Премини към съдържание

Помощ за Галант


n_milanov_78

Препоръчано мнение

Не го бъркай с помпа -дюзата, понеже ти на него казваш лешникотрошачката...Няма нищо общо с това , което си описал, моля ти се. Нека поне бъдем обективни...Мотора е признат за супер здрав и надежден от кого ли не, тук да отричаме това е несериозно...Знам ,че не харесваш дизели, но в случая този двигател си има достойнства, които не могат да се отрекат...

А за истинска кола, ще си купя, чакам Ралиарт на сгодна цена... :D

Скъсах болт на коляновия вал, който държи демпферната шайба - оставаш на пътя + близка среща на клапани и буталца. Оста на турбокомпресора стана на 2 части - оставаш на пътя и сериозна инвестиция за ново турбо, прецака се електрониката на нафтовата помпа - оставаш на пътя + цифра за нова такава. Под 8/100 нафта не можах да го сваля. Толкоз за 1,9 ТДИ с червено И.

Лични впечатления... :icon_doh:

Предимство на ауди пред галант - добре покритото купе, други - никакви.

П.П. също от лични впечатления, водачите на тези 2 марки - ауди и бмв, най - се ядосват като ги изпреваря :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нали говорим за 1.9 R4 TDI?

Може ли да ми покажеш, кой и къде го е признал за великия мотор и какви призове е спечелил в международен аспект (без форума на Audi и WV, и немските платени списания)? :)

Според мен е спечелил най-много масовост във всички модели на ВАГ (Сеат, Шкода и т.н.)

Не казвам ,че е най-великия, но е признат от собствениците на такъв, за много здрав мотор и доказал се във времето, което е най-добрия тест. Хубаво е да правим и някаква съпоставка между останалите дизели от този период, понеже иначе изглежда, че просто го отричаме, а това не е много правилно. За времето и показателите си и бил доста добър, а в наши дни подръжката му не изисква големи суми, дори напротив. Наистина далеч не може да се мери със съвремените дизели, но от това поколение си е един добър бюджетен дизел... Сега , за да не стане някаква грешка, аз говоря за модификацията от 110к.с. с код на мотора AFN, понеже има и други от 90 к.с. и т.н. ...

Както и да е, темата беше за друго. Колегата ще остане доволен и Галанта ще му се стори лимузина спрямо А4... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За първи път днес карах галант на колега от форума от Варна. Впечетленията са ми: по-добър комфорт, по-добра возия, по-безшумен... за пъргавост аудито е стрела, а галанта има едно мислене първоначално. Галанта е 136 к.с., с ГИ. За поддръжка за предница и ремъци е 1:1, на галанта носачите пак са с кокали, разликата че при мен са алуминиеви, което не значи че не са здрави. Разбиват се от втулките и шарнирите, както при галанта. Друг плюс към галанта е, че няма турбо, което пак си е консуматив при ауди. Засега още се за мислям за бартера на 50/50, моля помагайте. ПОЗДРАВИ НА ВСИЧКИ.

 

Колеги, прилагам линк към обявата: http://www.cars.bg/u218897 . Внесена е от Холандия, ако някои може да каже нещо по сниките, да си каже мнението. А това е линка на аудито http://www.cars.bg/u241052 . Дали си заслужава замяната? Моля споделете, че съм пред дилема... или да скачам на мерцедес 2.9 тд, 97г, че ми предлагат такъв, но галанта ми е по на сърце. Че зимата е отврат, поне съм имал мерцедес.:santa:

Редактирано от Brigadiro
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От опит мога да ти кажа, че ще ти е кофти от турбо кола на атмосферка. Може турбото да е потенциален разход, но пък заради респонса си струва отвсякъде. По снимките Галанта изглежда добре и ще ти е в пъти по-комфортен и удобен за път. Кара се много лесно и интуитивно, което вече си усетил предполагам. ГИ е предимство, което не е за подценяване предвид цените на горивата. Забиването и лошия респонс при ускорение, може да се дължат на лоши настройки на газовата...Знаеш недостатъците на твоя автомобил, прегледай основно Галанта и мисли...По принцип този мотор е най-добрия избор като надеждност от това поколение Галант...нелоша динамика и ниски разходи за подръжка.

Ти пък Мерцедес и БМВ , стига с тези сезонни автомобили :D

Редактирано от todor
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

колеги прилагам линк към обяватаhttp://www.cars.bg/u218897внесена е от холандия,ако някоин може да каже нешто по сники да си каже мнението.а това е линка на аудито http://www.cars.bg/u241052.дали си заслужава за мяната.моля споделете че съм пред дилема,или да скачам на мерцедес 29 тд,97г,че ми предлагат такъв,но галанта мие по на сърце че зимата е отврат поне съм имал мерцедес.

 

Тоя Галант няма снимки от салона,не се знае как е вьтре,а и с тоя теглич.....ако е 'използван' по предназначение,то значи че сьeдинителя и скоростите са доста 'натоварвани',което е гадно за тяхната издьржливост.

Редактирано от mmaanekena
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Снимки имам, но не мога да ги кача. Иначе отвътре изглежда добре.

Редактирано от Brigadiro
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Галанта ако е наред, не трябва да има никакво замисляне с този двигател.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За замислянето да ти кажа - при бензиновите двигатели на Мицубиши НЯМА замисляне!

 

Този Галант, в който си се огледал - най-вероятно газовата му е сложена още преди 13 години в Холандия.

Доста е каран да ти кажа. Не, че няма да те вози още триста хиляди де.

 

Слави до скоро имаше ненормално запазени Галанти на по 8-9 години, в безупречно състояние

с камара екстри и малко по-скъпи от този.

 

Гледам, че бързаш да смениш колата, но при покупка на Галант трябва да бързаш бавно!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За замислянето да ти кажа - при бензиновите двигатели на Мицубиши НЯМА замисляне!

 

Този Галант, в който си се огледал - най-вероятно газовата му е сложена още преди 13 години в Холандия.

Доста е каран да ти кажа. Не, че няма да те вози още триста хиляди де.

 

Слави до скоро имаше ненормално запазени Галанти на по 8-9 години, в безупречно състояние

с камара екстри и малко по-скъпи от този.

 

Гледам, че бързаш да смениш колата, но при покупка на Галант трябва да бързаш бавно!

 

Колега как прецени че е каран доста този Галант???? :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Галанта ако е наред, не трябва да има никакво замисляне с този двигател.

Когато го сравняваш с 110 коньово ТДИ, нормално е да има замисляне ..:)

Едното се развърта на 1800 оборота, другото след 4000 ..

Няма да има замисляне, ако е с такъв мотор ..:icon_thumbup: http://tuning-club.net/download/file.php?id=1786

Ама не е ..:(

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Веднага ще отговоря как се преценява дали е карана доста една кола, внос от Холандия - Преди 10-12 години инсталирането на ГИ струваше ок 4500 гулдена (ок. 4+ марки). Имат и допълнително оскъпяване относно данъците. Или - автомобилът трябва да минава над 20к+ на година, за да си струва всичко това. Откъде го знам? Тайна.

Тегличът в Холандия не се ползва по предназначение, както по къра в Бг. Там няма ремаркета с домати. Караваната се тегли няколко пъти в годината, а не може да тежи повече от 70% от теглото на колата. Също така в Холандия има едни такива багажници за велосипеди, които се монтират на теглича :-)

Така - тъй като не е влачил ремаркета с домати до местния пазар; каран е по идеални пътища; дори да е теглил каравана - това не е ставало всеки ден; не е на по-малко от 260к - но те всички са така......

 

И една молба към колегата, постнал темата - влагайте малко повече старание с правописа!

 

Що се отнася до моето мнение - всеки Галант е по-добър от А4 - при еднакво техническо състояние!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Когато го сравняваш с 110 коньово ТДИ, нормално е да има замисляне ..:)

Едното се развърта на 1800 оборота, другото след 4000 ..

Няма да има замисляне, ако е с такъв мотор ..:icon_thumbup: http://tuning-club.n...ile.php?id=1786

Ама не е ..:(

 

Мога да го сравнявам и с 90 и със 110 коньово ТДИ, даже и с последен Астон Марин DB и пак не трябва да има абсолютно никакво замисляне.

Не говорим за развъртане, а за замисляне на двигателя. Замисляне има всяка турбина (турбо дупка).

Това си е стандартен 4G63 двигател, който може да се замисля на газ или ако нещо не е наред на бензин с дюзите и куп други неща.

Пак оплескахме темата.

Тук се навъдихме големи съветаждии.

Ако някой има поне 2 минути зад волана на двете коли и ЕЛЕМЕНТАРНИ технически познания веднага ще разбере, че Галант е КЛАСИ над Ауди B4. :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мерси на всички колеги за отговорите. Много съм ви благодарен. Като взема галанта, ще се похваля :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :drinks:

Редактирано от Brigadiro
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мерси на всички колеги за одговорите ,много съм ви благодарен . Като взема галанта ще се похваля :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :drinks:

Колега аз ше те посаветвам само да се качиш да покараш галанта..Това ще е достатачно според мен :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

за първи пат днес карах галант, на колега от форума от варна ,впечетленията са ми ,по добър комфорт ,по добра возиа,по безшумен, за пъргавост аудито е стрела а гАланта едно мислене първоначално ? галанта е 136к, с- г,и. .

 

 

Колега аз ше те посаветвам само да се качиш да покараш галанта..Това ще е достатачно според мен :icon_thumbup:

:icon_hmm: Четене трябва понякога, не само писане... :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_hmm: Четене трябва понякога, не само писане... :)

По конкретно колега,какво искаж да кажеш.При мен беше едно двоумене преди да купя колата но само след 100км пробег с колата на мои приятел направо се влюбих в галанта :first: Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По конкретно колега,какво искаж да кажеш.При мен беше едно двоумене преди да купя колата но само след 100км пробег с колата на мои приятел направо се влюбих в галанта :first: Поздрави

 

 

Колегата todor иска да каже, че вече карах галант, по-нагоре в темита пише. Е, не е 100 км, ама мен ми стигнаха 500 метра да се влюбя в галанта. Поздрави.

Редактирано от Brigadiro
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

колегата todor.иска да каже че вече карах галант ,по нагоре в темите пише е не е 100км, ама мен ми стигнаха 500метра да се влюбя в галанта поздрави

Според мен така действа на всички.Успех колега,дано си намериш читава колица :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Какви 500 м, едно кръгче на паркинга на тримонциума в пл. с в6 2.5 и край, още чакам моя Галантчо... :icon_blush: :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...