TASSO Публикувано 11 октомври 2010 Сподели Публикувано 11 октомври 2010 Вярно , прав си , милионерите - само по ГСМ-а ............... :D Днес чух един по пътя като минаваха с още един и се загледа по моя Галант и вика : ей гледай , като БМВ е .............. :D До кога ще оприличават колата ми с БМВ??? :icon_censored: Заради задниците, ги оприличават.. ама явно не са ги пробвали зимата, особенно като пaдне повечко сняг изненадващо и гледаш на всяко кръстовище. Някое БМВнце стой отстрани в преспата а дядо Галант ги обикаля като конуси :icon_blush: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 11 октомври 2010 Сподели Публикувано 11 октомври 2010 До кога ще оприличават колата ми с БМВ??? :icon_censored:Докато не навкарат повечко Фордове-Мустанг от щатите.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 12 октомври 2010 Сподели Публикувано 12 октомври 2010 (редакция) И един познат оприличава предницата на мустанг. Не знам за кой модел става въпрос :icon_blush: Иначе едни хлапета спореха каква е колата след като слязох пред един магазин. БееМВе е бе - вика едното, а другото - Не, Мицубиши е. - Абе БМВ е бе... - Не :mitsu-smiley: е ... Бях спрял странично, но явно само едното забеляза "диамантите" на джантите. Редактирано 12 октомври 2010 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 12 октомври 2010 Сподели Публикувано 12 октомври 2010 (не свети изобщо) и дисплея на климатроника ми не свети когато съм на фарове (не че свети по-слабо, а изобщо не свети когато включа фаровете) Това може да е реостат прецакан - "загрял" съм от гледане на схеми покрай ДРЛ-то... и по спомен щом само при врътнат ключ (на светлините) няма подсветки, това е една обща точка .. провери бушон номер 9 отпред при мотора :good: . Виж дали имаш задни габарити. Виж на тъмно при пуснати фарове дали изобщо някоя подсветка на кое да е от копчетата свети или е пълен мрак? На ЦД-то променя ли се подсветката автоматично като запалиш фаровете (ако е правилно вързано би трябвало)... Пробвай да връткаш реостата (зад кормилото от ляво се намира) и виж дали променя нещо... Тези неща си провери за да се гадае по-нататък... иначе буксата C-62 на която са закачени тези подсветки може да има лош контакт нейде по нея... но пък тя се намира на кофти място... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 12 октомври 2010 Автор Сподели Публикувано 12 октомври 2010 купил съм бушоните, довечера като сваля акумулатора от зарядното ще пробвам всичко горепосочено (че ЦД-то му изпи животеца днес), а с климатроника ми странното е че си свети до момента в който реша да включа светлини, няма значение габарити или фарове...предполагам би трябвало да понамали яркостта, с която свети, за да не заслепява водача, ама той пък грам не свети. Относно таблото: не свети нито една крушка по него, врътках си оная врътка за регулирането на яркостта, ама няма никой, всички фарове, габарити, мигачи и всевъзможни други лампи си светят безпроблемно. Като го взех имаше 2 бушона за усилватели под капака, в багажника кабелите бяха дебели колкото палец, имаше и кабел за чейнджър, да не би дивия австриец да е направил някоя беля с окабеляването? Утре чичко доктор и на компютър ще го върже, да видим какво ще си каже принцесата :icon_box: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 12 октомври 2010 Сподели Публикувано 12 октомври 2010 врътках си оная врътка за регулирането на яркостта, Ако се откачи буксата на тази "врътка" се получава така. За да провериш ще трябва да развиеш двете винтчета в горната част на пластмасата (над километража), после се издърпва към теб. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 12 октомври 2010 Сподели Публикувано 12 октомври 2010 Ако се откачи буксата на тази "врътка" се получава така. За да провериш ще трябва да развиеш двете винтчета в горната част на пластмасата (над километража), после се издърпва към теб. А това се прави когато се сваля километражът. А той, от своя страна се сваля, за да му се внуши, че колата е карана от пенсионерка през почивните дни и то само до операта... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 12 октомври 2010 Автор Сподели Публикувано 12 октомври 2010 А това се прави когато се сваля километражът. А той, от своя страна се сваля, за да му се внуши, че колата е карана от пенсионерка през почивните дни и то само до операта... и пенсионерката е била фенка на Ремус, с тая цел за да си го пази, е изминала само 180 000 км :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 12 октомври 2010 Сподели Публикувано 12 октомври 2010 По таблото само подсветката ли не свети или ни една контролна лампа, щото ако е второто очаквай изненади с прецакан АБС или липсваш Еърбег, удобно прикрито така селската от продавача за да мине обяснението "бушонче" ... :icon_bye: .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 12 октомври 2010 Автор Сподели Публикувано 12 октомври 2010 По таблото само подсветката ли не свети или ни една контролна лампа, щото ако е второто очаквай изненади с прецакан АБС или липсваш Еърбег, удобно прикрито така селската от продавача за да мине обяснението "бушонче" ... :icon_bye: .. само подсветката, лампите си светят. Одеве отворих капака, бушон 9 си беше наред, но въпреки това го смених с нов, но номер 8 е 7,5 А вместо указаните 10, замених го и него с 10А, но още няколко часа съм без акумулатор, после ще пиша как е минала проверката Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 12 октомври 2010 Сподели Публикувано 12 октомври 2010 (редакция) Ето къде се намира този куплунг C-62: http://195.149.248.189:8080/2010-10-12/3e8edf7c9e220b4a0d7a2b39757b6a2a_120x90.jpg Провери как е положението с него, ма ще трябва да сваляш таблото (с уредите) .. виж имаше закачена тема "Разглобяване на арматурно табло Галант" или нещо подобно за това как става ... Друго което се сещам в момента, този щом е правил толкова "тунинг" като нищо е сложил я плазмена, я диодна подсветка, на климатроника включително, която в един момент е спряла да работи .. филм ми се струва ако не излезе откачен куплунг.. дано не е голям :icon_doh: ... Успех. Редактирано 12 октомври 2010 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 13 октомври 2010 Автор Сподели Публикувано 13 октомври 2010 (редакция) Едно обобщение на премеждията ми досега: отварям аз часовника, след като изчетох темата за това как се "обезкостява" и оправя, тъй като и той не светеше... Голямо псуване на тоя австриец, бива ли на такава кола да й оправиш часовника по такъв неграмотен начин - имало е рязане на жици, лепене със силикон, връзване с връвчици и въженца, абе грозна гледка, направо ми спря сърцето като видях цък Промяна в осветлението на таблото няма, но не ми се вярва да е с плазми или диоди, изглежда си стандартно на пръв поглед. По едно време го видях, че от долната лява страна не е хубаво влязло в нишата си. Взех че понатиснах, то щракна доволно и си влезе на мястото, аз зарадван врътнах ключа за да видя как свети, ама не... пак не ще. Ще се разглобява то се е видяло, но часовника не знам какво да го правя, към него идва ток само по + и - , няма никой по другите кабели, т.е. няма подсветка. Някой да знае кой куплунг е за часовника, от C серията ли е? Редактирано 13 октомври 2010 от Brigadiro Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 13 октомври 2010 Сподели Публикувано 13 октомври 2010 Хаха, е тоя е изрод верно .. сигурно е правил нещо да не му намалява светлината като светне фаровете. Може и да може да се възстанови, но като гледам май е срязал куплунга от оригиналната инсталация .. Така че просто си поръчай от Алекс за някви малко пари заедно с оригиналния куплунг, разбери се с него да го мине с поялника преди да ти го прати, възстанови си инсталацията в оригиналния и вид и това е най-простия вариант. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 13 октомври 2010 Автор Сподели Публикувано 13 октомври 2010 Хаха, е тоя е изрод верно .. сигурно е правил нещо да не му намалява светлината като светне фаровете. Може и да може да се възстанови, но като гледам май е срязал куплунга от оригиналната инсталация .. Така че просто си поръчай от Алекс за някви малко пари заедно с оригиналния куплунг, разбери се с него да го мине с поялника преди да ти го прати, възстанови си инсталацията в оригиналния и вид и това е най-простия вариант. :icon_crying: всеки ден излиза по нещо което да ми убие настроението...е захващам се и с отстраняване на това, ще потърся във Варна в автоморгите, понеже съм варненец отскоро, ако не намеря ще се обърна към съименника :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 13 октомври 2010 Сподели Публикувано 13 октомври 2010 (редакция) Бензина дето ще го изгориш по моргите ще ти е повече от 6те лв еконт от Ямбол, а тези часовници ако не си прочел все още, имат хроничен проблем с лоши спойки, които предполагам Алекс ще е минал с поялника преди да ти го прати - и ще е гарантирано работещ.. просто съвет :icon_bye: . Редактирано 13 октомври 2010 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 13 октомври 2010 Автор Сподели Публикувано 13 октомври 2010 и ти си прав, плюсовете са повече, утре ще задействам нещата, благодаря ти за помощта! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 28 октомври 2010 Автор Сподели Публикувано 28 октомври 2010 покрай всички други главоболия, така и не ми остана време за проблема с таблото и часовника, сега на дневен ред след смяна на скоростна кутия, съединител, полуоски, ремъци, филтри, масла и антифриз, токовете по колата започнаха да се държат много странно - фаровете ми светят по-силно когато превключа от свободна на скорост, CD-то ми се пуска и спира когато пожелае то, климатроника духа много по-силно когато "настъпя" газта. Свалих динамото, работеше, но беше с недобра маса, пуснах един кабел от динамото до мястото за маса (точно зад акумулатора), и пак НЕ и НЕ, това казва Мици. До акумулатора стига ток от порядъка на 12.6V, а би трябвало поне 14 да дава. Въпроса ми е (ако не са четки на генератора), ЕКУ-то ли е виновно за проблематиката? Защото мисля че компа го управлява, моля да ме поправите ако греша, някъде се губи ток и не мога да разбера къде Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 28 октомври 2010 Сподели Публикувано 28 октомври 2010 покрай всички други главоболия, така и не ми остана време за проблема с таблото и часовника, сега на дневен ред след смяна на скоростна кутия, съединител, полуоски, ремъци, филтри, масла и антифриз, токовете по колата започнаха да се държат много странно - фаровете ми светят по-силно когато превключа от свободна на скорост, CD-то ми се пуска и спира когато пожелае то, климатроника духа много по-силно когато "настъпя" газта. Свалих динамото, работеше, но беше с недобра маса, пуснах един кабел от динамото до мястото за маса (точно зад акумулатора), и пак НЕ и НЕ, това казва Мици. До акумулатора стига ток от порядъка на 12.6V, а би трябвало поне 14 да дава. Въпроса ми е (ако не са четки на генератора), ЕКУ-то ли е виновно за проблематиката? Защото мисля че компа го управлява, моля да ме поправите ако греша, някъде се губи ток и не мога да разбера къдеТоковете ти се държат странно ,защото не ти зарежда алтернатора, бегай при алтернаторджия да ти го оправят ........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 28 октомври 2010 Автор Сподели Публикувано 28 октомври 2010 то това хубаво, в движение ги прави тия магарии, ама защо и на място като съм, нямам светлини в купето, нямам централно, дори лампите на вратите не светят Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didi galant Публикувано 28 октомври 2010 Сподели Публикувано 28 октомври 2010 то това хубаво, в движение ги прави тия магарии, ама защо и на място като съм, нямам светлини в купето, нямам централно, дори лампите на вратите не светятЕдин съвет,като видях кабелите на часовника,иди да ти прегледат всички кабели,може да свалите музиката(да се разкачи),захранването им е важно,и много често има проблеми.Може да видиш къде е закачено,дали не са разменени др. неща.Не е добре така.Имоя чесовник ту работи-ту не,обаче не смея да я да някои да се учи с нея. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 28 октомври 2010 Сподели Публикувано 28 октомври 2010 Един съвет,като видях кабелите на часовника,иди да ти прегледат всички кабели,може да свалите музиката(да се разкачи),захранването им е важно,и много често има проблеми.Може да видиш къде е закачено,дали не са разменени др. неща.Не е добре така.Имоя чесовник ту работи-ту не,обаче не смея да я да някои да се учи с нея. Прегледай темите за часовника, описано е подробно даже и снимки има. Проблема ти е в буксата и в 4 студени спойки. Аз пробвах само с буксата, но както каза Слави - това беше само временно решение. В темите всичко е описано подробно от разглабане на часовника до снимки на студените спойки. Не се иска голам майсторлък, така че не се притеснявай :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 28 октомври 2010 Автор Сподели Публикувано 28 октомври 2010 аз музиките ги махнах, нямам големи консуматори на ток, впечатление ми направи че CD-то ми се гаси само, а го прави да се защити от слаб ток (работи в диапазона от 10 до 14,6V) така че нищо чудно да ми пада напрежението и до 10V. И аз като гледам как е пипано по колата, със страх мисля за свалянето на таблото. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 28 октомври 2010 Автор Сподели Публикувано 28 октомври 2010 (редакция) той часовника лесен, не е болка, ама карам 1 час и после няма ток да запали, нещо смуче акумулатораПП: и ме е страх да не се окаже грешката в компа Редактирано 28 октомври 2010 от sandimen Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 28 октомври 2010 Сподели Публикувано 28 октомври 2010 "До акумулатора стига ток от порядъка на 12.6V, а би трябвало поне 14 да дава."Е добре де, ясно е, че има проблем с алтернатора.... що ще пръскаш цялата кола? Ходи го оправи, това е.... 12.6 е ниско..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 28 октомври 2010 Сподели Публикувано 28 октомври 2010 (редакция) той часовника лесен, не е болка, ама карам 1 час и после няма ток да запали, нещо смуче акумулатораПП: и ме е страх да не се окаже грешката в компа Иди някой да замери как ти зарежда динамото.. да не зарежда на по малък волтаж( мисля, че така се казваше.. не съм много запознат с тези неща ) Преди време един познат пати така.. зареждаше му малко и те така Редактирано 28 октомври 2010 от TASSO Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.