Премини към съдържание

На каризмата и падат оборотите и гасне


dissmissed

Препоръчано мнение

Колата е Каризма 1,8 ГДИ 1998г. Когато я запаля, и я държа на свободна без да подавам газ, оборотите се качват над до 1500 някъде и падат до под 500 и постоянно стрелката е нагоре надолу, няколко пъти даже като падне стрелката и ми гасне. Предполахгам това не е нормално, предполагам трябва да държи около 1000 стабилно без да подавам газ. Докато карам ако пусна газта и отново пада леко. Да ме насочите какво може да е, аз така или иначе ще я закарам в сервиз да видят тази работа де.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Че не е нормално не е. Вероятно стъпковото моторче.

Редактирано от Dell
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

 

Както ти писах и предния път уговори си среща с Milen_z. Той е гуруто на нашите колици ( GDI) и ще установи веднага къде е проблема.

 

Факт е че в никой сервиз, освен при Милен, няма да ти дадат адекватна оценка за проблемите на колата. Милен се намира в Пловдив, съвсем близо до МОСЮ БРИКОЛАЖ е сервиза. Но, чуйте се, разберете се и проблемите ще ти свършат.

 

Поздрави и със здраве,

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да разбрах че колегата MIlen_z е мастъра тук, просто в момента нямам възможност да отида в Пловдив. При първи шанс ще му пиша да видим :))

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Милен е човека,преди 3 дни бях принего в Пловдив и добре че отидох и то точно на време че иначе неми се мисли какво можеше да се случи.ангренажния ремък ми беше прескочил е на двата вала с по 1 зъб той го установи само по звука на мотора.имах и друг проблем който вече е отстранен и колата работи перфектно.БЛАГОДАРЯ ТИ МИЛЕНСКИ.КОЙТО МОЖЕ ГО МОЖЕ.Пътуването от София до Пловдив небеше напразно.Много некадърни ''МАЙСТОРИ'' има в България.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А някой случайно да знае, защо сутрин когато е студено като запаля колата ,, тепи " и се тресе цялата? Като подам газ, всякаш работи на 3 цилиндъра и няма ряз. Като тръгна без значение на коя предавка, се тресе и няма добра сила като подавам газ, малко да отпусна и като, че ли се поотпушва, докато пак не натисна рязко педала на газта. И когато позагрее, да кажем 15-тина минути след първото запалване няма проблеми работи си. После и да не я паля цал ден, вечерта например пак ако я запаля няма проблеми върви си все едно не е било. И така до следващото студено палене. Обаче ако е топло времето, няма пак никакво проблеми с паленето. Вие какво мислите колеги ?

Редактирано от Plam
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Чудя се ,, колеги" какъв е смисъла от този форум? Аз колкото пъти да съм имал нужда от помощ, такава точно от тук не знам да съм получавал. Да не говорим, че наскоро бях в беда и се опитах да се свържа с наш колега, ,, гуру" в бранша, той дори не си направи труда да ми отговори. Та и сега така, попитал съм като човек, някой знае ли какъв може да е проблема, отговор никакъв. Поне някой да се беше сетил да ме напъти със съвет поне. Но не! Ако беше темата колко ми струва дясната чистачка, или откъде да си купя антена, щяхте да ме обсипете със ,, съвети". Почвам от много време насам да не виждам никакъв смисъл в този форум! За мен той не върши никаква работа. Просто се е превърнал в някакъв вид спам в интернет пространството. Желая ви успех, но аз се отказвам от подобна регистрация тук. Няма смисъл от нея просто!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Чудя се ,, колеги" какъв е смисъла от този форум? Аз колкото пъти да съм имал нужда от помощ, такава точно от тук не знам да съм получавал. Да не говорим, че наскоро бях в беда и се опитах да се свържа с наш колега, ,, гуру" в бранша, той дори не си направи труда да ми отговори. Та и сега така, попитал съм като човек, някой знае ли какъв може да е проблема, отговор никакъв. Поне някой да се беше сетил да ме напъти със съвет поне. Но не! Ако беше темата колко ми струва дясната чистачка, или откъде да си купя антена, щяхте да ме обсипете със ,, съвети". Почвам от много време насам да не виждам никакъв смисъл в този форум! За мен той не върши никаква работа. Просто се е превърнал в някакъв вид спам в интернет пространството. Желая ви успех, но аз се отказвам от подобна регистрация тук. Няма смисъл от нея просто!

 

Много се радвам, че се махаш, защото и на мен ми омръзна от ............. във форума. Ако напишеш смислен пост, вероятността да получиш помощ е голяма. Но когато напишеш нещо малоумно, не очаквай помощ. И за какъв двигател става въпрос? Бензин, GDI, дизел, с газово, с газов инжекцион? Някой тука да ти прилича на врачка? И не форума, а някои потребители са се превърнали в някакъв вид спам в интернет пространството. И затова е добре, че намаляват. Всичко добро. :icon_bye:

Редактирано от Peter G
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Форумът не кара никого на сила да участва в него . Регистрацията е по желание, така че на когото не му харесва просто да не влиза.Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Колата е Каризма 1,8 ГДИ 1998г. Когато я запаля, и я държа на свободна без да подавам газ, оборотите се качват над до 1500 някъде и падат до под 500 и постоянно стрелката е нагоре надолу, няколко пъти даже като падне стрелката и ми гасне. Предполахгам това не е нормално, предполагам трябва да държи около 1000 стабилно без да подавам газ. Докато карам ако пусна газта и отново пада леко. Да ме насочите какво може да е, аз така или иначе ще я закарам в сервиз да видят тази работа де.

 

Каризмата има parking обороти. Тоест супер ниски обороти, когато си на светофар или нещо такова. Целта е да ти тих двигателя ... и икономичен. Компютърът поддържа тези обороти на нещо от сорта 200-300. Това подскачане на оборотите не е нормално, но се случва често. Най-вероятно се дължи на замърсяване. Един вид, компа сваля оборотите, но нещо става и за да не загасне колата компс ги вдига отново.

 

Моята каризма имаше подобен проблем и след като я заведох на сервиз в Mitsubishi ми я оправиха. Казаха, че било замърсено "throttle body"-то и просто го почистили.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Първата малка чертичка са 500 оборота, не 100. Ако може да ги държи 200-300 оборота сигурно ще има доста вибрации.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

istani123, чети тук....интересно е. Ще научиш доста нови работи от цялата тема.

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=697&view=findpost&p=36903

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...