DIONISIUS... Публикувано 21 септември 2011 Сподели Публикувано 21 септември 2011 Здравейте, Обмислям монтажа на ксенон за късите светлини. Модела е Lancer 2008 Intense, т.е. фаровете са без лупи. Моля ако някой вече се е оборудвал да сподели впечатления. Вчера се разминах с един такъв, но беше светло и не можах да преценя дали заслепява. Аз много държа да НЕ блещя на насрещните водачи. Имам въпрос и за фаровете за мъгла. Много ме дразни, че светят жълтеникаво. Не знам дали е нарочно за по-добро осветление в мъглата или просто са гадни крушките. Виждал съм и там монтиран ксенон и доста ми харесва как изглежда, но отново моля ако някой има опит в тази сфера да пише. Мерси предварително! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 21 септември 2011 Сподели Публикувано 21 септември 2011 Аз съм абсолютно ПРОТИВ, не само за Лансър, за която и да е кола с КСЕНОН, без ЛУПИ. Както и да е направен, няма ли лупи е УЖАС! Разбира се, това е лично мое мнение. Само заради ксенона, дадохме една торба пари повече, но да си е с фабричен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 21 септември 2011 Сподели Публикувано 21 септември 2011 Здравейте, Обмислям монтажа на ксенон за късите светлини. Модела е Lancer 2008 Intense, т.е. фаровете са без лупи. Моля ако някой вече се е оборудвал да сподели впечатления. Вчера се разминах с един такъв, но беше светло и не можах да преценя дали заслепява. Аз много държа да НЕ блещя на насрещните водачи. Имам въпрос и за фаровете за мъгла. Много ме дразни, че светят жълтеникаво. Не знам дали е нарочно за по-добро осветление в мъглата или просто са гадни крушките. Виждал съм и там монтиран ксенон и доста ми харесва как изглежда, но отново моля ако някой има опит в тази сфера да пише. Мерси предварително! Монтираш ли ксенон на фаровете, задължително направи реглаж! След като ти ги регулират с уреда, свали ги една степен от копчето за ел. регулиране и няма да заслепяваш никого ;) Също съвет от мен, вземи си между между 4-5000 келвина ксенон (другите правят визия, но не са практични и светлината им се губи на мокро). Относно халогените - да съвсем нарочно е жълта светлината, бялата светлина в мъгла не върши работа... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 22 септември 2011 Сподели Публикувано 22 септември 2011 Заеби тези xenon light, които не са монтирани фабрично.Аз смених оригиналните крушки с такива http://cgi.ebay.com/ebaymotors/NEW-Sylvania-Silverstar-Ultra-9006-SU-2-Bulbs-Free-Shipping-/270820493145?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item3f0e28c759.Светят УНИКАЛНО, не съм си и помислял за xenon. Преди 2г с Lix си купухме такива за къси и дълги светлини. Светят бяло (не жълтеят), а за халогените си поръчах чисто жълти крушки. В мъгла, за което са предназначени и когато е дъждовно и асфалта е мокър ми правят ден. Само те и габарити, без къси дори. Караш и си свиркаш с над 60км/ч, а тука в гората есента и пролетта, мъгли има богато и то са доста гъстички.Така че според мене е безмислено упражнение това с xenon. Разбира се това си е лично мнение. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DIONISIUS... Публикувано 29 септември 2011 Автор Сподели Публикувано 29 септември 2011 Мерси Колеги! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pagocTuH Публикувано 8 януари 2012 Сподели Публикувано 8 януари 2012 Всичко е до регулиране колега.Даже и да е фар с лупа като не е регулиран пак ще заслепява отсрещните. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 23 януари 2012 Сподели Публикувано 23 януари 2012 (редакция) Нека не се забравя, че и в момента на пазара се предлагат нови автомобили с фабрични ксенонови светлини, които са монтирани на фарове с рефлектор а не с лупа. Така че не е проблема, дали е с лупа фара или с рефлектор! Трябва да се добре регулирани и нищо повече.И ако може някой да каже каква е разликата между ксенон и би ксенон? Редактирано 23 януари 2012 от Vasil Sivkov-Noby Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 23 януари 2012 Сподели Публикувано 23 януари 2012 Ксенон - крушка/светлина само за къси или дълги. Монтира се в самостоятелно гнездо.Би-ксенон - две в едно. Една крушка, с електромагнитна основа. При къса светлина се показва 1/3 от светещото тяло, при дълги - електромагнита изкарва шпулата на 100%. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 23 януари 2012 Сподели Публикувано 23 януари 2012 При къса светлина се показва 1/3 от светещото тяло Не е точно така. Крушката винаги си свети и излъчва на 100%, само фокусното и разстояние спрямо рефлектора се променя. По-хубавите крушки от този тип имат метален кожух и предпазна пластина при късите светлини за намаляване на разсейките. Най-често изпълнението е с електромагнит, но може да е с 2 ксенонови ампули или с ксенон + нажежаема жичка. При фабричните ксенони на рефлектор (френските коли) в повечето случаи рефлектора са го предвидили с минимална отразяваща площ, докато при рефлектора за стандартна крушка не винаги е така. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 23 януари 2012 Сподели Публикувано 23 януари 2012 Не е точно така...... Точно така си е!Шпулата при би-ксенона си свети с еднакъв интензитет постоянно и е един брой. При активирани къси светлини, се показва1/3 от "кожуха си".При активирани дълги светлини, се показва на 100%.Ако са две шпули, отделно за къси и дълги, се нарича ксенон Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 23 януари 2012 Сподели Публикувано 23 януари 2012 За дългите има отделно прозорче в кожуха и то е с размера на излъчващата част и при каране на дълги светлини то се отваря и крушката се измества и осветява приблизително 360. Така, че ако гледаме как се променя диаграмата на насоченост я ограничаваме на половина по време на късата светлина (визирам H4) . Идеята на този тип фарове е да се ползва единична крушка в рефлектор с два фокуса с цел намаляване на производствените разходи. Ето крушка с две ампули , но стига сме пълнили темата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 23 януари 2012 Сподели Публикувано 23 януари 2012 (редакция) Това което си дал, е обикновен ксенон, с неподвижни - вместо една - две шпули.При би-ксенона, имаш кръгло пурообразно тяло с отвор по цялата дължина на ствола и основа с електромагнит. Потретвам - при активиране на късите светлини, светещата шпула се крие в основата 2/3 и 1/3 остава да се вижда през отвора на пурообразното тяло.При дълги, цялата шпула излиза от основата и се вижда на 100%.Отвора на пурообразното тяло е един и същ и не се променя.Движение има само при светещото тяло/шпулата.http://www.picvalley...V2F1epdLNPw.GIFИма и крушки с тяло, което свети на "два етапа" - при къси свети около 1/3 от шпулата, при дълги - цялата шпула. Това са първите би-ксенонни крушки и вече трудно се намират. Редактирано 23 януари 2012 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 23 януари 2012 Сподели Публикувано 23 януари 2012 (редакция) Май не гледаш картинката. При дългите влиза навътре (магнита се включва) и се измества малко странично. Свети само кръглата част по средата. По темата: Ако има финансова възможност е най-добре със фарове с фабричен ксенон, поне при вас има такава възможност. За фаровете за мъгла е по-добре да жълтеят. Ако се слага нефабричен ксенон е добре да е 4300k (леко жълт, като обикновена крушка) или 5000k (почти бял с лек жълт отенък). При по-сини крушки вече почват да се дразнят очите на насрещните и при 8000к вече има сияние около тях, отделно не се отразяват добре от пътя и светлината се поглъща повече - видимостта е по-малка. За фаровете за мъгла има жълти крушки 3000k, но вече въпроса е колко често се ползват, за да се прави такава инвестиция (крушките се намират по-трудно). Редактирано 23 януари 2012 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gdurev Публикувано 11 юни 2012 Сподели Публикувано 11 юни 2012 (редакция) Здравейте момчета, Аз си монтирах ксенон на късите и мога да ви кажа, че разликата е огромна!Взех малко по-силни баласти (55w) с 6000к крушки, като баластите са с променлив ток и всичко ми излезна малко под 100лв с 12 месеца гаранция на пълния комплект ксенони Ето и снимка.. Редактирано 11 юни 2012 от gdurev Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 11 юни 2012 Сподели Публикувано 11 юни 2012 Аз съм предубеден за качествата на евтините баласти, дано имаш късмет. И 6000К е много. 5000К е оптималното за добра осветеност. От къде ги взе, че трябва да си купувам крушки? Едните се прецакаха заради евтини баласти и вече светят различни цветове. :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 11 юни 2012 Сподели Публикувано 11 юни 2012 Здравейте момчета, Аз си монтирах ксенон на късите и мога да ви кажа, че разликата е огромна!Взех малко по-силни баласти (55w) с 6000к крушки, като баластите са с променлив ток и всичко ми излезна малко под 100лв с 12 месеца гаранция на пълния комплект ксенони Ето и снимка.. Честит за лилавия ксенон,но лично на мен този цвят не ми харесва. И не на последно място осветеността създадена от него е доста по-малка от 4200 К или 5000 К. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 11 юни 2012 Сподели Публикувано 11 юни 2012 6000K трябва да е напълно бяло без жълт или син отенък, но евтините синеят. За да е лилаво трябва да е 8000к с кофти баласт. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gdurev Публикувано 11 юни 2012 Сподели Публикувано 11 юни 2012 Хаха.. нека ми е лилаво! докато не пробвате не коментирайте ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 11 юни 2012 Сподели Публикувано 11 юни 2012 (редакция) В евтините баласти спестяват доста от компонентите. Това е само от разликата в баластите. Крушките са едни и същи, баластите със същите параметри, но само на хартия. 6000К:http://img256.imageshack.us/img256/8551/dsc0452nu.th.jpg http://img829.imageshack.us/img829/535/dsc0453nn.th.jpg И да сложа 4300К крушка пак свети по същия начин синьо (като на първата снимка) и го продават това като комплекти само >6000К. Свети видимо по-слабо, може и с нестабилна светлина, заслепява и живота на крушките се съкращава много. За това съм предубеден към супербюджетните изпълнения. Дано си извадил късмет. Редактирано 11 юни 2012 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Атанас Публикувано 11 юни 2012 Сподели Публикувано 11 юни 2012 И да сложа 4300К крушка пак свети по същия начин синьо (като на първата снимка) и го продават това за 6000К и живота на крушките им се съкращава много. Не точно, аз бях с 4300 и светлината беше наистина бяла :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 11 юни 2012 Сподели Публикувано 11 юни 2012 (редакция) 4300К свети с цвят като малко по-хубава халогенна крушка от тези с усилен светлинен поток. 5000К бяло с лек жълт отенък. 6000К - студено бяло. 8000К отива да синее като на първата снимка, повечето евтини комплекти продавани за 6000К светят така. 6000К баласти менте 6000K 4300K с качествени баластиhttp://img256.imageshack.us/img256/8551/dsc0452nu.th.jpg http://img829.imageshack.us/img829/535/dsc0453nn.th.jpghttp://img713.imageshack.us/img713/7962/dsc0451vf.th.jpg Последната снимка е на друга кола, но на първите две се вижда и разликата във фокусирането на фаровете при неправилната работа на крушките (първата снимка). Редактирано 11 юни 2012 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 17 юни 2012 Сподели Публикувано 17 юни 2012 http://img815.imageshack.us/img815/4899/newproduct543.jpg Това при положение, че цветовата температура на крушките отговаря до някъде на истината. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 1 октомври 2012 Сподели Публикувано 1 октомври 2012 Решил съм да разкарам моите китайски ксенони. Малко съм съвестен и ще ми е неприятно да заслепявам насрещните. Наистина изглеждат като електрожен. Въпроса ми е, какви крушки да сложа. Искам да са най-добрите на нашия пазар, та никога повече да не се сетя за ксеноните! Благодаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 2 октомври 2012 Сподели Публикувано 2 октомври 2012 Само да спомена, че за да не заслепяваш другите може да ползваш и лупи освен халогенни крушки. Инвестицията излиза по скъпо, но не се налага да се отказваш от ксенона. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Traychev Публикувано 2 октомври 2012 Сподели Публикувано 2 октомври 2012 Абе няма какво да се чудиш за халогенните се сложи едни Xenon Effect и се готов Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.