Премини към съдържание

ЕВО - 11


Препоръчано мнение

 

 

 

:mitsu-smiley: Много интересно! :mitsu-smiley:

 

http://www.facebook....bo.html&h=b01f4

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: Много интересно! :mitsu-smiley:

 

http://www.facebook....bo.html&h=b01f4

 

 

 

http://spisanie.mobile.bg/public/images/articles/mitsubishi-lancer-evo-xi-shte-e-bez-turbo/thumbs/thumb_mitsubishi-lancer-evo-xi-shte-e-bez-turbo_0.jpg

 

Едва ли няма да има турбина тоз звяр, ама какво им става на тея Японци да не си мислят че трябва да следват тъпия Hatchback на Citroen C4 на Себастиян Льоеб и да правят вече и Impreza-ите и в случая Evo 11 дето е по - горе на снимката Hatchback :icon_doh: иначе изглежда много зверско :)

Редактирано от cpurage
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Прилича ми на Онда http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gif...................не ме радва нещо! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mad.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

"както електромоторът и йон-литиевите батерии"

 

 

С този малолитражен двигател 1.6 и с ел. двигател нещо не мога да си го представя това ЕВО :icon_doh: :icon_censored:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: Може да е от радиацията, но нека им се доверим и да изчакаме. Досега не са ни разочаровали. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Въпроса е колко е мощен електромотора и какъв ток могат да отдадат батериите (може и да върви повече). Електромоторите имат много по-висок КПД и по-висок въртящ момент, дори в ниските обороти. ДВГ-то по-скоро ще е за зареждане на батериите в случай, че се изтощят.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Въпроса е колко е мощен електромотора и какъв ток могат да отдадат батериите (може и да върви повече). Електромоторите имат много по-висок КПД и по-висок въртящ момент, дори в ниските обороти. ДВГ-то по-скоро ще е за зареждане на батериите в случай, че се изтощят.

Това за въртящият момент и КПД то е така, виждал съм дори тойота приус как тръгва от светофара и хич не е за подценяване, но като се сетя за ЕВО, все си представям 4 цилиндъра, турбо и рев като на гоздила , а не да има копчета за тих градски режим и пестене на гориво с електромотор, а и батерии най - вероятно означава по - голямо тегло на колата, по - малък багажник, а и на всичкото отгоре имат и некъв срок на годност - поне тези, които в момента се вграждат в автомобилите. Може и да мисля не в бъдещ план на развитие на автомобилостроенето.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това за въртящият момент и КПД то е така, виждал съм дори тойота приус как тръгва от светофара и хич не е за подценяване, но като се сетя за ЕВО, все си представям 4 цилиндъра, турбо и рев като на гоздила , а не да има копчета за тих градски режим и пестене на гориво с електромотор, а и батерии най - вероятно означава по - голямо тегло на колата, по - малък багажник, а и на всичкото отгоре имат и некъв срок на годност - поне тези, които в момента се вграждат в автомобилите. Може и да мисля не в бъдещ план на развитие на автомобилостроенето.....

Да добавим , че максималната скорост дори на "Тесла" е 200 км/ч . Откъм ускорение ще е добре , но за високите скорости се искат още няколко годинки развитие на техниката . За мен ево без 4 цилиндров , турбо мотор е като бира без пяна и жена без ц!ц! - стават , но им липсва нещо .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И да не забравяме,че акумулаторите са много тежки и затова много трудно може да се балансира колата,а от там идва и много лошото представяне във високоскоростните завои-с две приказки,няма да завива като предшествениците си.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен е точно обратното, акумулаторите се нареждат по-пода и центъра на тежестта пада максимално ниско, което прави колата по-стабилна...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен е точно обратното, акумулаторите се нареждат по-пода и центъра на тежестта пада максимално ниско, което прави колата по-стабилна...

Не съм голям математик, ама като една кола има повече излишни килограми, не е ли по голямо недозавиването в завои? Питам само , не съм компете по въпросa....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, ама сега повечето килограми са в двигателя, а той е по-високо. Да речем ако изкарат едни 150KW от 1.6 двигателя + това от батериите ще му е напълно достатъчно, стига само електромотора да устиска. Иначе вече има много добри батерии, които могат да отдават огромни количества ток, например LiFePO4 на A123 Systems се използват в KERS на F1 ( McLaren). Също така с такава батерия бяха направили един електрически драг мотор който направи

, така че електрическото задвижване не е за подценяване.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Още мнения ??? ... до тук, Peugeot 206, Honda Civic, Subaru WRX STI (такова беше и моето оригинално) ... други ? Абе с две думи е грозно, какви зверове са до сега Ево-тата и ся изведнъж няква мижитурка на хоризонта с 1.6 двигател :rofl: дано поне да е MIVEC 175 коня като онзи Colt дето Емо Димитров ни показва :D :icon_thumbup: :mitsu-smiley:

Редактирано от cpurage
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

evo 11

Накратко - по-добре екологично спортно ЕВО с батерии, отколкото без ново ЕВО. Аз не съм разбирач, но да отбележа следните две неща: 1.най-вероятно преди десетилетия, когато са сложили турбо на първото Ево, хората също са били скептично настроени (както всяка иновация); 2.да не забравяме, че батериите, електрониката и т.н. са достижения на новия век и бъдещето, към което се стремим (а японците си остават най-печените в тази област), механиката и грубата сила/турбото постепенно остават в историята и така и трябва - все пак хората проумяха, че трябва да се стремим към екология и нови източници на енергия.

 

А като дизайн - страшно много ми харесва начина, по който предната изчистена решетка се превръща в поле за приютяване на голямата емблема, която се превръща в акцент, бравос! А останалата част от колата - хич не ми харесва, аз съм привърженик на изчистения дизайн, при който всеки елемент е премислен и точно на мястото си, без който продукта няма да е същия. В случай - има доста необмислени черти, къде натрупани, къде изкуствени... разбира се и плагиатство от други марки/модели... но аз лично им прощавам на японците, пък и те открай време не са много добри в дизайна :)

Редактирано от Арх. Пътко
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

evo 11

Накратко - по-добре екологично спортно ЕВО с батерии, отколкото без ново ЕВО. Аз не съм разбирач, но да отбележа следните две неща: 1.най-вероятно преди десетилетия, когато са сложили турбо на първото Ево, хората също са били скептично настроени (както всяка иновация); 2.да не забравяме, че батериите, електрониката и т.н. са достижения на новия век и бъдещето, към което се стремим (а японците си остават най-печените в тази област), механиката и грубата сила/турбото постепенно остават в историята и така и трябва - все пак хората проумяха, че трябва да се стремим към екология и нови източници на енергия.

 

А като дизайн - страшно много ми харесва начина, по който предната изчистена решетка се превръща в поле за приютяване на голямата емблема, която се превръща в акцент, бравос! А останалата част от колата - хич не ми харесва, аз съм привърженик на изчистения дизайн, при който всеки елемент е премислен и точно на мястото си, без който продукта няма да е същия. В случай - има доста необмислени черти, къде натрупани, къде изкуствени... разбира се и плагиатство от други марки/модели... но аз лично им прощавам на японците, пък и те открай време не са много добри в дизайна :)

 

Евала!http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gifБраво!http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_clap.gif

Де да бяхме, повечко юзери тук с подобен изказ!

Редактирано от tzenov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То е видно, че колегата е естет и с разбиране към дизайна. Още от темата за сенниците :) Иначе, не виждам какво сте се захванали за някаква снимка, дето някой я подметнал. Това са просто хипотези. В показаните статии пише, вероятно, можеби, едва ли не :D Ще поживеем пък ще видим. Дето се вика "коментарите след мача" :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

:mitsu-smiley: Интересна статия за новото ЕВО /на английски/ ! :mitsu-smiley: http://www.motortren...brid/index.html

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То е ясно че пак няма да си го купим, но за мен ЕВО електричка си е лека гавра :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...