Емил Димитров Публикувано 19 август 2014 Сподели Публикувано 19 август 2014 Размера не е толкова проблем колкото състоянието на гумите, ако са някой бакелити е нормално да спираш трудно Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tef4o Публикувано 21 август 2014 Сподели Публикувано 21 август 2014 Размера не е толкова проблем колкото състоянието на гумите, ако са някой бакелити е нормално да спираш трудно Емо, хайде по-сериозно. Първо, изрично уточних, че гуменетките са на около 40 дена от магазина. Много отдавна съм спрял да се майтапя с тия неща. Второ, дори и гумите да са "за мъгла", от това на спирачките не им става по-тежко. Вярно, че колата не спира, но човек трябва да е бая подпийнал, за да сбърка кофти спиране заради калпави гуми или хлъзгава настилка, с кофти спиране поради прегрели спирачки. Знам, че го знаеш, та се чудя що изобщо го повдигаш като въпрос? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 21 август 2014 Сподели Публикувано 21 август 2014 Не повдигам въпроси, а уточнявам че диаметъра на гумите (което ти повдигаш като въпрос) не е фактор при спирането...фактор е състоянието на гумите както и ширината им. Ако спирачките ти са прегрели, няма начин да не си усетил миризмата на феродо в купето.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 24 август 2014 Сподели Публикувано 24 август 2014 Вчера монтирах дискове и накладки ТРВ. Като понавъртя километри ще споделя впечатленията си. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MB200ce Публикувано 10 октомври 2014 Сподели Публикувано 10 октомври 2014 Вече година и два-три месеца текстара се представя отлично.Няма скърцания и спират перфектно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 10 октомври 2014 Сподели Публикувано 10 октомври 2014 Браво! Моите начални впечатления от ТРВ-то са положителни. Колата спира много добре и на техническия преглед се представи отлично. Освен смяната на дисковете и накладките обаче направих пълна ревизия на спирачните апарати и смяна на всички гумички. Взел съм и нови спирачни маркучи. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spaskokish Публикувано 21 януари 2015 Сподели Публикувано 21 януари 2015 Здравейте! :help: Бих искал да използвам темата за да попитам, има ли в крайна сметка такива накладки дето се продават с комплект принадлежности, демек тия пластинки? Много ще съм благодарен ако някой ми каже, че къде ли не търсих вече. Или откъде мога да си ги купя само тях? Благодаря Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 21 януари 2015 Сподели Публикувано 21 януари 2015 Пластините можеш да закупиш като резервна част... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex0489 Публикувано 23 януари 2015 Сподели Публикувано 23 януари 2015 Здравейте! :help: Бих искал да използвам темата за да попитам, има ли в крайна сметка такива накладки дето се продават с комплект принадлежности, демек тия пластинки? Много ще съм благодарен ако някой ми каже, че къде ли не търсих вече. Или откъде мога да си ги купя само тях? Благодаря Здравейте колега, имам тези пластинки от един колт на части. Когато сменях моите накладки (Колт 1995, 1.3) едната ми пластинка падна и тропаха накладките. Знам колко е неприятно и ако имате нужда мога да Ви изпратя по Еконт няколко, като само ще си платите доставката. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 23 януари 2015 Сподели Публикувано 23 януари 2015 (редакция) А дали говорите за едни и същи пластини? Защото аз от 7 години карам без пластини и никога не са ми хлопали накладки. Говоря за пластините който се слагат зад накладките, а не от горе и долу където се закопчават. Поздрави. П.С. Да споделя и...че съм много доволен от ТРВ комплекта, колата спира страхотно. Редактирано 23 януари 2015 от Емил Димитров Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex0489 Публикувано 23 януари 2015 Сподели Публикувано 23 януари 2015 (редакция) Не се сетих, че са два вида- имах предвид тези, които са отгоре и отдолу на накладките (по 4бр. за две накладки). И аз карам без тези пластини отзад накладките, като не знам дали има някакво значение дали са поставени или не. Не намирам разлика. П.С. Накладки F.B.L. "Japan" на 15 000км. и не съм очарован от тях, при по- агресивно каране, когато позагреят не спират така добре (даже влачат), както когато са студени (могат да изкривят врата на пасажерите при аварийни ситуации) Редактирано 23 януари 2015 от alex0489 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 23 януари 2015 Сподели Публикувано 23 януари 2015 Тези пластини си ги намери обезателно...ако колегата по-горе е говорел за същите, му пиши и ги взимай Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 24 януари 2015 Сподели Публикувано 24 януари 2015 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kish Публикувано 24 януари 2015 Сподели Публикувано 24 януари 2015 Благодаря ви за бързите отговори! Еи сега ще напиша на колегата, че никъде немога да ги намеря. Още веднъж благодаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
award Публикувано 23 април 2016 Сподели Публикувано 23 април 2016 (редакция) Колеги, помогнете ми ...Накратко, 3-та година, трети комплект спирачни дискове. Всяка година се кривят !!Последните бяха дискове брембо с накладки феродо, исках нарочно най скъпите неща за тази кола (колт 1.3 - 75 коня)Пак се изкривиха, вече не знам какво да правя, пазя се от локви, автомивки на загрели дискове и т.н ...Вече не знам какво да правя, кажете ми изпитана марка дискове + накладки ? п.п: Наитина карам леко агресивно, но не вярвам чак толкова да ги прегрявам ? :icon_blush: Редактирано 23 април 2016 от award Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 25 април 2016 Сподели Публикувано 25 април 2016 И аз така в момента ходя по същите мъки само че с Лансер. Излиза , че дисковете не се кривят а по тях се полепва депозит(феродо) от накладките, поради което воланът тресе и се получава едно придърпване при спиране. Аз съм супер внимателен шофьор и много леко ползвам спирачките и след пълна смяна с Pagid отпред и отзад само за 5000км вибрациите се появиха отново. Явно някои от съставките във спирачния материал са неподходящи и при леко загряване полепват по дисковете, има едни английски EBC Green Stuff дето много ги хвалят, но пък казват , че бързо свършват, а са и по-скъпи , но май остават само те като надежда. Има и една фирма Blueprint и вътре накладките са японски, може с тях да опитам. Преди съм слагал на Колт 2009 та едни APEC/ Remsa, те се водят евтини, но не съм имал проблеми, само дето нямат така хубаво захапване както по скъпите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
award Публикувано 28 април 2016 Сподели Публикувано 28 април 2016 (редакция) Днес, съм оставил колата на майстора, ще смени накладки по негова преценка и ще мине дисковете на струг.По неговите думи ще се оправи всичко. Моите накладки се оказаха твърди - Феродо, защото на нови дискове за 6 месеца за направили ръб,Т.е са се "вкопали" в дисковете, започнаха и да скърцат, не са виновни дисковете, а накладките ...Най ми е интересно, защо не усетих притрисане и кривина в дисковете със зимните гуми, това не можах да разбера. :icon_crying: Редактирано 28 април 2016 от award Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
little_wing Публикувано 30 Май 2016 Сподели Публикувано 30 Май 2016 Здравейте,преди 3-4 дена и аз чух неприятно пристъргване на завой с обратен наклон и разбрах, че вероятно нямам феродо. Тъй като прочетох, че доста от вас имат проблем с накладки и дискове реших да споделя моя опит. От дясно диска съвсем леко се беше деформирал, поради което не го смених. Взех накладки Ashika, MR389512 за 26лв, смених дясната и сега колата нито свири, нито прави проблеми - много рядко при спускане все още потреперва педала на спирачката, но колата спира. Лявата беше с доста запечен болт и го пръснах ц ВД40 и ще я сменя след два-три дни. Надявам се да карам с тези дълго и безаварийно.Модела е Colt, 1,3 (CJ1A) 1997.Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vessy77 Публикувано 6 август 2016 Сподели Публикувано 6 август 2016 Някой сменял ли е задни накладки?Не успявам да сваля барабана.ПомощColt 1.1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dreadx Публикувано 7 август 2016 Сподели Публикувано 7 август 2016 Какво точно правиш и какво не се получава?Виж дали няма отвътре някакво капаче, през което да се бърка до спирачния механизъм, за да се освободят накладките.(не знам как е при Колт-а - ама ако има такова, би трябвало да ги освободиш от там и после да извадиш барабана) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vld1 Публикувано 7 август 2016 Сподели Публикувано 7 август 2016 И аз не знам как е при този модел - Колт 1.1, при предишния модел - Колт 1.3 CJ1A (като на little_wing), е по следния начин:Има една дупка с резба (или две, не помня) в барабана на предната му страна - навива се в тях болт М10 или М8 (не помня) - и капака/барабана пада. Разбира се, преди това не забравяйте да освободите ръчната.Често срещан проблем е натрупване на ръжда по вътрешния ръб на въпросния капак - в резултат на което при каране започва да стърже ритмично. Профилактирайте въпросния ръб с отвертка, преди да го монтирате. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dreadx Публикувано 7 август 2016 Сподели Публикувано 7 август 2016 Аха, явно е като на това видео: Евентуално, може да си послужите с болтове, свалени от друго място по Мицубишито. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sport Публикувано 17 октомври 2022 Сподели Публикувано 17 октомври 2022 (редакция) Да ви питам тук, на някой да му се е случвало, като кара по неравност да дрънчи от предни накладки, при мен дрънчи нещо и като ги сменя се пооправя, но поизносят ли се и дрънчи отдясно. Казаха ми някаква ламаринка имало ли какво, но не разбирам много. Окачването е добре, аспуха не дрънчи, само оттам ще е нещо, ма си дрънчи на ламарина, а по хубав път няма нищо и друго, натисна ли леко педала на спирачките, само леко и дрънченето спира, независимо дали е лош пътя и дали има дупки, нищо не дрънчи. Та нещо от накладки, там някакви пластини дрънчат според мен, това ще е явно. Колт 1.3 генерация V, 98-ма година. Редактирано 17 октомври 2022 от sport Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 17 октомври 2022 Admin Сподели Публикувано 17 октомври 2022 Ако караш по павета и съвсем леко обереш педала на спирачките спира ли тропането? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sport Публикувано 17 октомври 2022 Сподели Публикувано 17 октомври 2022 преди 33 минути, Светльо Ангелов написа: Ако караш по павета и съвсем леко обереш педала на спирачките спира ли тропането? Да, но не е тропане а друнчене и то на ламарина. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.