Премини към съдържание

Ключовете се разкъсаха


ilhanbg

Препоръчано мнение

Здравейте приятели!

Ключа на Каризмата (96) напълно се разкъса гуменото покритие и сега ми стои в джоба, въпроса ми е имат ли чип, защото ми казаха, че цените на тези с чип и тези без разликата е 10 пъти!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега всички съвременни коли имат имобилайзер.В ключа имаш чип който работи на съответната честота на имобилайзера.Идеята ее: ако ключът нее същия, да не запали.В твоя случай отиваш на ключар,който да ти направи един ключ с чип вътре,програмира го на същата честота и си готов .......затова са по скъпи тези ключовете !!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Доразкъсваш внимателно гуменото покритие, вадиш чипа, взимаш и металната част от ключа. После за няколко лева взимаш от магазина от онези лепила - пластелините, дето като се мачкат, се втвърдяват. Примерно на Хенкел, "Moment Repair Kit" - жълто-оранжева опаковка с две ивици или ако не ти се търси - поксипол. Слагаш чипа, наместваш металната част и си извайваш каквато си искаш форма на дръжката на ключа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега всички съвременни коли имат имобилайзер.В ключа имаш чип който работи на съответната честота на имобилайзера.Идеята ее: ако ключът нее същия, да не запали.В твоя случай отиваш на ключар,който да ти направи един ключ с чип вътре,програмира го на същата честота и си готов .......затова са по скъпи тези ключовете !!!

 

Хмм аз си помислих, че моята вероятно няма чип, защото е 96-та.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хмм аз си помислих, че моята вероятно няма чип, защото е 96-та.

 

Има, има! Според мен вместо да се занимаваш да си правиш някакви приспособления за ключ, вземи двете парчета чипът и ключето върви при някой ключар да ти направи заготовката. На мен тази процедура ми излезна 25лв. и отне около 15 минути. Без чипът колата не може да запали, а загубиш ли чипа става много интересно.Между другото ако не сложиш чипа в ключа светва една жълта лампа, която ако не изгасне не можеш да запалиш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре де колега, не разбираш ли че чипа си е в теб, т.е. може да се ползва от стария ключ. Достатъчно е да се постави в новата заготовка. До нея, върху нея под нея, ако щеш и синджирче заедно с ключа. Всеки ключар трябва да може да ти го направи, ако иска 100 лв. за едно търкане на заготовка явно работи по пре.би другарче тарифи ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И ако някой се беше поне малко поразровил из старите теми за ключове.....Веднага щеше да стане ясно, че оригинален ключ от Ратола излиза по-евтино от тези споменатите "ключарчета". Аз отдавна не се занимавам с ключари. Щом става въпрос за Мицубиши.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Земаш 1 шишенце капчица

отваряш кората на волана и лепиш чипа до стартера.

После си правиш 2 копия за 10-15 лв бройката и си имаш и резервен ключ.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега навсякъде ми казах най-малко 100 лв.

Дай на лични кординатите на този ключар, ако е в сф.

 

Колега за жалост аз моят ключ си го правих в Троян, което ме навежда на мисълта, че щом тук в тая скъпотия е 25лв. Би следвало в София да се намери все някой дето в рамките на 10-30лв да го направи.

Редактирано от Plam
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На входа на Практикер в Люлин има ключар, който изработва автомобилни ключове. Цената е около 20-тина лева.

Редактирано от Dancho
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ключа е около 70лв за коли до 2000 г заедно с чипа.

Иначе само нарязана заготовка с място за чип е около 30 лв .

Ако колата е по нова CRIPTO CODE ключа е около 150 лв да пали -с чип

Иначе пак е 30 лв заготовка с място за чип .

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Даааа.....

А изграждащото лепило/пластилина/ е само няколко лева.

 

Абе не щат да приемат добри и лесни съвети и това си е..

"Сун Фикс" /Sun Fix/ - 3 лева.Има за няколко ключа..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги наскоро и при мен се беше разрушила пластмасата на самия ключ. И то дотолкова, че можеше да се изкара самата метална заготовка. А и също така съм си мислел, че колата ми има имобилайзер - съответно трябва да има и чип в ключа. Но такава дивотия при мен изобщо няма. Или ако въпросния чип е толкова миниатюрен или пък ако е останал в малката здрава част на пластмасата и да не може да се види. После съответно си ги лепих парчетата с моментно лепило

 

Въпроса ми е - какво представлява самата джажа, като размери и форма - някой знае ли. Или при мен няма нищо такова.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Самият чип е с размери 8х5х2мм. Ще го намериш като леко почнеш да изрязваш гумата......после вътре ще немериш един пластмасов детаил и в него е чипа. В същия пластмасов детаил влиза и металната част. Само че щом се вади металната част явно си забелязал че е крива на една страна в края......Та в другата посока на кривото е чипа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Самият чип е с размери 8х5х2мм. Ще го намериш като леко почнеш да изрязваш гумата......после вътре ще немериш един пластмасов детаил и в него е чипа. В същия пластмасов детаил влиза и металната част. Само че щом се вади металната част явно си забелязал че е крива на една страна в края......Та в другата посока на кривото е чипа.

 

Здравей Милене, при мен нямаше нищо такова, самата метална част си излизаше свободно и там в закривената /вътрешна/ страна не съм забелязал да има нищо такова наоколо. Пък и с такива размери дето казваш. Освен при мен да е някаква друга версия или наистина не е с чип. Но пък не ми се е налагало да правя неоригинален ключ и да се разбере.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За да се разбере дали има чип или не, един ключ, увиваш хубаво с фолио гумената му част и пробваш дали ще запали.

Редактирано от scr
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Щом се вади само металната част защо не пробва само с нея да запалиш.....Ако запали значи вече някои е "работил" по колата и имобилаизера е ликвидиран. Ако не запали само с метала....значи търсиш това което написах в предния си пост.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гумената част на моя ключ започна да се разкъсва леко и даже се пукна. Напълних го с каниколит, стегна идеално и сега е супер ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...
  • преди 3 седмици ...
  • преди 2 седмици ...

Здравейте приятели!

Ключа на Каризмата (96) напълно се разкъса гуменото покритие и сега ми стои в джоба, въпроса ми е имат ли чип, защото ми казаха, че цените на тези с чип и тези без разликата е 10 пъти!

здравей по твоя въпрос мога да ти кажа следния вариянт. Трябва ти каниколит и пепел от цигара. Тъпкаш пепелта и слагаш лепилото няма да имаш проблем, но все пак това е алтернативен вариант

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...