Премини към съдържание

Моля за помощ :)


Препоръчано мнение

Здравейте, нов съм във форума и това е първата ми тема . Та значи аз продавам сегашната си кола и съм се насочил за следваща кола към Mitsubishi Galant 2.0 136 hp или 2.4 GDI :) Някой ще може ли да ми каже за какви пари мога да си намеря такъв автомобил след 2000 година с новата маска и заводските 17ки :) И ако може да ми кажете с какви пари ще трябва да се подготвя за поддръжка и какви са болежките най-вече на тези коли .

 

Благодаря ви предварително и ако не съм спазил някое от правилата много се извинявам, нов съм !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, нов съм във форума и това е първата ми тема . Та значи аз продавам сегашната си кола и съм се насочил за следваща кола към Mitsubishi Galant 2.0 136 hp или 2.4 GDI :) Някой ще може ли да ми каже за какви пари мога да си намеря такъв автомобил след 2000 година с новата маска и заводските 17ки :) И ако може да ми кажете с какви пари ще трябва да се подготвя за поддръжка и какви са болежките най-вече на тези коли .

 

Благодаря ви предварително и ако не съм спазил някое от правилата много се извинявам, нов съм !

 

Добре дошъл градски ;) Виж ориентировачно цените в mobile.bg, cars.bg, но мисля че номера с джантите ще ти е малко труден...

Болежки винаги може да се намерят аз съм с 2 литра дизелче и минах през смяна на крив носач. Препоръчвам ти да гледаш повече за състоянието на колата, джанти винаги може да си намериш.

Иначе си направил много добър избор, по мое мнение Галанта е много приятна кола ;)

Успех и се надявам скоро време да те видим с лачено Галантче на някоя среща на клуба ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен първо трябва да погледнеш тази тема http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=16649 преди mobile.bg i cars.bg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз така се надявам ! Hо първо да продам моя Mercedes ... Пък после мисля да говоря с баща ми да уреди да ида с някой до Германия или Австрия да си потърся кола :) Иначе относно 17ките и новата маска, с тях колата има уникален вид според мен :) А доколкото чух за коли под 2000 година еко таксата ще бъде доста по голяма :icon_crying:

Редактирано от venkYYY
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защо си изключил 2500 V6? По-добре 2000 кубика вместо GDI. Капризни са и много майстори могат да го вземат за дизел, камо ли да ти го поправят. Особено ако повдигачите са като шевна машина. Те са и по-скъпи от на другите (при 2000 и 2500 бензин са еднакви). Горивната им система също е капризна. Самите двигатели не са така сполучливи.

Ти вземи по-запазена кола, пък с какви джанти е няма такова значение. Ще й сложиш каквито искаш после. Моят е спорт едишън и си е с фабричните джанти 17" с гуми 215/45. Освен вид друго колата няма с тези джанти и гуми - друса, разбива се по-бързо, кривят се джанти. По-бързо заминава и рейката, а това е нещо, което не пожелавам на никой да търси или ремонтира. Таблото и сглобките в купето също се разскърцват по-бързо. Затова повечето минават на 16-ки, или си карат с 15-ките. Не ме питай как карам моя по тези пътища. За вида си прав. Сложи на който и да е галант оригиналните джанти железарки и пред теб ще се разкрие грозна гледка.

Поддръжката зависи как ще го караш. Като при всичко друго на колела с двигател. За да видиш какви са най-честите повреди и дали ще можеш да се включиш с парите по ремонтите, прегледай темите от раздела. Има няколко досадни скъпи за отстраняване повреди. Например хидравличните повдигачи и лагерите на скоростната кутия на 2500. Най-честите грижи са свързани със спирачните апарати, спирачните дискове, някой носач, лагерите на колелата, амортисьорите, задните пружини, долната помпа на съединителя и други неща, за които не се сещам в момента. Всичко иска поддръжка. Това в случай че си се поизплашил.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защо си изключил 2500 V6? По-добре 2000 кубика вместо GDI. Капризни са и много майстори могат да го вземат за дизел, камо ли да ти го поправят. Особено ако повдигачите са като шевна машина. Те са и по-скъпи от на другите (при 2000 и 2500 бензин са еднакви). Горивната им система също е капризна. Самите двигатели не са така сполучливи.

Ти вземи по-запазена кола, пък с какви джанти е няма такова значение. Ще й сложиш каквито искаш после. Моят е спорт едишън и си е с фабричните джанти 17" с гуми 215/45. Освен вид друго колата няма с тези джанти и гуми - друса, разбива се по-бързо, кривят се джанти. По-бързо заминава и рейката, а това е нещо, което не пожелавам на никой да търси или ремонтира. Таблото и сглобките в купето също се разскърцват по-бързо. Затова повечето минават на 16-ки, или си карат с 15-ките. Не ме питай как карам моя по тези пътища. За вида си прав. Сложи на който и да е галант оригиналните джанти железарки и пред теб ще се разкрие грозна гледка.

Поддръжката зависи как ще го караш. Като при всичко друго на колела с двигател. За да видиш какви са най-честите повреди и дали ще можеш да се включиш с парите по ремонтите, прегледай темите от раздела. Има няколко досадни скъпи за отстраняване повреди. Например хидравличните повдигачи и лагерите на скоростната кутия на 2500. Най-честите грижи са свързани със спирачните апарати, спирачните дискове, някой носач, лагерите на колелата, амортисьорите, задните пружини, долната помпа на съединителя и други неща, за които не се сещам в момента. Всичко иска поддръжка. Това в случай че си се поизплашил.

 

амии аз си търся кола която да е под 150 коня защото до колкото чух има по скъп данък кола над 150 коня така, че май вече ще се насочвам само към тези които са по 136 к.с. иначе относно това със 17ките ако наистина е така просто трябва да забравя за тях щото ще ми побелее косата . Благодаря ти много за мнението което си изказал днес или утре ще разгледам по-подробно темите :) Но аз по принцип искам да е нещо по-спортно понеже съм млад човек и ми се иска нещо което да лови окото и да ми достава удоволствие от карането :) Нямам предвид да карам с 200 .. необичам високите скорости, единствено се кефя на стартирането и гумите да пищят :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Данъка на 2.5 V6 за 2010 е точно 276лв. Сега калкулаторите показват дори 220лв, не знам дали е вярно. Обаче разликата с данъка на 2.0.136кс е до 100лв. Теб ако 100лв на година те притесняват, най-добре не си вземай Галант, защото данъка ще ти е последната грижа и ще ти се види като бял кахър спрямо другите разходи по поддръжката :). А според мен спрямо разликата в поведението на колата, тези 100лв отгоре си заслужават всяка стотинка. Наистина гледай състояието на колата, защото там скритите лимонки излизат колкото разликата в данъка за няколко години..

Второ, не си уточнил дали търсиш седан или комби. Ако гледаш за седан, виж предложенията на колегата Слави (Mitsubishi) - ето тук. Ако искаш комби, може да погледнеш тази, която лично съм я гледал и карал и е перфектна (не знам дали стои още всъшност, но май да). А раликата в разхода между 2000 и 2500 V6 е около и под литър ако това те вълнува, т.е. около 2лв/100км, но както казах поведението и темперамента са съвсем различни... лично мнение. Покарай всеки от моторите и ще си прецениш сам, но за това което си написал че предпочиташ нещо по-динамично, 2.0 не че ще те разочарова, но в сравнение с 2.5 V6 отстъпва не само на думи.

И трето, ако не си, приготви си едни между 2 и 3000 лв освен цената на колата, които ще се наложи да ги дадеш веднага след покупката - не важи само за Галант, а за повечето 2ра употреба нов внос на подобна възраст, като тук включвам разходите по регистрацията, застраховки и първоначално обслужване, но това сигурно го знаеш щом имаш вече кола 2ра употреба.

 

Относно болежките, има една тема "Впечатления от Галанта", потърси я и прочети, но в общи линии са 2 най-общо - тракащи повдигачи - гледай да не се чува тракане дори и при паленето на студен мотор, и скорости - ако гледаш ръчни скорости ослушвай се за какъвто и да било шум (виене/ръмжене/чегъртане) от скоростите - като в движение слушай за виене и други съмнителни звуци (най-вече под и около 2000 оборота и при спиране на скорост), а на място за гъргорене, което изчезва като се натисне съединителя. Обърни внимание и на педала му - трябва да е много мек и с лекота да се натиска, къде отделя не е толкова важно, но ако е твърд, независимо дали отделя по средата, значи е за смяна (вече или скоро) и това не е никак евтино. Общо взето няма нещо което да не се прави по тази кола, готиното е че се прави и се кара после много км без проблеми, но все пак с хубаво гледане могат да се спестят доста пари.

 

И последно, въпреки явните си недостатъци които има Галанта този модел, като го качиш на магистралата и забравяш за всичко това и усещаш как се влюбваш... :mitsu-smiley:

 

Успех.

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нямам предвид да карам с 200 .. необичам високите скорости, единствено се кефя на стартирането и гумите да пищят :)

В такъв случай си за Голф ГТИ или Астра ГСИ ..:D

Не че при Галанта не свирят гумите, но после излиза солено..:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

амии аз си търся кола която да е под 150 коня защото до колкото чух има по скъп данък кола над 150 коня така, че май вече ще се насочвам само към тези които са по 136 к.с. иначе относно това със 17ките ако наистина е така просто трябва да забравя за тях щото ще ми побелее косата . Благодаря ти много за мнението което си изказал днес или утре ще разгледам по-подробно темите :) Но аз по принцип искам да е нещо по-спортно понеже съм млад човек и ми се иска нещо което да лови окото и да ми достава удоволствие от карането :) Нямам предвид да карам с 200 .. необичам високите скорости, единствено се кефя на стартирането и гумите да пищят :)

 

Колега, аз съм решил да карам с 15" знаеш как са пътищата по нашия край... един колега на скоро мина от 17" на 16" и даде много добри отзиви. Бих ти препоръчал, да не взимаш повече от 16" .. пътищата по северозапада няма тенденция да се оправят :icon_crying:

а за бързият старт, не мисля че ще имаш проблеми :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Данъка на 2.5 V6 за 2010 е точно 276лв. Сега калкулаторите показват дори 220лв, не знам дали е вярно. Обаче разликата с данъка на 2.0.136кс е до 100лв.

Разликата в данъците на двата двигателя (2.0 и 2.5) е 40 лв. На мен за 2.0 ми взеха 179,69 лв, а за 2.5 - 219,04 лв :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да - зависи от общината, моя е с ВТ регистрация, данъка в община Г.Оряховица - 276лв и няколко парчета кожа от гърба :haha:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе май са го намалили точно от 276 на 220, защото януари по онлайн калкулаторите си излизаше 276, а сега излиза 220.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе май са го намалили точно от 276 на 220, защото януари по онлайн калкулаторите си излизаше 276, а сега излиза 220.

 

Възможно е, моя го плащах на 28 май, по спомен ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не си купувай галант щом ще пищят гумите. Приятелски съвет.

Имам и опел астра 1.6 и мога да ти кажа, че също пищят гумите. Само че превъртат дори неволно при тръгване, а при галанта си трябва газ за да превърти, защото има много повече сцепление. На опел вектра А с двигател 2.0 115 коня на втора от газ върти гуми (от 35-40 км/ч), а на галанта ако превърти, значи си за гуми. Подавай и връщай колкото искаш газта, няма да превърти. Тук тръгваш с ГАЗ и задницата прикляква, следва бързо ускорение, но не чак като GSI 16V. Това не е спортна кола, а приличен семеен седан от среден клас. Не прави грешка да го взимаш и да му палиш гумите. Ще се запалят гаранция, но ще те заболи портмонето. Не е евтина кола за поддържане ако ще го жеравиш.

Иначе при стегнат 2.5 можеш да караш със 160 и ще харчи около 10/100 (+- половин литър) на 3850 оборота на V-та. При, повтарям, стегната (обслужена) кола можеш да си обиколиш Земята по екватора (хипотетично, при идеален път и условия) и да спираш само за зареждане и консумативи. Не можеш да го уплашиш. И се усмихвай на камерите, защото снимат яко и пращат честитки...

Последно - ако имаш финансови затруднения, внимавай много какво си купуваш, защото няма да можеш да му се зарадваш. Става въпрос за всичко, което при употребата изисква разходи и то значителни. Ако 300-400 лева за подмяна на да кажем два амортисьора, два накрайника и една биелетка ти се струват торба пари, не купувай.

Любо е прав - ако правиш обслужванията, профилактика ако си мераклия, купуваш си качествени части и отиваш при кадърен монтьор, той ти прави колата и след това забравяш за дъъълго време сменените части и възли.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, нов съм във форума и това е първата ми тема . Та значи аз продавам сегашната си кола и съм се насочил за следваща кола към Mitsubishi Galant 2.0 136 hp или 2.4 GDI http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif Някой ще може ли да ми каже за какви пари мога да си намеря такъв автомобил след 2000 година с новата маска и заводските 17ки http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif И ако може да ми кажете с какви пари ще трябва да се подготвя за поддръжка и какви са болежките най-вече на тези коли .

 

Благодаря ви предварително и ако не съм спазил някое от правилата много се извинявам, нов съм !

Що ти е да продаваш мерцедеса, се чудя аз...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Що ти е да продаваш мерцедеса, се чудя аз...

Защото не върти гуми..:D
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защото не върти гуми..http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

 

Аха, сигурно, ама да сравняваш надеждност и здравина на 124-ка с галант е малко перверзна работа... Така че, приятелю, покарай поне до пълнолетие мерцедеса...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Разликата в данъците на двата двигателя (2.0 и 2.5) е 40 лв. На мен за 2.0 ми взеха 179,69 лв, а за 2.5 - 219,04 лв :)

Колеги къде ги плащате тия данъци ?Аз за 2.0 136к.с. плащам точно 248.00лв. :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги къде ги плащате тия данъци ?Аз за 2.0 136к.с. плащам точно 248.00лв. :icon_crying:

Според мен "Роско" трябва да се изкаже тук за данъците! :) - той е най-навътре в мАтрЯла! :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги къде ги плащате тия данъци ?Аз за 2.0 136к.с. плащам точно 248.00лв. :icon_crying:

 

Щото сигурно си пропуснал да отбележиш, че имаш работещ катализатор когато си я записвал в данъчното или не са ти го признали. С катализатора пада данъка сериозно, обаче само ако колата е до определена мощност. 2.0 мисля че се класира, но 2.5 не.

 

Инак чак сега забелязвам, че мерцедеса бил 124-ка и съм съгласен с мението на SLX.

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Щото сигурно си пропуснал да отбележиш, че имаш работещ катализатор когат си я записвал в данъчното или не са ти го признали. С катализатора пада данъка сериозно, обаче само ако колата е до определена мощност. 2.0 мисля че се класира, но 2.5 не.

 

 

И 2.0 не се класира...:) Отстъпката е 50%, но за коли до 100 к.с...
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И 2.0 не се класира...:) Отстъпката е 50%, но за коли до 100 к.с...

Е тогава как плаща толкова човека бе.. в коя община си колега ? Да не са объркали нещо мощността, я провери следващия път като плащаш - да са ти я писали 150кс например объркано с ГДИ.. щото те тези неща от едни таблици ги гледат - в талона каква мощност пише я виж, че може още от КАТ да е тръгнало (няма да им е първица) ...

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...