сутринта на газ (т.е. не е работила помпата докато съм карал до работа) В 17:10 се пробвам да запаля...жалко че не направих клип....запали от 6-тия път :argue:

Сутринта ще я пробвам директно на газ ...ако запали нормално значи със сигурност проблема е при помпата, магистралата или инжекторите. Има ли вариант всичко да си е наред, просто да прави тия мизерии заради това, че изключвам помпата когато прехвърли на газ, после оставям колата за 7-8 часа, след това подгрявам допълнително и вероятно се изпарява и останалия бензин от рейката :icon_n_ermm: ? Някой който кара с изключена помпа да сподели дали има някакви странични ефекти :please:

Редактирано от bace
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тази сутрин запали що-годе нормално след 10мин. работа на печката, но вечерта я оставих да поработи на бензин преди да я угася. Не съм гледал налягането на бензиновата помпа, утре като й сменя масълцето ще се заиграя да ръчкам. Навежда ме мисълта, че нещо май не задържа обратния клапан на бензиновата помпа (предполагам че има такъв).

Настроих печката да подгрее в 17:00 когато излизам от работа за да видя как ще запали като съм я загасил сутринта на газ (т.е. не е работила помпата докато съм карал до работа) В 17:10 се пробвам да запаля...жалко че не направих клип....запали от 6-тия път :argue:

Сутринта ще я пробвам директно на газ ...ако запали нормално значи със сигурност проблема е при помпата, магистралата или инжекторите. Има ли вариант всичко да си е наред, просто да прави тия мизерии заради това, че изключвам помпата когато прехвърли на газ, после оставям колата за 7-8 часа, след това подгрявам допълнително и вероятно се изпарява и останалия бензин от рейката :icon_n_ermm: ? Някой който кара с изключена помпа да сподели дали има някакви странични ефекти :please:

Изглежда помпата ти си отива и това е твърде вероятно. Всъщност тя изключена ли е, когато работиш на газ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Изглежда помпата ти си отива и това е твърде вероятно. Всъщност тя изключена ли е, когато работиш на газ?

Да, сега съм я вързал през реленце за изхода на газовия комп.(Виж.стр.6 - жълтия кабел) т.е. когато паля, помпата е включена и колата работи на бензин докато загрее над 18 градуса, след като си завърши процедурата по прехвърляне на газ изключва помпата. При следващо палене пак пали на бензин и ако е >18 градуса изчаква 10-тина секунди, прехвърля на газ и изключва помпата.

п.с. добре де, ако помпата си "отива" (така го разбирам: не достига дебит или налягане) значи, че колата няма да и достига гориво, а тя на бензин си върви на пушка, даже скоро я засичах от 0-120 ги прави за малко над 9 секунди, което не знам всъщност дали е нормално, но ми се струва, че е добре.

Редактирано от bace
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, сега съм я вързал през реленце за изхода на газовия комп.(Виж.стр.6 - жълтия кабел) т.е. когато паля, помпата е включена и колата работи на бензин докато загрее над 18 градуса, след като си завърши процедурата по прехвърляне на газ изключва помпата. При следващо палене пак пали на бензин и ако е >18 градуса изчаква 10-тина секунди, прехвърля на газ и изключва помпата.

п.с. добре де, ако помпата си "отива" (така го разбирам: не достига дебит или налягане) значи, че колата няма да и достига гориво, а тя на бензин си върви на пушка, даже скоро я засичах от 0-120 ги прави за малко над 9 секунди, което не знам всъщност дали е нормално, но ми се струва, че е добре.

 

Не, повредите при помпата не се изразяват в намален дебит, а в несработване, респ. изпускане от клапана за обратното гориво. Тогава се налага да се върти значително повече, за да стигне гориво до рейката и инжекторите. Другият и проблем е, ако е прегряла, а това става, когато системно се кара почти или съвсем без бензин, тогава буквално се стопяват вътрешностите й. Твоят случай прилича на недържащ клапан и запалването на газ ще го потвърди на 90%.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не, повредите при помпата не се изразяват в намален дебит, а в несработване, респ. изпускане от клапана за обратното гориво. Тогава се налага да се върти значително повече, за да стигне гориво до рейката и инжекторите. Другият и проблем е, ако е прегряла, а това става, когато системно се кара почти или съвсем без бензин, тогава буквално се стопяват вътрешностите й. Твоят случай прилича на недържащ клапан и запалването на газ ще го потвърди на 90%.

Ахаа...значи за прегряване съм почти сигурен, че не е, защото почти винаги резервоара е пълен (намалее ли под половината-винаги сипвам), затова и аз си мисля за клапана. Утре ще си покаже :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз доколкото съм чувал, не е добра за помпата да се изключва :icon_hmm:

Аз пък съм чувал, че за помпата е добре да се изключва (но не затова я изключих), а не е добре за инжекторите - оставали "на сухо". Тази сутрин малко се изненадах - директно на газ не пожела да запали, което ме навежда на мисълта, че проблема е другаде. Може би нещо шашвам компютъра на колата с температурите. Току-що смених маслото и поогледах водите дето съм вързал за печката, може би нещо там не е както трябва. Когато слагах печката, от пдф-а който бях дръпнал за галанта, нещо не ми стана ясно как върти антифриза тоя двигател и видях опитно кой маркуч "дърпа" и кой "нагнетява" в радиаторчето на парното. Опита беше като закачих един прозрачен маркуч на мястото на радиаторчето на парното и видях накъде се движи антифриза, след това съм си спазил всички връзки както си е в упътването на печката. Ако някой има схемата с тръболяците на моя двигател (означени със стрелкички кое на къде върви - обяснено като за идиоти :icon_blush: ) ще съм благодарен да я видя :good: А за сега ще умувам по моя пдф :)

...не изключвам и вариант да съм за нов датчик за температура, защото когато тръгна с колата веднага когато е студена има една "мъртва зона" на педала за газта - когато ускорявам плавно на 1-ва и изведнъж вместо да продължава да ускорява докато подавам газ, забива муцуна и после скоква да върви...даже превърта гуми.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Такаааа, налице са и двата проблема - клапанчето на бензиновата помпа лекичко изпуска и печката загрява датчика за температурата който е за еку-то. Вчера мернах при студен двигател какво се случва - паля печката при 0 градуса навън. Съпротивлението на датчика в момента който включих печката бе 5,60к ...в рамките на 2 минути спадна до около 1к, а двигателя не беше загрял разбира се. Мисля, че няма как да запали колата нормално при тази ситуация :) Само се чудя как се случва това при положение, че входа на водната помпа на печката ("смукателя") е вързан на изхода на който е за парното (там където е датчика) :icon_hmm: ....изхода на печката си е към радиаторчето на парното, както си е дадено от производителя.

А бензиновата помпа изпуска съвсем малко, достатъчно е да оставя да поработи на бензин около 1/2мин. предната вечер (или ако я карам на газ да не съм спрял помпата) и на сутринта, студена си пали от раз.

Проблема с печката не знам как да го реша :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...