Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Ксенон за Lancer X


DIONISIUS...

Препоръчано мнение

Здравейте,

 

Обмислям монтажа на ксенон за късите светлини. Модела е Lancer 2008 Intense, т.е. фаровете са без лупи.

 

Моля ако някой вече се е оборудвал да сподели впечатления.

 

Вчера се разминах с един такъв, но беше светло и не можах да преценя дали заслепява. Аз много държа да НЕ блещя на насрещните водачи.

 

Имам въпрос и за фаровете за мъгла. Много ме дразни, че светят жълтеникаво. Не знам дали е нарочно за по-добро осветление в мъглата или просто са гадни крушките. Виждал съм и там монтиран ксенон и доста ми харесва как изглежда, но отново моля ако някой има опит в тази сфера да пише.

 

Мерси предварително!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм абсолютно ПРОТИВ, не само за Лансър, за която и да е кола с КСЕНОН, без ЛУПИ. Както и да е направен, няма ли лупи е УЖАС! :) Разбира се, това е лично мое мнение. Само заради ксенона, дадохме една торба пари повече, но да си е с фабричен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Обмислям монтажа на ксенон за късите светлини. Модела е Lancer 2008 Intense, т.е. фаровете са без лупи.

 

Моля ако някой вече се е оборудвал да сподели впечатления.

 

Вчера се разминах с един такъв, но беше светло и не можах да преценя дали заслепява. Аз много държа да НЕ блещя на насрещните водачи.

 

Имам въпрос и за фаровете за мъгла. Много ме дразни, че светят жълтеникаво. Не знам дали е нарочно за по-добро осветление в мъглата или просто са гадни крушките. Виждал съм и там монтиран ксенон и доста ми харесва как изглежда, но отново моля ако някой има опит в тази сфера да пише.

 

Мерси предварително!

 

Монтираш ли ксенон на фаровете, задължително направи реглаж! След като ти ги регулират с уреда, свали ги една степен от копчето за ел. регулиране и няма да заслепяваш никого ;) Също съвет от мен, вземи си между между 4-5000 келвина ксенон (другите правят визия, но не са практични и светлината им се губи на мокро). Относно халогените - да съвсем нарочно е жълта светлината, бялата светлина в мъгла не върши работа...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Заеби тези xenon light, които не са монтирани фабрично.

Аз смених оригиналните крушки с такива http://cgi.ebay.com/ebaymotors/NEW-Sylvania-Silverstar-Ultra-9006-SU-2-Bulbs-Free-Shipping-/270820493145?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item3f0e28c759.

Светят УНИКАЛНО, не съм си и помислял за xenon. Преди 2г с Lix си купухме такива за къси и дълги светлини. Светят бяло (не жълтеят), а за халогените си поръчах чисто жълти крушки. В мъгла, за което са предназначени и когато е дъждовно и асфалта е мокър ми правят ден. Само те и габарити, без къси дори. Караш и си свиркаш с над 60км/ч, а тука в гората есента и пролетта, мъгли има богато и то са доста гъстички.

Така че според мене е безмислено упражнение това с xenon. Разбира се това си е лично мнение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 месеца ...
  • преди 3 седмици ...

Нека не се забравя, че и в момента на пазара се предлагат нови автомобили с фабрични ксенонови светлини, които са монтирани на фарове с рефлектор а не с лупа. Така че не е проблема, дали е с лупа фара или с рефлектор! Трябва да се добре регулирани и нищо повече.

И ако може някой да каже каква е разликата между ксенон и би ксенон?

Редактирано от Vasil Sivkov-Noby
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ксенон - крушка/светлина само за къси или дълги. Монтира се в самостоятелно гнездо.

Би-ксенон - две в едно. Една крушка, с електромагнитна основа. При къса светлина се показва 1/3 от светещото тяло, при дълги - електромагнита изкарва шпулата на 100%.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При къса светлина се показва 1/3 от светещото тяло

 

Не е точно така. Крушката винаги си свети и излъчва на 100%, само фокусното и разстояние спрямо рефлектора се променя. По-хубавите крушки от този тип имат метален кожух и предпазна пластина при късите светлини за намаляване на разсейките. Най-често изпълнението е с електромагнит, но може да е с 2 ксенонови ампули или с ксенон + нажежаема жичка.

 

При фабричните ксенони на рефлектор (френските коли) в повечето случаи рефлектора са го предвидили с минимална отразяваща площ, докато при рефлектора за стандартна крушка не винаги е така.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е точно така......

 

Точно така си е!

Шпулата при би-ксенона си свети с еднакъв интензитет постоянно и е един брой. При активирани къси светлини, се показва1/3 от "кожуха си".

При активирани дълги светлини, се показва на 100%.

Ако са две шпули, отделно за къси и дълги, се нарича ксенон

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За дългите има отделно прозорче в кожуха и то е с размера на излъчващата част и при каране на дълги светлини то се отваря и крушката се измества и осветява приблизително 360. Така, че ако гледаме как се променя диаграмата на насоченост я ограничаваме на половина по време на късата светлина (визирам H4) . Идеята на този тип фарове е да се ползва единична крушка в рефлектор с два фокуса с цел намаляване на производствените разходи. Ето крушка с две ампули , но стига сме пълнили темата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това което си дал, е обикновен ксенон, с неподвижни - вместо една - две шпули.

При би-ксенона, имаш кръгло пурообразно тяло с отвор по цялата дължина на ствола и основа с електромагнит.

Потретвам - при активиране на късите светлини, светещата шпула се крие в основата 2/3 и 1/3 остава да се вижда през отвора на пурообразното тяло.

При дълги, цялата шпула излиза от основата и се вижда на 100%.

Отвора на пурообразното тяло е един и същ и не се променя.

Движение има само при светещото тяло/шпулата.

http://www.picvalley...V2F1epdLNPw.GIF

Има и крушки с тяло, което свети на "два етапа" - при къси свети около 1/3 от шпулата, при дълги - цялата шпула. Това са първите би-ксенонни крушки и вече трудно се намират.

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Май не гледаш картинката. При дългите влиза навътре (магнита се включва) и се измества малко странично. Свети само кръглата част по средата.

 

По темата: Ако има финансова възможност е най-добре със фарове с фабричен ксенон, поне при вас има такава възможност. За фаровете за мъгла е по-добре да жълтеят. Ако се слага нефабричен ксенон е добре да е 4300k (леко жълт, като обикновена крушка) или 5000k (почти бял с лек жълт отенък). При по-сини крушки вече почват да се дразнят очите на насрещните и при 8000к вече има сияние около тях, отделно не се отразяват добре от пътя и светлината се поглъща повече - видимостта е по-малка. За фаровете за мъгла има жълти крушки 3000k, но вече въпроса е колко често се ползват, за да се прави такава инвестиция (крушките се намират по-трудно).

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 месеца ...

Здравейте момчета,

 

Аз си монтирах ксенон на късите и мога да ви кажа, че разликата е огромна!

Взех малко по-силни баласти (55w) с 6000к крушки, като баластите са с променлив ток и всичко ми излезна малко под 100лв с 12 месеца гаранция на пълния комплект ксенони :)

 

Ето и снимка..

post-7583-033760300 1339430667_thumb.jpg

Редактирано от gdurev
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм предубеден за качествата на евтините баласти, дано имаш късмет. И 6000К е много. 5000К е оптималното за добра осветеност. От къде ги взе, че трябва да си купувам крушки? Едните се прецакаха заради евтини баласти и вече светят различни цветове. :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте момчета,

 

Аз си монтирах ксенон на късите и мога да ви кажа, че разликата е огромна!

Взех малко по-силни баласти (55w) с 6000к крушки, като баластите са с променлив ток и всичко ми излезна малко под 100лв с 12 месеца гаранция на пълния комплект ксенони :)

 

Ето и снимка..

 

Честит за лилавия ксенон,но лично на мен този цвят не ми харесва. И не на последно място осветеността създадена от него е доста по-малка от 4200 К или 5000 К.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

6000K трябва да е напълно бяло без жълт или син отенък, но евтините синеят. За да е лилаво трябва да е 8000к с кофти баласт.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В евтините баласти спестяват доста от компонентите.

 

Това е само от разликата в баластите. Крушките са едни и същи, баластите със същите параметри, но само на хартия.

 

6000К:

http://img256.imageshack.us/img256/8551/dsc0452nu.th.jpg http://img829.imageshack.us/img829/535/dsc0453nn.th.jpg

 

И да сложа 4300К крушка пак свети по същия начин синьо (като на първата снимка) и го продават това като комплекти само >6000К. Свети видимо по-слабо, може и с нестабилна светлина, заслепява и живота на крушките се съкращава много. За това съм предубеден към супербюджетните изпълнения. Дано си извадил късмет.

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И да сложа 4300К крушка пак свети по същия начин синьо (като на първата снимка) и го продават това за 6000К и живота на крушките им се съкращава много.

 

Не точно, аз бях с 4300 и светлината беше наистина бяла :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

4300К свети с цвят като малко по-хубава халогенна крушка от тези с усилен светлинен поток. 5000К бяло с лек жълт отенък. 6000К - студено бяло. 8000К отива да синее като на първата снимка, повечето евтини комплекти продавани за 6000К светят така.

 

6000К баласти менте             6000K           4300K с качествени баласти

http://img256.imageshack.us/img256/8551/dsc0452nu.th.jpg http://img829.imageshack.us/img829/535/dsc0453nn.th.jpghttp://img713.imageshack.us/img713/7962/dsc0451vf.th.jpg

 

Последната снимка е на друга кола, но на първите две се вижда и разликата във фокусирането на фаровете при неправилната работа на крушките (първата снимка).

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://img815.imageshack.us/img815/4899/newproduct543.jpg

 

Това при положение, че цветовата температура на крушките отговаря до някъде на истината.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 месеца ...

Решил съм да разкарам моите китайски ксенони. Малко съм съвестен и ще ми е неприятно да заслепявам насрещните. Наистина изглеждат като електрожен. Въпроса ми е, какви крушки да сложа. Искам да са най-добрите на нашия пазар, та никога повече да не се сетя за ксеноните! Благодаря!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само да спомена, че за да не заслепяваш другите може да ползваш и лупи освен халогенни крушки. Инвестицията излиза по скъпо, но не се налага да се отказваш от ксенона. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе няма какво да се чудиш за халогенните се сложи едни Xenon Effect и се готов :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...