ilhanbg Публикувано 4 януари 2011 Сподели Публикувано 4 януари 2011 Здравейте приятели!Ключа на Каризмата (96) напълно се разкъса гуменото покритие и сега ми стои в джоба, въпроса ми е имат ли чип, защото ми казаха, че цените на тези с чип и тези без разликата е 10 пъти! 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAVRI Публикувано 4 януари 2011 Сподели Публикувано 4 януари 2011 Колега всички съвременни коли имат имобилайзер.В ключа имаш чип който работи на съответната честота на имобилайзера.Идеята ее: ако ключът нее същия, да не запали.В твоя случай отиваш на ключар,който да ти направи един ключ с чип вътре,програмира го на същата честота и си готов .......затова са по скъпи тези ключовете !!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 5 януари 2011 Сподели Публикувано 5 януари 2011 Доразкъсваш внимателно гуменото покритие, вадиш чипа, взимаш и металната част от ключа. После за няколко лева взимаш от магазина от онези лепила - пластелините, дето като се мачкат, се втвърдяват. Примерно на Хенкел, "Moment Repair Kit" - жълто-оранжева опаковка с две ивици или ако не ти се търси - поксипол. Слагаш чипа, наместваш металната част и си извайваш каквато си искаш форма на дръжката на ключа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilhanbg Публикувано 5 януари 2011 Автор Сподели Публикувано 5 януари 2011 Колега всички съвременни коли имат имобилайзер.В ключа имаш чип който работи на съответната честота на имобилайзера.Идеята ее: ако ключът нее същия, да не запали.В твоя случай отиваш на ключар,който да ти направи един ключ с чип вътре,програмира го на същата честота и си готов .......затова са по скъпи тези ключовете !!! Хмм аз си помислих, че моята вероятно няма чип, защото е 96-та. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Plam Публикувано 5 януари 2011 Сподели Публикувано 5 януари 2011 Хмм аз си помислих, че моята вероятно няма чип, защото е 96-та. Има, има! Според мен вместо да се занимаваш да си правиш някакви приспособления за ключ, вземи двете парчета чипът и ключето върви при някой ключар да ти направи заготовката. На мен тази процедура ми излезна 25лв. и отне около 15 минути. Без чипът колата не може да запали, а загубиш ли чипа става много интересно.Между другото ако не сложиш чипа в ключа светва една жълта лампа, която ако не изгасне не можеш да запалиш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilhanbg Публикувано 5 януари 2011 Автор Сподели Публикувано 5 януари 2011 Колега навсякъде ми казах най-малко 100 лв. Дай на лични кординатите на този ключар, ако е в сф. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 5 януари 2011 Сподели Публикувано 5 януари 2011 Добре де колега, не разбираш ли че чипа си е в теб, т.е. може да се ползва от стария ключ. Достатъчно е да се постави в новата заготовка. До нея, върху нея под нея, ако щеш и синджирче заедно с ключа. Всеки ключар трябва да може да ти го направи, ако иска 100 лв. за едно търкане на заготовка явно работи по пре.би другарче тарифи ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 5 януари 2011 Сподели Публикувано 5 януари 2011 И ако някой се беше поне малко поразровил из старите теми за ключове.....Веднага щеше да стане ясно, че оригинален ключ от Ратола излиза по-евтино от тези споменатите "ключарчета". Аз отдавна не се занимавам с ключари. Щом става въпрос за Мицубиши. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
demon777 Публикувано 5 януари 2011 Сподели Публикувано 5 януари 2011 Земаш 1 шишенце капчицаотваряш кората на волана и лепиш чипа до стартера.После си правиш 2 копия за 10-15 лв бройката и си имаш и резервен ключ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Plam Публикувано 6 януари 2011 Сподели Публикувано 6 януари 2011 (редакция) Колега навсякъде ми казах най-малко 100 лв. Дай на лични кординатите на този ключар, ако е в сф. Колега за жалост аз моят ключ си го правих в Троян, което ме навежда на мисълта, че щом тук в тая скъпотия е 25лв. Би следвало в София да се намери все някой дето в рамките на 10-30лв да го направи. Редактирано 6 януари 2011 от Plam Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dancho Публикувано 6 януари 2011 Сподели Публикувано 6 януари 2011 (редакция) На входа на Практикер в Люлин има ключар, който изработва автомобилни ключове. Цената е около 20-тина лева. Редактирано 6 януари 2011 от Dancho Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kluchar1 Публикувано 11 януари 2011 Сподели Публикувано 11 януари 2011 (редакция) Ключа е около 70лв за коли до 2000 г заедно с чипа. Иначе само нарязана заготовка с място за чип е около 30 лв . Ако колата е по нова CRIPTO CODE ключа е около 150 лв да пали -с чип Иначе пак е 30 лв заготовка с място за чип . Редактирано 11 януари 2011 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 11 януари 2011 Сподели Публикувано 11 януари 2011 Даааа.....А изграждащото лепило/пластилина/ е само няколко лева. 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 11 януари 2011 Сподели Публикувано 11 януари 2011 Даааа.....А изграждащото лепило/пластилина/ е само няколко лева. Абе не щат да приемат добри и лесни съвети и това си е.."Сун Фикс" /Sun Fix/ - 3 лева.Има за няколко ключа.. 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mali Публикувано 16 януари 2011 Сподели Публикувано 16 януари 2011 Колеги наскоро и при мен се беше разрушила пластмасата на самия ключ. И то дотолкова, че можеше да се изкара самата метална заготовка. А и също така съм си мислел, че колата ми има имобилайзер - съответно трябва да има и чип в ключа. Но такава дивотия при мен изобщо няма. Или ако въпросния чип е толкова миниатюрен или пък ако е останал в малката здрава част на пластмасата и да не може да се види. После съответно си ги лепих парчетата с моментно лепило Въпроса ми е - какво представлява самата джажа, като размери и форма - някой знае ли. Или при мен няма нищо такова. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 16 януари 2011 Сподели Публикувано 16 януари 2011 Самият чип е с размери 8х5х2мм. Ще го намериш като леко почнеш да изрязваш гумата......после вътре ще немериш един пластмасов детаил и в него е чипа. В същия пластмасов детаил влиза и металната част. Само че щом се вади металната част явно си забелязал че е крива на една страна в края......Та в другата посока на кривото е чипа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mali Публикувано 16 януари 2011 Сподели Публикувано 16 януари 2011 Самият чип е с размери 8х5х2мм. Ще го намериш като леко почнеш да изрязваш гумата......после вътре ще немериш един пластмасов детаил и в него е чипа. В същия пластмасов детаил влиза и металната част. Само че щом се вади металната част явно си забелязал че е крива на една страна в края......Та в другата посока на кривото е чипа. Здравей Милене, при мен нямаше нищо такова, самата метална част си излизаше свободно и там в закривената /вътрешна/ страна не съм забелязал да има нищо такова наоколо. Пък и с такива размери дето казваш. Освен при мен да е някаква друга версия или наистина не е с чип. Но пък не ми се е налагало да правя неоригинален ключ и да се разбере. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scr Публикувано 16 януари 2011 Сподели Публикувано 16 януари 2011 (редакция) За да се разбере дали има чип или не, един ключ, увиваш хубаво с фолио гумената му част и пробваш дали ще запали. Редактирано 16 януари 2011 от scr Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 16 януари 2011 Сподели Публикувано 16 януари 2011 Щом се вади само металната част защо не пробва само с нея да запалиш.....Ако запали значи вече някои е "работил" по колата и имобилаизера е ликвидиран. Ако не запали само с метала....значи търсиш това което написах в предния си пост. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
demon777 Публикувано 16 януари 2011 Сподели Публикувано 16 януари 2011 Ето това долу горе представлява чипът: http://images09.snimka.bg/001005047.jpg http://gog-bg.com/opel/new_key/Image079.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AMG_iev Публикувано 18 януари 2011 Сподели Публикувано 18 януари 2011 Гумената част на моя ключ започна да се разкъсва леко и даже се пукна. Напълних го с каниколит, стегна идеално и сега е супер ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilhanbg Публикувано 7 февруари 2011 Автор Сподели Публикувано 7 февруари 2011 На входа на Практикер е 60 лв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stamenkey Публикувано 23 февруари 2011 Сподели Публикувано 23 февруари 2011 Пробвай тук. http://www.kluchar-bg.com/ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vali0ka Публикувано 5 март 2011 Сподели Публикувано 5 март 2011 Здравейте приятели!Ключа на Каризмата (96) напълно се разкъса гуменото покритие и сега ми стои в джоба, въпроса ми е имат ли чип, защото ми казаха, че цените на тези с чип и тези без разликата е 10 пъти!здравей по твоя въпрос мога да ти кажа следния вариянт. Трябва ти каниколит и пепел от цигара. Тъпкаш пепелта и слагаш лепилото няма да имаш проблем, но все пак това е алтернативен вариант Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.