Премини към съдържание

Покупка на Галант


Препоръчано мнение

За цените в Бг може би е така, но за тези директно в Германия и Швейцария в много по-малка степен по ред причини.

 

Колега staki, без да се обиждаш, направи поне опит да пишеш малко по-прегледно, трудно ти се следи мисълта на моменти ...

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 91
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Доста съм пообикалял по автокъщите в Германия и Австрия. Забелязал съм че когато една кола е без забележка, тя е много скъпа. Пазарът при нас е свит и всеки гледа цената. Ако може да е 2003 г., на 80000 км., да свети от всякъде и да е за 3500 лева обявена, за да може с пазарлъка да се вземе за 3.

Обаче зоркото око вижда пребоядисвани детайли, започва да се вглежда по-внимателно и забелязва например смачкания радиатор на климатика, а броните, престилките лачени. По-внимателния оглед открива кусури по напасването, сменяни болтове и щипки, отрошени ушета на фаровете. Даже някои се клатят с леко усилие с два пръста... Колата е с приспаднати 70-100 хил. км., но иначе си е Ок. Има си вид, изглежда запазена и собственика се кефи че на пазара са по 5500, а той има същата за 3000.

Иначе да, така е, няма гаранция че по-скъпата е по-добрата и че няма да се взриви преди по-евтината. Това е машина и нищо на този свят не е идеално. Абе важното е да сме здрави и доволни.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само да ви подсетя, че обявите които показа колегата (когато пусна темата) бяха за в България...

Редактирано от TASSO
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само да ви подсетя, че обявите които показа колегата (когато пусна темата) бяха за в България...

Е да де, за това си говорим, ако тук идва на 3200 с мегдан 200лв за сваляне, докарване 800лв, 200лв мито и 500лв за търговеца и швейцарски франк 1.53 може да си сметнем колко е струвал там .. и все пак както казах едната кола я видях и в техническо отношение не е толкова зле .. има някой дребни забележки в салона и най-вече в багажника... (синята, ако е същата).

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е да де, за това си говорим, ако тук идва на 3200 с мегдан 200лв за сваляне, докарване 800лв, 200лв мито и 500лв за търговеца и швейцарски франк 1.53 може да си сметнем колко е струвал там .. и все пак както казах едната кола я видях и в техническо отношение не е толкова зле .. има някой дребни забележки в салона и най-вече в багажника... (синята).

Колега нещо ми се струва ,че си правиш сметки без кръчмарин ,къде има една приказка.

:mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега нещо ми се струва ,че си правиш сметки без кръчмарин ,къде има една приказка.

:mitsu-smiley:

... и по-точно ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

... и по-точно ?

Колега ако почна по точно ще кажеш ,че не пиша пригледно ,както си писал по горе така че извини ме .А и какво да ти кажа повече ,де който си внася и се занимава с тези неща той си знае какво що куповачът го интересува накрая примерно самият автомобил и цената му ,а другото е излишно ,е както тук си чешем езиците само.

:mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега ако почна по точно ще кажеш ,че не пиша пригледно ,както си писал по горе така че извини ме .А и какво да ти кажа повече ,де който си внася и се занимава с тези неща той си знае какво що куповачът го интересува накрая примерно самият автомобил и цената му ,а другото е излишно ,е както тук си чешем езиците само.

:mitsu-smiley:

Колега наистина трудно ти се разбира какво точно искаш да кажеш .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега наистина трудно ти се разбира какво точно искаш да кажеш .

Кое му е толкова трудното чети ги ако искаш по три пъти ,па може да разбереш тогава.

:mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кое му е толкова трудното чети ги ако искаш по три пъти ,па може да разбереш тогава.

:mitsu-smiley:

 

Айде, ако обичаш да спреш да кенздаш с дълбокомъдрени двусмислици тук... Казвай каквото имаш да казваш! Иначе галантът е относително прилична и евтина колица, която има склонност да проявява стандартни проблеми, преглъщаеми за ниската цена. И хубав, визуално хубав, това му е основното предимство.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Айде, ако обичаш да спреш да кенздаш с дълбокомъдрени двусмислици тук... Казвай каквото имаш да казваш! Иначе галантът е относително прилична и евтина колица, която има склонност да проявява стандартни проблеми, преглъщаеми за ниската цена. И хубав, визуално хубав, това му е основното предимство.

Аз немисля ,че кензам ,това е твое мнение,а аз също неказвам и несам казал подобно нещо ,относно галантите и съм съгласен ,че са прекрасни автомобили и не са най-чупещите се едвали не коли,както се изкарват някъде по теми тук ,а напротив доста са си здрави машини ,а че е красив няма какво да се обсъжда тoва,то си се вижда не напразно името му е галант ...

:mitsu-smiley:

Редактирано от staki
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

staki ти наистина си fen!

п.п. и то неграмотен такъв!

Немисля ,че е училище тук да си гледаме граматиката ,но тъка е да получават се май тъка нещата поне с мен ами пиша го на латиница и го превежда после вашата тук в сайта преводачка и тъка.Аз съм лесен нема да пиша и толкоз ,а вие давайте тук ако щете и по 8000лв. за галанти като си мислите,че ще са едвали не в текущо състояние ...

:mitsu-smiley:ваша воля,а че на някои хора не им харесва това е друга работа и се по-дразват много от това е отделен въпрос къде ги мъдря аз тези неща ...

:icon_bye:

Редактирано от staki
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Стаки, никой не те гони нито е била целта да спираш да пишеш. Прав си че не е училище, просто наистина трудно се чете така..

Защо ползваш "преводачка" за кирилицата? Ако имаш проблеми да си инсталираш, пиши ми ЛС и ще ти помогна да си сложиш..

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

а вие давайте тук ако щете и по 8000лв. за галанти като си мислите,че ще са едвали не в текущо състояние ...

Ако мога да гарантирам нещо, то това е, че абсолютно всяка една кола е в текущо състояние.

 

Никой никога не е казвал, че скъпата бройка кола, в случая Галант, е задължително добра.По-скоро твърдението е, че добрата кола(Галант) няма как да е евтина.

Има и един друг момент, че всеки обича да се изкарва голям търговец.Не веднъж съм чувал"Аз моята кола я взех без пари, а е перфектна".След има няма 2 месеца започват оплаквания, че много се трошала...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Първо, между граматиката и техническата грамотност няма нищо общо. Или по-точно умението да разглобяваш и ремонтираш. От някои гаражни майстори може да се научи много и по "майсторлък" могат да се мерят с форумните такива. Разликата е че последните са запознати по-добре със спецификата на конкретен модел/и, т.к. знаят тънкостите.

Второ, по въпроса със състоянието, да, това са стари машини вече, различно изтормозени и поддържани. Когато нещо приключи, причината за недоволство поне няма да е калпавата изработка на чисто нова кола. Новите модели са претрупани и потенциална скъпоструваща повреда е много вероятна. Ще мине време и ще се види кой модел колко е добър. Много хора си мислят, че като са дали 25-30-40 хил. лева за чисто нова кола, в представителството ще ги боднат на китка като дойдат за някакъв проблем. А ние какво? И двигател да се взриви, 5-600 лева (без монтьорските) и тръгваме пак. Имаме си хора за внос на читави коли, имаме си хора за употребявани части, имаме си и форумни майстори. Пак ще го кажа - ние сме си цвете.

А относно скъпата бройка, който не вярва, да отиде да огледа, в една Германия например, кола с оригинален безупречен вид и да види колко струва. Повече отколкото тук и то с печалбата за търговеца. Специално в нашия случай ресурсът на възлите е доста голям, така че не е изключено евтина бройка да се представи доста впечатляващо в нашите условия.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Galant е хубав автомобил с изключителна визия, но за съжление не е особено здрав и надежден и цената изобщо не е фактор за това. Стойността е определяща за дефекти свързани с окачването, външния вид и донякъде цялостното състояние(екстри, цвят, купе,година, изминати км. и т.н.), но предвид , че става въпрос за пазар втора ръка и куп субективни и обективни фактори обуславящи го, зависимостта цена/качество е много относително и разтегливо понятие. Детските болести на Галант се проявяват още от създаването му, когато е струвал 50000лв, та чак до ден днешен. Ръждата, скоростните кутии, кривите дискове и т.н. са били единствено по-скъпоструващи проблеми в сравнение със сега...но пак са съществували. На пазара има по-здрави и корави коли за подобна сума от същите години,че и по-стари, но визията им далеч не може да се мери с Галант. Хубавото вече е , че поне разходите и частите са по-достъпни от преди и цените им по-ниски. Митовете за Японската здравина и надеждност малко не се припокриват и цените за подръжка не са от най-евтините, но пък притежанието на такъв автопмобил носи удоволствие и усещането, че караш кола доста по-нова и съвремена от колкото е в действителност. За мен това е чара да имаш Галант.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тодор, използвай думичката "според мен", защото не всички биха се съгласили с това мнение което мине не мине натякваш. Колкото и да го изкарваш чуплив и технологично стар, подобен списък със слаби места и повтарящи се дефекти могат да се извадят за кой да е модел на коя да е марка. Сравнявайки го със 3-те фолксвагена които съм имал, и то модели със носеща им се слава на легендарно здрави и нечупливи е на светлинни години в това отношение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Първо искам да изкажа съжалението си, че темата ми доведе до спорове между колегите, определено не това беше целта ми. А що се отнася до покупката - не, никой още не ме е отказал, но всички заедно помогнахте да си изградя определено мнение за тази кола. Доколко то е вярно е друг въпрос. Благодаря на всички дали своето мнение в темата ми, определено ми помогнахте. Надявам се скоро ще съм пълноправен член на клуба ви :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Специално ти нямаш никаква вина :-)

 

Последните два дни наистина имаше напрежение във форума. Трета година съм редовен посетител и помня още 2-3 случая на полемики с горчив привкус.

Ако станеш собственик на Галант, или друго Мицубиши, ще получиш навременни технически съвети, ще се потопиш в приятелската и добронамерена атмосфера на форума и дори може да си изкараш добре в чата. Между другото, моите адмирации за толерантността на модераторите :drinks:

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Galant е хубав автомобил с изключителна визия, но за съжление не е особено здрав и надежден и цената изобщо не е фактор за това.

 

 

След над 100.000км "мъжко" каране , зад волана на моя Галант, ще си позволя да не се съглася с теб. Едва ли са много колите, които след такъв пробег (имай предвид, че колата съм я купил втора ръка) да им се е наложило единствено смяната на един лагер на ск.кутия.

Дори започнах периодично да преглеждам окачването (най-вече заради темите изписани във форума), но досега не е мръднало.

От години имам наблюдения и на не малко чужди Галанти, и всичките вървят, та пушек се вдига, а нямат грижи с колите си. Само един затегна двигател, след неправилно зацепване на ангренажа.

Като цяло Галанта е доста добре проектирана кола, с много качествени материали, но и на не малко годинки вече и затова е нормално всеки следващ месец да виждаме все повече теми с повреди по колите. --- Лично мнение :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тодор, използвай думичката "според мен", защото не всички биха се съгласили с това мнение което мине не мине натякваш. Колкото и да го изкарваш чуплив и технологично стар, подобен списък със слаби места и повтарящи се дефекти могат да се извадят за кой да е модел на коя да е марка. Сравнявайки го със 3-те фолксвагена които съм имал, и то модели със носеща им се слава на легендарно здрави и нечупливи е на светлинни години в това отношение.

По-скоро е, според зависи какви коли си имал преди това...или след това :)

Друга ми беше мисълта, че няма значение на колко години е или на колко км, за да му замине кутията или да се изкривят дисковете, защото и когато бяха 5 годишни Галантите се случваше...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Първо искам да изкажа съжалението си, че темата ми доведе до спорове между колегите, определено не това беше целта ми. А що се отнася до покупката - не, никой още не ме е отказал, но всички заедно помогнахте да си изградя определено мнение за тази кола. Доколко то е вярно е друг въпрос. Благодаря на всички дали своето мнение в темата ми, определено ми помогнахте. Надявам се скоро ще съм пълноправен член на клуба ви :)

Месада, днес ходихме да гледаме червения галант от тези дето си ги пуснал с един приятел, и трябва да ти кажа че такава бройка за 4000лв (това е текущата цена) с лупа да я търсиш няма да я намериш. Без забележка е колата, сериозно :icon_doh: . Дори има мрежата в багажника + оригинален кучкарник. Перфектен салон, без драскотина отвън, окачването перфектно.. 2 седмици беше седяла запали от четвърт и най-вече грам повдигач не се обади, хем е с масло на 11000км... а гумите са чисто нови 205х60R15, дискове и накладки има за поне 20000км... климатроника тръгна директно на * и направи лед тръбата отпред... Ако гледаш за галант задължително иди го виж, колата е перфектна, а за 4000лв просто е бижу... :icon_doh: Тоя моя си хареса някакъв Шаран че е с две деца, и за това пиша че ме е яд ..

 

Иначе погледнах и синия, не е този дето съм гледал преди, друг е, според Ники бил много добър и прясно обслужен (ремъци ролки и водна помпа) в Швейцария .. ама с железарки 14-ки... като сложиш минаването на 15-ки и то дойде на цената на червения ..

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Месада, днес ходихме да гледаме червения галант от тези дето си ги пуснал с един приятел, и трябва да ти кажа че такава бройка за 4000лв (това е текущата цена) с лупа да я търсиш няма да я намериш. Без забележка е колата, сериозно :icon_doh: . Дори има мрежата в багажника + оригинален кучкарник. Перфектен салон, без драскотина отвън, окачването перфектно.. 2 седмици беше седяла запали от четвърт и най-вече грам повдигач не се обади, хем е с масло на 11000км... а гумите са чисто нови 205х60R15, дискове и накладки има за поне 20000км... климатроника тръгна директно на * и направи лед тръбата отпред... Ако гледаш за галант задължително иди го виж, колата е перфектна, а за 4000лв просто е бижу... :icon_doh: Тоя моя си хареса някакъв Шаран че е с две деца, и за това пиша че ме е яд ..

 

Иначе погледнах и синия, не е този дето съм гледал преди, друг е, според Ники бил много добър и прясно обслужен (ремъци ролки и водна помпа) в Швейцария .. ама с железарки 14-ки... като сложиш минаването на 15-ки и то дойде на цената на червения ..

Любо, траях доста време, но вече не се сдържам да те попитам ти безплатно рекламно лице ли си на този продавач, или получаваш процент от продажбата на колите му?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моя най-много е седял 3 месеца без палене и то зимата след средата на ноември. Беше под покрив, но вътре бе студено колкото и навън. Само му показах ключа и заработи все едно вчера е пален. Никаква разлика. Имаше клиенти в сервиза и чух едно тихо "да ти е.. :icon_blush: беемветата"... по повод на две такива коли с проблеми с паленето и други работи.

Климатроника не бях пускал от 09.2010 г. и април някъде го пуснах за проба. Тръгна си и даже го забравих. Заприказвахме се с един колега, отворихме си по един прозорец и чак като спрях чух вентилаторите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...