plamen nikolov Публикувано 6 септември 2011 Сподели Публикувано 6 септември 2011 Здравейте на всички от форума.Днес гледах и карах този галант-http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11293710130847348&f1=details-----Не останах очарован.Не съм карал до сега такава кола,но чета и изчетох всичко от вашия форум за този мотор,и на всякъде пишеше че колата е със страхотно ускорение.Този работи добре,не чукат повдигачи,но при ускорение не се случва нищо почти,все едно жигулка карам.Чак като го настъпя педала до последно и свали една скорост има някакво ускорение но ми се струва като на кола от 90кс,а не 161.Вие страшно силно лагер.Скоростната кутия ако е прецакана вие ли така.Ще съм благодарен на съвети.Мерси предварително Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 6 септември 2011 Сподели Публикувано 6 септември 2011 (редакция) Този имаш предвид. Най-вероятно вие лагер на някое колело. Явно не си чел много форума, защото не си спомням да сме казвали "страшно" ускорение, камо ли навсякъде. Е чак с жигула не мога да го сравня... Да не е бил на 5 цилиндъра ? Колите вървят прилично. Не притежават кой знае какво ускорение, но са и 160 и нещо конски сили и горе-долу си отговарят на пътя като се има предвид размерите. Колко да вървят 160 коня?!Не знам, това ускорение като за 90 коня кола е много странно. Пробвай някоя друга. Днес повозих един познат с Е300тд (177 к.с.) типтроник и се изкефи на ускорението. Даже преди да го возя искаше да ги дърпаме ... :icon_bye: Редактирано 6 септември 2011 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanio Публикувано 6 септември 2011 Сподели Публикувано 6 септември 2011 (редакция) Здравейте на всички от форума.Днес гледах и карах този галант-http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11293710130847348&f1=details-----Не останах очарован.Не съм карал до сега такава кола,но чета и изчетох всичко от вашия форум за този мотор,и на всякъде пишеше че колата е със страхотно ускорение.Този работи добре,не чукат повдигачи,но при ускорение не се случва нищо почти,все едно жигулка карам.Чак като го настъпя педала до последно и свали една скорост има някакво ускорение но ми се струва като на кола от 90кс,а не 161.Вие страшно силно лагер.Скоростната кутия ако е прецакана вие ли така.Ще съм благодарен на съвети.Мерси предварителноА като настъпи педала до последно усети ли едно копченце да натискаш долу под педала? :icon_thumbup: Имам чувството, че си настъпил...ама не баш. С каква скорост си бил и от коя на коя предавка е свалило?Единственото куцо място на типтроник V6-24, според мен, е около 50km/ч...точно тука не иска да върне първия зъб при натискане до долу,а иначе на въпросната предавка на кик си тегли до около 70km/ч. И от ~50-55km/ч колко и да натискаш си държи втора ...и така до около 120km/ч. Случвало ми се да давам колата на приятели и мислейки, че са настъпило до долу им викам "абе я нАтисни малко повече и ще усетиш". Редактирано 6 септември 2011 от vanio Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 6 септември 2011 Сподели Публикувано 6 септември 2011 (редакция) Ето ти една графика на конете на 2.5 http://zex.earlsbg.net/galant/graph/Galant_EA0_Drehmomentverlauf_25v6.pnghttp://zex.earlsbg.net/galant/graph/Galant_EA0_Leistungsdiagramm_25v6.pngдо ~3500 оборота си под 100 коня... до колкото познавам работата на автоматика (не на типтроника, за сега такъв не съм пробвал) не би трябвало да си карал нормално каране над тези обороти .. и естествено като си я настъпал до дупка да върне 1 скорост и да си си "взел кончетата" Но пък нютон метрите си ги имаш почти през цялото време и дори на ниски обороти си тегли яко като дизелче ... Или си карал развален галант или не знаеш как върви кола 90 коня Дори със 115hp bmw и галанта си има много съществена разлика... ама много.. Редактирано 6 септември 2011 от zexer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo Lenkov Публикувано 6 септември 2011 Сподели Публикувано 6 септември 2011 Да вървъ,да върви ма колко пък да върви!Пенсионерска му работа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 6 септември 2011 Сподели Публикувано 6 септември 2011 Мерси за графиката :icon_dance: Ще я показвам на кюмюрджиите като си хвалят "момента".Възможностите са две: или е имал твърде големи очаквания от кола 160 коня, или типтроника нещо не е връщал скорости при натискане на педала за газта. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanio Публикувано 7 септември 2011 Сподели Публикувано 7 септември 2011 Да вървъ,да върви ма колко пък да върви!Пенсионерска му работа.Ивооо...не се подигравай на машините! :mitsu-smiley: Човека, ако верно е карал некоя интегра ~200hp като твоята и после се качи на тежък автомат 160 коня верно така ще се чувства. Все си мисля, че на тази кола от обявата й има нещо...не може да е на тия километри, всичко да е здраво и запазено и да е такива пари. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanio Публикувано 7 септември 2011 Сподели Публикувано 7 септември 2011 (редакция) Даже и за кола без кожен салон и с виещ лагер пак е много ниска цената. Редактирано 7 септември 2011 от vanio Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 8 септември 2011 Сподели Публикувано 8 септември 2011 (редакция) Има странни люде. Например кара кола 75-90 коня и тя не види пъКЯ, а като му кажа че двигателят е с максимална мощност 163 конски сили и той надига веждите - мисли че пред него е кацнал някакъв самолет. То не може едното да не реагира на газта, а другото като му подадеш и да изчезне, разчертавайки асфалта и оставяйки сиво-синкава пушилка.Ето така върви И така ускорява Това е положението. Който иска да излита над стратосферата трябва да приготви много пари (за 300+++ коня). Редактирано 8 септември 2011 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 8 септември 2011 Сподели Публикувано 8 септември 2011 (редакция) Ето така върви No fuel man better go to gastationKriso921212 3 months ago @Kriso921212Enough fuel, car is running on liquefied petroleum gas. Only a minimum of gasoline is needed.stalkertechnics 3 months agoТака върви ама на газ (LPG) даже човека е написал защо няма бензин в резервоара Редактирано 8 септември 2011 от zexer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 8 септември 2011 Сподели Публикувано 8 септември 2011 Така върви ама на газ (LPG) даже човека е написал защо няма бензин в резервоара А ето как върви на бензин. Преди няколко години този клип се виждаше доста по-добре от това което е сега :icon_blush:. http://www.vbox7.com/play:c99c8f76&start=2 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
XEN Публикувано 11 септември 2011 Сподели Публикувано 11 септември 2011 Някой знае ли какво време дава 2,5 на 400м? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 11 септември 2011 Сподели Публикувано 11 септември 2011 (редакция) Едно непрофесионално замерване на моя (с 15" гуми)http://zex.earlsbg.net/galant/graph/6a13-dynolicious-screenshot.jpg Редактирано 11 септември 2011 от zexer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 12 септември 2011 Сподели Публикувано 12 септември 2011 (редакция) Някой знае ли какво време дава 2,5 на 400м?<br> Моят го пробвах веднъж на пистата край Сливен, със стандартното му оборудване + бас каса, джанти 17" и други = 15.315сек.<br> Редактирано 12 септември 2011 от bluffer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
XEN Публикувано 12 септември 2011 Сподели Публикувано 12 септември 2011 <br> Моят го пробвах веднъж на пистата край Сливен, със стандартното му оборудване + бас каса, джанти 17" и други = 15.315сек.<br>Много добре като за семеен седан :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 12 септември 2011 Сподели Публикувано 12 септември 2011 То с 17" 225/45 по-добре .. поне може да тръгне по-хубаво пък с едни загряти сликове може и под 15 да падне Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 13 септември 2011 Сподели Публикувано 13 септември 2011 Аз съм срещал в нета време от 15,6 секунди.Обаче студен много върви. Все едно е 180 коня. На втора като бутнеш газта от 2000 об. и умира да превърти гумите от ускорението :icon_clap: Знам че не бива и карам бавно след първи старт, но много ме кефи как се набира :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 13 септември 2011 Сподели Публикувано 13 септември 2011 Аз съм срещал в нета време от 15,6 секунди.Обаче студен много върви. Все едно е 180 коня. На втора като бутнеш газта от 2000 об. и умира да превърти гумите от ускорението :icon_clap: Знам че не бива и карам бавно след първи старт, но много ме кефи как се набира :icon_blush: Богата смес... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 13 септември 2011 Сподели Публикувано 13 септември 2011 Малко ще наспамя. Реконструктор, твоят изтребител трябва да го чакаш да загрее малко (стрелката да отлепи на първото деление) докато свали към 1000 оборота. Четох за това в едно ръководство по експлоатация на руски. Аз моя си го оставям лятото 1 мин., а зимата 2-3 някъде. Не за друго, ами като натисна да сменя предавка и се форсира като муха в бурканче до 2200 оборота. Иначе си държи 1400 и постепенно ги сваля до 650 (между двете чертички точно). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 13 септември 2011 Сподели Публикувано 13 септември 2011 Да, не е никак добре да се ръчка преди да е загряла колата. Но пък всеки нормален инжекцион пуска повече гориво докато колата е студена, за да загрее по-бързо. От там има реално увеличение на мощността заради преобогатената смес и народа се изкушава да ръчка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 13 септември 2011 Сподели Публикувано 13 септември 2011 Малко ще наспамя. Реконструктор, твоят изтребител трябва да го чакаш да загрее малко (стрелката да отлепи на първото деление) докато свали към 1000 оборота. Четох за това в едно ръководство по експлоатация на руски. Аз моя си го оставям лятото 1 мин., а зимата 2-3 някъде. Не за друго, ами като натисна да сменя предавка и се форсира като муха в бурканче до 2200 оборота. Иначе си държи 1400 и постепенно ги сваля до 650 (между двете чертички точно).Най добре е да тръгваш веднага на студен мотор,но леко да го караш ,почти без газ ,то така или иначе тя работи на 1400 оборота ,тогава и оборотите ще паднат тъй като мотора ще е натоварен, по този начин "печелиш" две неща: 1. мотора докато загрее не работи на 1400 оборота ,а на примерно 1000 оборота, и 2. мотора по бързо ще влезне в нормален температурен режим на работа........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 13 септември 2011 Сподели Публикувано 13 септември 2011 Знам, говорили сме за това. Благодаря ти за съвета! Всъщност, ако не тръгвам от вкъщи така правя, но от нас излизат 6 кучета и докато ги събера обратно вътре, колата си загрява пред нас :rolleyes: Дали Пламен (Николов) следи темата си или изчезна? Аз ако пусна тема в някой автомобилен форум и тя се развие до степен, че ми изкарат графики с кривите на конските сили и въртящия момент, обсъжда се времето на 400 метра, как се държи студения двигател, ехеее - кеф Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrumBo Публикувано 16 септември 2011 Сподели Публикувано 16 септември 2011 Колеги имам едно малко въпросче . Каква е разликата между Галант 2.5 98г с ръчни скорости с километраж до 240км/ч и същия само че с километраж до 260км/в час? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 16 септември 2011 Сподели Публикувано 16 септември 2011 Колеги имам едно малко въпросче . Каква е разликата между Галант 2.5 98г с ръчни скорости с километраж до 240км/ч и същия само че с километраж до 260км/в час?Няма друга разлика, освен в километража. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 16 септември 2011 Сподели Публикувано 16 септември 2011 Няма друга разлика, освен в километража. Забрави да споменеш и за разликата в спирачната система. Диаметъра на предните дискове става от 256мм на 276мм. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.