Andy Van Der Drift Публикувано 17 септември 2011 Сподели Публикувано 17 септември 2011 През 1997 г. са до 240, през 98-ма има и от двете, но не мога да ти кажа от кой месец. От юни някъде 1999 г. слагат оптитронни до 260 на 2.5 V6 и много, много рядко до 240 на двигател 2000 кубика. На ГДИ оптитронните са по-редки. А тези по 161 к.с. са с по три кислородни датчика (т. нар. ламбда) и толкова катализатори (2001-ва е годината). Мисля че са само с еднобутални спирачни апарати последните галанти на по-големите 276 мм спирачни дискове. Имаха и някаква друга разлика май в ЕКУ-то, по-различни стопове, изчезват първите брони, повяват се елеганс и аванс като модификации и дизайна на волана е леко променен, но не съм сигурен точно какво е различното. Иначе колите са си същите, независимо дали пише 240 или 260. Ако е 2500 и пише 240, значи е от първите произведени галанти от този модел. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 17 септември 2011 Сподели Публикувано 17 септември 2011 (редакция) Файда че са до 260 кат не подминава 235 Иначе има (в допълнение на Andy) и трети подглавник отзад и тонколонки зад огледалата (пищялки) Редактирано 17 септември 2011 от zexer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 17 септември 2011 Сподели Публикувано 17 септември 2011 Файда че са до 260 кат не подминава 235 Иначе има (в допълнение на Andy) и трети подглавник отзад и тонколонки зад огледалата (пищялки) Пищялките ги има монтирани и в коли от 1997г. Това са екстри от категорията на оборудване. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 17 септември 2011 Сподели Публикувано 17 септември 2011 (редакция) Ей това не трябваше да ми го казваш... до сега се успокоявах че ги нямам заради годината :D Редактирано 17 септември 2011 от zexer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didi galant Публикувано 17 септември 2011 Сподели Публикувано 17 септември 2011 Моя Галант е 96г. и има пищялки,но няма трети подглавник отзад.Не съм поглеждала до колко км е километража.Въпроса е ,че ускорява още по -добре след намесата на Пламен-Благодаря!Преди да я пипне пак ускоряваше ,но като че ли се давеше.Сега лети.Пак е 2,5 бензин,но е ръчна.Там контрола е в твои ръце.Незнам при автоматика как е,не сам искала автомат-избрах ръчна скорост и съм ок. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 17 септември 2011 Сподели Публикувано 17 септември 2011 Моя Галант е 96г. и има пищялки,но няма трети подглавник отзад.Не съм поглеждала до колко км е километража.Въпроса е ,че ускорява още по -добре след намесата на Пламен-Благодаря!Преди да я пипне пак ускоряваше ,но като че ли се давеше.Сега лети.Пак е 2,5 бензин,но е ръчна.Там контрола е в твои ръце.Незнам при автоматика как е,не сам искала автомат-избрах ръчна скорост и съм ок. didi, можеш ли да качиш снимка на твоя Галант? Или дай линк към такиви. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrumBo Публикувано 17 септември 2011 Сподели Публикувано 17 септември 2011 Колеги да не отварям нова тема наближава зимата с какви гуми си карате 6-аците марка и размер? Какво му е поведението с 14-ки нали са по-евтини ? В ръководството му дават 185/70/14 като опция за зимни. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 17 септември 2011 Сподели Публикувано 17 септември 2011 (редакция) Колеги да не отварям нова тема наближава зимата с какви гуми си карате 6-аците марка и размер? Какво му е поведението с 14-ки нали са по-евтини ? В ръководството му дават 185/70/14 като опция за зимни.14-ките с които дойде за зимни ги изхвърлих с голяма радост на момента, че се влачеше по корем с тях и приличаше на Москвич. 195х65/15 сложих Snowtrack 3 (на Vredestein - 100 и малко на гума - като цена/качество мисля е около оптималното) и се държи екстра и на сухо и на мокро и на сняг, макар че сега се чудя дали не трябваше още по-тесни да сложа 185х70/15 (теоретично погледнато)... Редактирано 17 септември 2011 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 17 септември 2011 Сподели Публикувано 17 септември 2011 didi, можеш ли да качиш снимка на твоя Галант? Или дай линк към такиви.Като твоята е,ЕА5А Галант, но се съмнявам да е 96 година, по скоро е 97 година ,но не съм обърнал внимание на ВИН-а да кажа точно коя година е ........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 17 септември 2011 Сподели Публикувано 17 септември 2011 Колеги да не отварям нова тема наближава зимата с какви гуми си карате 6-аците марка и размер? Какво му е поведението с 14-ки нали са по-евтини ? В ръководството му дават 185/70/14 като опция за зимни.Според мен Галанта е "смешен" :D с 15-ки,па камо ли с 14-ки( то и аз съм с 15-ки ,ама доста компромиси направих..........)С 17-ки запълва пространството около калниците и някак си естествено седи тогава,друг е въпроса че с 17-ки возията се променя,и дупките само нас чакат..........Ако имаш 15-ки,то сложи за зимни гуми 195/65/15......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen nikolov Публикувано 3 ноември 2011 Автор Сподели Публикувано 3 ноември 2011 (редакция) здравейте отново. След 6 месеца търсене на такъв Галант, вече съм горд собственик на този: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11319891798380516&f1=details.Този върви доста прилично, нищо общо с този, който ви показах в началото на темата.На онзи Галант се оказа, че му вие диференциала, не лагер на главина.Добре че го закарах на сервиз да го видя.Сега трябва да монтирам газ на колата но не мога да реша каква.Предложиха ми някаква полска за 1200лв.Имате ли някакво мнение за тези уредби Редактирано 3 ноември 2011 от somalietsa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 3 ноември 2011 Сподели Публикувано 3 ноември 2011 (редакция) здравейте отново. След 6 месеца търсене на такъв Галант, вече съм горд собственик на този: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11319891798380516&f1=details.Този върви доста прилично, нищо общо с този, който ви показах в началото на темата.На онзи Галант се оказа, че му вие диференциала, не лагер на главина.Добре че го закарах на сервиз да го видя.Сега трябва да монтирам газ на колата но не мога да реша каква.Предложиха ми някаква полска за 1200лв.Имате ли някакво мнение за тези уредби "Онзи" Галант имаше задържал заден спирачен апарат, от където е било виенето.. мисля че това обяснява и защо ти се е сторило че не върви. Иначе много здраве на Бош сервиза където си го водил и все там да ходиш за диагностика. Наистина се изисква голям талант да чуеш виещ диференциал докато колата седи на място :icon_thumbup:. Редактирано 3 ноември 2011 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
macintoshko Публикувано 25 януари 2012 Сподели Публикувано 25 януари 2012 зависи с какъв бензин карате ако е с обикновен 95 нито ще върви нито ще имате добър разход от около половин година 95 бензина е ужасно зле и ми дава с него разход над 10 извънградско а като сложа 95 с добавка било то на петрол 96 или екто на лукоил и колата веднага пада под 8 литра разход около 7 и нещо си дава с климатика и фаровете и с автоматанякой да е забелязал такова нещо също или колата ми има дефект ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 януари 2012 Сподели Публикувано 25 януари 2012 "Онзи" Галант имаше задържал заден спирачен апарат, от където е било виенето.. мисля че това обяснява и защо ти се е сторило че не върви. Иначе много здраве на Бош сервиза където си го водил и все там да ходиш за диагностика. Наистина се изисква голям талант да чуеш виещ диференциал докато колата седи на място :icon_thumbup:.Това е все пак Бош сервиз......... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgi Pchelarov Публикувано 27 януари 2012 Сподели Публикувано 27 януари 2012 Здравейте,а няма ли в такъв случай понеже имам 2.5 автоматик да гори повече понеже не е загрял? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 27 януари 2012 Сподели Публикувано 27 януари 2012 Всяка машина изразходва повече гориво докато стигне работна температура. Аз практикувам загряване на място до 1000 оборота заради форсирането на двигателя - карам на първа до 2000 и като натисна съединителя да мина на втора, оборотите не само че не спадат, ами се качват. В същото време предавателните механизми (на втора скорост) биха се въртяли с около 1100 оборота, а аз ги карам да правят това с начало 2200 някъде. Според мен е по-добре да загрее поне малко преди да се тръгне, особено в това студено време. Горе-долу по едно и също време загрява моята кола, т.е. независимо дали се движа или бръмчи на място, стрелката застава по средата за еднакво време. Е, ако се даде газ ще загрее по-бързо, но това е вредно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 28 януари 2012 Сподели Публикувано 28 януари 2012 Горе-долу по едно и също време загрява моята кола, т.е. независимо дали се движа или бръмчи на място, стрелката застава по средата за еднакво време. Е, ако се даде газ ще загрее по-бързо, но това е вредно. Ако беше толкова вредно, то Галанта нямаше да пали студен на над 2000об/м, а примерно на 120-140 об/м Колата е проектирана така, че да не я чакаме да загрее преди да тръгнем с нея, но е желателно да не се "настъпва", докато не влезне в нормален температурен режим (бялото очертание при стрелката за температурата) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zagorov Публикувано 30 януари 2012 Сподели Публикувано 30 януари 2012 Добре си върви галанта.. Не е бавен! Екстра си е!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
macintoshko Публикувано 26 февруари 2012 Сподели Публикувано 26 февруари 2012 (редакция) Здравейте,а няма ли в такъв случай понеже имам 2.5 автоматик да гори повече понеже не е загрял? Всяка кола ако я караш само студена ще гори повече без значение дали е автоматик или не все пак ако ти се налага да я караш на много къси разстояния по добре си вземи по малка кола за градски условия Редактирано 26 февруари 2012 от HristoGB Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.