KJ_Stamatini Публикувано 1 януари 2011 Сподели Публикувано 1 януари 2011 Здравейте колеги,Честита Ви Новата Година!!! Много здраве, щастие и късмет на всички Ви!Е аз почнах годината с дребно проблемче (дано да е последното за тази година). Левият ми фар (късите светлини) угасна. Предположих че се е споминала крушката и въоръжен с търпение тръгнах да я сменям. Откачих захранването, а после и гуменият предпазител...и до тук. Не мога да измъкна глупавата крушка. Гледах в нета, четох във форума, гледах и някакво ръководство на руски език, но единственото което разбрах, е че трябва да махна някаква притискаща пружина, за да мога да извадя крушката. Ми виждам (макар и трудно, щото акумулатора малко закрива пейзажа) някаква пружинна тел, ама нямам идея как да я освободя. Дали е необходим някакъв специален инструмент и дали не е необходимо да сваля първо акумулатора (ама доколкото съм чел тук, това ще доведе до временни проблеми докато се пренастрои после компютъра). Предполагам, че самата манипулация е елементарна (все пак японски автомобил де), ама ме е страх да импровизирам - да не повредя пък нещо друго. Хелп ми моля!!! :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 1 януари 2011 Сподели Публикувано 1 януари 2011 Колега, в единия си край "телта" е хваната за корпуса, в който влиза крушката, а в другия влиза в изрязано за нея "ушенце". Измъкваш я от ушенцето и освобождаваш крушката. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 1 януари 2011 Сподели Публикувано 1 януари 2011 (редакция) Ето много набързо надрасках принципна схема: http://195.149.248.189:8080/2011-01-01/2610fa2d33bb9a69943bbf11bcf51ffd_120x90.jpg това е крушката затисната с телта гледана отзад - напипваш това ушенце ограденото с червено, натискаш го смело навътре към фара като едновременно се стараеш да го разкрачиш навън настрани за да освободи от чопчето където е закачено и вдигаш телта като вратичка нагоре (тя е на нещо като пантички в горната си част). Слагането е обратното, но изисква известна доза късмет :icon_thumbup: . Изобщо прави го на светло и сравнително топло, защото първия път е малко шоу докато му хванеш цаката. Внимателно гледай отпред в самия фар крушката да е легнала добре а да не е накривена на някъде преди да се опитваш да закачаш телта. И си смени и двете крушки за да светят еднакво силно - с времето се разпрашва жичката и почва да свети по-слабо преди в един момент да се скъса, но ти сам ще го видиш още първата вечер ако не ме послушаш и смениш само едната. Успех. Редактирано 1 януари 2011 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 1 януари 2011 Сподели Публикувано 1 януари 2011 Пичага, махни акумулатора и ще видиш какъв мегдан ще се отвори за работа . За 1 мин. се сваля и се слага за 1,5-2 мин според кой колко го боли кръста. При това положение крушката се сменя за няколко минути. Това не се брои за повреда :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 1 януари 2011 Сподели Публикувано 1 януари 2011 Ох, тва е много неприятно упражнение първия път. Правил съм го в 9 вечерта на минус 8 под една улична лампа, като не мина без сваляне на акумулатора...Колега и да знаеш, че крушката ти е във фасунга и се вади от нея...Късмет ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor V. Публикувано 1 януари 2011 Сподели Публикувано 1 януари 2011 Здравейте колеги,Честита Ви Новата Година!!! Много здраве, щастие и късмет на всички Ви!Е аз почнах годината с дребно проблемче (дано да е последното за тази година). Левият ми фар (късите светлини) угасна. Предположих че се е споминала крушката и въоръжен с търпение тръгнах да я сменям. Откачих захранването, а после и гуменият предпазител...и до тук. Не мога да измъкна глупавата крушка. Гледах в нета, четох във форума, гледах и някакво ръководство на руски език, но единственото което разбрах, е че трябва да махна някаква притискаща пружина, за да мога да извадя крушката. Ми виждам (макар и трудно, щото акумулатора малко закрива пейзажа) някаква пружинна тел, ама нямам идея как да я освободя. Дали е необходим някакъв специален инструмент и дали не е необходимо да сваля първо акумулатора (ама доколкото съм чел тук, това ще доведе до временни проблеми докато се пренастрои после компютъра). Предполагам, че самата манипулация е елементарна (все пак японски автомобил де), ама ме е страх да импровизирам - да не повредя пък нещо друго. Хелп ми моля!!! :rulez: Колега,най-лесно ще разбереш принципа като свалиш крушката на десния фар. Там има повече пространство и видимост. И аз бяха така като тебе първият път и се наложи да сваля крушката на десния фар за да схвана (хем знаех как е ама на левия е по-неудобно). Ако пък видиш зор пиши ми на Л.С. виждам че си от Варна ще ти ударя едно рамо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KJ_Stamatini Публикувано 2 януари 2011 Автор Сподели Публикувано 2 януари 2011 (редакция) Благодаря на всички Ви, колеги!!!Успях да сменя опърничивата крушка.Особено благодаря на Любо за импровизираната схема.Наздраве на всички Ви :drinks: Редактирано 2 януари 2011 от KJ_Stamatini Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pa4o_petrov Публикувано 3 януари 2011 Сподели Публикувано 3 януари 2011 Ето много набързо надрасках принципна схема: http://195.149.248.189:8080/2011-01-01/2610fa2d33bb9a69943bbf11bcf51ffd_120x90.jpg това е крушката затисната с телта гледана отзад - напипваш това ушенце ограденото с червено, натискаш го смело навътре към фара като едновременно се стараеш да го разкрачиш навън настрани за да освободи от чопчето където е закачено и вдигаш телта като вратичка нагоре (тя е на нещо като пантички в горната си част). Слагането е обратното, но изисква известна доза късмет :icon_thumbup: . Изобщо прави го на светло и сравнително топло, защото първия път е малко шоу докато му хванеш цаката. Внимателно гледай отпред в самия фар крушката да е легнала добре а да не е накривена на някъде преди да се опитваш да закачаш телта. И си смени и двете крушки за да светят еднакво силно - с времето се разпрашва жичката и почва да свети по-слабо преди в един момент да се скъса, но ти сам ще го видиш още първата вечер ако не ме послушаш и смениш само едната. Успех. Здравейте колеги и Честита Нова Година на всички!!!Не ми се иска да пускам нова тема, за това искам да използвам тази на колегата, тъй като моя проблем е малко по-различен, но в тази посока. Искам да попитам някой има ли въпросната "тел" (пружина, скоба), която държи крушката, че днес тръгнах на реглаж на фаровете и се оказа, че на десния фар на късите липсва:( Нека, ако някой има такава пружина да пише на лично за да се разберем.Благодаря Ви предварително Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veowulf Публикувано 6 януари 2011 Сподели Публикувано 6 януари 2011 Честита и от мен на всички! Тъй като ми се наложи да свалям акумулатора за зареждане (забравена врата :icon_censored: ) ми се ще да питам как точно ще се отрази на компютъра? Поздрави и благодаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 6 януари 2011 Сподели Публикувано 6 януари 2011 ОБщо взето никак, като изключим лекото колебание в оборотите в началото като загрее чак (на тихи). Единствено като откачаш клемите дръж контактния ключ в джоба. Моя акумулатор докато седеше колата в един гараж се сваляше по 2 пъти на ден за различни коли. После си го слагам, паля си и си няма ни една. Между другото играенето на оборотите престана и все едно че не е откачван никога :icon_angel: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.