Tupallka Публикувано 10 октомври 2011 Сподели Публикувано 10 октомври 2011 Позволете да се присъединя към клуба.От Варна съм, продадох си ауди а3, поради увеличение на членовете на семейството ми и след кратко размишление ми трябваше спешно семеен автомобил и така - от две седмици съм собственик на "галант" 2,5 V6 163кс,/комби/, автомат, 1998 година дата на първа регистрация, внос от Швейцария, цвят бордо, с вс. екстри за модела.До момента не смея да се зарадвам, просто го изпитвам, за да преценя техн. му състояние и да започна с обслужването, та за това нямам впечатления, като изключим изгорели крушки по таблото, които сменям всеки ден по малко.Към момента имам само добри впечатления от немеца, надявам се с такива да остана и от мицито, предивди това което съм чувал за него.Едно е сигурно към момента имам достатъчно място в колата и мога да товаря!!!На пръво четена чувам леко тропане идващо от предно дясно колело и скързане на заден ляв тампон, но все още не съм я гледал от долу.Веждите са оправени / китосани/, както и бомбетата - за това вносителя от Швейцария е успял да се погрижи.Надявам се само това да й е косура, пък и съм подготвен психически предвид славата му свързана с ръждата.Надявам се при нужда да ползвам вашите компетентни мнения и знания. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 10 октомври 2011 Сподели Публикувано 10 октомври 2011 Добре дошъл колега, надявам се да останеш с хубавите впечатления. Честита придобивка и ако има нещо, винаги може да потърсиш съвет във форума, пък може и на жива на някоя среща на клуба :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tupallka Публикувано 10 октомври 2011 Автор Сподели Публикувано 10 октомври 2011 Като начало, бих искал да попитам относно:- марка и вид масло за двигател и ориентировъчна цена / двигателят е на 203 000 км/- марка и вид масло за автоматична скоростна кутия и ориентировъчна цена- марка ангренажни ремъци и ориентировъчна цена- филтри - горивни и маслени - вид и ценаПоне това се сещам на първо четене за смяна. Добавете нещо ако също трябва да сменя първоначално.Ще Ви бъда благодарен и ако ми кажете от къде могат да се намерят по - сносни цени. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 10 октомври 2011 Сподели Публикувано 10 октомври 2011 (редакция) Аз филтър на купето и горивния не съм сменял.Избрах ремък Sun и ролки Koyo. Виеха ми и две ролки на пистовите, смених ги пак с койо и късия ремък, който е 15 лева. Масло съм сипал Yacco 1000VX 5W/40. Побира 4,3 литра със смяната на масления филтър. Малко над 120 лева щяха да се вържат маслото и филтъра, ако каката не беше объркала поръчката ми - достави ми 2 шишета по 2 литра, а ми ги хвана по 1 литър , на което аз не се разсърдих.Ще ти дам цени както аз ги купих преди година, но имай предвид че ти ще ги вземеш надолу:- 345 лева за ангренажния ремък и двете ролки (обтяжна и паразитна) Само ремъка беше 100-ина.- 246 лева за двете ролки на пистовите Аз не си взех 4,3 литра масло, защото нямаше 1 литър разфасовка. Така си без да е на максимум, но пък ще го сменя другия месец, вместо февруари когато го сипах тази година. Просто много студени стартове и къси разстояние ми се събраха и искам да вляза в зимата с ново мазало.С ръчни скорости съм и не знам маслото за автомата обикновения какво е и колко е. Някакви 8 литра ми се въртят из главата и по 35 лв/л, както и филтър (най-вероятно един брой) на трансмисията. Но не мога да ти кажа със сигурност...От ангренажа се върти водната помпа. Имам спомен, че качествена от типа сложи и забрави е 270 лв, но има по-евтини. Хидравличния обтегач е другото нещо, което някои сменят със смяната на ангенажа. Аз не го смених, че ми стана нанагорно и може би няма нужда. На галантите стрелката за температурата седи на едно положение и много хора изобщо не я гледат, защото зиме-лято тя все си е там Виж и антифриза да не го мислиш зимата. Побира 7 литра и има 2 пробки за източването му. Не сипвай червен, защото блокът на колата ти е чугунен. С кой двигател беше аудито и доволен ли си, че аз съм мераклия на А3 ? На ЛС ми пиши ако искаш, че не е редно в темата. Просто такъв малък човек като мен да се вози самичък в галант е ... разхищение :D Редактирано 10 октомври 2011 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 10 октомври 2011 Сподели Публикувано 10 октомври 2011 Maлото на двигателя дали е 10в40 или 5в40, ако са нормални гумичките на клапаните не би трябвало да го бута изобщо. Това от личен опит.Друга бира е маслото на скоростната кутия, знам, че то е строго определена марка и модел и че е задължително да го смениш с прилежащия му филтър. За ремъци и ролки потърси колегата alex2511 пък и за други части.Поздрави и сложи някоя снимка на шестака...не каза аудито с какъв двигател ти е било :icon_hmm: каква е преценката ти в сравнението на вървенето на двете коли :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 10 октомври 2011 Сподели Публикувано 10 октомври 2011 Честито и от мен колега. Аз мога да ти бъда полезен с информация и техническа поддръжка на маслата Yacco. Изпращам ти ЛС.Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tupallka Публикувано 11 октомври 2011 Автор Сподели Публикувано 11 октомври 2011 (редакция) Благодаря за посрещането и отзивчивостта! :icon_thumbup: Колкото до Аудито - 1,8, 125кс, бензин, три врати.Корава машинка, Но Мицито е съвсем друг клас кола.Не мога да ги сравнявам коя повече върви :rijden: но по возия, стъбилност на пътя и удоволствие определено Мицито е гърди на пред. :mitsu-smiley: Освен това да чувам гласа на шестака е голямо удоволствие.Все още не мога да свикна с автоматика, но всичко с времето В най - скоро време ще кача снимки.Поздарави! Редактирано 11 октомври 2011 от Tupallka Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 11 октомври 2011 Сподели Публикувано 11 октомври 2011 Е какво има да му свикваш? Аз като се качих за пръв път на галант автоматик все едно цял живот съм карал такава кола. Никакви проблеми.Алдито, както може да се очаква, е с къси скорости. По спомен на 2800 оборота си на 100 км/ч и на 4000 си на 140, а тук си поне 20 км отгоре. Е, с 4 степени си сега, но на 1500 оборота вече разполагаш със 180 Nm, докато максималния при предишната ти кола е 170 на 4200 об/мин. Шестака има впечатляваща крива на въртящия момент. Реакцията при ръчните скорости е мигновена и щеше да направиш разликата с подаване на газ от 1500 оборота на втора при двете коли. Общо взето сега на 4000-4200 оборота разполагаш със 125-те коня и към 215 нютона, а 200 нютона ги имаш на разположение още на 2000 об. Я кажи возията как е? Не е хубаво да ги сравняваме, но все пак от кола до кола има голяма разлика. Моята ми се струва че доста тръска и не знам в А3 как ще е. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wonderwalker Публикувано 11 октомври 2011 Сподели Публикувано 11 октомври 2011 Здравей и добре дошъл! Пожелавам ти много километри с шестака. На въпросите ти колегите са ти отговорили точно. Само да добавя,че маслото на скоростната кутия е желателно да е оргинално. Както едно време на лекции в университета. На въпроса трябва ли да ходим се отговаряше, абе не е задължително ама е желателно. Сиреч желателно значи задължително. Маслото е Diamond Queen 3 оригинално на мицубиши. Мисля че е около 30 лв литъра, а на тебе ти трябват 7-8л,ако не ме лъже паметта. Приготви едни триста кентавъра и ще си ок. DJ Tumbi ще каже най-точно. Има и вариант за AMSOIL това са американски масла, с които обслужват английските ВР4 и нормални галанти с АТ трансмисия,само дето не се продава в БГ и е малко по сложно с поръчката. :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 11 октомври 2011 Сподели Публикувано 11 октомври 2011 DJ Tumbi ще каже най-точно.Само той ли знае със сигурност ? ..:icon_hmm:Няма значение каква марка е маслото, важнато е да е ATF- SP11 ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
XEN Публикувано 12 октомври 2011 Сподели Публикувано 12 октомври 2011 (редакция) Само той ли знае със сигурност ? ..:icon_hmm:Няма значение каква марка е маслото, важнато е да е ATF- SP11 ...Означението не е ли ATF- SPII ? Редактирано 12 октомври 2011 от XEN Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
XEN Публикувано 12 октомври 2011 Сподели Публикувано 12 октомври 2011 Малко се порових и намерих алтернатива на оригиналното масло:http://www.swag.de/uploads/media/SWAG_catalogue_liquids_GB.pdfТук на 42стр. е показано и отговаря на SP2 и SP3 стандартите на Митсубиши. Цената му е около 25лв/л. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor V. Публикувано 12 октомври 2011 Сподели Публикувано 12 октомври 2011 Честито,и много безаварийни километри ти пожелавам.Надявам се да те видим на живо на някоя от варненските срещи. П.С.Вчера май те засякох на горното околовръстно ама... може и да не си бил ти. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.