mmotors Публикувано 22 ноември 2011 Сподели Публикувано 22 ноември 2011 Миналата седмица имах удоволствието да се докосна до MITSUBISHI LANCER EVO 8, собственост на мой приятел, който според скромните ми преценки е луд по цялата глава, факт, достоен за уважение от всеки ценител на бързите скорости :icon_rock: Винаги съм обичал бензиновите изпарения, без значение от какъв ауспух излизат, сменил съм няколко мотоциклета, атв, коли, но този натопорчен японец, който ще имате удоволствието да видите поне на снимки надминава досега ми многократно :first: Данните по памет, на колата са тегло 1260кгоколо 580к.с. и 600Н/мот 0 - 100км/ч за 3,6сек(някъде ако бъркам е с много малко)Карбонови елементи по колата има много, подкалниците и гърба на седалките са от кевлар, вратите са пластмасови. Това са резултатите от дино тестаhttp://alfa.kachi-snimka.info/images/rgh1321953911i.JPG http://alfa.kachi-snimka.info/images/rgh1321952497i.jpg http://alfa.kachi-snimka.info/images/cqs1321952579b.jpg http://alfa.kachi-snimka.info/images/arx1321952628s.JPG http://alfa.kachi-snimka.info/images/bwy1321952647a.JPG http://alfa.kachi-snimka.info/images/cqs1321952731c.JPG http://alfa.kachi-snimka.info/images/bfi1321952763x.JPG http://alfa.kachi-snimka.info/images/rgh1321952821z.JPG http://alfa.kachi-snimka.info/images/bfi1321952848r.JPG http://alfa.kachi-snimka.info/images/arx1321952891r.JPG http://alfa.kachi-snimka.info/images/rgh1321952924a.JPG http://alfa.kachi-snimka.info/images/viu1321952957a.JPG http://alfa.kachi-snimka.info/images/klz1321952985t.JPG :rulez: :rulez: :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 22 ноември 2011 Автор Сподели Публикувано 22 ноември 2011 http://www.youtube.com/watch?v=odh7PZSjb6I :icon_doh: :plane: :rulez: без думи...остана да ме повози, при добра сгода :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Founder Публикувано 22 ноември 2011 Сподели Публикувано 22 ноември 2011 Определено е автомобил заслужаващ респект, собсвеника му също Евото си е Ево ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogokol Публикувано 25 ноември 2011 Сподели Публикувано 25 ноември 2011 :icon_clap: :icon_clap: :icon_clap: :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock: Не лошо туй Ево !!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 3 декември 2011 Сподели Публикувано 3 декември 2011 :blink: ненормално, с каква лекота вдигаше от 60 до 100 само... :wacko: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rbelchev Публикувано 3 декември 2011 Сподели Публикувано 3 декември 2011 Това сега е Убиец и кола правена за много много пари !!! Харесва ми Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Orange Публикувано 14 декември 2011 Сподели Публикувано 14 декември 2011 Уникална кола! Много безаварийни километри на собственика! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DIONISIUS... Публикувано 29 февруари 2012 Сподели Публикувано 29 февруари 2012 Някой беше казал, че колата ти е наистина бърза, когато сутрин стоиш пред нея с ключ в ръка и те е страх да я отключиш. Не помня автора, но съгласно моите възприятия за "бързо" - е те тва EVO е бързо! Много се радвам, че в България има коли от такъв калибър. Дано този сезон да ги виждаме по пистите. Много безаварийни километри на собственика и от мен! (той едва ли ще я отключва сутрин освен ако не е стигнал рано рано на пистата :D ) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 29 февруари 2012 Автор Сподели Публикувано 29 февруари 2012 Малко по - точни данни:от 0 - 100 - 3,2сек.(каза, че взема старта на cbr900rr, а след 200 го отвява брутално :icon_doh: )от 0 - 200 - 9.6сек400м - 11,2сек1000м - 20.2секмакс. скорост за сега 277км/ч :plane: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s_mitko Публикувано 29 февруари 2012 Сподели Публикувано 29 февруари 2012 Без думи просто . Това е колата ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scratch Публикувано 3 март 2012 Сподели Публикувано 3 март 2012 Тотален дзвер! :icon_rock: Умрем за Evo ! :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EvgeniR Публикувано 5 март 2012 Сподели Публикувано 5 март 2012 Ево- то е невероятно. :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
droba Публикувано 5 март 2012 Сподели Публикувано 5 март 2012 :icon_clap: :icon_clap: :icon_clap: :icon_thumbup: http://www.youtube.com/watch?v=odh7PZSjb6I :icon_doh: :plane: :rulez: без думи...остана да ме повози, при добра сгода :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GuanGT Публикувано 12 септември 2014 Сподели Публикувано 12 септември 2014 Най- добрата кола за мен е тази. Конкурентен на нея автомобил според мен е само GTR ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 14 септември 2014 Сподели Публикувано 14 септември 2014 Повози ли те в крайна сметка? И защо не си разказал ако те е повозил, м? Преди две години гледах състезание на писта (асфалт) с така подготвени еволюшъни. Бяха три на брой и още към 10-12 други автомобили. На старта отвяха конкурентите с много. След като грохотът от двигателите и ауспусите утихна и колите се отдалечиха на километър от старт-финалната права, публиката възкликваше "Е..ти мицубишитата. Ти видя ли какво стана?". Никой не очакваше такъв шамар и такова дърпане с няколкостотин метра още на старта. В хода на състезанието две ево отпаднаха поради техническа повреда, а третото спечели с малко пред специално предназначен за такива състезания болид. Беше доста интересно как се ядяха казано на жаргон по завоите. Евото Х пресече първо финала, а на Царски и още едно отпаднаха. Не знам 8 или 9 бяха, че не ги различавам. На Царски беше червено, а другото май беше такова сиво. Победителят - оранжево с бяло и черно май. На завоя близо до нас при спирането и влизането със спирачка в завоя се чуваше пукотевица като на война :icon_clap: - трите :mitsu-smiley: бяха начело и създаваха настроение в душата ми. Истински зверове с настройка да се впръсква бензин в турбината за да се поддържат оборотите й високи при последващо отваряне на дросела.На правите ево Х дърпаше на болида, а на завоите болидът го догонваше. След това в бокса чух каращият болида да казва, че е с по-слабият двигател, за да има някаква интрига. Ако бил с по-мощният, нямало да има конкуренция. Този болид приличаше на 24-часовите състезания и беше доста лек (около 600-650 кг). Така подготвена кола не става да идеш до магазина или да закараш детето до градината. Звукът при ускорение мога да го сравня с три пистови мотора 1000 сс със състезателна генерация, а в купето ще да е ужасен грохот, от който може да те хване много страх. По такава кола "хвърчат" огромни средства и винаги има риск нещо да се счупи, а то ще струва 4-цифрени суми. Чух също така че колата на И. Царски тогава е била към 600 коня. Понеже основните състезания бяха с пистови мотоциклети и запомних горе-долу как тръгват и се изстрелват от клас 600 и след това 1000 кубика, казах на приятелите с мен, че мотор 600 сс няма абсолютно никакъв шанс. Едни непознати мотористи ме чуха и не ми повярваха. Щели да му вземат старта и да вдигнат повече, т.е. евото нямало шанс. Обясних им как при тази мощност, килограми и при тази тракция, мицубишито ще ги изненада неприятно и само лошата аеродинамика може да им даде шанс ако с 1000-кубикова машина. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eazysnatch Публикувано 29 септември 2014 Сподели Публикувано 29 септември 2014 Повози ли те в крайна сметка? И защо не си разказал ако те е повозил, м? Преди две години гледах състезание на писта (асфалт) с така подготвени еволюшъни. Бяха три на брой и още към 10-12 други автомобили. На старта отвяха конкурентите с много. След като грохотът от двигателите и ауспусите утихна и колите се отдалечиха на километър от старт-финалната права, публиката възкликваше "Е..ти мицубишитата. Ти видя ли какво стана?". Никой не очакваше такъв шамар и такова дърпане с няколкостотин метра още на старта. В хода на състезанието две ево отпаднаха поради техническа повреда, а третото спечели с малко пред специално предназначен за такива състезания болид. Беше доста интересно как се ядяха казано на жаргон по завоите. Евото Х пресече първо финала, а на Царски и още едно отпаднаха. Не знам 8 или 9 бяха, че не ги различавам. На Царски беше червено, а другото май беше такова сиво. Победителят - оранжево с бяло и черно май. На завоя близо до нас при спирането и влизането със спирачка в завоя се чуваше пукотевица като на война :icon_clap: - трите :mitsu-smiley: бяха начело и създаваха настроение в душата ми. Истински зверове с настройка да се впръсква бензин в турбината за да се поддържат оборотите й високи при последващо отваряне на дросела.На правите ево Х дърпаше на болида, а на завоите болидът го догонваше. След това в бокса чух каращият болида да казва, че е с по-слабият двигател, за да има някаква интрига. Ако бил с по-мощният, нямало да има конкуренция. Този болид приличаше на 24-часовите състезания и беше доста лек (около 600-650 кг). Така подготвена кола не става да идеш до магазина или да закараш детето до градината. Звукът при ускорение мога да го сравня с три пистови мотора 1000 сс със състезателна генерация, а в купето ще да е ужасен грохот, от който може да те хване много страх. По такава кола "хвърчат" огромни средства и винаги има риск нещо да се счупи, а то ще струва 4-цифрени суми. Чух също така че колата на И. Царски тогава е била към 600 коня. Понеже основните състезания бяха с пистови мотоциклети и запомних горе-долу как тръгват и се изстрелват от клас 600 и след това 1000 кубика, казах на приятелите с мен, че мотор 600 сс няма абсолютно никакъв шанс. Едни непознати мотористи ме чуха и не ми повярваха. Щели да му вземат старта и да вдигнат повече, т.е. евото нямало шанс. Обясних им как при тази мощност, килограми и при тази тракция, мицубишито ще ги изненада неприятно и само лошата аеродинамика може да им даде шанс ако с 1000-кубикова машина. Оранжево черното е на Коцето от К2 центъра в Плводив > http://ka2motors.com/racing/ -- Нали за това говорим ,защото е голям звяр това говедо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.