Премини към съдържание

Помощ при покупка


sandimen

Препоръчано мнение

Вярно , прав си , милионерите - само по ГСМ-а ............... :D

Днес чух един по пътя като минаваха с още един и се загледа по моя Галант и вика : ей гледай , като БМВ е .............. :D До кога ще оприличават колата ми с БМВ??? :icon_censored:

 

Заради задниците, ги оприличават.. ама явно не са ги пробвали зимата, особенно като пaдне повечко сняг изненадващо и гледаш на всяко кръстовище. Някое БМВнце стой отстрани в преспата а дядо Галант ги обикаля като конуси :icon_blush: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 83
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

До кога ще оприличават колата ми с БМВ??? :icon_censored:

Докато не навкарат повечко Фордове-Мустанг от щатите..:)
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И един познат оприличава предницата на мустанг. Не знам за кой модел става въпрос :icon_blush: Иначе едни хлапета спореха каква е колата след като слязох пред един магазин. БееМВе е бе - вика едното, а другото - Не, Мицубиши е. - Абе БМВ е бе... - Не :mitsu-smiley: е ... Бях спрял странично, но явно само едното забеляза "диамантите" на джантите.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 (не свети изобщо) и дисплея на климатроника ми не свети когато съм на фарове (не че свети по-слабо, а изобщо не свети когато включа фаровете)

 

Това може да е реостат прецакан - "загрял" съм от гледане на схеми покрай ДРЛ-то... и по спомен щом само при врътнат ключ (на светлините) няма подсветки, това е една обща точка .. провери бушон номер 9 отпред при мотора :good: . Виж дали имаш задни габарити. Виж на тъмно при пуснати фарове дали изобщо някоя подсветка на кое да е от копчетата свети или е пълен мрак? На ЦД-то променя ли се подсветката автоматично като запалиш фаровете (ако е правилно вързано би трябвало)... Пробвай да връткаш реостата (зад кормилото от ляво се намира) и виж дали променя нещо... Тези неща си провери за да се гадае по-нататък... иначе буксата C-62 на която са закачени тези подсветки може да има лош контакт нейде по нея... но пък тя се намира на кофти място...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

купил съм бушоните, довечера като сваля акумулатора от зарядното ще пробвам всичко горепосочено (че ЦД-то му изпи животеца днес), а с климатроника ми странното е че си свети до момента в който реша да включа светлини, няма значение габарити или фарове...предполагам би трябвало да понамали яркостта, с която свети, за да не заслепява водача, ама той пък грам не свети. Относно таблото: не свети нито една крушка по него, врътках си оная врътка за регулирането на яркостта, ама няма никой, всички фарове, габарити, мигачи и всевъзможни други лампи си светят безпроблемно. Като го взех имаше 2 бушона за усилватели под капака, в багажника кабелите бяха дебели колкото палец, имаше и кабел за чейнджър, да не би дивия австриец да е направил някоя беля с окабеляването? Утре чичко доктор и на компютър ще го върже, да видим какво ще си каже принцесата  :icon_box:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

врътках си оная врътка за регулирането на яркостта,

 

Ако се откачи буксата на тази "врътка" се получава така. За да провериш ще трябва да развиеш двете винтчета в горната част на пластмасата (над километража), после се издърпва към теб.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако се откачи буксата на тази "врътка" се получава така. За да провериш ще трябва да развиеш двете винтчета в горната част на пластмасата (над километража), после се издърпва към теб.

 

А това се прави когато се сваля километражът. А той, от своя страна се сваля, за да му се внуши, че колата е карана от пенсионерка през почивните дни и то само до операта...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А това се прави когато се сваля километражът. А той, от своя страна се сваля, за да му се внуши, че колата е карана от пенсионерка през почивните дни и то само до операта...

 и пенсионерката е била фенка на Ремус, с тая цел за да си го пази, е изминала само 180 000 км  :icon_thumbup: 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По таблото само подсветката ли не свети или ни една контролна лампа, щото ако е второто очаквай изненади с прецакан АБС или липсваш Еърбег, удобно прикрито така селската от продавача за да мине обяснението "бушонче" ... :icon_bye: ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По таблото само подсветката ли не свети или ни една контролна лампа, щото ако е второто очаквай изненади с прецакан АБС или липсваш Еърбег, удобно прикрито така селската от продавача за да мине обяснението "бушонче" ...  :icon_bye:  ..

 само подсветката, лампите си светят. Одеве отворих капака, бушон 9 си беше наред, но въпреки това го смених с нов, но номер 8 е 7,5 А вместо указаните 10, замених го и него с 10А, но още няколко часа съм без акумулатор, после ще пиша как е минала проверката

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето къде се намира този куплунг C-62:

 

http://195.149.248.189:8080/2010-10-12/3e8edf7c9e220b4a0d7a2b39757b6a2a_120x90.jpg

 

Провери как е положението с него, ма ще трябва да сваляш таблото (с уредите) .. виж имаше закачена тема "Разглобяване на арматурно табло Галант" или нещо подобно за това как става ...

 

Друго което се сещам в момента, този щом е правил толкова "тунинг" като нищо е сложил я плазмена, я диодна подсветка, на климатроника включително, която в един момент е спряла да работи .. филм ми се струва ако не излезе откачен куплунг.. дано не е голям :icon_doh: ...

 

Успех.

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Едно обобщение на премеждията ми досега: отварям аз часовника, след като изчетох темата за това как се "обезкостява" и оправя, тъй като и той не светеше... Голямо псуване на тоя австриец, бива ли на такава кола да й оправиш часовника по такъв неграмотен начин - имало е рязане на жици, лепене със силикон, връзване с връвчици и въженца, абе грозна гледка, направо ми спря сърцето като видях цък

 

Промяна в осветлението на таблото няма, но не ми се вярва да е с плазми или диоди, изглежда си стандартно на пръв поглед. По едно време го видях, че от долната лява страна не е хубаво влязло в нишата си. Взех че понатиснах, то щракна доволно и си влезе на мястото, аз зарадван врътнах ключа за да видя как свети, ама не... пак не ще. Ще се разглобява то се е видяло, но часовника не знам какво да го правя, към него идва ток само по + и - , няма никой по другите кабели, т.е. няма подсветка. Някой да знае кой куплунг е за часовника, от C серията ли е?

Редактирано от Brigadiro
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хаха, е тоя е изрод верно .. сигурно е правил нещо да не му намалява светлината като светне фаровете. Може и да може да се възстанови, но като гледам май е срязал куплунга от оригиналната инсталация ..

 

Така че просто си поръчай от Алекс за някви малко пари заедно с оригиналния куплунг, разбери се с него да го мине с поялника преди да ти го прати, възстанови си инсталацията в оригиналния и вид и това е най-простия вариант.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хаха, е тоя е изрод верно .. сигурно е правил нещо да не му намалява светлината като светне фаровете. Може и да може да се възстанови, но като гледам май е срязал куплунга от оригиналната инсталация ..

 

Така че просто си поръчай от Алекс за някви малко пари заедно с оригиналния куплунг, разбери се с него да го мине с поялника преди да ти го прати, възстанови си инсталацията в оригиналния и вид и това е най-простия вариант.

  :icon_crying: всеки ден излиза по нещо което да ми убие настроението...е захващам се и с отстраняване на това, ще потърся във Варна в автоморгите, понеже съм варненец отскоро, ако не намеря ще се обърна към съименника  :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бензина дето ще го изгориш по моргите ще ти е повече от 6те лв еконт от Ямбол, а тези часовници ако не си прочел все още, имат хроничен проблем с лоши спойки, които предполагам Алекс ще е минал с поялника преди да ти го прати - и ще е гарантирано работещ.. просто съвет :icon_bye: .

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

покрай всички други главоболия, така и не ми остана време за проблема с таблото и часовника, сега на дневен ред след смяна на скоростна кутия, съединител, полуоски, ремъци, филтри, масла и антифриз, токовете по колата започнаха да се държат много странно - фаровете ми светят по-силно когато превключа от свободна на скорост, CD-то ми се пуска и спира когато пожелае то, климатроника духа много по-силно когато "настъпя" газта. Свалих динамото, работеше, но беше с недобра маса, пуснах един кабел от динамото до мястото за маса (точно зад акумулатора), и пак НЕ и НЕ, това казва Мици. До акумулатора стига ток от порядъка на 12.6V, а би трябвало поне 14 да дава. Въпроса ми е (ако не са четки на генератора), ЕКУ-то ли е виновно за проблематиката? Защото мисля че компа го управлява, моля да ме поправите ако греша, някъде се губи ток и не мога да разбера къде

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

покрай всички други главоболия, така и не ми остана време за проблема с таблото и часовника, сега на дневен ред след смяна на скоростна кутия, съединител, полуоски, ремъци, филтри, масла и антифриз, токовете по колата започнаха да се държат много странно - фаровете ми светят по-силно когато превключа от свободна на скорост, CD-то ми се пуска и спира когато пожелае то, климатроника духа много по-силно когато "настъпя" газта. Свалих динамото, работеше, но беше с недобра маса, пуснах един кабел от динамото до мястото за маса (точно зад акумулатора), и пак НЕ и НЕ, това казва Мици. До акумулатора стига ток от порядъка на 12.6V, а би трябвало поне 14 да дава. Въпроса ми е (ако не са четки на генератора), ЕКУ-то ли е виновно за проблематиката? Защото мисля че компа го управлява, моля да ме поправите ако греша, някъде се губи ток и не мога да разбера къде

Токовете ти се държат странно ,защото не ти зарежда алтернатора, бегай при алтернаторджия да ти го оправят ........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

то това хубаво, в движение ги прави тия магарии, ама защо и на място като съм, нямам светлини в купето, нямам централно, дори лампите на вратите не светят

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

то това хубаво, в движение ги прави тия магарии, ама защо и на място като съм, нямам светлини в купето, нямам централно, дори лампите на вратите не светят

Един съвет,като видях кабелите на часовника,иди да ти прегледат всички кабели,може да свалите музиката(да се разкачи),захранването им е важно,и много често има проблеми.Може да видиш къде е закачено,дали не са разменени др. неща.Не е добре така.Имоя чесовник ту работи-ту не,обаче не смея да я да някои да се учи с нея.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Един съвет,като видях кабелите на часовника,иди да ти прегледат всички кабели,може да свалите музиката(да се разкачи),захранването им е важно,и много често има проблеми.Може да видиш къде е закачено,дали не са разменени др. неща.Не е добре така.Имоя чесовник ту работи-ту не,обаче не смея да я да някои да се учи с нея.

 

Прегледай темите за часовника, описано е подробно даже и снимки има. Проблема ти е в буксата и в 4 студени спойки. Аз пробвах само с буксата, но както каза Слави - това беше само временно решение. В темите всичко е описано подробно от разглабане на часовника до снимки на студените спойки. Не се иска голам майсторлък, така че не се притеснявай :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

аз музиките ги махнах, нямам големи консуматори на ток, впечатление ми направи че CD-то ми се гаси само, а го прави да се защити от слаб ток (работи в диапазона от 10 до 14,6V) така че нищо чудно да ми пада напрежението и до 10V. И аз като гледам как е пипано по колата, със страх мисля за свалянето на таблото.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

той часовника лесен, не е болка, ама карам 1 час и после няма ток да запали, нещо смуче акумулатора

ПП: и ме е страх да не се окаже грешката в компа

Редактирано от sandimen
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

"До акумулатора стига ток от порядъка на 12.6V, а би трябвало поне 14 да дава."

Е добре де, ясно е, че има проблем с алтернатора.... що ще пръскаш цялата кола? Ходи го оправи, това е.... 12.6 е ниско.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

той часовника лесен, не е болка, ама карам 1 час и после няма ток да запали, нещо смуче акумулатора

ПП: и ме е страх да не се окаже грешката в компа

 

Иди някой да замери как ти зарежда динамото.. да не зарежда на по малък волтаж( мисля, че така се казваше.. не съм много запознат с тези неща ) Преди време един познат пати така.. зареждаше му малко и те така :)

Редактирано от TASSO
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...