venkYYY Публикувано 8 юли 2010 Сподели Публикувано 8 юли 2010 Здравейте, нов съм във форума и това е първата ми тема . Та значи аз продавам сегашната си кола и съм се насочил за следваща кола към Mitsubishi Galant 2.0 136 hp или 2.4 GDI Някой ще може ли да ми каже за какви пари мога да си намеря такъв автомобил след 2000 година с новата маска и заводските 17ки И ако може да ми кажете с какви пари ще трябва да се подготвя за поддръжка и какви са болежките най-вече на тези коли . Благодаря ви предварително и ако не съм спазил някое от правилата много се извинявам, нов съм ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 8 юли 2010 Сподели Публикувано 8 юли 2010 Здравейте, нов съм във форума и това е първата ми тема . Та значи аз продавам сегашната си кола и съм се насочил за следваща кола към Mitsubishi Galant 2.0 136 hp или 2.4 GDI Някой ще може ли да ми каже за какви пари мога да си намеря такъв автомобил след 2000 година с новата маска и заводските 17ки И ако може да ми кажете с какви пари ще трябва да се подготвя за поддръжка и какви са болежките най-вече на тези коли . Благодаря ви предварително и ако не съм спазил някое от правилата много се извинявам, нов съм ! Добре дошъл градски ;) Виж ориентировачно цените в mobile.bg, cars.bg, но мисля че номера с джантите ще ти е малко труден... Болежки винаги може да се намерят аз съм с 2 литра дизелче и минах през смяна на крив носач. Препоръчвам ти да гледаш повече за състоянието на колата, джанти винаги може да си намериш.Иначе си направил много добър избор, по мое мнение Галанта е много приятна кола ;)Успех и се надявам скоро време да те видим с лачено Галантче на някоя среща на клуба ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitaka-VT Публикувано 8 юли 2010 Сподели Публикувано 8 юли 2010 Според мен първо трябва да погледнеш тази тема http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=16649 преди mobile.bg i cars.bg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkYYY Публикувано 8 юли 2010 Автор Сподели Публикувано 8 юли 2010 (редакция) И аз така се надявам ! Hо първо да продам моя Mercedes ... Пък после мисля да говоря с баща ми да уреди да ида с някой до Германия или Австрия да си потърся кола Иначе относно 17ките и новата маска, с тях колата има уникален вид според мен А доколкото чух за коли под 2000 година еко таксата ще бъде доста по голяма :icon_crying: Редактирано 8 юли 2010 от venkYYY Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 8 юли 2010 Сподели Публикувано 8 юли 2010 Защо си изключил 2500 V6? По-добре 2000 кубика вместо GDI. Капризни са и много майстори могат да го вземат за дизел, камо ли да ти го поправят. Особено ако повдигачите са като шевна машина. Те са и по-скъпи от на другите (при 2000 и 2500 бензин са еднакви). Горивната им система също е капризна. Самите двигатели не са така сполучливи. Ти вземи по-запазена кола, пък с какви джанти е няма такова значение. Ще й сложиш каквито искаш после. Моят е спорт едишън и си е с фабричните джанти 17" с гуми 215/45. Освен вид друго колата няма с тези джанти и гуми - друса, разбива се по-бързо, кривят се джанти. По-бързо заминава и рейката, а това е нещо, което не пожелавам на никой да търси или ремонтира. Таблото и сглобките в купето също се разскърцват по-бързо. Затова повечето минават на 16-ки, или си карат с 15-ките. Не ме питай как карам моя по тези пътища. За вида си прав. Сложи на който и да е галант оригиналните джанти железарки и пред теб ще се разкрие грозна гледка.Поддръжката зависи как ще го караш. Като при всичко друго на колела с двигател. За да видиш какви са най-честите повреди и дали ще можеш да се включиш с парите по ремонтите, прегледай темите от раздела. Има няколко досадни скъпи за отстраняване повреди. Например хидравличните повдигачи и лагерите на скоростната кутия на 2500. Най-честите грижи са свързани със спирачните апарати, спирачните дискове, някой носач, лагерите на колелата, амортисьорите, задните пружини, долната помпа на съединителя и други неща, за които не се сещам в момента. Всичко иска поддръжка. Това в случай че си се поизплашил. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkYYY Публикувано 9 юли 2010 Автор Сподели Публикувано 9 юли 2010 Защо си изключил 2500 V6? По-добре 2000 кубика вместо GDI. Капризни са и много майстори могат да го вземат за дизел, камо ли да ти го поправят. Особено ако повдигачите са като шевна машина. Те са и по-скъпи от на другите (при 2000 и 2500 бензин са еднакви). Горивната им система също е капризна. Самите двигатели не са така сполучливи. Ти вземи по-запазена кола, пък с какви джанти е няма такова значение. Ще й сложиш каквито искаш после. Моят е спорт едишън и си е с фабричните джанти 17" с гуми 215/45. Освен вид друго колата няма с тези джанти и гуми - друса, разбива се по-бързо, кривят се джанти. По-бързо заминава и рейката, а това е нещо, което не пожелавам на никой да търси или ремонтира. Таблото и сглобките в купето също се разскърцват по-бързо. Затова повечето минават на 16-ки, или си карат с 15-ките. Не ме питай как карам моя по тези пътища. За вида си прав. Сложи на който и да е галант оригиналните джанти железарки и пред теб ще се разкрие грозна гледка.Поддръжката зависи как ще го караш. Като при всичко друго на колела с двигател. За да видиш какви са най-честите повреди и дали ще можеш да се включиш с парите по ремонтите, прегледай темите от раздела. Има няколко досадни скъпи за отстраняване повреди. Например хидравличните повдигачи и лагерите на скоростната кутия на 2500. Най-честите грижи са свързани със спирачните апарати, спирачните дискове, някой носач, лагерите на колелата, амортисьорите, задните пружини, долната помпа на съединителя и други неща, за които не се сещам в момента. Всичко иска поддръжка. Това в случай че си се поизплашил. амии аз си търся кола която да е под 150 коня защото до колкото чух има по скъп данък кола над 150 коня така, че май вече ще се насочвам само към тези които са по 136 к.с. иначе относно това със 17ките ако наистина е така просто трябва да забравя за тях щото ще ми побелее косата . Благодаря ти много за мнението което си изказал днес или утре ще разгледам по-подробно темите Но аз по принцип искам да е нещо по-спортно понеже съм млад човек и ми се иска нещо което да лови окото и да ми достава удоволствие от карането Нямам предвид да карам с 200 .. необичам високите скорости, единствено се кефя на стартирането и гумите да пищят Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 9 юли 2010 Сподели Публикувано 9 юли 2010 (редакция) Данъка на 2.5 V6 за 2010 е точно 276лв. Сега калкулаторите показват дори 220лв, не знам дали е вярно. Обаче разликата с данъка на 2.0.136кс е до 100лв. Теб ако 100лв на година те притесняват, най-добре не си вземай Галант, защото данъка ще ти е последната грижа и ще ти се види като бял кахър спрямо другите разходи по поддръжката . А според мен спрямо разликата в поведението на колата, тези 100лв отгоре си заслужават всяка стотинка. Наистина гледай състояието на колата, защото там скритите лимонки излизат колкото разликата в данъка за няколко години.. Второ, не си уточнил дали търсиш седан или комби. Ако гледаш за седан, виж предложенията на колегата Слави (Mitsubishi) - ето тук. Ако искаш комби, може да погледнеш тази, която лично съм я гледал и карал и е перфектна (не знам дали стои още всъшност, но май да). А раликата в разхода между 2000 и 2500 V6 е около и под литър ако това те вълнува, т.е. около 2лв/100км, но както казах поведението и темперамента са съвсем различни... лично мнение. Покарай всеки от моторите и ще си прецениш сам, но за това което си написал че предпочиташ нещо по-динамично, 2.0 не че ще те разочарова, но в сравнение с 2.5 V6 отстъпва не само на думи. И трето, ако не си, приготви си едни между 2 и 3000 лв освен цената на колата, които ще се наложи да ги дадеш веднага след покупката - не важи само за Галант, а за повечето 2ра употреба нов внос на подобна възраст, като тук включвам разходите по регистрацията, застраховки и първоначално обслужване, но това сигурно го знаеш щом имаш вече кола 2ра употреба. Относно болежките, има една тема "Впечатления от Галанта", потърси я и прочети, но в общи линии са 2 най-общо - тракащи повдигачи - гледай да не се чува тракане дори и при паленето на студен мотор, и скорости - ако гледаш ръчни скорости ослушвай се за какъвто и да било шум (виене/ръмжене/чегъртане) от скоростите - като в движение слушай за виене и други съмнителни звуци (най-вече под и около 2000 оборота и при спиране на скорост), а на място за гъргорене, което изчезва като се натисне съединителя. Обърни внимание и на педала му - трябва да е много мек и с лекота да се натиска, къде отделя не е толкова важно, но ако е твърд, независимо дали отделя по средата, значи е за смяна (вече или скоро) и това не е никак евтино. Общо взето няма нещо което да не се прави по тази кола, готиното е че се прави и се кара после много км без проблеми, но все пак с хубаво гледане могат да се спестят доста пари. И последно, въпреки явните си недостатъци които има Галанта този модел, като го качиш на магистралата и забравяш за всичко това и усещаш как се влюбваш... :mitsu-smiley: Успех. Редактирано 9 юли 2010 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 9 юли 2010 Сподели Публикувано 9 юли 2010 Нямам предвид да карам с 200 .. необичам високите скорости, единствено се кефя на стартирането и гумите да пищят В такъв случай си за Голф ГТИ или Астра ГСИ ..:DНе че при Галанта не свирят гумите, но после излиза солено.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 9 юли 2010 Сподели Публикувано 9 юли 2010 амии аз си търся кола която да е под 150 коня защото до колкото чух има по скъп данък кола над 150 коня така, че май вече ще се насочвам само към тези които са по 136 к.с. иначе относно това със 17ките ако наистина е така просто трябва да забравя за тях щото ще ми побелее косата . Благодаря ти много за мнението което си изказал днес или утре ще разгледам по-подробно темите Но аз по принцип искам да е нещо по-спортно понеже съм млад човек и ми се иска нещо което да лови окото и да ми достава удоволствие от карането Нямам предвид да карам с 200 .. необичам високите скорости, единствено се кефя на стартирането и гумите да пищят Колега, аз съм решил да карам с 15" знаеш как са пътищата по нашия край... един колега на скоро мина от 17" на 16" и даде много добри отзиви. Бих ти препоръчал, да не взимаш повече от 16" .. пътищата по северозапада няма тенденция да се оправят :icon_crying: а за бързият старт, не мисля че ще имаш проблеми :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Brigadiro Публикувано 9 юли 2010 Сподели Публикувано 9 юли 2010 Данъка на 2.5 V6 за 2010 е точно 276лв. Сега калкулаторите показват дори 220лв, не знам дали е вярно. Обаче разликата с данъка на 2.0.136кс е до 100лв. Разликата в данъците на двата двигателя (2.0 и 2.5) е 40 лв. На мен за 2.0 ми взеха 179,69 лв, а за 2.5 - 219,04 лв Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 9 юли 2010 Сподели Публикувано 9 юли 2010 Опа, намалили са данъка с 56лв... да не повярваш Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Brigadiro Публикувано 9 юли 2010 Сподели Публикувано 9 юли 2010 Опа, намалили са данъка с 56лв... да не повярвашС едно малко уточнение ;) Става дума за община Кюстендил... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
konoko Публикувано 9 юли 2010 Сподели Публикувано 9 юли 2010 Да - зависи от общината, моя е с ВТ регистрация, данъка в община Г.Оряховица - 276лв и няколко парчета кожа от гърба :haha: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 9 юли 2010 Сподели Публикувано 9 юли 2010 Абе май са го намалили точно от 276 на 220, защото януари по онлайн калкулаторите си излизаше 276, а сега излиза 220. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
konoko Публикувано 9 юли 2010 Сподели Публикувано 9 юли 2010 Абе май са го намалили точно от 276 на 220, защото януари по онлайн калкулаторите си излизаше 276, а сега излиза 220. Възможно е, моя го плащах на 28 май, по спомен ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 9 юли 2010 Сподели Публикувано 9 юли 2010 Не си купувай галант щом ще пищят гумите. Приятелски съвет. Имам и опел астра 1.6 и мога да ти кажа, че също пищят гумите. Само че превъртат дори неволно при тръгване, а при галанта си трябва газ за да превърти, защото има много повече сцепление. На опел вектра А с двигател 2.0 115 коня на втора от газ върти гуми (от 35-40 км/ч), а на галанта ако превърти, значи си за гуми. Подавай и връщай колкото искаш газта, няма да превърти. Тук тръгваш с ГАЗ и задницата прикляква, следва бързо ускорение, но не чак като GSI 16V. Това не е спортна кола, а приличен семеен седан от среден клас. Не прави грешка да го взимаш и да му палиш гумите. Ще се запалят гаранция, но ще те заболи портмонето. Не е евтина кола за поддържане ако ще го жеравиш. Иначе при стегнат 2.5 можеш да караш със 160 и ще харчи около 10/100 (+- половин литър) на 3850 оборота на V-та. При, повтарям, стегната (обслужена) кола можеш да си обиколиш Земята по екватора (хипотетично, при идеален път и условия) и да спираш само за зареждане и консумативи. Не можеш да го уплашиш. И се усмихвай на камерите, защото снимат яко и пращат честитки...Последно - ако имаш финансови затруднения, внимавай много какво си купуваш, защото няма да можеш да му се зарадваш. Става въпрос за всичко, което при употребата изисква разходи и то значителни. Ако 300-400 лева за подмяна на да кажем два амортисьора, два накрайника и една биелетка ти се струват торба пари, не купувай.Любо е прав - ако правиш обслужванията, профилактика ако си мераклия, купуваш си качествени части и отиваш при кадърен монтьор, той ти прави колата и след това забравяш за дъъълго време сменените части и възли. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 9 юли 2010 Сподели Публикувано 9 юли 2010 Здравейте, нов съм във форума и това е първата ми тема . Та значи аз продавам сегашната си кола и съм се насочил за следваща кола към Mitsubishi Galant 2.0 136 hp или 2.4 GDI http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif Някой ще може ли да ми каже за какви пари мога да си намеря такъв автомобил след 2000 година с новата маска и заводските 17ки http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif И ако може да ми кажете с какви пари ще трябва да се подготвя за поддръжка и какви са болежките най-вече на тези коли . Благодаря ви предварително и ако не съм спазил някое от правилата много се извинявам, нов съм !Що ти е да продаваш мерцедеса, се чудя аз... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 9 юли 2010 Сподели Публикувано 9 юли 2010 Що ти е да продаваш мерцедеса, се чудя аз...Защото не върти гуми..:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 9 юли 2010 Сподели Публикувано 9 юли 2010 Що ти е да продаваш мерцедеса, се чудя аз... Е как защо... защото не е японче :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 9 юли 2010 Сподели Публикувано 9 юли 2010 Защото не върти гуми..http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif Аха, сигурно, ама да сравняваш надеждност и здравина на 124-ка с галант е малко перверзна работа... Така че, приятелю, покарай поне до пълнолетие мерцедеса... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baianto_83 Публикувано 9 юли 2010 Сподели Публикувано 9 юли 2010 Разликата в данъците на двата двигателя (2.0 и 2.5) е 40 лв. На мен за 2.0 ми взеха 179,69 лв, а за 2.5 - 219,04 лв Колеги къде ги плащате тия данъци ?Аз за 2.0 136к.с. плащам точно 248.00лв. :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s01o Публикувано 9 юли 2010 Сподели Публикувано 9 юли 2010 Колеги къде ги плащате тия данъци ?Аз за 2.0 136к.с. плащам точно 248.00лв. :icon_crying:Според мен "Роско" трябва да се изкаже тук за данъците! - той е най-навътре в мАтрЯла! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 9 юли 2010 Сподели Публикувано 9 юли 2010 (редакция) Колеги къде ги плащате тия данъци ?Аз за 2.0 136к.с. плащам точно 248.00лв. :icon_crying: Щото сигурно си пропуснал да отбележиш, че имаш работещ катализатор когато си я записвал в данъчното или не са ти го признали. С катализатора пада данъка сериозно, обаче само ако колата е до определена мощност. 2.0 мисля че се класира, но 2.5 не. Инак чак сега забелязвам, че мерцедеса бил 124-ка и съм съгласен с мението на SLX. Редактирано 9 юли 2010 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 9 юли 2010 Сподели Публикувано 9 юли 2010 Щото сигурно си пропуснал да отбележиш, че имаш работещ катализатор когат си я записвал в данъчното или не са ти го признали. С катализатора пада данъка сериозно, обаче само ако колата е до определена мощност. 2.0 мисля че се класира, но 2.5 не. И 2.0 не се класира... Отстъпката е 50%, но за коли до 100 к.с... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 9 юли 2010 Сподели Публикувано 9 юли 2010 (редакция) И 2.0 не се класира... Отстъпката е 50%, но за коли до 100 к.с...Е тогава как плаща толкова човека бе.. в коя община си колега ? Да не са объркали нещо мощността, я провери следващия път като плащаш - да са ти я писали 150кс например объркано с ГДИ.. щото те тези неща от едни таблици ги гледат - в талона каква мощност пише я виж, че може още от КАТ да е тръгнало (няма да им е първица) ... Редактирано 9 юли 2010 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.