Премини към съдържание

klarnetko

Потребители
  • От него общо

    14
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    софия

klarnetko's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. klarnetko

    Скоростна кутия F5M42

    а по принцип желателно ли е да се сменя маслото на скоростите и на колко километра се прави смяната?
  2. смени си крушката колега,аз вчера я свърших тази работа.за 5 минути става
  3. ами,утре имам записан час при Милен в Пловдив.аз вече съм ходил при него за смяна на ремъци.сега отивам за профилактика.нямам търпение да видя какъв ще е резултата с разхода на гориво.ще пиша какви са били причините освен дроселовата клапа за която си знам че е за чистене и реглаж на електрониката.
  4. Колеги, от скоро време забелязвам разлика в показанията на борд компютъра и действителния разход. Зареждам 11,4л за 30лв и изминавам 100км. а борда показва 8.2л/100. Засичам го от зареждане до като светне лампата на резервата и не венаги ми отчита, като зареждам за 20-30лв. На 90% съм сигурен, че показанията на бензиномера са верни, защото лампата светва при едно и също положение на стрелката. Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем?
  5. klarnetko

    Прегрята или не?

    Колега, да не те плаша, но за мен колата ти е издухала гарнитура на главата в най-добрия случай. Моли се да не е спукана глава. Аз имах същия проблем с един нисан примера дизел - стрелката много малко мина над половината, парното започна да духа студено, защото изхвърля течност през капачката, маркучите са вдървени. Оказа се спукана глава на 4 места между клапаните. Много жалко, но е често явление при прегрелите японски дизели.
  6. klarnetko

    Моля за помощ

    Привет колега и честито. За чека -нетрябва да свети, явно има някакъв проблем в електрониката. и ще трябва да се сложи на компютър за диагностика. Ако ти се ходи в Пловдив ,Милен е твоя човек. Аз карам същата кола от 3 месеца и ходих при него, от София съм. Милен е цар на тия коли. А за показанията на борд компа, ако си с оригинално радио на него има едно бяло, копче,от там се сменят показанията. Иначе даваш на контакт и натискаш черното копче /в ляво под дисплея/ което е без надпис и сменяш от там. Дано съм ти бил полезен.
  7. та значи да гледам лампата,така ли?Не вярвах че на японска кола може да непоказват вярно уредите.До сега на всички коли които съм имал уредите са били в ред и показанията за горивото винаги са равнели.Разочарован съм,ще ходя пак при Милен.Този разход неми харесва.
  8. Имам следния проблем,незнам на кои показания да вярвам за разхода .Борда показва 7,8 /градско в софия/ а лампата светва и ми дава разход 9,5.Стрелката пада 2-3мм. под 0 и лампата тогава светва общо взето на едно и също място.Дайте някакви идеи какво да правя,не ми се пълни резервоара до горе все пак си е цифра.А тези датчици подлежат ли на смяна и ще има ли ефект.Като заредя бензин не всеки път отчита колко километра мога да мина до следващо зареждане.
  9. klarnetko

    масло за ГДИ 1,8 125 К.С.

    Скъпи колеги,оказа се че картера на моята колица е ударен и е прилепнал за сондатана маслената помпа.отвора на сондата е запушен и неможе да качи достатъчно масло към повдигачите.Това го остановихме с Милен в Пловдив като ходих при него.Свалих картера и го изправих.По съвет на Милен пробих 4 дупки на кръст странично на сондата под съмата цетка.Сложих картера,налях маслото/същото масло/и мотора се успа.Никакви шумове и тракане на повдигачи.Проблема е отстранен и сега мотора работи без никакви шумове и тракане.ПРЕГЛЕЖДАЙТЕ СИ КАРТЕРИТЕ.БЛАГОДАРНОСТИ НА МИЛЕН.
  10. Милен е човека,преди 3 дни бях принего в Пловдив и добре че отидох и то точно на време че иначе неми се мисли какво можеше да се случи.ангренажния ремък ми беше прескочил е на двата вала с по 1 зъб той го установи само по звука на мотора.имах и друг проблем който вече е отстранен и колата работи перфектно.БЛАГОДАРЯ ТИ МИЛЕНСКИ.КОЙТО МОЖЕ ГО МОЖЕ.Пътуването от София до Пловдив небеше напразно.Много некадърни ''МАЙСТОРИ'' има в България.
  11. klarnetko

    масло за ГДИ 1,8 125 К.С.

    Сложих TOTAL 5W40, което отговаря на показателите които ми дадохте. Мотора утихна, но да видим за колко време. Ще ви пиша. Говорих с колегата Милен, ако тракането пак се появи, ще ходя при него да види мотора. Благодаря на всички, които се отзоваха на моя проблем.
  12. klarnetko

    масло за ГДИ 1,8 125 К.С.

    Маслото е без молибден, други спецификации не пише, освен ACEA C1-08. Току що ми казаха, че може да е от масления филтър, ако е без клапан. Аз сложих някакъв измислен филтър на Старлайн, дали е от него? А как да се свържа с колегата Милен, разбирам че е доста в час с тези мотори.
  13. klarnetko

    масло за ГДИ 1,8 125 К.С.

    И сега какво да правя колега Милен? Сервизните документи от германия показват тези километри, а и за 10 годишна кола вътре и вън изглежда като нова. Старото масло беше`KROONOIL'API SL/CF , ACEA A3/B4 - с него тракаше празен ход от време на време, но беше на 9000км. и реших да го сменя. Сега съм с лики моли 5w30 ACEA C1-08, прпоръчано за Мазда и Мицубиши. Какво да правя всеки казва различно, аз до сега съм карал само дизели, но такова тракане дето ми бърка в мозъка не съм имал. Иначе колата е като изтребител и много икономична. Градско в София ми дава 7,8 с климатик, а на дълго съм падал и на 5,5.
  14. ПРИВЕТ,от скоро съм собственик на Каризма 1,8 ГДИ 125 К.С. 2000Г.Смених маслото -ЛИКИ МОЛИ 5w30.като взех колата беше с някакво холандско масло пак 5w30 и се чуваше тракане на клапани.след смяната на маслото всичко утихна ,но изминах 800км. и тракането пак започна даже се усили.мотора е на 125000км.според сервизните документи и изглежда на толкова.КАКВО ДА ПРАВЯ?КАКВО МАСЛО ДА СИПЯ ИЛИ ПРОБЛЕМА Е ДРУГ?ПОМАГАЙТЕ.
×
×
  • Създаване...