Стефан Публикувано 29 юни 2011 Сподели Публикувано 29 юни 2011 :mitsu-smiley: Много интересно! :mitsu-smiley: http://www.facebook....bo.html&h=b01f4 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cpurage Публикувано 29 юни 2011 Сподели Публикувано 29 юни 2011 (редакция) :mitsu-smiley: Много интересно! :mitsu-smiley: http://www.facebook....bo.html&h=b01f4 http://spisanie.mobile.bg/public/images/articles/mitsubishi-lancer-evo-xi-shte-e-bez-turbo/thumbs/thumb_mitsubishi-lancer-evo-xi-shte-e-bez-turbo_0.jpg Едва ли няма да има турбина тоз звяр, ама какво им става на тея Японци да не си мислят че трябва да следват тъпия Hatchback на Citroen C4 на Себастиян Льоеб и да правят вече и Impreza-ите и в случая Evo 11 дето е по - горе на снимката Hatchback :icon_doh: иначе изглежда много зверско Редактирано 29 юни 2011 от cpurage Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmaanekena Публикувано 29 юни 2011 Сподели Публикувано 29 юни 2011 http://spisanie.mobile.bg/avtomobili/mitsubishi-lancer-evo-xi-shte-e-bez-turbo.html Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenov Публикувано 29 юни 2011 Сподели Публикувано 29 юни 2011 Прилича ми на Онда http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gif...................не ме радва нещо! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mad.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 29 юни 2011 Сподели Публикувано 29 юни 2011 Че какво му е на хеча, мен ме радва повече от седан! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valio_ Публикувано 29 юни 2011 Сподели Публикувано 29 юни 2011 Ужас защо го правят да прилича на новия STI на Субаро Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor V. Публикувано 30 юни 2011 Сподели Публикувано 30 юни 2011 Типична хонда сивик, леко модернизирана. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hondata Публикувано 30 юни 2011 Сподели Публикувано 30 юни 2011 "както електромоторът и йон-литиевите батерии" С този малолитражен двигател 1.6 и с ел. двигател нещо не мога да си го представя това ЕВО :icon_doh: :icon_censored: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Стефан Публикувано 2 юли 2011 Автор Сподели Публикувано 2 юли 2011 :mitsu-smiley: Може да е от радиацията, но нека им се доверим и да изчакаме. Досега не са ни разочаровали. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
naso Публикувано 3 юли 2011 Сподели Публикувано 3 юли 2011 ЕВО на батерии - стига бе. Трябва да му плеснат един ядрен реактор направо, че да върви като истинско ЕВО :D :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 3 юли 2011 Сподели Публикувано 3 юли 2011 Въпроса е колко е мощен електромотора и какъв ток могат да отдадат батериите (може и да върви повече). Електромоторите имат много по-висок КПД и по-висок въртящ момент, дори в ниските обороти. ДВГ-то по-скоро ще е за зареждане на батериите в случай, че се изтощят. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
naso Публикувано 3 юли 2011 Сподели Публикувано 3 юли 2011 Въпроса е колко е мощен електромотора и какъв ток могат да отдадат батериите (може и да върви повече). Електромоторите имат много по-висок КПД и по-висок въртящ момент, дори в ниските обороти. ДВГ-то по-скоро ще е за зареждане на батериите в случай, че се изтощят.Това за въртящият момент и КПД то е така, виждал съм дори тойота приус как тръгва от светофара и хич не е за подценяване, но като се сетя за ЕВО, все си представям 4 цилиндъра, турбо и рев като на гоздила , а не да има копчета за тих градски режим и пестене на гориво с електромотор, а и батерии най - вероятно означава по - голямо тегло на колата, по - малък багажник, а и на всичкото отгоре имат и некъв срок на годност - поне тези, които в момента се вграждат в автомобилите. Може и да мисля не в бъдещ план на развитие на автомобилостроенето..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s_mitko Публикувано 3 юли 2011 Сподели Публикувано 3 юли 2011 Това за въртящият момент и КПД то е така, виждал съм дори тойота приус как тръгва от светофара и хич не е за подценяване, но като се сетя за ЕВО, все си представям 4 цилиндъра, турбо и рев като на гоздила , а не да има копчета за тих градски режим и пестене на гориво с електромотор, а и батерии най - вероятно означава по - голямо тегло на колата, по - малък багажник, а и на всичкото отгоре имат и некъв срок на годност - поне тези, които в момента се вграждат в автомобилите. Може и да мисля не в бъдещ план на развитие на автомобилостроенето.....Да добавим , че максималната скорост дори на "Тесла" е 200 км/ч . Откъм ускорение ще е добре , но за високите скорости се искат още няколко годинки развитие на техниката . За мен ево без 4 цилиндров , турбо мотор е като бира без пяна и жена без ц!ц! - стават , но им липсва нещо . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 3 юли 2011 Сподели Публикувано 3 юли 2011 И да не забравяме,че акумулаторите са много тежки и затова много трудно може да се балансира колата,а от там идва и много лошото представяне във високоскоростните завои-с две приказки,няма да завива като предшествениците си. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 3 юли 2011 Сподели Публикувано 3 юли 2011 Според мен е точно обратното, акумулаторите се нареждат по-пода и центъра на тежестта пада максимално ниско, което прави колата по-стабилна... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
naso Публикувано 3 юли 2011 Сподели Публикувано 3 юли 2011 Според мен е точно обратното, акумулаторите се нареждат по-пода и центъра на тежестта пада максимално ниско, което прави колата по-стабилна...Не съм голям математик, ама като една кола има повече излишни килограми, не е ли по голямо недозавиването в завои? Питам само , не съм компете по въпросa.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 3 юли 2011 Сподели Публикувано 3 юли 2011 Да, ама сега повечето килограми са в двигателя, а той е по-високо. Да речем ако изкарат едни 150KW от 1.6 двигателя + това от батериите ще му е напълно достатъчно, стига само електромотора да устиска. Иначе вече има много добри батерии, които могат да отдават огромни количества ток, например LiFePO4 на A123 Systems се използват в KERS на F1 ( McLaren). Също така с такава батерия бяха направили един електрически драг мотор който направи , така че електрическото задвижване не е за подценяване. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DANI MG Публикувано 4 юли 2011 Сподели Публикувано 4 юли 2011 Прилича на Пежо 206... :mad: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cpurage Публикувано 5 юли 2011 Сподели Публикувано 5 юли 2011 (редакция) Още мнения ??? ... до тук, Peugeot 206, Honda Civic, Subaru WRX STI (такова беше и моето оригинално) ... други ? Абе с две думи е грозно, какви зверове са до сега Ево-тата и ся изведнъж няква мижитурка на хоризонта с 1.6 двигател :rofl: дано поне да е MIVEC 175 коня като онзи Colt дето Емо Димитров ни показва :D :icon_thumbup: :mitsu-smiley: Редактирано 5 юли 2011 от cpurage Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 5 юли 2011 Сподели Публикувано 5 юли 2011 (редакция) evo 11Накратко - по-добре екологично спортно ЕВО с батерии, отколкото без ново ЕВО. Аз не съм разбирач, но да отбележа следните две неща: 1.най-вероятно преди десетилетия, когато са сложили турбо на първото Ево, хората също са били скептично настроени (както всяка иновация); 2.да не забравяме, че батериите, електрониката и т.н. са достижения на новия век и бъдещето, към което се стремим (а японците си остават най-печените в тази област), механиката и грубата сила/турбото постепенно остават в историята и така и трябва - все пак хората проумяха, че трябва да се стремим към екология и нови източници на енергия. А като дизайн - страшно много ми харесва начина, по който предната изчистена решетка се превръща в поле за приютяване на голямата емблема, която се превръща в акцент, бравос! А останалата част от колата - хич не ми харесва, аз съм привърженик на изчистения дизайн, при който всеки елемент е премислен и точно на мястото си, без който продукта няма да е същия. В случай - има доста необмислени черти, къде натрупани, къде изкуствени... разбира се и плагиатство от други марки/модели... но аз лично им прощавам на японците, пък и те открай време не са много добри в дизайна Редактирано 5 юли 2011 от Арх. Пътко 2 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenov Публикувано 6 юли 2011 Сподели Публикувано 6 юли 2011 (редакция) evo 11Накратко - по-добре екологично спортно ЕВО с батерии, отколкото без ново ЕВО. Аз не съм разбирач, но да отбележа следните две неща: 1.най-вероятно преди десетилетия, когато са сложили турбо на първото Ево, хората също са били скептично настроени (както всяка иновация); 2.да не забравяме, че батериите, електрониката и т.н. са достижения на новия век и бъдещето, към което се стремим (а японците си остават най-печените в тази област), механиката и грубата сила/турбото постепенно остават в историята и така и трябва - все пак хората проумяха, че трябва да се стремим към екология и нови източници на енергия. А като дизайн - страшно много ми харесва начина, по който предната изчистена решетка се превръща в поле за приютяване на голямата емблема, която се превръща в акцент, бравос! А останалата част от колата - хич не ми харесва, аз съм привърженик на изчистения дизайн, при който всеки елемент е премислен и точно на мястото си, без който продукта няма да е същия. В случай - има доста необмислени черти, къде натрупани, къде изкуствени... разбира се и плагиатство от други марки/модели... но аз лично им прощавам на японците, пък и те открай време не са много добри в дизайна Евала!http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gifБраво!http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_clap.gifДе да бяхме, повечко юзери тук с подобен изказ! Редактирано 6 юли 2011 от tzenov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 6 юли 2011 Сподели Публикувано 6 юли 2011 То е видно, че колегата е естет и с разбиране към дизайна. Още от темата за сенниците Иначе, не виждам какво сте се захванали за някаква снимка, дето някой я подметнал. Това са просто хипотези. В показаните статии пише, вероятно, можеби, едва ли не :D Ще поживеем пък ще видим. Дето се вика "коментарите след мача" :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Стефан Публикувано 1 август 2011 Автор Сподели Публикувано 1 август 2011 :mitsu-smiley: Интересна статия за новото ЕВО /на английски/ ! :mitsu-smiley: http://www.motortren...brid/index.html Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Атанас Публикувано 1 август 2011 Сподели Публикувано 1 август 2011 То е ясно че пак няма да си го купим, но за мен ЕВО електричка си е лека гавра :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.