vauxhall Публикувано 2 януари 2011 Сподели Публикувано 2 януари 2011 Здравейте. Времето стана студено, температурите паднаха под нулата и паленето сутрин взе да става по-трудно.Явно акумулаторът ми е за смяна, защото когато го заредя изкарва няколко дена без проблем, но после започва да върти мудно.Въпросите ми са какъв е точния тип акумулатор за Каризма 1.6,бензин 90 кончета.Колко трябва да бъде по каталог 60 Ah или 65 Ah.Сега на Каризмата е 55 Ah, да не би да му идва малък.Генератора който зарежда акумулатора на какъв ток е, колко ток дава на изхода си.Ако се сложи по-голям акумулатор да кажем, 70 Ah генератора ще успява ли да го зарежда, като се включат светлините, парното, задното подгряване и др без да се претовари! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lesko Публикувано 2 януари 2011 Сподели Публикувано 2 януари 2011 Здравейте. Времето стана студено, температурите паднаха под нулата и паленето сутрин взе да става по-трудно.Явно акумулаторът ми е за смяна, защото когато го заредя изкарва няколко дена без проблем, но после започва да върти мудно.Въпросите ми са какъв е точния тип акумулатор за Каризма 1.6,бензин 90 кончета.Колко трябва да бъде по каталог 60 Ah или 65 Ah.Сега на Каризмата е 55 Ah, да не би да му идва малък.Генератора който зарежда акумулатора на какъв ток е, колко ток дава на изхода си.Ако се сложи по-голям акумулатор да кажем, 70 Ah генератора ще успява ли да го зарежда, като се включат светлините, парното, задното подгряване и др без да се претовари!Колега вземи си Варта 60 ам/ч мисля че ще е по мярка за Каризмата . Аз съм доволен от Вартата Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lesko Публикувано 2 януари 2011 Сподели Публикувано 2 януари 2011 На алтернатора пише колко ампера е, нямаш проблеми с 60 ам акумулатор . Слагаи и се наслаждаваи на любимата ни марка.Успех Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jimbim Публикувано 2 януари 2011 Сподели Публикувано 2 януари 2011 Здравейте. Времето стана студено, температурите паднаха под нулата и паленето сутрин взе да става по-трудно.Явно акумулаторът ми е за смяна, защото когато го заредя изкарва няколко дена без проблем, но после започва да върти мудно.Въпросите ми са какъв е точния тип акумулатор за Каризма 1.6,бензин 90 кончета.Колко трябва да бъде по каталог 60 Ah или 65 Ah.Сега на Каризмата е 55 Ah, да не би да му идва малък.Генератора който зарежда акумулатора на какъв ток е, колко ток дава на изхода си.Ако се сложи по-голям акумулатор да кажем, 70 Ah генератора ще успява ли да го зарежда, като се включат светлините, парното, задното подгряване и др без да се претовари!Колега, генератора на каризмата е 120А.По заводско предписание акумулатора е 62А/Ч.Не слагаи по голям,Варта имат 64А/Ч,ако си се спрял на тази марка слагаш и много без авариини километри Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 2 януари 2011 Сподели Публикувано 2 януари 2011 По -голям от 65Ан няма смисъл.... Като марка Exide , Banner , Bosch, Varta, Topla,GigaWatt . Искра или Монбат от малките не ти препоръчвам, има често проблеми с тях...Също и Магнети Марели... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAVRI Публикувано 2 януари 2011 Сподели Публикувано 2 януари 2011 Колега понеже караш бензинка не ти трябва голям акумулатор вземи нещо от родът на 62-65 Ah, нее проблем и по голям да вземеш,просто няма смисъл... Погледни хубаво стартовия ток какъв е преди да го вземеш,относно марките голямо разнообразие има по магазините,гаранциите са около 2г. така,че каквото ти хареса вземай....... И най-важното!!! Ако колата ти зарежда хубаво,ще забравиш кога си сложил новия акумулатор Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 3 януари 2011 Сподели Публикувано 3 януари 2011 Мирослав е прав!!!За 1.6 бензин какъвто и акумулатор да сложиш няма проблем.Стига да е редовен, клемите да са правилно разположени и да ти се хване на местото..Естествена алтернатора трябва да ти е наред.Иначе мнения колкото искаш и все правилни.Поздрави!Краско Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 3 януари 2011 Сподели Публикувано 3 януари 2011 Колега, генератора на каризмата е 120А.Колега, да не би да ти е грешен ампермерът ? ..:icon_hmm:До колкото знам, на 1.6 Каризма се монтират само 2 вида алтернатори, единият 70, другият 90 А .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo_g Публикувано 3 януари 2011 Сподели Публикувано 3 януари 2011 http://www.varta-automotive.com/index.php?id=256&L=&h=1&presetApplication=&presetManufacturer=&presetModelline=&application=PKW&manufacturer=&modelline=&lang=en&range= :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 3 януари 2011 Сподели Публикувано 3 януари 2011 http://www.varta-aut...&lang=en&range= :icon_thumbup: Тези малко попресилват....За Каризма ГДИ дават 77-74 амперчаса. :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vauxhall Публикувано 4 януари 2011 Автор Сподели Публикувано 4 януари 2011 Мерси за отговорите, явно ще се купува акумулатор Спрял съм се на 65 Ah акумулатор, щом казвате че генератора ще издържи на натоварването.Другото, което ме интересува е колко милиампера утечка трябва да бъде при спряна кола и всичко изключено по нея.Да не би да дърпа отнякъде ток и от къде евентуално може да се появи утечката.Струва ми се че акумулатора се изтощава за 4-5 дена.Студа му помага да се изтощава особенно когато са минусови температурите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
momcho Публикувано 4 януари 2011 Сподели Публикувано 4 януари 2011 (редакция) Мерси за отговорите, явно ще се купува акумулатор Спрял съм се на 65 Ah акумулатор, щом казвате че генератора ще издържи на натоварването.Другото, което ме интересува е колко милиампера утечка трябва да бъде при спряна кола и всичко изключено по нея.Да не би да дърпа отнякъде ток и от къде евентуално може да се появи утечката.Струва ми се че акумулатора се изтощава за 4-5 дена.Студа му помага да се изтощава особенно когато са минусови температурите. И аз да попитам същото.Откъде може да дойде отечка и ако акумулатора не издържа вече на студовете дали е готов за смяна? :rolleyes: Редактирано 4 януари 2011 от momcho Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
1001101 Публикувано 4 януари 2011 Сподели Публикувано 4 януари 2011 Има доста представители на монбат из софия, които замерват акумолатори безплатно и някои от тях са съвестни :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jimbim Публикувано 5 януари 2011 Сподели Публикувано 5 януари 2011 Колега, да не би да ти е грешен ампермерът ? ..:icon_hmm:До колкото знам, на 1.6 Каризма се монтират само 2 вида алтернатори, единият 70, другият 90 А ..Прав си колега 95А е генератора.Извинете за подвеждането. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
butter Публикувано 7 март 2011 Сподели Публикувано 7 март 2011 Аз също карам Каризма 1.8 GDI 125cc Petrol 2000 година и един от най-големите японски производители на акумулатори и батерии за ел.автомобили съветват точно на този модел да се сложи акумулатор със 70 Ah. Никъде в нета не намерих спецификаця колко да е Ah акумулатора на този модел на Mitsubishi-спецификация написана от самия производител на колата! Но ако на 1.6 cc е 62 Ah то логично е на 125 cc и 1834 кубика да е повече. Аз скоро ще сменям моя и затова се интересувам от подробности. Някой ако знае повече моля за съвет,сложа ли 70 Ah на GDI 125 cc Petrol дали ще има проблем?http://www.batterymasters.co.uk/ProductDocs/CARYUAF031PW112-TECH.pdf Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.