Премини към съдържание

Мнение за Галант 2.5


plamen nikolov

Препоръчано мнение

Здравейте на всички от форума.Днес гледах и карах този галант-http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11293710130847348&f1=details-----Не останах очарован.Не съм карал до сега такава кола,но чета и изчетох всичко от вашия форум за този мотор,и на всякъде пишеше че колата е със страхотно ускорение.Този работи добре,не чукат повдигачи,но при ускорение не се случва нищо почти,все едно жигулка карам.Чак като го настъпя педала до последно и свали една скорост има някакво ускорение но ми се струва като на кола от 90кс,а не 161.Вие страшно силно лагер.Скоростната кутия ако е прецакана вие ли така.Ще съм благодарен на съвети.Мерси предварително

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Този имаш предвид.

Най-вероятно вие лагер на някое колело.

Явно не си чел много форума, защото не си спомням да сме казвали "страшно" ускорение, камо ли навсякъде. Е чак с жигула не мога да го сравня... Да не е бил на 5 цилиндъра :-) ?

Колите вървят прилично. Не притежават кой знае какво ускорение, но са и 160 и нещо конски сили и горе-долу си отговарят на пътя като се има предвид размерите. Колко да вървят 160 коня?!

Не знам, това ускорение като за 90 коня кола е много странно. Пробвай някоя друга. Днес повозих един познат с Е300тд (177 к.с.) типтроник и се изкефи на ускорението. Даже преди да го возя искаше да ги дърпаме ... :icon_bye:

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички от форума.Днес гледах и карах този галант-http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11293710130847348&f1=details-----Не останах очарован.Не съм карал до сега такава кола,но чета и изчетох всичко от вашия форум за този мотор,и на всякъде пишеше че колата е със страхотно ускорение.Този работи добре,не чукат повдигачи,но при ускорение не се случва нищо почти,все едно жигулка карам.Чак като го настъпя педала до последно и свали една скорост има някакво ускорение но ми се струва като на кола от 90кс,а не 161.Вие страшно силно лагер.Скоростната кутия ако е прецакана вие ли така.Ще съм благодарен на съвети.Мерси предварително

А като настъпи педала до последно усети ли едно копченце да натискаш долу под педала? :icon_thumbup:

Имам чувството, че си настъпил...ама не баш. С каква скорост си бил и от коя на коя предавка е свалило?

Единственото куцо място на типтроник V6-24, според мен, е около 50km/ч...точно тука не иска да върне първия зъб при натискане до долу,а иначе на въпросната предавка на кик си тегли до около 70km/ч. И от ~50-55km/ч колко и да натискаш си държи втора ...и така до около 120km/ч.

 

Случвало ми се да давам колата на приятели и мислейки, че са настъпило до долу им викам "абе я нАтисни малко повече :drive: и ще усетиш".

Редактирано от vanio
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето ти една графика на конете на 2.5

http://zex.earlsbg.net/galant/graph/Galant_EA0_Drehmomentverlauf_25v6.pnghttp://zex.earlsbg.net/galant/graph/Galant_EA0_Leistungsdiagramm_25v6.png

до ~3500 оборота си под 100 коня... до колкото познавам работата на автоматика (не на типтроника, за сега такъв не съм пробвал) не би трябвало да си карал нормално каране над тези обороти :) .. и естествено като си я настъпал до дупка да върне 1 скорост и да си си "взел кончетата" :)

 

Но пък нютон метрите си ги имаш почти през цялото време и дори на ниски обороти си тегли яко като дизелче ...

Или си карал развален галант или не знаеш как върви кола 90 коня :) Дори със 115hp bmw и галанта си има много съществена разлика... ама много..

Редактирано от zexer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за графиката :icon_dance: Ще я показвам на кюмюрджиите като си хвалят "момента".

Възможностите са две: или е имал твърде големи очаквания от кола 160 коня, или типтроника нещо не е връщал скорости при натискане на педала за газта.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да вървъ,да върви ма колко пък да върви!Пенсионерска му работа.

Ивооо...не се подигравай на машините! :mitsu-smiley:

Човека, ако верно е карал некоя интегра ~200hp като твоята и после се качи на тежък автомат 160 коня верно така ще се чувства.

 

Все си мисля, че на тази кола от обявата й има нещо...не може да е на тия километри, всичко да е здраво и запазено и да е такива пари.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Даже и за кола без кожен салон и с виещ лагер пак е много ниска цената.

Редактирано от vanio
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има странни люде. Например кара кола 75-90 коня и тя не види пъКЯ, а като му кажа че двигателят е с максимална мощност 163 конски сили и той надига веждите - мисли че пред него е кацнал някакъв самолет. То не може едното да не реагира на газта, а другото като му подадеш и да изчезне, разчертавайки асфалта и оставяйки сиво-синкава пушилка.

Ето така върви

И така ускорява

Това е положението. Който иска да излита над стратосферата трябва да приготви много пари (за 300+++ коня).

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето така върви

No fuel man better go to gastation

Kriso921212 3 months ago

 

@Kriso921212

Enough fuel, car is running on liquefied petroleum gas. Only a minimum of gasoline is needed.

stalkertechnics 3 months ago

Така върви ама на газ (LPG) :) даже човека е написал защо няма бензин в резервоара :)

Редактирано от zexer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така върви ама на газ (LPG) :) даже човека е написал защо няма бензин в резервоара :)

 

А ето как върви на бензин. Преди няколко години този клип се виждаше доста по-добре от това което е сега :icon_blush:.

http://www.vbox7.com/play:c99c8f76&start=2

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Едно непрофесионално замерване на моя (с 15" гуми)

http://zex.earlsbg.net/galant/graph/6a13-dynolicious-screenshot.jpg

Редактирано от zexer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли какво време дава 2,5 на 400м?

<br> Моят го пробвах веднъж на пистата край Сливен, със стандартното му оборудване + бас каса, джанти 17" и други = 15.315сек.<br> Редактирано от bluffer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

<br> Моят го пробвах веднъж на пистата край Сливен, със стандартното му оборудване + бас каса, джанти 17" и други = 15.315сек.<br>

Много добре като за семеен седан :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То с 17" 225/45 по-добре .. поне може да тръгне по-хубаво :) пък с едни загряти сликове може и под 15 да падне :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм срещал в нета време от 15,6 секунди.

Обаче студен много върви. Все едно е 180 коня. На втора като бутнеш газта от 2000 об. и умира да превърти гумите от ускорението :icon_clap: Знам че не бива и карам бавно след първи старт, но много ме кефи как се набира :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм срещал в нета време от 15,6 секунди.

Обаче студен много върви. Все едно е 180 коня. На втора като бутнеш газта от 2000 об. и умира да превърти гумите от ускорението :icon_clap: Знам че не бива и карам бавно след първи старт, но много ме кефи как се набира :icon_blush:

 

Богата смес... :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Малко ще наспамя. Реконструктор, твоят изтребител трябва да го чакаш да загрее малко (стрелката да отлепи на първото деление) докато свали към 1000 оборота. Четох за това в едно ръководство по експлоатация на руски. Аз моя си го оставям лятото 1 мин., а зимата 2-3 някъде. Не за друго, ами като натисна да сменя предавка и се форсира като муха в бурканче до 2200 оборота. Иначе си държи 1400 и постепенно ги сваля до 650 (между двете чертички точно).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, не е никак добре да се ръчка преди да е загряла колата. Но пък всеки нормален инжекцион пуска повече гориво докато колата е студена, за да загрее по-бързо. От там има реално увеличение на мощността заради преобогатената смес и народа се изкушава да ръчка. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Малко ще наспамя. Реконструктор, твоят изтребител трябва да го чакаш да загрее малко (стрелката да отлепи на първото деление) докато свали към 1000 оборота. Четох за това в едно ръководство по експлоатация на руски. Аз моя си го оставям лятото 1 мин., а зимата 2-3 някъде. Не за друго, ами като натисна да сменя предавка и се форсира като муха в бурканче до 2200 оборота. Иначе си държи 1400 и постепенно ги сваля до 650 (между двете чертички точно).

Най добре е да тръгваш веднага на студен мотор,но леко да го караш ,почти без газ ,то така или иначе тя работи на 1400 оборота ,тогава и оборотите ще паднат тъй като мотора ще е натоварен, по този начин "печелиш" две неща: 1. мотора докато загрее не работи на 1400 оборота ,а на примерно 1000 оборота, и 2. мотора по бързо ще влезне в нормален температурен режим на работа........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Знам, говорили сме за това. Благодаря ти за съвета! Всъщност, ако не тръгвам от вкъщи така правя, но от нас излизат 6 кучета и докато ги събера обратно вътре, колата си загрява пред нас :rolleyes:

 

Дали Пламен (Николов) следи темата си или изчезна? Аз ако пусна тема в някой автомобилен форум и тя се развие до степен, че ми изкарат графики с кривите на конските сили и въртящия момент, обсъжда се времето на 400 метра, как се държи студения двигател, ехеее - кеф :yes3:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам едно малко въпросче . Каква е разликата между Галант 2.5 98г с ръчни скорости с километраж до 240км/ч и същия само че с километраж до 260км/в час?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам едно малко въпросче . Каква е разликата между Галант 2.5 98г с ръчни скорости с километраж до 240км/ч и същия само че с километраж до 260км/в час?

Няма друга разлика, освен в километража.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма друга разлика, освен в километража.

 

Забрави да споменеш и за разликата в спирачната система. Диаметъра на предните дискове става от 256мм на 276мм.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...