cyberhill Публикувано 22 юли 2010 Сподели Публикувано 22 юли 2010 Здравейте Колеги, Предварително се извинявам, ако публикувам в грешен раздел. Искам да Ви попитам няколко въпроса, които ме вълнуват Ще купувам Mitsubishi 100% , но нещо не мога да се насоча към правилния двигател и т.н. По прочетох няколко теми и за сегаизключвам като опция GDI, защото колата по всяка вероятност ще се газифицира. За момента съм се спрял на следните модели: Carisma - 1.8i 16v 140hp ( До към 2000год.)Lancer VI - 1.5i 16v 110hpGalant VIII - 2.0i 16v 136hp Предполагам в този случай е най добре каризмата, но нещотрудно се намират тези двигатели.Преди карах временно Carisma 1.6 90hp, но ми се ще нещо понемалко по мощно. Какви съвети бихте ми дали? Кой двигател е най непритенциозен,лесно подлежащ на газификация и съответно евтин като части? Газта на 90% ще е ГИ, така че би трябвало да няма проблем.Колата ще се кара 99% градско. Благодаря предварително! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 22 юли 2010 Сподели Публикувано 22 юли 2010 Каризма 140 коня трудно ще намериш.Остава ти варианта с Галанта и Лансера.Щом ще слагаш газ - значи искаш да ти е по-евтинко.....А намаления паричен ресурс предполага, че и за подръжка ще ти се дават по-малко парички.Или стигаме до крайното решение - Лансера е твоят автомобил.Оглеждай хубаво, преди да извършиш покупката....................Моят възрастен Лансер, изтъркаля над 160 000 км с обикновенна газова уредба "Ловато". Пали на бензин и сама прехвърля на газ на 2 200 оборота. Разходи по газовата - преди 20 000 км смених платно за ниското налягане. За 10 лв. И преди 3-4 години, дадох 40 лв за продухване на дюзите.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cyberhill Публикувано 22 юли 2010 Автор Сподели Публикувано 22 юли 2010 Да общо взето ще гледам да е нещо със сносна поддръжка ( като пари )Лансерите май са най евтини от трите варианта , но масово са без климатик и малкия двигател ( 1.3 75к.с. май беше)Каризми има повече избор и по голям избор на двигател. 116к.с. на каризмата добър ли е?Покупката ще е следващия месец по всяка вероятност. За сега на първо четене : http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11278490018972402&f1=detailshttp://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11278927353223712&f1=detailshttp://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11266870183576234&f1=detailshttp://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11277803765203156&f1=details Като ми харесват най много Галанта и Каризмата 116к.с. която е.Вие какво ще кажете? Колко горе-долу струва обслужването - ролки / ремъци / насачи / дебитомери и т.н. ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 22 юли 2010 Сподели Публикувано 22 юли 2010 Лансера от линка не изглежда лош - но трябва да се види на място.А дебитомер, защо ще сменяш?:icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cyberhill Публикувано 22 юли 2010 Автор Сподели Публикувано 22 юли 2010 Просто питам Принципно късмета ми е такъв , че дебитомера винаги влиза в първоначалното или последващото обслужване на колата :D За галанта какво мислиш? Да, лансера изглежда добре , ама ми е мнооого далече и е 75к.с. :( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 22 юли 2010 Сподели Публикувано 22 юли 2010 Като ми харесват най много Галанта и Каризмата 116к.с. която е.Вие какво ще кажете? Колко горе-долу струва обслужването - ролки / ремъци / насачи / дебитомери и т.н. ?Каризмата си е и с газова уредба, така че цената и става още по приемлива..Галанта определено е по скъп за поддръжка, но той е и по висок клас ..Избирай това което на теб ти харесва....:icon_thumbup: В крайна сметка ти ще я караш..А за обслужването не бери грижи щом си от Пловдив..:D Тука е най евтино.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cyberhill Публикувано 22 юли 2010 Автор Сподели Публикувано 22 юли 2010 В интерес на истината МНОГО се радвам, че и в нашия град има майстори, които са си майстори!!! Добре последно! Кой двигател ще ми препоръчате на каризма? И ако е Лансер, струва ли си да взимам 1.3 75к.с. ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dell Публикувано 22 юли 2010 Сподели Публикувано 22 юли 2010 (редакция) За Каризма, ако си склонен към малко по-скъпа поддръжка - GDI. Още повече, че живееш на подходящото място. В противен случай 1.8 MPI. 1.6 малко слаб идва за купето. За смяната на ангр. комплект на GDI ще ти трябват около 180 лв. - за работа колкото ти вземат. Дебитомерът въобще не влиза в първоначалното обслужване, по-скоро е на късмет, като всичко останало. Редактирано 22 юли 2010 от Dell Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 22 юли 2010 Сподели Публикувано 22 юли 2010 Добре последно! Кой двигател ще ми препоръчате на каризма?Няма значение кой,но следвай максимата "колкото повече(коньове) -толкова повече" ...:icon_thumbup:140 коня, ще е добре като за начало..:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cyberhill Публикувано 22 юли 2010 Автор Сподели Публикувано 22 юли 2010 Аз нея гледам да следвам :D Ама за 140-то обява не видях... :( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dell Публикувано 22 юли 2010 Сподели Публикувано 22 юли 2010 (редакция) Най-вероятно няма и да видиш най-много една-две в чуждите сайтове. На Марио не му се връзвай, с времето ще му свикнеш :P Каризмата не е от най-богатите на двигатели автомобили, така, че просто трябва да решиш по-евтина /MPI/ или по-скъпа /GDI/ поддръжка искаш. Веднага щом си решиш за това, изборът ти ще е ясен. Редактирано 22 юли 2010 от Dell Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cyberhill Публикувано 22 юли 2010 Автор Сподели Публикувано 22 юли 2010 Ще слагам ГИ колега, и GDI според прочетеното в форума, не е удачния вариант. За момента съм решил Каризма 1.8 116к.с. или в краен случай 1.6Или Galant 2.0 136к.с. , но преполагам ще му дойдат доста малко тези коне.... та ще дойде на кантар с Каризмата. Много благодаря на всички ! Ако имате още съвети ще се радвам много! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 22 юли 2010 Сподели Публикувано 22 юли 2010 Ако имате още съвети ще се радвам много!Съвети да искаш само..:DНапример :1-ви съвет- Вземай ква да е Каризма и и лашни един мАтор от Галант..:icon_thumbup:2-ри съвет- Вземи си 140 коня, ама дизелови :D .. Много бягат тези дизеловите коньове ша знайш..3-ти съвет- Взимай направо ВР4, тъкмо после няма да мислиш, какво по мщничко да си вземеш от това.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dell Публикувано 22 юли 2010 Сподели Публикувано 22 юли 2010 (редакция) А ако търсиш газ, защо не се замислиш за Галант V6, много добре му понася инжекциона...Е, минава в друга графа, но пък нали търсиш идеи Редактирано 22 юли 2010 от Dell Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BallAtriX Публикувано 22 юли 2010 Сподели Публикувано 22 юли 2010 Съвети да искаш само..:DНапример :1-ви съвет- Вземай ква да е Каризма и и лашни един мАтор от Галант..:icon_thumbup:2-ри съвет- Вземи си 140 коня, ама дизелови :D .. Много бягат тези дизеловите коньове ша знайш..3-ти съвет- Взимай направо ВР4, тъкмо после няма да мислиш, какво по мщничко да си вземеш от това.. Добре , а става ли някой от двигателите на галанта в/у каризмата . Примерно 2.0 , 136 к.с ?Имам в пред вид без много препрявяне . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
penchod Публикувано 22 юли 2010 Сподели Публикувано 22 юли 2010 Без много преправяне не става, а и с преправяне ще стане сигурно трудно. Но въобще не се притеснявай 136 коня въобще не са малко на галанта. Зависи разбира се колко са уморени тези коне, но ако вземеш читава кола, ще се учудиш колко много са всъщност тея 136 коня. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 26 юли 2010 Сподели Публикувано 26 юли 2010 За градско каране 2.5 V6 :wacko: Може да го докараш като нищо до 15 на 100. Ако си по-настоятелен и 17. А може и 10, но прякорът ти трябва да е Пешо инерцията, да не вдигаш повече от 1800 оборота и да го караш само в неделя следобед между 14:00 и 16:00 часа на затворени прозорци в жегата без климатик. 136 кончета не са малко на Галант, но зависи какво се очаква от тях. Колата си върви определено. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 26 юли 2010 Сподели Публикувано 26 юли 2010 Бе ей, вие няма ли да отговорите на колегата за 1.8 115/116 коня, 4G93 двигателя? Колега, аз съм със същия, но на доста по-голяма кола (Space Runner, 1360 кг), а на братовчеда взехме баш такава Каризма. Дали има защо, как мислиш? Двигателят е железен! Прост откъм обслужване (1 ремък и 1 ролка), а на газ с ГИ за 3 години минах над 80 000км. А тези 115/116 кончета са ти съвсем достатъчни. Откъм поддръжка (особено по ходовата част) Галантът е далеч по-сложен и скъп за поддръжка. А Каризмата си е Каризма...... Нищо сложно. Е, друга бира е Галантът, ама като парите заговорят и чувствата - мълчат............Късмет и вземи се обади на батко ми Марин да я погледне при избора, ако е в Пловдив. Зевзекът му със зевзек...... Заради него и Млиен има хора, които искат да се местят да живеят в Пловдив, а в краен случай да строят хотел и да спим там, докато ни правят колите..... Късметлии сте вие..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro253 Публикувано 27 юли 2010 Сподели Публикувано 27 юли 2010 (редакция) ЕЙЙЙ утрепахте човека. Той пита 1,3 - 75 коня как е вие го качихте на ВР4 да го кара на градско и да го "изрязва" с 1900 оборота :D . Абе като се замислих има резон до някъде щото с 3 месеца такова каране 2,5 V6 или ВР4 ще станат моноинжекциони и тогава може да се сложи всякаква газова уредба, но колега щом ще купуваш Мицубиши трябва да свикваш и с форума. Майтапа на страна - според мен като чета какво си писал си избери една хубава каризмичка и гледай преди всичко да е свежа и гледана. 116 коня ще са ти екстра. Успех и късмет. Редактирано 27 юли 2010 от miro253 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko Публикувано 27 юли 2010 Сподели Публикувано 27 юли 2010 Още е дин глас за Каризма - много добри и непретенциозни коли.MPI-тата са уникално добри и икономични двигатели. 1.6 и 1.8 са близки като вървене, но 1.6 определено гори по-малко.Разхода ми с пълна кола, климатик и скорост 140 на магистралата и 100-120 по Е79 е твърдо 8 литра газ с обикновена газова (1.6, 90 коня). Иначе и мен ме сърби за повече кончета, но не съм сигурен, че е много разумно имайки предвид "по-спортното" стандартно окачване на каризмата. Марио, дай приблизителна оферта за слагане на галантския 2-литров двигател на Каризма. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 27 юли 2010 Сподели Публикувано 27 юли 2010 (редакция) Още е дин глас за Каризма - много добри и непретенциозни коли.MPI-тата са уникално добри и икономични двигатели. 1.6 и 1.8 са близки като вървене, но 1.6 определено гори по-малко.Разхода ми с пълна кола, климатик и скорост 140 на магистралата и 100-120 по Е79 е твърдо 8 литра газ с обикновена газова (1.6, 90 коня). Иначе и мен ме сърби за повече кончета, но не съм сигурен, че е много разумно имайки предвид "по-спортното" стандартно окачване на каризмата. Марио, дай приблизителна оферта за слагане на галантския 2-литров двигател на Каризма.Това е напълно безсмислена процедура, някой ще прехвърля мотор от галант на каризма..., абсолютен нонсенс. Да се качва колегата на редовата каризма със 115 коня и да си живее живота. Редактирано 27 юли 2010 от SLX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 27 юли 2010 Сподели Публикувано 27 юли 2010 (редакция) Марио, дай приблизителна оферта за слагане на галантския 2-литров двигател на Каризма.Ихааааа..... Двигател - да е читав - трябва да го немриш отнякъде..... Да струва - 700-1000 лвбашка компютър, рейки.... кутията е различна, давай и една кутия - колко да е - 500 лв.... Разлика в полуоските.... а, и тях трябва да намериш.... Труд, разправия - бе едно 3 бона ще те оправят, да знаеш!Ама не броя после тракащите повдигачи, като сложим и два ремъка и две ролки, някоя друга дреболия и направо вземи си купи една нова Каризма..... Хем ще са ти 2. А, и делкото е различно...... 200 лв прави и то.... Аз ако продължа и направо за Галант пари ще изкарам Редактирано 27 юли 2010 от rosko Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.