Peter G Публикувано 27 Май 2011 Сподели Публикувано 27 Май 2011 Ака е симетрично, не трябва да се наруши Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 27 Май 2011 Сподели Публикувано 27 Май 2011 С бормашина, на ръка...на око може да има симетрия но все пак няма как да остане добре балансиран диска след такава интервенция. Не знам, вече колко е пагубно това.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 27 Май 2011 Сподели Публикувано 27 Май 2011 Емо, динамичния баланс при този малък диаметър не оказва голямо влияние, по скоро е опасно отслабването на самите дискове на местата с дупките, да не взема да се смачка и заклини накладката че тогава става филм. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cherveni ogledala Публикувано 29 Май 2011 Сподели Публикувано 29 Май 2011 (редакция) КАКВОВО СТАНА С ТЕЗИ ДИСКОВЕ НИЩО ПОВЕЧЕ НИ СЕ ЧУ НИ ВИДЯ!!!СПИРА ЛЕ АВТОМОБИЛА ПО-ДОБРЕ? Редактирано 30 Май 2011 от Big Boss Престани да пишеш с главни букви! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 30 Май 2011 Сподели Публикувано 30 Май 2011 Мен ме съмнява да спира по-добре или поне нещо да се усети. По-скоро да не прегряват. И все пак има готови решения които не са чак толкова скъпи (повечето случай около цената на ОЕМ), че да си правите самоделки.. не мога да разбера защо точно с спирачките си правите ебавка като точно това спасява живот? Особено като се знае че галантите имат проблем с тях. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 30 Май 2011 Сподели Публикувано 30 Май 2011 Аз пък нямам проблем и оплакване от спирачките. Сравнени с други автомобили с подобна маса дисковете са си съвсем прилични (276 мм), супортите са големи и всичко е доста масивно. Проблемът с кривенето е в самите дискове. Ето, ЕВС не се кривят. Ако оригиналните, или ОЕМ, не се претоварват, няма да има криво. Карал съм алфа, опел, бмв, мерцедес и имат по-добра реакция на спирачния педал. При галанта (при моя по-точно) трябва да се натиска малко повече върху педала, за да има същия ефект. При екстремно спиране на границата на блокирането общо взето тези коли ще спрат за почти равно разстояние. Няколко пъти ми се наложи максимално бързо спиране и колата си спря за кратко време, запази управляемост и т.н. Нямам забележки. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mav4o Публикувано 30 Май 2011 Сподели Публикувано 30 Май 2011 Здравейте колеги! Реших да не пускам нова тема, тази така или иначе е за спирачките (извинявам се на колегата, че му спамя темата). Проблема ми е такъв - днес усетих, че левият преден спирачен апарат задържа и след своевременна намеса го свалих, изкарах буталото, почистих, смазах, както си пише по книгите. Но маншончето (не знам дали се казва точно така :D) на буталото се беше изпокъсало и нищо не ставаше от него. Временно сложих апарата без него, докато намеря. Но в нашия "прекрасен" град където и да попитам ме гледат като индианци. Искам колкото е възможно по - бързо да се наглася всичко както трябва и моля особено колегите дето се занимават с части на ударят едно рамо . Да кажат продава ли се отделно този маншон или трябва нов апарат. Поздрави!!! :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 30 Май 2011 Сподели Публикувано 30 Май 2011 Здравейте колеги! Реших да не пускам нова тема, тази така или иначе е за спирачките (извинявам се на колегата, че му спамя темата). Проблема ми е такъв - днес усетих, че левият преден спирачен апарат задържа и след своевременна намеса го свалих, изкарах буталото, почистих, смазах, както си пише по книгите. Но маншончето (не знам дали се казва точно така :D) на буталото се беше изпокъсало и нищо не ставаше от него. Временно сложих апарата без него, докато намеря. Но в нашия "прекрасен" град където и да попитам ме гледат като индианци. Искам колкото е възможно по - бързо да се наглася всичко както трябва и моля особено колегите дето се занимават с части на ударят едно рамо . Да кажат продава ли се отделно този маншон или трябва нов апарат. Поздрави!!! :rulez:Продава се рем. комплект за спир. апарат който вкл. освен този маншон и скобичката, а и О-пръстена, тапичката за пробката и маншончетата на водачите.............ако те интересува, аз ги имам и можеш да ме търсиш на лични ........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cherveni ogledala Публикувано 31 Май 2011 Сподели Публикувано 31 Май 2011 Всичко се криви що се отнася до дисковете при Галант,а по въпроса за по-силното натискане върху педала при повечето автомобили от този клас е така!P.S.Така като гледам главните букви са пораздвижили темата шефе! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.