Премини към съдържание

Проблем с ламбда сонда за спейс стар


DimitarD

Препоръчано мнение

Здравейте колеги!От 3 месеца имам Митсубиши спейс стари още не съм на ясно много с тази марка. Много съм доволен от автомобила макар и да е друг клас /преди това карах Ауди А4/. Преди 3 дни се запознах на една бензиностанция с господин който няма да назовавам по име и той ми каза че тук мога всичко да намеря за тази марка автомобили. Спомена за човек с ник Milen_Z който вероятно би могъл да ми помогне но не знам как да го открия. Та да обясня и самия проблем. Светна ми лампата за инжекцията и ходих при 2 майстори които ми казаха едно и също - изгоряло подгряващо на ламбдасондата 1 по ред до двигателя. ПроБлема ми е, че не мога да намеря точно каква ми трябва. предлагат ми универсални и заместители и какво ли още не. Моята в момента е Денсо и в един магазин ми предложиха същата марка но не могат да ми кажат точно коя от 2 модела е за моя автомобил. Имали 2 вида на от тази марка с но са различни по големина. обясниха ми че едните се използвали до 06,2000г другите след този период а моята кола е произведена 2000г. Може ли някой да ме "светне" в тази тема и как точно да си намеря сонда и какво да направя защото обичам всичко по колата да ми е наред. Приемам всякакви съвети.

Редактирано от rosko
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

какво да направя защото обичам всичко по колата да ми е наред. Приемам всякакви съвети.

 

Добре дошъл колега, във форума. Не сте писал двигателя какъв е на Спейс Стара. Ако дадете и номер на рама има колеги който дори могат да Ви го изпратят по пощата. Но може би най-добрия вариант е да се чуете с Милен цък. Той ще Ви каже болката на автомобила и как да я отстраните. Е разбира се по телефона може би няма да стане. Успех!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Светна ми лампата за инжекцията и ...

Един женски въпрос- коя е лампата за инжекцията? :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Един женски въпрос- коя е лампата за инжекцията? :icon_hmm:

 

http://i.ehow.com/images/a05/52/d2/check-engine-light-diagnostic-codes-200X200.jpg

 

http://i.ehow.com/images/a05/52/d2/check-engine-light-diagnostic-codes-2.1-120X120.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

- Индикаторна лампа за Пpoвeркa на двигателя- ок, не знаех че се нарича за инжекцията:icon_blush:

 

Редактирано от Светла
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лампата за инжекцията е друга, ама при нашата марка автомобили я няма. Свети когато инжекторите са изключени по някава причина, например при спускане по наклон на скорост. В момента снимка не мога да намеря (има нарисуван инжектор на нея).

 

 

 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лампата за инжекцията е друга, ама при нашата марка автомобили я няма. Свети когато инжекторите са изключени по някава причина, например при спускане по наклон на скорост. В момента снимка не мога да намеря (има нарисуван инжектор на нея).
За тази ли говориш (при Фиат):http://www.fiatforum.com/gallery/data/2145/ignition.jpg

Абсолютно същото означава, просто в началото единствената електроника е била свързана с управлението на инжекторите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има го и по другите италиански бъгни. И там има чек, пък при някои може да изпълнява само тая функция вероятно. Да, за това става въпрос, че му се вика "лампата на инжекциона". Другото е на "водната помпа". :rofl:

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега небързай с смяната на сондата, първо направи няколко теста. Имам Спейс стар 1.3 и при него свети тази лампа но само когато го караме с бензин от Лукойл/Ромпетрол/еко и тн., не ми свети единствено от горивата на Шел и ОМВ/ не работя за тях и не им правя реклама/ и аз се бях засилил да взимам сонда но след направените тестове се отказах. Сега колата няма проблеми и ако наоколо няма една от тези бензиностанции и заредя на друга след максимум 10-15км светва пак.

 

С поздрави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да обясня още по подробно за проблема. Като я купих реших да я прегледам и установих че бутона на алармата на предния капак е повредено. Подмених го и като го свързах с кабела и алармата почна нещо да пищи по странен начин без да е активна. В крайна сметка я смених но от този момент ми светна крушката на инжекцията . Правих проба като откачих акумулатора за половин час и после като я запаля и ми светва чак след 2-3 минути. Иначе си гори нормално -от 5,9 до 6,2 среден разход. Автомобила е 1,3 бензин 60KW. Мога да дам и номер на рама XMCLNDG1A1F011948. Ако може някой да ми помогне как да разбера дали е за подмяна сондата/така казаха поне майсторите/ и как да си намеря точно като за моя автомобил? И не на последно място как да се свържа с тоя пич Милен за който всички казват че е много добър/надявам се наистина да е така/?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Но може би най-добрия вариант е да се чуете с Милен цък.

 

Колега веднага след вашия пост ви дадох линк. Кликвате на "цък" и Ви излиза тел.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега небързай с смяната на сондата, първо направи няколко теста. Имам Спейс стар 1.3 и при него свети тази лампа но само когато го караме с бензин от Лукойл/Ромпетрол/еко и тн., не ми свети единствено от горивата на Шел и ОМВ/

 

С поздрави.

 

Странно "check engine" няма нищо общо с дилъри на горива. Особенно тези двамата Шелл и другия ОМВ ползват скапани горива.

От опит го знам- запушени филтри с боклуци, в моента зареждам точно от ромпетрол, петрол и лукойл

Редактирано от tevton
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Странно "check engine" няма нищо общо с дилъри на горива. Особенно тези двамата Шелл и другия ОМВ ползват скапани горива.

От опит го знам- запушени филтри с боклуци, в моента зареждам точно от ромпетрол, петрол и лукойл

Това за Шел не го разбирам - при нас всички служебни коли се зареждат от там, в цялата страна. До сега не е имало оплакване от горивото, като имаш в предвид че има Спринтери по 800 000км! на 2 години.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това за Шел не го разбирам - при нас всички служебни коли се зареждат от там, в цялата страна. До сега не е имало оплакване от горивото, като имаш в предвид че има Спринтери по 800 000км! на 2 години.

 

 

от горивата на шелл ми се пръсна турбината /дизел/ на предната ми кола- служебната! тогава зареждах оснновно в шелл, за да си взема с точките им ... някаква глупост която ми излезе 1500 .... при огледа на турбината имаше толкова ... "спеч", и ми казаха че съм карал с некачествена нафта...

 

заради това....

 

но човека тук пита за друго.... да неотклоняваме темата...

 

а личната ми , специално нея зареждах в омв/ бензин,95/- запуши се бензиновия филтър... като го махнах само дето жаби нямаше!

Редактирано от tevton
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

от горивата на шелл ми се пръсна турбината /дизел/ на предната ми кола- служебната! тогава зареждах оснновно в шелл, за да си взема с точките им ... някаква глупост която ми излезе 1500 .... при огледа на турбината имаше толкова ... "спеч", и ми казаха че съм карал с некачествена нафта...

 

!

Че каква е тази кола бе колега, дето нафтата и минава през турбината ? :icon_hmm:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

от горивата на шелл ми се пръсна турбината

 

 

абе ! "умник" да съм казал такова нещо....

 

абе ти що непрестанеш да се заяждаш с хората... ходи пии една студена вода!

 

в

 

Пишете каквото ви дойде на езика, пък после другите криви....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

еиии "дървени" философи сте в този форум, междду редовете четете!

 

ето ви статия за турбините:

 

http://www.technologie-entwicklung.de/Gasturbinen/VNT15-Turbo/body_vnt15-turbo.html

 

лопатките от нафтата блокират.... но какво ли ви обясняваам.... адиос амигос!

Редактирано от tevton
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

еиии "дървени" философи сте в този форум, междду редовете четете!

 

ето ви статия за турбините:

 

http://www.technolog...nt15-turbo.html

 

лопатките от нафтата блокират.... но какво ли ви обясняваам.... адиос амигос!

Напротив, точно в редът четем, това което си написал..А то е че : от горивата на ШЕЛ, ти се е пръснала турбината...

За това, като пишеш, гледай какво си написал, а не после да обвиняваш другите, че не могат да четат...:)

А лопатките на турбините блокират и с други горива, не само с горива от ШЕЛ..

Причината не е толкова в горивата, а в начина на експлоатация на колата....

Получава се най често при еднообразно каране (само градско например) при едни и същи натоварвания на двигателя ..

Тогава лопатките не се движат и за това клеясват.. За това производителите препоръчват, от време на време, да се изкарва колата на дълго (магистрално) каране, със различни режими на натоварване (за да се раздвижват)..

 

абе ти що непрестанеш да се заяждаш с хората

Това ти ли го казваш ? ...:icon_doh:

Регистриран си от еда седмица, имаш 10 мнения, от които 1-2 са в кошчето точно заради заяждане с обявите на хората ...

Обвиняваш една от големите вериги бензиностанции в конспирация, без да предоставиш преки улики..:D

Не е зле, да си преразгледаиш поведението, ако мислиш да продължаваш да пишеш във форума ..:good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе хора,човека попита за ламда сонда,а вие вече до бой ще стигнете заради горива и турбини.Ако нямате какво да кажете по въпроса просто замълчете.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Който не вярвя проблема си е негов, аз споделям личния си опит който може да се докаже по всяко време отиваме салгаме бензин и ще се види. Идята на форума е да си помагаме взаимно, след като моята лампа не ми свети от горивата на посочените бензиностанции, защо да сменям сонди и да правя ремонти излишно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Който не вярвя проблема си е негов, аз споделям личния си опит който може да се докаже по всяко време отиваме салгаме бензин и ще се види. Идята на форума е да си помагаме взаимно, след като моята лампа не ми свети от горивата на посочените бензиностанции, защо да сменям сонди и да правя ремонти излишно.

Ако на колегата действително му е изгорял подгрева на сондата по добре е да се смени, за да се получават по коректни стойности за горенето.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Относно горивото като се замисля не ви казах че направих може би една глупост. Явно колата не беше карана известно време и като я купих и постоянно гаснеше. Спирам на светофар и тя веднага изгасва. Казаха ми че е защото не била карана и аз уж за хубаво взех че и сложих една добавка за инжекция която почиствала дюзи и подобрявала работата на двигателя. На следващия ден стана проблема и със самата сонда. Та в крайна сметка може и да е прав колегата, че може да има нещо общо с горивото. Днес ще си поръчам нова сонда и спирам по този въпрос. Проведох няколко консултации с колеги от форума и смятам че намерих човека който ми трябва. Благодаря на всички за съветите и смятам, че сайта наистина е за да си помагаме взаимно. Имам и други малко проблеми които ме дразнят зщото аз съм малко педантичен,но за тях явно трябва да напиша нова тема.

Приятно и безаварийно каране на всички :drive:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Митак, от къде ще си поръчваш сензора и за какви пари? Ако човека с който си говорил не е адаша ми не бързай. Работата и коректните показания на кислородния датчик могат да се проверят с доста голяма точност, да не говорим за подгрева му.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...