Премини към съдържание

T.Kolev

Потребител
  • От него общо

    25
  • Регистрация

  • Беше тук

За T.Kolev

  • Рожден ден 01/08/1987

Местоживеене

  • Град
    Завет

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Mitsubishi Carisma 1.6 16V 99Hp

T.Kolev's Постижения

Откривател

Откривател (4/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здравейте колеги. Знае ли някой, какви стойности трябва да има оранжевият диод който отчита температурата на входящият въздух? Или как мога да си замеря дебитомера дали е в изправност ?
  2. T.Kolev

    предърпване

    Здравейте отново колеги.Днес махнах съединението между дебитомера и дроселовата клапа .Вътре в дебитомера има един диод който сигурно измерва температурата на постъпващия въздух измерих го и ми показа съпротивление 720 ома нормално ли е това според вас .
  3. Значи трябва да търся проблема другаде.Мерси за инфото :icon_crying:
  4. T.Kolev

    двигател каризма

    Ясно мерси за инфото колега.
  5. Към колегата Milen_z намерих тези стойности публикувани от теб в друг форум и измерих съпротивлението на моя датчик показа ми 3710ом (колата е студена не е палена а отвън е 5 градуса ).Според тези данни датчика лъже че температурата е към 20 градуса а то е 5. При t,'C === R,oM .......-40........100700 .......-20.........28670 ..........0..........9420 ..........5..........7280 .........10.........5670 .........15.........4449 .........20.........3515 .........30.........2237
  6. T.Kolev

    двигател каризма

    Гледах в една руска книга за Каризма разликата между SOCH и DOCH, там соча беше с 8 клапана и ми стана много интересно защото на моята пише 16V a e с един вал.
  7. Здравейте колеги ,имам един въпрос.На капака на двигателя ми пише 16V а иначе е SOCH реално ли е това?
  8. То май само емблемата е на Seat
  9. Форумът не кара никого на сила да участва в него . Регистрацията е по желание, така че на когото не му харесва просто да не влиза.Поздрави
  10. Здравейте колеги имам следният проблем: когато колата е студена (най-вече сутрин) и я запаля не се повишават оборотите а трябва да подавам газ иначе изгасва.Като задържа газта за около 20...30сек на около 1500об. и след това пусна газта двигателя вече се поддържа самичък. Та въпроса ми е :Възможно ли е да е прецакан температурен датчик на охлаждащата течност и от там да имам този проблем ? И къде се намира?
  11. Аз пък по професия съм електроинженер и работя в Е.он като оператор-подстанции.
  12. T.Kolev

    Не иска да пали

    Провери дали ти зарежда динамото.
  13. Това са размерите на 1.8 колега.
  14. Благодаря за линка колега.
  15. T.Kolev

    Добавка за горивото

    А какво ще стане ако се сложи повече от добавката , не точната доза? Примерно ако сложим цялата добавка на 20л, а добавката е за 60л .
×
×
  • Създаване...