Tоз коптор, дето ми е на аватара не е Мицубиши, а Нисан Съни с CA18DE мотор. Сигурен съм, че много от вас разпонзват тази комбинация от букви и цифри, но забелязват липсата на буквата Т накрая. Та, и аз реших да турна Т накрая Малко Т, на 0,4 бара. За около 1200 лева нещата бяха готови. Около 500 километра каране и гарнитурата на главата замина. В момента имам фабрично CA18DET, със свалена компресия, с пръскалки за масло където трябва и т.н. Турбинирането на фабричен мотор с малко пари....излиза скъпа...и влиза надълбоко... Ако все пак решиш: Изпускателен колектор Турбо Интеркулер Инжектори Електроника Охлаждане на мотора Бутала, понижаващи компресията Някакви по-яки биели Хубава гарнитура за главата и т.н. И накрая разбираш. че караш кола с предно с има няма 2*0 коня, без диференциал с ограничено приплъзване и на светофар не можеш да тръгнеш бързо, защото гумите(по-скоро една от двете) подозрително пушат...