Премини към съдържание

Кора под двигателя за ЕА


STAS

Препоръчано мнение

Миналата седмица свалях и качвах такава кора на една VR4 което значи че такова животно все пак има ..:)

Иначе и на моя има, ама е мое производство ..:D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тя и моята няма, но някаде из темите бях се зачел, някой беше писал че японските имали а европейските не но нищо чудно пък в европа да са го предлагали като опция. Опция която европейските граждани не са предпочитали :icon_doh: :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моя Галант е закупуван чисто нов от Ратола-България, и си има кора....................аз съм втория собствениик на колата, а като познавам първия (притежател на още три коли) не вярвам да си е играл да си слага кора. :icon_hmm:

 

Впрочем, не трябва ли всяка нова кола да излиза от завода със кора :icon_hmm:

Редактирано от atila
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Впрочем, не трябва ли всяка нова кола да излиза от завода със кора :icon_hmm:

Повечето автопроизводители са решили да намалят общата цена на колите, като предлагат кората + опция срещу допълнително заплащане. :mad:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Липсата на тази кора не е болка за умиране но е хубаво да я има. Имам лош спомен свързано с липса на такава кора. Миналото лято 3~4 дена колата ми тоест вътре в купето миришеше на мърша до като разбера че една котка незнайно защо :confused1: е решила да умре върху двигателя на колата. В топлото като се пусне климата цялата миризма на почналата се разлага кокта вътре в купето :wacko: :icon_doh: . :icon_crying: Ето една причина за слагането на такава кора. :D

 

П.П. Котката не съм я блъскал аз, тя решила да се навре там и там да умре... :yes3:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ти ме утрепа! А иначе до сега единствената стара кола, която съм виждал с кора е Голф 2 '88 мисля...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

наистина дефицитна част. аз я намерих като парт номер MR288954 и в руските сайтове струва около 100евра.

Аз също се интересувам от такава кора, защото по нашите бълг. пътища - минеш ли с малко по-висока скорост през някоя локва и двигателния отсек става на кочина, нооооо.... 200лв са си 200лв и не знам дали бих ги прежалил за една кора.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Повечето автопроизводители са решили да намалят общата цена на колите, като предлагат кората + опция срещу допълнително заплащане. :mad:

 

Има ли го някъде документирано,че е било опция.Някой ако може да извади някоя стара брошурка ще знаеме със сигурност.А и не ми се вярва да пестат от такива работи,все пак колата е висок клас.По скоро като опция ми се струват:круиза,тракшън контрола,17-ки джанти,люк и др. такива по скъпички работи,а не няква пластмаса отдоло.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Миналата седмица свалях и качвах такава кора на една VR4 което значи че такова животно все пак има ..:)

Иначе и на моя има, ама е мое производство ..:D

 

Бат Марине,кажи от каква кола я приспособи или е изцяло "домашно" производство :D?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кората е опция , купувал съм на поръчка на колега от форума от Германия преди около 2 години ,цената тогава беше 140-150 EUR :icon_crying: прeди година пак купувах и цената беше над 180 EUR !!!!!!!!!!!! :icon_crying: :icon_crying: \защо е поскъпнала идея си нямам :icon_doh: :rolleyes: . Така или иначе Галантите купени в Западна Европа нямат заводски кора !

Редактирано от alex2511
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кората е опция , купувал съм на поръчка на колега от форума от Германия преди около 2 години ,цената тогава беше 140-150 EUR :icon_crying: прeди година пак купувах и цената беше над 180 EUR !!!!!!!!!!!! :icon_crying: :icon_crying: \защо е поскъпнала идея си нямам :icon_doh: :rolleyes: . Така или иначе Галантите купени в Западна Европа нямат заводски кора !

 

Хм, странно,

кола зарупена от Ратола БГ да има заводско кора(като на Дани) а останалите от западна европа да нямат...!

Според мен по-скоро такава кора не изкарва много дълго, просто си е дефицитна стока и затова цената и се вдига и я няма. А иначе преди година когато ходих на пловдивския панаир имаше една фирма която произвеждаше такива кори за всички марки автомобили, брат ми мисля им беше взел визитка но цената си беше нещо от сорта на 150-200 лева ако не ме лъже паметта което си ме отказа веднага.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хм, странно,

кола зарупена от Ратола БГ да има заводско кора(като на Дани) а останалите от западна европа да нямат...!

Според мен по-скоро такава кора не изкарва много дълго, просто си е дефицитна стока и затова цената и се вдига и я няма. А иначе преди година когато ходих на пловдивския панаир имаше една фирма която произвеждаше такива кори за всички марки автомобили, брат ми мисля им беше взел визитка но цената си беше нещо от сорта на 150-200 лева ако не ме лъже паметта което си ме отказа веднага.

 

Може и така да е странни са много неща наистина , като Галантите с 2.5 мотора за продажба при вносителя в Щвейцария всичките са оборудвани с тракшън контрол , повечето пък в Испания нямат шибедах, всеки трети в Австрия е без климатик и климатроник.А в Дания наистина имат всички кори под мотора !! .. колкото до Ратола така са пристигнали не че са ги поръчали :good: :yes3: ...

 

п.с. Междудр. колко струва в Ратола сега с поръчка ли е ? :drive:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Поразрових се малко и открих че тази кора никаде я няма като опция,ето и линкове за различните модели на галант за европа по години и мотори http://www.autoevolution.com/mitsubishi/galant/ . Намерих и един сайт за повечето модели на Мицубиши но за руския пазар(може и за японския да е) http://english.auto.vl.ru/catalog/mitsubishi/ ,има ги всички японски производители.

И един сайт за американските http://www.cars.com/mitsubishi/galant/2002/standard-equipment/

Редактирано от STAS
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За по-ниските галанти, които са на 14 см. от пътя, само тази кора й липсва. Моят няма, но дори и да имаше, мога да посоча поне 10 случая, когато да съм я потрошил. Щом изкривих гредата под скоростната кутия в един трап пълен с вода...... На "тенждурите" отдолу си има дупки, където е била завинтена кората. Имало е някога, но е окапала в Германия някъде. Ако имате кора и я закачите така че да я счупите, с нея ще повлечете още един куп пластмаси и ще счупите и тях. То аз спойлера отпред остъргах два пъти вече и забележете - по асфалт без дупки (при спускане на стръмен баир и включване по главния път предницата задра :icon_doh: ). Мислех да си правя, но се отказах.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

прeди година пак купувах и цената беше над 180 EUR !!!!!!!!!!!! :icon_crying: :icon_crying:

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
Малииии, не знаех колко много пари съм спестил ..:D

Сега отивам да ги изпия ..:lol:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 9 месеца ...

Съвсем случайно попаднах на един сайт в който дават че са тези http://www.avto.bim.bg/images_parts/37194.jpghttp://www.avto.bim.bg/images_parts/37193.jpghttp://www.avto.bim.bg/images_parts/37192.jpghttp://www.avto.bim.bg/images_parts/37196.jpghttp://www.avto.bim.bg/images_parts/37195.jpg

но нещо имам доста съмнения дали наистина са това.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

не се съмнявай - това са и стават. Аз си купих тази от първата снимка и всичко е 6.... именно от този сайт, от който си взел снимките!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...