Премини към съдържание

Моля за помощ :)


Препоръчано мнение

И аз гледам и не вярвам на очите си! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_doh.gif

 

Чавенцата ка'т то'з малкия в кватрала с лопата да ги ринеш! - така е кат няма казарма, и по зле ще става, все ги чакам да им минат пустите "дрифт" мераци ама нейсе!

Ка'т се окротат едните... по малките идват на техно место и така http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

 

Като му гледам постовете на "малкия" в таз тема, един с един няма от, който да се разбере какво му е в главата!? Ама то така са чавенцата в днешно време, докат спре да ги сърби и са кротнат! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

 

Е, като сме били на 18 години и ние бяхме същите, не забравяй... И по принцип няма нищо лошо да може детето да си позволи една колица 150 коня като първа, стига да не счупи своята или на някого другиго глава... Затова по белия свят младите шофьори могат да карам коли с лимитирана мощност, щото, нали, тостестеронът не пита и като забушува, почваш да натискаш, натискаш.... И както обикновено се казва, то с празна глава и с малолитражка ще се пречукаш. Сивикът наистина е добра кола за начало.... А и тунингът ще се състои в спойлери, ангелски очи и ксенони, няма драма...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Момчета стига наливахте момчето.. не винаги възраста е фактор, ей на в събота карам си аз Галантчето към Велинград и изкача някъв чичка и подхваща да ни изпревари 3 коли на едно завойче със никаква видимост... Ако ще те вярвайте ако го бях видял някъде после щах да му забърша един шамар... ако беше дошла кола в насрещното - щяха да ме дават и мен по телевизията.. и що.. щото някъв чичка се мисли за шумахер

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е, като сме били на 18 години и ние бяхме същите, не забравяй... А и тунингът ще се състои в спойлери, ангелски очи и ксенони, няма драма...

Искаш да кажеш същите л***а ли ?..:lol: Че то и сега сме си същите, трябва ни само една по бърза кола..:D

 

А за тунинга не си прав..:P После следва суап с В18, спортни генерации, турбини, даже сега един ентусиаст на D16 ще качва мегаскуирит..:D Скоро не си влизал там, да се забавляваш ..:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На мен баща ми ми даде Трабантче, а аз на моите повече от Колт 1,3 няма да им взема, ако щат! И не ми даде да карам курса преди казармата, само каза "Да бе, да бутнеш някоя баба, да оттървеш света от нея, а ти да си скубеш косите.... " И върви се разправяй, ако искаш......

Редактирано от rosko
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

И аз гледам и не вярвам на очите си! :icon_doh:

 

Чавенцата ка'т то'з малкия в кватрала с лопата да ги ринеш! - така е кат няма казарма, и по зле ще става, все ги чакам да им минат пустите "дрифт" мераци ама нейсе!

Ка'т се окротат едните... по малките идват на техно место и така :)

 

Като му гледам постовете на "малкия" в таз тема, един с един няма от, който да се разбере какво му е в главата!? Ама то така са чавенцата в днешно време, докат спре да ги сърби и са кротнат! :)

 

Какво толкова има в постовете ми ? Аз както забелязахте необичам високата скорост .. обичам колата ми да е единствената и да има такава външност каквато никоя друга няма, но това са просто мечти де :) и все пак първата ми кола е Mercedes E200 Diesel 75 hp на 1 тон и 600 кг. купе ! Голяма кола на която човек може да се научи да кара, а не някоя въшка :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какво толкова има в постовете ми ? Аз както забелязахте необичам високата скорост .. обичам колата ми да е единствената и да има такава външност каквато никоя друга няма, но това са просто мечти де :) и все пак първата ми кола е Mercedes E200 Diesel 75 hp на 1 тон и 600 кг. купе ! Голяма кола на която човек може да се научи да кара, а не някоя въшка :)

И в крайна сметка докъде стигна с избора?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В Кюстендил колега... там ги плащаме :)

 

Колега аз във Варна за същия 2.0 136 коня плащам 240 лв. данък на година

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моят съвет е при положение че си се спрял на автомобил като Галанта първо да се запознаеш с тази тема, след което можеш и сам да си правиш изводи дали това е колата, която търсиш http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=6461 :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моят съвет е при положение че си се спрял на автомобил като Галанта първо да се запознаеш с тази тема, след което можеш и сам да си правиш изводи дали това е колата, която търсиш http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=6461 :rulez:

 

Тази тема бях започнал да я чета колега, но сега точно нямам време .. някой път ще си отделя и ще я прочета цялата защото си заслужава :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тази тема бях започнал да я чета колега, но сега точно нямам време .. някой път ще си отделя и ще я прочета цялата защото си заслужава :)

Мен ако питаш, изобщо не си заслужава да я четеш, защото като я прочетеш цялата и направо ще се откажеш от покупка на Галант ..:D Темата си е направо за сплашване на кандидат собственици..

Тази тема я написа един колега, който докато имаше Галант, почти не идваше при мен ....

Сега кара един Мерцедес и се виждаме редовно, за текущи ремонти по Мерцедеса му , ама го е срам да си признае че е сгрешил ...:lol:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако питате мен.. нека вземе квото му харесва и така, много пъти от различните теми оставаме с грешни впечатления :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По-добре ето тази тема виж: http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=9024&st=0

 

... и според мен тя трябва да замени "FAQ за Галантите" във закачените. Онази е малко превъзнесена и има доста неточности, както и е писана отдавна, когато Галантите вкарвани тук са били "по-млади" с около 4 години и не са си били показали напълно рогата така да се каже ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По-добре ето тази тема виж: http://www.mitsubish...topic=9024&st=0

 

 

Този дето я е пуснал тази тема е голям пичага (като Джо бързия):lol: , но точно на него не може да се вярва, какво трябва да се сменя по Галантите...:D

Той сменя за щяло и нещяло части по колите си..:D ..Ако ти направя снимки, какви нови части свалям от Галанта му и слагам още по нови, ще се хванеш в чудо..:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля че преувеличава обаче.. мисля че написаното от него е именно безпристрастно и моите наблюдения съвпадат напълно. Това че доста хора карат докато спре или се разпадне и се тупат в гърдите как от 3 години нищо не са правили е друг въпрос и не прави скоростите или повдигачите или спирачките по-добри от колкото са, нито спира ръждата по задните вежди. Колата определено си заслужава като модел, но си има своите слаби страни, които е добре да се знаят преди покупката за да няма псувни и разочарование в последствие, а и да е ясно какво да се гледа по огледите:icon_n_king: . Като например че скърцащите врати и неработещия часовник не би трябвало да оказват влияние на избора (защото не струва нищо ремонта им), но твърд или скърцащ педал на съединителя например би ..и т.н подобни подробности.

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля че преувеличава обаче.. мисля че написаното от него е именно безпристрастно и моите наблюдения съвпадат напълно. Това че доста хора карат докато спре или се разпадне и се тупат в гърдите как от 3 години нищо не са правили е друг въпрос и не прави скоростите или повдигачите или спирачките по-добри от колкото са, нито спира ръждата по задните вежди. Колата определено си заслужава като модел, но си има своите слаби страни, които е добре да се знаят преди покупката за да няма псувни и разочарование в последствие, а и да е ясно какво да се гледа по огледите и т.н. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_n_king.gif .

Моята тема коментирате, гледам...

Няколко неща - първото е че на повечето си коли постоянно нещо им човъркам и подменям. Така е, защото ми харесва и ми е хоби. Това, че слагам брембо спирачки не значи, че старите ми (на 6000 км) не са здрави и добри, но също не отменя факта, че спирачната система на галант е шит. Също наблюденията ми над 3 галанта в последните 2 години и половина са, че има достойнства, но има и доста недостатъци тази кола, дори неприемливо много недостатъци. Но всеки сам взема решение за покупка и то, за жалост, често е емоционално, а не рационално. Към днешна дата не бих препоръчал покупката на 10-12 годишен галант на никой познат, независимо колко примамлива е първоначалната му цена. Освен това не ги разбирам внушенията как леекичко да превключвам, да давам междинна газ, да използвам моторната спирачка, да мажа с антикорозионен гел веждите и да пускам калорифер в гаража, та да не трупа луга отдолу, да сменям маслото всеки сезон и то от скъпото, ей, че лошият немско-австрийски ексстопанин я е гледал мърляво и сега е нужна екстра грижа за повдигачите...., да сменям задни пружини щото омекнали и т.н. Има обслужване с качествени консумативи и повечко бензинец и даване на газ. Няма аз да се съобразявам с капризите на колата си, искам да я карам яко и така... Ако можех да се самопрочета преди да купя първия си галант, щях да си купя акорд пакhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif Или може би не...?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моята тема коментирате, гледам...

Няколко неща - първото е че на повечето си коли постоянно нещо им човъркам и подменям. Така е, защото ми харесва и ми е хоби. Това, че слагам брембо спирачки не значи, че старите ми (на 6000 км) не са здрави и добри, но също не отменя факта, че спирачната система на галант е шит. Също наблюденията ми над 3 галанта в последните 2 години и половина са, че има достойнства, но има и доста недостатъци тази кола, дори неприемливо много недостатъци. Но всеки сам взема решение за покупка и то, за жалост, често е емоционално, а не рационално. Към днешна дата не бих препоръчал покупката на 10-12 годишен галант на никой познат, независимо колко примамлива е първоначалната му цена. Освен това не ги разбирам внушенията как леекичко да превключвам, да давам междинна газ, да използвам моторната спирачка, да мажа с антикорозионен гел веждите и да пускам калорифер в гаража, та да не трупа луга отдолу, да сменям маслото всеки сезон и то от скъпото, ей, че лошият немско-австрийски ексстопанин я е гледал мърляво и сега е нужна екстра грижа за повдигачите...., да сменям задни пружини щото омекнали и т.н. Има обслужване с качествени консумативи и повечко бензинец и даване на газ. Няма аз да се съобразявам с капризите на колата си, искам да я карам яко и така... Ако можех да се самопрочета преди да купя първия си галант, щях да си купя акорд пакhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif Или може би не...?

Що си мисля, че нямаше да е Акорд (рационално), а нещо друго (емоционално) :good:

Осен това не знам какво имаш предвид яко, но ако съвпада с моето разбиране за яко, то няма кола, която да е нечуплива. Като моят любим брат, дето "на втора вдига 130 и има още, ама малко", пък после "шестака на Е30 не е от най-държеливите, щото му се пукала лесно главата" :icon_hammering:

За да бъде една такава оценка напълно обективна, трябва няколко автомобила да бъдат поставени при еднакви условия за еднакъв период и едва тогава да се вадят изводи. Другият вариант е да се правят изводи на база достатъчно широка извадка, нещо което предлагат някои западни институти. А според тях, доколкото съм запознат (нека някой ме поправи, ако не съм прав), Галанта далеч не е от най-чупливите коли.

Поне за мен това беше достатъчно да оправдае емоционалният ми избор. :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

... което предлагат някои западни институти. А според тях, доколкото съм запознат (нека някой ме поправи, ако не съм прав), Галанта далеч не е от най-чупливите коли.

 

 

 

Не е към 5-тата си година и към100к км.. я погледни датата на статията/извадката дето цитираш. Никой няма да тръгне да изследва 10+ годишни таралясници, те вече са тръгнали към източна европа по това време ... :) . Не казвам че е от най-чупливите Галанта, но едва ли е и от най-здравите. За сметка на това части се намират и ОЕМ-а такива са на може би най-достъпните цени между японските, пък и изобщо ...

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

... Не казвам че е от най-чупливите Галанта, но едва ли е и от най-здравите. За сметка на това части се намират и ОЕМ-а такива са на може би най-достъпните цени между японските, пък и изобщо ...

Пак ще кажа, че:

"Поне за мен това беше достатъчно да оправдае емоционалният ми избор." :beer:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е пък, да си взима каквото иска, като не му хареса... ще го продаде и ще си вземе друго. Какво толкова сте взели да го овещавате за + и - на Галанта.

Галанта е кола за олегнали хора, които искат да се возят комфортно, а другите да ги зяпат със зейнали уста.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мен ако питаш, изобщо не си заслужава да я четеш, защото като я прочетеш цялата и направо ще се откажеш от покупка на Галант ..:D Темата си е направо за сплашване на кандидат собственици..

Тази тема я написа един колега, който докато имаше Галант, почти не идваше при мен ....

Сега кара един Мерцедес и се виждаме редовно, за текущи ремонти по Мерцедеса му , ама го е срам да си признае че е сгрешил ...:lol:

 

Горкият човечец ... незнам, но аз засега от моя мерцедес съм си доволен, но ми се иска нещо друго :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Акордът е готина кола, но да е от 2002 г. насам. По-старите нито вървят, нито имат вид. Може никой монтьор да не е отварял капака на такава кола, но не бих си купил по-стар Акорд. Проблемът при модела 2002 г. е само един - струва колкото два галанта :icon_hmm: И на мен ми харесва, ама А де. Особено дизеловата версия. Нещо ми се клопа с дизел, но не мога да си харесам кола на мястото на галанта. Ако си харесам, то тя пак е 12-13000 лева, което за мен е непосилно към момента. По-скоро бих пуснал едно VR-4 с всичките му раздатки, кардани и мостове там...... Много по ще се кефя :icon_dance: Едно такова ми трябва и едно икономично дизелче и ехееее ... пей сърце.

W124 е много, много сполучлива кола, особено с дизелов двигател. Не бих вкарал такава в гаража си по две причини - не ми харесва нито отвън, нито отвътре и няма динамиката, агресията, хъса, с които можеш да юрнеш един галант шестак по улиците.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако прочетеш в Хонда форума обаче, там казват точно обратното. След '99 май беше почват да ги сглобяват в Англия и нещо не им се кефят до колкото видях...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какво толкова не му харесват някои на галанта. Не казвам че това е най-добрата алтернатива, но определено, стига да не е някое гробище, си е много добър избор. Въпрос на късмет е да случиш на пазена кола и парите по ремонти да са скромни в цифрово изражение в продължение на 4-5 години употреба.

Много оплюват и новия Лансер - калпави материали все едно е китайска кола, големи фуги между детайлите, формата му била на блъснат гардероб или нещо такова беше, не вървял с 2000 сс и 140 коня на безстепенната трансмисия и какво ли още не... Ето как един сполучлив модел като дизайн, изработка и характеристики може да се изкара бангия и то нова такава, а не че се е счупила и окапала от експлоатация. Това са впечатления за нова новенинка кола.

Един възхваляван "немец" с още по-хвален дизелов двигател като стане на 200 000 км. се почва: съединител, маховик, турбо, спирачни дискове, окачване..., или казано с езика на цифрите това означават едни "скромни" 4000 лева ориентировъчно за правене. Аз за 4000 лева така ще стегна и излача галанта, че просто няма и да погледна друга кола........ Хора всякакви и още по-разнородни вкусове и предпочитания.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много добре го каза Анди, хора всякакви.. да кара кой каквото иска. Аз си карам Галанто и съм доволен, нямам намерения да го сменям скоро време :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какво толкова не му харесват някои на галанта. Не казвам че това е най-добрата алтернатива, но определено, стига да не е някое гробище, си е много добър избор. Въпрос на късмет е да случиш на пазена кола и парите по ремонти да са скромни в цифрово изражение в продължение на 4-5 години употреба.

Много оплюват и новия Лансер - калпави материали все едно е китайска кола, големи фуги между детайлите, формата му била на блъснат гардероб или нещо такова беше, не вървял с 2000 сс и 140 коня на безстепенната трансмисия и какво ли още не... Ето как един сполучлив модел като дизайн, изработка и характеристики може да се изкара бангия и то нова такава, а не че се е счупила и окапала от експлоатация. Това са впечатления за нова новенинка кола.

Един възхваляван "немец" с още по-хвален дизелов двигател като стане на 200 000 км. се почва: съединител, маховик, турбо, спирачни дискове, окачване..., или казано с езика на цифрите това означават едни "скромни" 4000 лева ориентировъчно за правене. Аз за 4000 лева така ще стегна и излача галанта, че просто няма и да погледна друга кола........ Хора всякакви и още по-разнородни вкусове и предпочитания.

 

Това за турбото май има нещо вярно :( .. Родителите ми карат Passat 4 TDI 110 к.с., двигатела е много добър, вообще нямаме проблеми, но нещо баща ми се оплаква, че турбината изключва някой път след като колата загрее 90-95 градуса по изкачване ... :help:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...