Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Препоръчано мнение

Миналата седмица имах удоволствието да се докосна до MITSUBISHI LANCER EVO 8, собственост на мой приятел, който според скромните ми преценки е луд по цялата глава, факт, достоен за уважение от всеки ценител на бързите скорости :icon_rock:

Винаги съм обичал бензиновите изпарения, без значение от какъв ауспух излизат, сменил съм няколко мотоциклета, атв, коли, но този натопорчен японец, който ще имате удоволствието да видите поне на снимки надминава досега ми многократно :first:

Данните по памет, на колата са

тегло 1260кг

около 580к.с. и 600Н/м

от 0 - 100км/ч за 3,6сек(някъде ако бъркам е с много малко)

Карбонови елементи по колата има много, подкалниците и гърба на седалките са от кевлар, вратите са пластмасови.

Това са резултатите от дино теста

http://alfa.kachi-snimka.info/images/rgh1321953911i.JPG

 

http://alfa.kachi-snimka.info/images/rgh1321952497i.jpg

 

 

http://alfa.kachi-snimka.info/images/cqs1321952579b.jpg

 

http://alfa.kachi-snimka.info/images/arx1321952628s.JPG

 

http://alfa.kachi-snimka.info/images/bwy1321952647a.JPG

 

http://alfa.kachi-snimka.info/images/cqs1321952731c.JPG

 

http://alfa.kachi-snimka.info/images/bfi1321952763x.JPG

 

http://alfa.kachi-snimka.info/images/rgh1321952821z.JPG

 

http://alfa.kachi-snimka.info/images/bfi1321952848r.JPG

 

http://alfa.kachi-snimka.info/images/arx1321952891r.JPG

 

http://alfa.kachi-snimka.info/images/rgh1321952924a.JPG

 

http://alfa.kachi-snimka.info/images/viu1321952957a.JPG

 

http://alfa.kachi-snimka.info/images/klz1321952985t.JPG

 

:rulez: :rulez: :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://www.youtube.com/watch?v=odh7PZSjb6I

:icon_doh: :plane: :rulez:

без думи...остана да ме повози, при добра сгода :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Определено е автомобил заслужаващ респект, собсвеника му също :)

 

Евото си е Ево ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Това сега е Убиец и кола правена за много много пари !!! Харесва ми :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...
  • преди 2 месеца ...

Някой беше казал, че колата ти е наистина бърза, когато сутрин стоиш пред нея с ключ в ръка и те е страх да я отключиш. Не помня автора, но съгласно моите възприятия за "бързо" - е те тва EVO е бързо! Много се радвам, че в България има коли от такъв калибър. Дано този сезон да ги виждаме по пистите.

 

Много безаварийни километри на собственика и от мен! (той едва ли ще я отключва сутрин :) освен ако не е стигнал рано рано на пистата :D )

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Малко по - точни данни:

от 0 - 100 - 3,2сек.(каза, че взема старта на cbr900rr, а след 200 го отвява брутално :icon_doh: )

от 0 - 200 - 9.6сек

400м - 11,2сек

1000м - 20.2сек

макс. скорост за сега 277км/ч

:plane:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 години ...

Най- добрата кола за мен е тази. Конкурентен на нея автомобил според мен е само GTR !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Повози ли те в крайна сметка? И защо не си разказал ако те е повозил, м? :-)

Преди две години гледах състезание на писта (асфалт) с така подготвени еволюшъни. Бяха три на брой и още към 10-12 други автомобили. На старта отвяха конкурентите с много. След като грохотът от двигателите и ауспусите утихна и колите се отдалечиха на километър от старт-финалната права, публиката възкликваше "Е..ти мицубишитата. Ти видя ли какво стана?". Никой не очакваше такъв шамар и такова дърпане с няколкостотин метра още на старта.

В хода на състезанието две ево отпаднаха поради техническа повреда, а третото спечели с малко пред специално предназначен за такива състезания болид. Беше доста интересно как се ядяха казано на жаргон по завоите. Евото Х пресече първо финала, а на Царски и още едно отпаднаха. Не знам 8 или 9 бяха, че не ги различавам. На Царски беше червено, а другото май беше такова сиво. Победителят - оранжево с бяло и черно май. На завоя близо до нас при спирането и влизането със спирачка в завоя се чуваше пукотевица като на война :icon_clap: - трите :mitsu-smiley: бяха начело и създаваха настроение в душата ми. Истински зверове с настройка да се впръсква бензин в турбината за да се поддържат оборотите й високи при последващо отваряне на дросела.

На правите ево Х дърпаше на болида, а на завоите болидът го догонваше. След това в бокса чух каращият болида да казва, че е с по-слабият двигател, за да има някаква интрига. Ако бил с по-мощният, нямало да има конкуренция. Този болид приличаше на 24-часовите състезания и беше доста лек (около 600-650 кг).

Така подготвена кола не става да идеш до магазина или да закараш детето до градината. Звукът при ускорение мога да го сравня с три пистови мотора 1000 сс със състезателна генерация, а в купето ще да е ужасен грохот, от който може да те хване много страх. По такава кола "хвърчат" огромни средства и винаги има риск нещо да се счупи, а то ще струва 4-цифрени суми.

Чух също така че колата на И. Царски тогава е била към 600 коня. Понеже основните състезания бяха с пистови мотоциклети и запомних горе-долу как тръгват и се изстрелват от клас 600 и след това 1000 кубика, казах на приятелите с мен, че мотор 600 сс няма абсолютно никакъв шанс. Едни непознати мотористи ме чуха и не ми повярваха. Щели да му вземат старта и да вдигнат повече, т.е. евото нямало шанс. Обясних им как при тази мощност, килограми и при тази тракция, мицубишито ще ги изненада неприятно и само лошата аеродинамика може да им даде шанс ако с 1000-кубикова машина.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Повози ли те в крайна сметка? И защо не си разказал ако те е повозил, м? :-)

Преди две години гледах състезание на писта (асфалт) с така подготвени еволюшъни. Бяха три на брой и още към 10-12 други автомобили. На старта отвяха конкурентите с много. След като грохотът от двигателите и ауспусите утихна и колите се отдалечиха на километър от старт-финалната права, публиката възкликваше "Е..ти мицубишитата. Ти видя ли какво стана?". Никой не очакваше такъв шамар и такова дърпане с няколкостотин метра още на старта.

В хода на състезанието две ево отпаднаха поради техническа повреда, а третото спечели с малко пред специално предназначен за такива състезания болид. Беше доста интересно как се ядяха казано на жаргон по завоите. Евото Х пресече първо финала, а на Царски и още едно отпаднаха. Не знам 8 или 9 бяха, че не ги различавам. На Царски беше червено, а другото май беше такова сиво. Победителят - оранжево с бяло и черно май. На завоя близо до нас при спирането и влизането със спирачка в завоя се чуваше пукотевица като на война :icon_clap: - трите :mitsu-smiley: бяха начело и създаваха настроение в душата ми. Истински зверове с настройка да се впръсква бензин в турбината за да се поддържат оборотите й високи при последващо отваряне на дросела.

На правите ево Х дърпаше на болида, а на завоите болидът го догонваше. След това в бокса чух каращият болида да казва, че е с по-слабият двигател, за да има някаква интрига. Ако бил с по-мощният, нямало да има конкуренция. Този болид приличаше на 24-часовите състезания и беше доста лек (около 600-650 кг).

Така подготвена кола не става да идеш до магазина или да закараш детето до градината. Звукът при ускорение мога да го сравня с три пистови мотора 1000 сс със състезателна генерация, а в купето ще да е ужасен грохот, от който може да те хване много страх. По такава кола "хвърчат" огромни средства и винаги има риск нещо да се счупи, а то ще струва 4-цифрени суми.

Чух също така че колата на И. Царски тогава е била към 600 коня. Понеже основните състезания бяха с пистови мотоциклети и запомних горе-долу как тръгват и се изстрелват от клас 600 и след това 1000 кубика, казах на приятелите с мен, че мотор 600 сс няма абсолютно никакъв шанс. Едни непознати мотористи ме чуха и не ми повярваха. Щели да му вземат старта и да вдигнат повече, т.е. евото нямало шанс. Обясних им как при тази мощност, килограми и при тази тракция, мицубишито ще ги изненада неприятно и само лошата аеродинамика може да им даде шанс ако с 1000-кубикова машина.

 

 

Оранжево черното е на Коцето от К2 центъра в Плводив > http://ka2motors.com/racing/ -- Нали за това говорим ,защото е голям звяр това говедо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...