mmotors Публикувано 12 октомври 2011 Сподели Публикувано 12 октомври 2011 Колеги. Нека да ви представя случая с няколко думи.Приятелче, живее в Атина си купи лансер преди време, 91-ва год, 1,5, бензин. Взе го в Гърция от първи собственик на 70 000км(истински, колкото и нереално да звучи, в момента колата е на 120 000км, намира се в Бг и няма грам ръжда :icon_dance: ), дойде си в Бг и му сложиха газ. Прибра се в Атина и започнаха проблемите му. Колата почти не е карана на газ, ходил там на майстори, те, като видели газовата и не искали да пипат изобщо Та, в момента е оставил колата в Бг и си замина за Гърция с друга. Проблема е следния:Сутрин, като е студена, пали на бензин и едвам-едвам запалва на 2-3 цилиндъра, кюфка, мъчи се яко. На газ това прекъсване го няма, но сега като застуди, знаете, на газ е трудно да запали. Стопли ли малко и се оправя все едно нищо не е било. Студена ли е, обаче, едвааааам запалва.Моля, дайте мнения, да оправим колицата, че е леко уникална :first: Благодаря ви. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tef4o Публикувано 12 октомври 2011 Сподели Публикувано 12 октомври 2011 Малко подробности за газовата? На мен лично ми звучи като кофти настройка, задръстен филтър или, най-вероятно - откачен/скъсан маркуч на някой вакуум. Ако е обикновена вакуумна де. Къде е колата? И, честно казано не разбрах съвсем - на бензин работи добре, а не иска на газ или въобще на нищо не работи? Иначе, до -17 на правилно настроена газова, трябва да си пали и работи добре. На по-студено не съм пробвал Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 12 октомври 2011 Сподели Публикувано 12 октомври 2011 Регулиране на клапаните и почистване на дюзите... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 12 октомври 2011 Сподели Публикувано 12 октомври 2011 Тривиалния проблем на леко уникалната кола се нарича позапушени бензинови инжектори. Доста от нас каращите на газ го изпитват - аз от 4-ри години съм така - в по-студеното време когато запали на бензин не е добре първите 1-2 мин. Натискаш газта а тя изка да угасне. След това няма проблем. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 13 октомври 2011 Автор Сподели Публикувано 13 октомври 2011 (редакция) Тривиалния проблем на леко уникалната кола се нарича позапушени бензинови инжектори. Доста от нас каращите на газ го изпитват - аз от 4-ри години съм така - в по-студеното време когато запали на бензин не е добре първите 1-2 мин. Натискаш газта а тя изка да угасне. След това няма проблем.Mоже, въпреки, че почти не е карана на газ в гърция, за разлика от сега в Бг я разтриват от няколко дена, но само на газ и проблеми няма.Да, на бензин не иска да пали, в смисъл, че пали, но много трудно. Газовата не е инжекцион, обикновена е, сама обръща на газ с повишаване на оборотите, направена е да пали всеки път на бензин, но сега копчето поради горните проблеми е сложено в положение само на газ.@milenjs, a трудно ли се оправят запушените инжектори, че ги караш така от години? Редактирано 13 октомври 2011 от mmotors Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 13 октомври 2011 Сподели Публикувано 13 октомври 2011 Тези 50 000 на газ са предпоставка за запушване на инжектори и според мен.Свалят се и се слагат във вана с ултразвук, почистват се, връщат се обратно на колата, палиш и ...Докато дойде момент когато това вече няма да помогне и ще трябват други инжектори, но това време е мнооого далеч принципно за тези километри. Но проблемът може и да е другаде - нещо по обогатяването на сместа при студен мотор и което не участва при работата на газ. В случай че има такова. Знаещите да кажат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tef4o Публикувано 13 октомври 2011 Сподели Публикувано 13 октомври 2011 А, не съм разбрал правилно. С риск да изтърся някоя глупост, но ако колата е с инжекция, при тия симптоми бих премерил по-внимателно температурните датчици. Ако компа на студен двигател получава информация, че температурата на двигателя е да речем 40 градуса, а реалната е примерно 10, се получава тъкмо вашата картинка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 13 октомври 2011 Автор Сподели Публикувано 13 октомври 2011 Анди, не ме четеш батко, колата почти не е карана на газ, досега...а проблема си го има отдавна, затова запушените инжектори са малко вероятни :icon_hmm: Този температурен датчик, един ли е, не знам, къде се намира и как се мери? Предполагам някакво съпротивление трябва да се измери, ама колко, при каква температура :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tef4o Публикувано 13 октомври 2011 Сподели Публикувано 13 октомври 2011 1.5 мотора НЕ го познавам, затова мога само да ти дам данните според Аутодата. Датчика е с правоъгълна бъкса с 2 пина, предполагам, че се намира близо до термостата. Би трябвало да има един за таблото (предполагам - с една жица) и тоя, 2 пиновия, за компа. Данните, които дават са 2.4 килоома при 20 градуса, около килоом при 40 градуса и около 300 ома при 80. Тоест, обикновен терморезистор 2.4к/20*С. Пак казвам, това е справка от Аутодата, а не личен опит с конкретния мотор, така че не изключвам възможността инфото да не е съвсем точно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKSARIAN Публикувано 13 октомври 2011 Сподели Публикувано 13 октомври 2011 Съгласен съм за запушването ! Една добавчица и хубав бензин и 99% съм сигурен че проблема ще изчезне ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 13 октомври 2011 Сподели Публикувано 13 октомври 2011 Не зная какво означава "почти не е карана на таз", но подкрепям Анди напълно.Аз имах Лансер `90г., 1,5 мотор /4G15/Сложих и газова уредба преди години, малко по малко двигателят започна все по лошо да работи на бензин, докато дойде един момент, в който изобщо престанах да я карам на бензин. След 2-3 години се присетих за бензиновата система, занесох инжекторите "на баня", но резултатът беше почти нулев. Явно газовата е била добре настроена, защото палеше и в най-лютите студове безотказно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKSARIAN Публикувано 13 октомври 2011 Сподели Публикувано 13 октомври 2011 Бе тя нали припалва на бензин , зареждаш с добавка ( и я разреждаш както са написали хората )и яко газ да ги напъва тия инжектори колко може повече гориво и ще се оправят нещата . При мен е деиствал тоя начин ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 13 октомври 2011 Автор Сподели Публикувано 13 октомври 2011 Колата няма изминати 1000км на газ, от какво да се запушат дюзите.....? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKSARIAN Публикувано 13 октомври 2011 Сподели Публикувано 13 октомври 2011 Колата няма изминати 1000км на газ, от какво да се запушат дюзите.....? От скапана газ . Една почистваща добавка е десетина лева и по принцип е за 10 л. бензин като сипеш половината става за 5 л. та като се замислиш нищо не губиш да пробваш а не веднага да ходиш на майстор и да и правите сърдечни операций . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tef4o Публикувано 14 октомври 2011 Сподели Публикувано 14 октомври 2011 От скапана газ . Една почистваща добавка е десетина лева и по принцип е за 10 л. бензин като сипеш половината става за 5 л. та като се замислиш нищо не губиш да пробваш а не веднага да ходиш на майстор и да и правите сърдечни операций . Добре де, как точно скапаната газ за 1000км ще запущи бензиновите инжектори? Не, че няма от какво да се запушат, но ако въобще е от инжекторите, много по-лесно се запушват от калпав бензин. Интересно, какво ще излезе все пак Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKSARIAN Публикувано 14 октомври 2011 Сподели Публикувано 14 октомври 2011 Добре де, как точно скапаната газ за 1000км ще запущи бензиновите инжектори? Не, че няма от какво да се запушат, но ако въобще е от инжекторите, много по-лесно се запушват от калпав бензин. Интересно, какво ще излезе все пак Да пробва и ще видим :drinks: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 15 октомври 2011 Автор Сподели Публикувано 15 октомври 2011 Kaто има развитие ще пиша Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gorin Публикувано 16 октомври 2011 Сподели Публикувано 16 октомври 2011 Здравейте ! Проблема не е в газовата.Свещи !!! Инжектори на толкова малко км. едва ли биха се запушили. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chuck Norris Публикувано 14 декември 2011 Сподели Публикувано 14 декември 2011 Не езле да се провери клапана на бензиновата помпа дали не като не загасиш колата да изтерва бензина от банзиновата шина. И на сутринта да пали трудно докато не подкачи налягане в шината. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
R1100S Публикувано 14 декември 2011 Сподели Публикувано 14 декември 2011 Колега провери дали не меша газ и бензин.При всички положения проблема идва от газта.Провери си предварения на запалване,датчика при студен старт. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.