Премини към съдържание

Много неприятно щракане в мотор на 2.4 GDi ...


Bubo

Препоръчано мнение

Колеги смених масалцето с не много добро ,и почнаха да му щракат повдигачи.Кажете някоя добавка ,поне малко да се намали този шум ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги смених масалцето с не много добро ,и почнаха да му щракат повдигачи.Кажете някоя добавка ,поне малко да се намали този шум ...

Я кажи какво масло си сложил?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Този двигател иска качествено масло. Доколкото си спомням 5/30, но не съм сигурен. Купи си истинско масло колкото и скъпо да ти се струва. Това не е някакъв нов модел москвич и "тънките лайсни" не са препоръчителни.

Колкото до добавката аз съм предубеден относно ефективността на каквито и да било добавки, но щом питаш, ето ти едно предложение за добавка. Превърти до артикул 1009.

Между другото повдигачите могат да тракат и по друга причина. За съжаление не мога да бъда по-конкретен, но при моята (2.5 V6) бяха като шевна машина, но след смяна на "ангренаж" първо се разрака сякаш всеки момент ще извхръкне някое бутало и ще ме фрасне по челото и в следващия момент всичко заспа. Маслото ще сменя и аз тези дни, като моето е старо вече и потракваха, а сега въобще не се обаждат. Не съм ги свалял и да ги промивам. Просто не знам и аз :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами мерси ще се сменява пак маслото ..... то и преди имаше лек шум на щракане ,ама почти не се разбираше.А сега :icon_crying: сам като дизел ... мерси за инфо :) а какво масло коя фирма предлагате.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може и да не е от маслото. Виж какво масло трябва да налееш - 5/30 или 0/30, не знам. Може би не е лоша идея и една добавка за промиване да вземеш. Налива се преди да източиш маслото (има си упътване как да се процедира) и виж Yacco VX2103 5W30 - 100% синтетика. Цената му едва ли ще ти хареса, но не казвам да го купиш. Потърси с търсачката с какво масло карат другите, или почакай някой друг да се включи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами добре колега мерси за отговорите :).А имам и още 1 ,Страшно тропане от дясно на лека дупчица имам чувството че колелото ще влезе на седалката .... карах го при 1 познат казаха че е нещо вътре в реиката дали ? какво може вътре да тропа и какви ли са цените :icon_crying: :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не съм експерт, просто имам известен опит с модела и затова ще се опитам да помогна и по този въпрос. Рейката едва ли тропа в движение. Карал съм с три разбити накрайника и не тропаше нищо. Единият пред излизане вече. По-скоро на място може да се "хване" рейката. Първо пробвай докато караш да сложиш левия крак леко на спирачката и да видиш дали ще спре да тропа. Ако спре - водачи на спирачния апарат на дясното колело. Евентуално износено легло на водачите, което е по-неприятно.

Ако не спре, причини има доста, като например шарнирите на правия носач. Вдигни колелото на крик и хвани с две ръце гумата на 9:15 часа. Разклати мъжки и виж дали не се клати (странично). След това премести ръцете на 12:30 часа и разклати. В случай че мръдне на някъде, опитай да локализираш мястото. Ако можеш, хвани шарнира горе на кривия носач и го напъни.

А може и да не помръдне никъде и пак да тропа. Ако е амортисьор например (или тампона горе, би трябвало да има тампон).......

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не съм експерт, просто имам известен опит с модела и затова ще се опитам да помогна и по този въпрос. Рейката едва ли тропа в движение. Карал съм с три разбити накрайника и не тропаше нищо. Единият пред излизане вече. По-скоро на място може да се "хване" рейката. Първо пробвай докато караш да сложиш левия крак леко на спирачката и да видиш дали ще спре да тропа. Ако спре - водачи на спирачния апарат на дясното колело. Евентуално износено легло на водачите, което е по-неприятно.

Ако не спре, причини има доста, като например шарнирите на правия носач. Вдигни колелото на крик и хвани с две ръце гумата на 9:15 часа. Разклати мъжки и виж дали не се клати (странично). След това премести ръцете на 12:30 часа и разклати. В случай че мръдне на някъде, опитай да локализираш мястото. Ако можеш, хвани шарнира горе на кривия носач и го напъни.

А може и да не помръдне никъде и пак да тропа. Ако е амортисьор например (или тампона горе, би трябвало да има тампон).......

Има тампон, ама ако е астра:icon_dance: сиреч с макферсън. Иначе всичко което описваш е точно така. В допълнение такова гадно метално дрънчене се получава и от разбити биалетки.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има тампон, ама ако е астра:icon_dance: сиреч с макферсън. Иначе всичко което описваш е точно така. В допълнение такова гадно метално дрънчене се получава и от разбити биалетки.

Тампон си има :P няма лагер ..:)

А гадното дрънчене го има и при разбит шарнир на кривия носач .. Иска си проверка на ходовата част ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Milen_z да напише как трака ГДИ и как изтраква за винаги .. когато си мислиш че са повдигачи :)

А иначе добавка няма смисъл не си давай парите.. аз пробвах (2 пъти) не помага ем ми казваха, че няма смисъл. Тогава си виках длъжен съм да опитам .. обаче ти недей :) хаха

btw кормилна рейка си тропа в движение, но доста приглушено .. :) :icon_hmm: mario64

Редактирано от zexer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ее мерси :icon_crying: понеделник ще се заема със това тропане мерси за инфо :icon_thumbup: :icon_thumbup: :icon_thumbup: :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ей хора.....спрете се вече с тези повдигачи. За тях се замисляйте при пробег над 400 000км (при GDI). Ако двигателя ви трака , търсете си добър маистор. Че аз както съм я подкарал да сменям смляни двигатели...... скоро няма да останат дори и втора употреба.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги смених масалцето с не много добро ,и почнаха да му щракат повдигачи.Кажете някоя добавка ,поне малко да се намали този шум ...

Имам хубаво масло ,което ако не е късно ще спре да тракат повдигачите................

Тропането може да са много неща, не снмо едно две и трябва да се чуе и да се види, така зад клавиатурата мислиш ли че някой ще ти каже конкретно нещо..............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_thumbup: :icon_thumbup: момчета има напредък като минавам през дупка тропа яко,като натисна леко спирачката и минавам няма проблем ... и са ? :icon_blush: :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_thumbup: :icon_thumbup: момчета има напредък като минавам през дупка тропа яко,като натисна леко спирачката и минавам няма проблем ... и са ? :icon_blush: :icon_clap:

Това се наблюдава освен при разбити спирачни апарати, също така при разбит шарнир на кривия носач. Аз залагам на него.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това се наблюдава освен при разбити спирачни апарати, също така при разбит шарнир на кривия носач. Аз залагам на него.

Пепи, и аз по-горе му казах, че е от кривия носач, но явно човека не иска да чуе...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пепи, и аз по-горе му казах, че е от кривия носач, но явно човека не иска да чуе...

Той не каза и какво масло е сипал в мАторЯ, но...здраве да е. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля за шарнира на кривия носач, мойта тропаше доскоро на желязо и го рециклирах, сега всичко е добре

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами добре колега мерси за отговорите :).А имам и още 1 ,Страшно тропане от дясно на лека дупчица имам чувството че колелото ще влезе на седалката .... карах го при 1 познат казаха че е нещо вътре в реиката дали ? какво може вътре да тропа и какви ли са цените :icon_crying: :icon_blush:

Ако искате, елате да я видя ,да я чуя и така.............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_thumbup: :icon_thumbup: момчета има напредък като минавам през дупка тропа яко,като натисна леко спирачката и минавам няма проблем ... и са ? :icon_blush: :icon_clap:

 

Има едни ламаринки на накладките ... при следващата смяна накарай майстора да ги натегне малко и ще се оправи проблема. ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Клопането от водачи/легла на спирачния апарат е отчетливо, "на метал", трака при най-малките неравности и като минеш през една дупчица това изтраква няколко пъти.

Шарнира на кривия носач слава богу не знам как клопа, но би трябвало да е по-приглушено (глухо) и с по-малко повторения, ако разбираш какво искам да кажа (честота, брой пъти клопане при минаване през 1 неравност).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Шарнира на кривия носач слава богу не знам как клопа, но би трябвало да е по-приглушено (глухо) и с по-малко повторения, ако разбираш какво искам да кажа (честота, брой пъти клопане при минаване през 1 неравност).

Точно "пружиниращ" на моменти мога да определя звука, който издава разбитият шарнир на кривия носач, Анди :icon_hmm: Но нека колегата да каже от какво му трака, като стигне до истината :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...