Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Накладки Колт


valboss

Препоръчано мнение

Днес ми се наложи да сменя накладките на по-ситният Колт.

Сложих F.B.L. - Fuji BrakFuji Brake Industry Co., LTD

След няколко дена ще споделя как са.

Но докато търсих варианти, събрах инфо - което искам да споделя с вас, може да свърши работа на някой:

ЯПОНСКИ ПРОИЗВОДИТЕЛИ:

  • АКЕБОНО - AKEBONO - Японски накладки и спирачни апарати

  • КАШИЯМА - MK KASHIYAMA - Японски накладки и спирачни дискове

  • ФБЛ - F.B.L. FBL Fuji Brake Industry Co.,LTD.Japan - Японски накладки и спирачни дискове

  • НИПОН - ALLIED NIPPON - Японски накладки и спирачни дискове

ЕВРОПЕЙСКИ ПРОИЗВОДИТЕЛИ:

  • АТЕ - ATE Teves - Немски накладки и спирачни дискове

  • ПАГИД - PAGID - Немски накладки и спирачни дискове

  • ТЕКСТАР - TEXTAR - Немски накладки и спирачни дискове

  • ФЕРОДО - FERODO - накладки и спирачни дискове

  • ТРВ ЛУКАС - TRW Lucas - накладки и спирачни дискове

  • БОШ - BOSCH - оригилно вграждане основно при TOYOTA

  • БРЕМБО - BREMBO - накладки и спирачни дискове за спортни автомобили

НАКЛАДКИ И СПИРАЧНИ ДИСКОВЕ ОТ СРЕДЕН КЛАС:

  • ФЕБИ БИЛЩАЙН - FEBI Bilstein - Немски накладки и спирачни дискове

  • МИНТЕКС - MINTEX - Английски накладки и спирачни дискове

  • АЙСЕР - ICER - Испански накладки и спирачни дискове

  • РЕМЗА - REMSA - търговска марка на Eurofren Brakes, собственост на TRW

  • ДЕЛФИ - DELPHI Lockheed - накладки и спирачни дискове

  • ЛПР - LPR - италиански накладки и спирачни дискове

НИСКОБЮДЖЕТНИ НАКЛАДКИ И СПИРАЧНИ ДИСКОВЕ:

  • FOMAR FRICTION – полски накладки и спирачни дискове

  • TRUSTING - италиански накладки и спирачни дискове

  • SIMER - италиански накладки и спирачни дискове

  • STARLINE – чехски накладки и спирачни дискове, ходова част

  • WOKING - търговска марка на Eurofren Brakes, собственост на TRW<

  • ROAD HOUSE - търговска марка на Eurofren Brakes, собственост на TRW

СЪЕДИНИТЕЛИ:

  • ЕКСИЙДИ - EXEDY - Японски съединители

  • ВАЛЕО - VALEO PHC - Корейски съединители

  • АЙСИН - AISIN - Японски съединители

  • ЛУК - LuK - Немски съединители

  • ЗАКС - SACHS - Немски съединители
Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 7 месеца ...

Здравейте, налага ми се да сменя накладки и предни дискове на Колт, 98 г. 1,3 12 V. Предлагат ми Ashika от nakladki-bg. Имате ли впечатления от тази марка? Старите ми са Делфи и се скапаха за година и нещо...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 10 месеца ...

Здравейте приятели.Днес смених предните накладки на colt 1.6glx 97-ма .Марката е ABE някакви полски или чешки на изключително атрактивна цена - 26лв без отстъпки.И съответно в комплекта нямаше нито болтове,нито тези металните пластинки.

Въпроса ми е от къде да взема една пластинка?На предно ляво колело от долната външна страна е хванало крака някъде.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте приятели.Днес смених предните накладки на colt 1.6glx 97-ма .Марката е ABE някакви полски или чешки на изключително атрактивна цена - 26лв без отстъпки.И съответно в комплекта нямаше нито болтове,нито тези металните пластинки.

Въпроса ми е от къде да взема една пластинка?На предно ляво колело от долната външна страна е хванало крака някъде.

Една пластинка само втора употреба можеш да намериш, иначе нови комплект се продават и цената им е горе долу колкото накладките които си взел . :)

В ТЕХ-КО например предлагат такива пластини на Делфи, LX0226 им е номера- цена без отстъпка 20 лв. ..

 

 

 

 

Кашиямата е 5лв отгоре, що се занимаваш с глупости :)

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
Защото човек трябва да опита всичко в тоз живот ..:D
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На японските коли не съм запознат с частите.Влизам в магазина и питам.Изкара ми там некво феродо и текстар които знам със сигурност,че са хубави и ми вика около 50-60лв са.И ми казва има някакви от скоро ги внасят по 26лв.Ако не ти харесат има начин да ги върнем.Съответно монтирах ги и ми харесаха,ама ги няма тия пластинки.То направо грехота сега да търся във форума да купувам и еконт 5-6лв да плащам.Не ,че съм някакъв скъперник,ама една пластинка е маму стара.

Кофти че тука в Бургас няма по моргите такива автомобили.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако някой колега от Бургас му предстои смяна на накладки, може да ти подари старите си пластинки...Дано имаш късмет :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето само една ми трябва.То въобще ако има някой от форума така излишна ще си я платя заедно с еконта,че не ми се обикаля по магазини морги и т.н.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 месеца ...

Приятели,дано някой не се подведе по моя коментар по-горе.Посочените накладки са пълен боклук.

4 месеца и близо 2000-3000км накладките свършиха.От 2-3 дни карам колата и започна пак едно престъргване,викам си какво стана пак.Слизам джантите горещи не се пипат,а от накладките останали само металните части :mad:

Ся че си купя един текстар за 50-60лв да ми е мирна главата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Приятели,дано някой не се подведе по моя коментар по-горе.Посочените накладки са пълен боклук.

 

Е то бивало и да излязат хубави :) и ТРВ, АТЕ, Феродо и т.н.. да фалират с техните високи цени ..
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Приятели,дано някой не се подведе по моя коментар по-горе.Посочените накладки са пълен боклук.

4 месеца и близо 2000-3000км накладките свършиха.От 2-3 дни карам колата и започна пак едно престъргване,викам си какво стана пак.Слизам джантите горещи не се пипат,а от накладките останали само металните части :mad:

Ся че си купя един текстар за 50-60лв да ми е мирна главата.

Привет,аз скоро сменях и си взех акебоно,няма да свирят,но са без пластините,разбрах от форума,че за японските автомобили не вървят комплект и ползвах старите.Мисля,че струваха около 68 лв.Става въпрос за спейс стар,но мисля,че за колта няма да е кой знае каква разлика.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То не всеки път цената е критерий.Аз лично феродо никога не бих си взел.

Виж текстар съм купувал 2 пъти и винаги съм оставал доволен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да разбера защо Текстар са толкова скъпи за Колт-четата. За Вагона нямат и 30 лв. И Акебоното са толкова но съм по доволен от Текстар-а. Повече километри изкатаха, спираха една идея по добре (това малко спорно) и не свиреха. Акебоното присвирваха особенно студени.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На единия колт сме с акебоно на другия с кашияма, доволен съм и от двете марки, но повече от втората. И двете марки съм ги взимал на нормални цени под 50 лв:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На единия колт сме с акебоно на другия с кашияма, доволен съм и от двете марки, но повече от втората. И двете марки съм ги взимал на нормални цени под 50 лв:)

В тази връзка един въпрос, че и на мен тия дни ми предстои смяна на накладките. Задните не са ми особено интересни (сегашния Колт е с барабани), но предните ...

Интересува ме кои са по-добри за сериозно натоварено каране? На принципа "дай ми завои и ми гледай сеира". Че сегашните, уж Делфи, ама май минали покрай Делфи - 2 завоя и на 3тия започва да спира като товарния влак. Бюджет за предните до 80 кинта, приемам препоръки.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На моят Колт бях с накладки на Pagid, меки и спират доста добре дори и при хайдушко каране при по-продължително използване. В комбинация с Brembo дискове спираше много добре. Това са моите преки впечатления, старите ми бяха Акебоно и Pagit-a според мен се справяше по-добре.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Акебоното са по-твърди от кашиямата, предполагам и от тези с които S.Iliev и е нормално да спират по-малко, за сметка на по-дълъг живот. Аз лично обаче, винаги съм си спирал агресивно на скорости и до сега не съм си претоварвал спирачките никога.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...

Интересува ме кои са по-добри за сериозно натоварено каране? На принципа "дай ми завои и ми гледай сеира".

АТЕ, ТРВ Котек, Брембо, БОШ, което и да сложиш няма да сбъркаш, останалото са компромисни варианти ..
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

... винаги съм си спирал агресивно на скорости и до сега не съм си претоварвал спирачките никога.

Нали не мислиш, че ще се сурна по някой проход само на спирачки? :)

 

АТЕ, ТРВ Котек, Брембо, БОШ, което и да сложиш няма да сбъркаш, останалото са компромисни варианти ..

Ясно. Остава и да ги има на магазина ... отивам да проверя, после ще докладвам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Навъртях 4000км на Котеците, засега съм доволен. На студено и на нормално каране няма съществена разлика от старите, явно и те не са били съвсем зле, обаче на екстремално натоварване разликата се усеща - сегашните продължават да спират :) Сега се чудя колко че удържат дисковете, но то ще се чуе...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Навъртях 4000км на Котеците, засега съм доволен. На студено и на нормално каране няма съществена разлика от старите, явно и те не са били съвсем зле, обаче на екстремално натоварване разликата се усеща - сегашните продължават да спират :) Сега се чудя колко че удържат дисковете, но то ще се чуе...

 

Тъй, време е за дългосрочен отчет ...

Колта "налапа" още 15-тина хиляди километра, накладките в момента са на около 70% (че и отгоре) от началната дебелина. Преди няколко дни се случи да минавам с него прохода Твърдица-Елена, сам в колата, без багаж.

Пълна скръб. Хем пътувах късно вечерта и вече поизморен, тоест - бързичко, но без захождане с вратите напред. Нагоре от Твърдица - как и да е, макар че по нагорнището почти не съм ползувал спирачки. Надолу се "сготвиха" още на третия завой и малко остана да се запознаем с мантинелата. Добре, че гумите са на месец и половина и че точно на тоя завой нямаше пясък/чакъл/конски аки и прочее "красоти", каквито се срещат редовно по въпросния маршрут. След около две минути бааааааааавно каране, спирането се нормализира, но повече не посмях да напъна.

 

Не изключвам вероятността да съм попаднал и на менте, но ... Практически не са карани екстремно (чакам дете, а това променя някои навици :)), освен един-два бързи теста в началото, но тогава се държаха отлично. Аз лично с тая марка накладки приключих, вие - както си решите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А с какви спирачни дискове си...Защото аз съм карал с едни и същи накладки на два различни типа дискове и поведението няма нищо общо....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А с какви спирачни дискове си...Защото аз съм карал с едни и същи накладки на два различни типа дискове и поведението няма нищо общо....

Дисковете, убий ме, не помня какви са, освен че ме оръсиха доста за тях. По-важното е, че са си все същите дискове. Не са се износили видимо от предишните тестове (то не съм минал и толкова километри де), дебелината е в норми, не са криви. Когато накладките бяха нови - цветя и рози. Сега ... нищо подобно. Единствената разлика е, че съм с една идея по-големи гуми, но не вярвам това да е проблема. Преди бяха 185/60/14 сега са 185/65/14.

Редактирано от tef4o
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...