Премини към съдържание

Mоля за помощ


mmotors

Препоръчано мнение

Колеги. Нека да ви представя случая с няколко думи.

Приятелче, живее в Атина си купи лансер преди време, 91-ва год, 1,5, бензин. Взе го в Гърция от първи собственик на 70 000км(истински, колкото и нереално да звучи, в момента колата е на 120 000км, намира се в Бг и няма грам ръжда :icon_dance: ), дойде си в Бг и му сложиха газ. Прибра се в Атина и започнаха проблемите му. Колата почти не е карана на газ, ходил там на майстори, те, като видели газовата и не искали да пипат изобщо :)

Та, в момента е оставил колата в Бг и си замина за Гърция с друга.

Проблема е следния:

Сутрин, като е студена, пали на бензин и едвам-едвам запалва на 2-3 цилиндъра, кюфка, мъчи се яко. На газ това прекъсване го няма, но сега като застуди, знаете, на газ е трудно да запали. Стопли ли малко и се оправя все едно нищо не е било. Студена ли е, обаче, едвааааам запалва.

Моля, дайте мнения, да оправим колицата, че е леко уникална :first:

Благодаря ви.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Малко подробности за газовата? На мен лично ми звучи като кофти настройка, задръстен филтър или, най-вероятно - откачен/скъсан маркуч на някой вакуум. Ако е обикновена вакуумна де. Къде е колата?

И, честно казано не разбрах съвсем - на бензин работи добре, а не иска на газ или въобще на нищо не работи?

Иначе, до -17 на правилно настроена газова, трябва да си пали и работи добре. На по-студено не съм пробвал :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тривиалния проблем на леко уникалната кола се нарича позапушени бензинови инжектори. Доста от нас каращите на газ го изпитват - аз от 4-ри години съм така - в по-студеното време когато запали на бензин не е добре първите 1-2 мин. Натискаш газта а тя изка да угасне. След това няма проблем.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тривиалния проблем на леко уникалната кола се нарича позапушени бензинови инжектори. Доста от нас каращите на газ го изпитват - аз от 4-ри години съм така - в по-студеното време когато запали на бензин не е добре първите 1-2 мин. Натискаш газта а тя изка да угасне. След това няма проблем.

Mоже, въпреки, че почти не е карана на газ в гърция, за разлика от сега в Бг я разтриват от няколко дена, но само на газ и проблеми няма.

Да, на бензин не иска да пали, в смисъл, че пали, но много трудно. Газовата не е инжекцион, обикновена е, сама обръща на газ с повишаване на оборотите, направена е да пали всеки път на бензин, но сега копчето поради горните проблеми е сложено в положение само на газ.

@milenjs, a трудно ли се оправят запушените инжектори, че ги караш така от години?

Редактирано от mmotors
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тези 50 000 на газ са предпоставка за запушване на инжектори и според мен.

Свалят се и се слагат във вана с ултразвук, почистват се, връщат се обратно на колата, палиш и :drive:

...Докато дойде момент когато това вече няма да помогне и ще трябват други инжектори, но това време е мнооого далеч принципно за тези километри.

Но проблемът може и да е другаде - нещо по обогатяването на сместа при студен мотор и което не участва при работата на газ. В случай че има такова. Знаещите да кажат.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А, не съм разбрал правилно.

С риск да изтърся някоя глупост, но ако колата е с инжекция, при тия симптоми бих премерил по-внимателно температурните датчици. Ако компа на студен двигател получава информация, че температурата на двигателя е да речем 40 градуса, а реалната е примерно 10, се получава тъкмо вашата картинка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Анди, не ме четеш батко, колата почти не е карана на газ, досега...а проблема си го има отдавна, затова запушените инжектори са малко вероятни :icon_hmm:

Този температурен датчик, един ли е, не знам, къде се намира и как се мери? Предполагам някакво съпротивление трябва да се измери, ама колко, при каква температура :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

1.5 мотора НЕ го познавам, затова мога само да ти дам данните според Аутодата. Датчика е с правоъгълна бъкса с 2 пина, предполагам, че се намира близо до термостата. Би трябвало да има един за таблото (предполагам - с една жица) и тоя, 2 пиновия, за компа. Данните, които дават са 2.4 килоома при 20 градуса, около килоом при 40 градуса и около 300 ома при 80. Тоест, обикновен терморезистор 2.4к/20*С.

Пак казвам, това е справка от Аутодата, а не личен опит с конкретния мотор, така че не изключвам възможността инфото да не е съвсем точно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм за запушването ! Една добавчица и хубав бензин и 99% съм сигурен че проблема ще изчезне !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не зная какво означава "почти не е карана на таз", но подкрепям Анди напълно.

Аз имах Лансер `90г., 1,5 мотор /4G15/

Сложих и газова уредба преди години, малко по малко двигателят започна все по лошо да работи на бензин, докато дойде един момент, в който изобщо престанах да я карам на бензин.

След 2-3 години се присетих за бензиновата система, занесох инжекторите "на баня", но резултатът беше почти нулев.

Явно газовата е била добре настроена, защото палеше и в най-лютите студове безотказно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бе тя нали припалва на бензин , зареждаш с добавка ( и я разреждаш както са написали хората )и яко газ да ги напъва тия инжектори колко може повече гориво и ще се оправят нещата . При мен е деиствал тоя начин !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колата няма изминати 1000км на газ, от какво да се запушат дюзите.....?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колата няма изминати 1000км на газ, от какво да се запушат дюзите.....?

 

От скапана газ . Една почистваща добавка е десетина лева и по принцип е за 10 л. бензин като сипеш половината става за 5 л. та като се замислиш нищо не губиш да пробваш а не веднага да ходиш на майстор и да и правите сърдечни операций .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От скапана газ . Една почистваща добавка е десетина лева и по принцип е за 10 л. бензин като сипеш половината става за 5 л. та като се замислиш нищо не губиш да пробваш а не веднага да ходиш на майстор и да и правите сърдечни операций .

Добре де, как точно скапаната газ за 1000км ще запущи бензиновите инжектори?

Не, че няма от какво да се запушат, но ако въобще е от инжекторите, много по-лесно се запушват от калпав бензин.

Интересно, какво ще излезе все пак :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, как точно скапаната газ за 1000км ще запущи бензиновите инжектори?

Не, че няма от какво да се запушат, но ако въобще е от инжекторите, много по-лесно се запушват от калпав бензин.

Интересно, какво ще излезе все пак :)

 

Да пробва и ще видим :drinks:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте ! Проблема не е в газовата.Свещи !!! Инжектори на толкова малко км. едва ли биха се запушили.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Не езле да се провери клапана на бензиновата помпа дали не като не загасиш колата да изтерва бензина от банзиновата шина. И на сутринта да пали трудно докато не подкачи налягане в шината.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега провери дали не меша газ и бензин.При всички положения проблема идва от газта.Провери си предварения на запалване,датчика при студен старт.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...