valboss Публикувано 26 октомври 2011 Сподели Публикувано 26 октомври 2011 (редакция) Днес ми се наложи да сменя накладките на по-ситният Колт.Сложих F.B.L. - Fuji BrakFuji Brake Industry Co., LTDСлед няколко дена ще споделя как са.Но докато търсих варианти, събрах инфо - което искам да споделя с вас, може да свърши работа на някой:ЯПОНСКИ ПРОИЗВОДИТЕЛИ:АКЕБОНО - AKEBONO - Японски накладки и спирачни апаратиКАШИЯМА - MK KASHIYAMA - Японски накладки и спирачни дисковеФБЛ - F.B.L. FBL Fuji Brake Industry Co.,LTD.Japan - Японски накладки и спирачни дисковеНИПОН - ALLIED NIPPON - Японски накладки и спирачни дисковеЕВРОПЕЙСКИ ПРОИЗВОДИТЕЛИ:АТЕ - ATE Teves - Немски накладки и спирачни дисковеПАГИД - PAGID - Немски накладки и спирачни дисковеТЕКСТАР - TEXTAR - Немски накладки и спирачни дисковеФЕРОДО - FERODO - накладки и спирачни дисковеТРВ ЛУКАС - TRW Lucas - накладки и спирачни дисковеБОШ - BOSCH - оригилно вграждане основно при TOYOTAБРЕМБО - BREMBO - накладки и спирачни дискове за спортни автомобили НАКЛАДКИ И СПИРАЧНИ ДИСКОВЕ ОТ СРЕДЕН КЛАС:ФЕБИ БИЛЩАЙН - FEBI Bilstein - Немски накладки и спирачни дисковеМИНТЕКС - MINTEX - Английски накладки и спирачни дисковеАЙСЕР - ICER - Испански накладки и спирачни дисковеРЕМЗА - REMSA - търговска марка на Eurofren Brakes, собственост на TRWДЕЛФИ - DELPHI Lockheed - накладки и спирачни дисковеЛПР - LPR - италиански накладки и спирачни дисковеНИСКОБЮДЖЕТНИ НАКЛАДКИ И СПИРАЧНИ ДИСКОВЕ: FOMAR FRICTION – полски накладки и спирачни дисковеTRUSTING - италиански накладки и спирачни дисковеSIMER - италиански накладки и спирачни дисковеSTARLINE – чехски накладки и спирачни дискове, ходова частWOKING - търговска марка на Eurofren Brakes, собственост на TRW<ROAD HOUSE - търговска марка на Eurofren Brakes, собственост на TRW СЪЕДИНИТЕЛИ: ЕКСИЙДИ - EXEDY - Японски съединителиВАЛЕО - VALEO PHC - Корейски съединителиАЙСИН - AISIN - Японски съединителиЛУК - LuK - Немски съединителиЗАКС - SACHS - Немски съединители Редактирано 26 октомври 2011 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicky Публикувано 5 юни 2012 Сподели Публикувано 5 юни 2012 Здравейте, налага ми се да сменя накладки и предни дискове на Колт, 98 г. 1,3 12 V. Предлагат ми Ashika от nakladki-bg. Имате ли впечатления от тази марка? Старите ми са Делфи и се скапаха за година и нещо... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MB200ce Публикувано 13 април 2013 Сподели Публикувано 13 април 2013 Здравейте приятели.Днес смених предните накладки на colt 1.6glx 97-ма .Марката е ABE някакви полски или чешки на изключително атрактивна цена - 26лв без отстъпки.И съответно в комплекта нямаше нито болтове,нито тези металните пластинки.Въпроса ми е от къде да взема една пластинка?На предно ляво колело от долната външна страна е хванало крака някъде. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maroki Публикувано 14 април 2013 Сподели Публикувано 14 април 2013 Кашиямата е 5лв отгоре, що се занимаваш с глупости Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 14 април 2013 Сподели Публикувано 14 април 2013 Здравейте приятели.Днес смених предните накладки на colt 1.6glx 97-ма .Марката е ABE някакви полски или чешки на изключително атрактивна цена - 26лв без отстъпки.И съответно в комплекта нямаше нито болтове,нито тези металните пластинки.Въпроса ми е от къде да взема една пластинка?На предно ляво колело от долната външна страна е хванало крака някъде.Една пластинка само втора употреба можеш да намериш, иначе нови комплект се продават и цената им е горе долу колкото накладките които си взел . В ТЕХ-КО например предлагат такива пластини на Делфи, LX0226 им е номера- цена без отстъпка 20 лв. .. Кашиямата е 5лв отгоре, що се занимаваш с глупости %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifЗащото човек трябва да опита всичко в тоз живот ..:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MB200ce Публикувано 14 април 2013 Сподели Публикувано 14 април 2013 На японските коли не съм запознат с частите.Влизам в магазина и питам.Изкара ми там некво феродо и текстар които знам със сигурност,че са хубави и ми вика около 50-60лв са.И ми казва има някакви от скоро ги внасят по 26лв.Ако не ти харесат има начин да ги върнем.Съответно монтирах ги и ми харесаха,ама ги няма тия пластинки.То направо грехота сега да търся във форума да купувам и еконт 5-6лв да плащам.Не ,че съм някакъв скъперник,ама една пластинка е маму стара.Кофти че тука в Бургас няма по моргите такива автомобили. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 14 април 2013 Сподели Публикувано 14 април 2013 Ако някой колега от Бургас му предстои смяна на накладки, може да ти подари старите си пластинки...Дано имаш късмет Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MB200ce Публикувано 14 април 2013 Сподели Публикувано 14 април 2013 Ето само една ми трябва.То въобще ако има някой от форума така излишна ще си я платя заедно с еконта,че не ми се обикаля по магазини морги и т.н. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 14 април 2013 Сподели Публикувано 14 април 2013 Ще погледна в гаража, но мисля че нямам такива... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MB200ce Публикувано 21 юли 2013 Сподели Публикувано 21 юли 2013 Приятели,дано някой не се подведе по моя коментар по-горе.Посочените накладки са пълен боклук.4 месеца и близо 2000-3000км накладките свършиха.От 2-3 дни карам колата и започна пак едно престъргване,викам си какво стана пак.Слизам джантите горещи не се пипат,а от накладките останали само металните части :mad: Ся че си купя един текстар за 50-60лв да ми е мирна главата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 21 юли 2013 Сподели Публикувано 21 юли 2013 Приятели,дано някой не се подведе по моя коментар по-горе.Посочените накладки са пълен боклук. Е то бивало и да излязат хубави и ТРВ, АТЕ, Феродо и т.н.. да фалират с техните високи цени .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bacard1 Публикувано 21 юли 2013 Сподели Публикувано 21 юли 2013 Приятели,дано някой не се подведе по моя коментар по-горе.Посочените накладки са пълен боклук.4 месеца и близо 2000-3000км накладките свършиха.От 2-3 дни карам колата и започна пак едно престъргване,викам си какво стана пак.Слизам джантите горещи не се пипат,а от накладките останали само металните части :mad: Ся че си купя един текстар за 50-60лв да ми е мирна главата.Привет,аз скоро сменях и си взех акебоно,няма да свирят,но са без пластините,разбрах от форума,че за японските автомобили не вървят комплект и ползвах старите.Мисля,че струваха около 68 лв.Става въпрос за спейс стар,но мисля,че за колта няма да е кой знае каква разлика. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MB200ce Публикувано 21 юли 2013 Сподели Публикувано 21 юли 2013 То не всеки път цената е критерий.Аз лично феродо никога не бих си взел.Виж текстар съм купувал 2 пъти и винаги съм оставал доволен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 21 юли 2013 Сподели Публикувано 21 юли 2013 Не мога да разбера защо Текстар са толкова скъпи за Колт-четата. За Вагона нямат и 30 лв. И Акебоното са толкова но съм по доволен от Текстар-а. Повече километри изкатаха, спираха една идея по добре (това малко спорно) и не свиреха. Акебоното присвирваха особенно студени. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 22 юли 2013 Сподели Публикувано 22 юли 2013 На единия колт сме с акебоно на другия с кашияма, доволен съм и от двете марки, но повече от втората. И двете марки съм ги взимал на нормални цени под 50 лв Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tef4o Публикувано 22 юли 2013 Сподели Публикувано 22 юли 2013 На единия колт сме с акебоно на другия с кашияма, доволен съм и от двете марки, но повече от втората. И двете марки съм ги взимал на нормални цени под 50 лв В тази връзка един въпрос, че и на мен тия дни ми предстои смяна на накладките. Задните не са ми особено интересни (сегашния Колт е с барабани), но предните ... Интересува ме кои са по-добри за сериозно натоварено каране? На принципа "дай ми завои и ми гледай сеира". Че сегашните, уж Делфи, ама май минали покрай Делфи - 2 завоя и на 3тия започва да спира като товарния влак. Бюджет за предните до 80 кинта, приемам препоръки. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 22 юли 2013 Сподели Публикувано 22 юли 2013 На моят Колт бях с накладки на Pagid, меки и спират доста добре дори и при хайдушко каране при по-продължително използване. В комбинация с Brembo дискове спираше много добре. Това са моите преки впечатления, старите ми бяха Акебоно и Pagit-a според мен се справяше по-добре. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 22 юли 2013 Сподели Публикувано 22 юли 2013 Акебоното са по-твърди от кашиямата, предполагам и от тези с които S.Iliev и е нормално да спират по-малко, за сметка на по-дълъг живот. Аз лично обаче, винаги съм си спирал агресивно на скорости и до сега не съм си претоварвал спирачките никога. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 22 юли 2013 Сподели Публикувано 22 юли 2013 ... Интересува ме кои са по-добри за сериозно натоварено каране? На принципа "дай ми завои и ми гледай сеира". АТЕ, ТРВ Котек, Брембо, БОШ, което и да сложиш няма да сбъркаш, останалото са компромисни варианти .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tef4o Публикувано 23 юли 2013 Сподели Публикувано 23 юли 2013 ... винаги съм си спирал агресивно на скорости и до сега не съм си претоварвал спирачките никога. Нали не мислиш, че ще се сурна по някой проход само на спирачки? АТЕ, ТРВ Котек, Брембо, БОШ, което и да сложиш няма да сбъркаш, останалото са компромисни варианти .. Ясно. Остава и да ги има на магазина ... отивам да проверя, после ще докладвам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MB200ce Публикувано 23 юли 2013 Сподели Публикувано 23 юли 2013 Поръчах текстар 75лв,ще споделя пак след 4 месеца :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tef4o Публикувано 16 август 2013 Сподели Публикувано 16 август 2013 Навъртях 4000км на Котеците, засега съм доволен. На студено и на нормално каране няма съществена разлика от старите, явно и те не са били съвсем зле, обаче на екстремално натоварване разликата се усеща - сегашните продължават да спират Сега се чудя колко че удържат дисковете, но то ще се чуе... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tef4o Публикувано 17 август 2014 Сподели Публикувано 17 август 2014 Навъртях 4000км на Котеците, засега съм доволен. На студено и на нормално каране няма съществена разлика от старите, явно и те не са били съвсем зле, обаче на екстремално натоварване разликата се усеща - сегашните продължават да спират Сега се чудя колко че удържат дисковете, но то ще се чуе... Тъй, време е за дългосрочен отчет ...Колта "налапа" още 15-тина хиляди километра, накладките в момента са на около 70% (че и отгоре) от началната дебелина. Преди няколко дни се случи да минавам с него прохода Твърдица-Елена, сам в колата, без багаж. Пълна скръб. Хем пътувах късно вечерта и вече поизморен, тоест - бързичко, но без захождане с вратите напред. Нагоре от Твърдица - как и да е, макар че по нагорнището почти не съм ползувал спирачки. Надолу се "сготвиха" още на третия завой и малко остана да се запознаем с мантинелата. Добре, че гумите са на месец и половина и че точно на тоя завой нямаше пясък/чакъл/конски аки и прочее "красоти", каквито се срещат редовно по въпросния маршрут. След около две минути бааааааааавно каране, спирането се нормализира, но повече не посмях да напъна. Не изключвам вероятността да съм попаднал и на менте, но ... Практически не са карани екстремно (чакам дете, а това променя някои навици ), освен един-два бързи теста в началото, но тогава се държаха отлично. Аз лично с тая марка накладки приключих, вие - както си решите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 17 август 2014 Сподели Публикувано 17 август 2014 А с какви спирачни дискове си...Защото аз съм карал с едни и същи накладки на два различни типа дискове и поведението няма нищо общо.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tef4o Публикувано 19 август 2014 Сподели Публикувано 19 август 2014 (редакция) А с какви спирачни дискове си...Защото аз съм карал с едни и същи накладки на два различни типа дискове и поведението няма нищо общо.... Дисковете, убий ме, не помня какви са, освен че ме оръсиха доста за тях. По-важното е, че са си все същите дискове. Не са се износили видимо от предишните тестове (то не съм минал и толкова километри де), дебелината е в норми, не са криви. Когато накладките бяха нови - цветя и рози. Сега ... нищо подобно. Единствената разлика е, че съм с една идея по-големи гуми, но не вярвам това да е проблема. Преди бяха 185/60/14 сега са 185/65/14. Редактирано 19 август 2014 от tef4o Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.