Николай Николов Публикувано 11 юни 2010 Сподели Публикувано 11 юни 2010 Да не забравяме, че в гамата на този автомобил има ограничение по отношение на двигатели.Липсата на по-големи бензинови двигатели за българският пазар може би е продиктувано от самия пазар. Тогава някой може би ще предпочита да си вземе автомобил с по-малко екстри, но с по-мощен двигател и тогава разход на гориво под 8 на 100 щеше да е утопия. Вземайки под внимание, че автомобилите, които копуваме днес са разработки от преди 5-10 години. Прибавяйки ситуацията в момента - глобална световна икономическа криза и повишаването на курса на долара, може да си обясним до някъде картинката. Вече са факт серийни двигатели от 1.4, 1.6 и 1.8 с турбо, които дават друга динамика на автомобилите, но в крайна сметка разхода зависи от адреналиновия глад и дисциплината ни на водачи. Както писа Васко при нормално пътуване разхода може да бъде, както 5.9, така и 7.5, а разликата идва от географският район. Разхода е право пропорционален на "вървенето", респективно удоволствието. Васко може да разкаже какво е изживяването по завоите от Асеновград към Смолян, но разхода няма да ви хареса.Безспорен факт е, че рязкото ускорение и интензивното спиране, както и шофиранета с висока скорост и чести изпреварвания води само до едно - разход над 8L/100km. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sleepless Публикувано 11 юни 2010 Сподели Публикувано 11 юни 2010 Колега, ето и моите впечатления за колата, вече на 22222хил.км.:1. Разход - градско при супергадните пътища в Пловдив/светофари през 500 метра, пешеходни пътеки, трафик, търсене място за паркиране в центъра/ - 9-10/100 до 11/100 при повече форс; извънградско - 6-7-8/100, зависи от скоростта, естествено - на магистрала със 140 няма как да ти даде 6/100; по съвет на колегата Васко, слагам бензин от Петрол - 96 екстра форс и може да се каже, че най- ми харесва :good:; Като цяло, за 143 коня този разход е нормален и не ме бърка;2. За ускорението - колата не е тромава, просто автоматикът е явно така направен; като искаш бързина на старта, ръчката и лопатките и си готов; Сега тия, дето пишат тромава, ала-бала, просто си е от чисто човешка завист/без да обидя никой/ - аз като я взех, първо един с Фиат Купе, след като я гледа, гледа, гледа, чуди се какво да измисли, та на края вика - дай да ги дърпаме, аз му казах, че съм си купил семейна кола, която при това изглежда ужасно добре, удобна е за каране и се надявам да не влизам в бокса дълго време, и че не може да сравнява кола, на която само гумите с джантите струват колкото неговата, повече не ме е заговорил..., скоро и един с Волво същите глупости.... 3. Колата си е чудесна, особено в града - автоматикът ти спестява постоянно ръчкане при задръствания, не се занимаваш със смяна на скорости, така че- супер; 4. Единствено като минус е евтината пластмаса; явно хората не са преценили, че колата ще се кара по паваж и разбити асфалти, прокопани и т.н.; надявам се след гаранцията да намеря някаква тунинг-фирма да ги пристегнем нещата и мисля, че всичко ще е ОК;Със здраве на всички и се радвайте на колите - страхотни са! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Атанас Публикувано 11 юни 2010 Сподели Публикувано 11 юни 2010 Хахахаа, това бях аз колега................пробвах до как съм му направил настройките..................ти ли беше с този спортбек................Да,аз бях :rolleyes: Правихме ляв завой от канала към Цариградско и аз през цялото време вместо да си гледам пътя, гледах къде е ЕВО-то Голям красавец е ! :first: :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niikoo Публикувано 11 юни 2010 Сподели Публикувано 11 юни 2010 (редакция) Двойно не е два пъти! Извинявай за заблудата!Имах пред вид двойно по-дълъг ход на клапана, което за мен ще рече повече горивна смес.Не съм инженер по ДВГ и обясненията са ми по-простички, като за лаик така да се каже. :spam: Нещо като двойна водка - две водки в една чаша и две водки в две чаши! 100 гр. водка в една чаша и по 50 гр. - в две чаши. Точно при MIVEC системата на твоя двигател 4Б10/4Б11 хода на клапаните (отварянето т.н. лифт на анг.) не се променя, принципа на действие е много по-прост, MIVEC e просто търговско наименование както и Vtec и т.н. демек под едно и също се предлагат системи с различено устройство и принцип на действие!!!При теб се променят само и единствено фазите на валовете или простичко казано променя се времето на отваряне и затваряне на клапаните, като за целта в ангренажните колела на валовете има два клапана и чрез регулирането на това колко течност и от коя страна да влиза вътре се променят фазите на газоразпределение и вала може да идва в предварение или закъснение:http://www.2carpros.com/images/variable_timing_camshaft_lifter.jpghttp://image.circletrack.com/f/11051126/ctrp_0901_03_z+racing_engine+variable_valve_timing.jpghttp://www.3sgte.com/1JZGTE_files/image008.gif Има доста типове системи за променливо газоразпределение, които работят по различен начин, по-модерните и скъпи променят и лифта на клапаните ... Редактирано 12 юни 2010 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Атанас Публикувано 11 юни 2010 Сподели Публикувано 11 юни 2010 Доста тромава е силно казано. Ела се качи при мене да видиш. Верно има разлика от това с 2ма, ама тромава не е.Предполагам че и зад кормилното устройство си казва думата наистина :rolleyes: Поздрави :drinks: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 11 юни 2010 Сподели Публикувано 11 юни 2010 Да,аз бях :rolleyes: Правихме ляв завой от канала към Цариградско и аз през цялото време вместо да си гледам пътя, гледах къде е ЕВО-то Голям красавец е ! :first: :rulez:Гледай следващия път да не се фраснеш некъде........................иначе не е мой, на един човек е който е умопомрачително поболял се по тема ЕВО..................преди това е карал и имал STi и казва че ЕВО-то било по добро................дали е вярно , не знам ,но и двете съм ги карал и не видях разлики, освен че в СТИ-то е малко по " спартанско "................ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 12 юни 2010 Сподели Публикувано 12 юни 2010 (редакция) Както писа Васко при нормално пътуване разхода може да бъде, както 5.9, така и 7.5, а разликата идва от географският район. Разхода е право пропорционален на "вървенето", респективно удоволствието. Васко може да разкаже какво е изживяването по завоите от Асеновград към Смолян, но разхода няма да ви хареса.Безспорен факт е, че рязкото ускорение и интензивното спиране, както и шофиранета с висока скорост и чести изпреварвания води само до едно - разход над 8L/100km.Ами за 64 000 км вече, тая кола е подложена от моя страна на какви ли не експерименти, които издържа успешно, като изключим спирачната система, която в близките 2 седмици ще се сдобие с нови спортни дискове и накладки и ще влезне в час.При тръгването колата е с пълен резервоар - 65л, 4 пасажера със средно тегло 75кг и около 35кг багаж. Гумите са - предни 225/45/18", задни 235/40/18".По указанията на GPS от Слънчев бряг (ПЕТРОЛ) до Смолян(ШЕЛ), през Пловдив, което като километри е 386 съм имал средна скорост от 86,4км/ч.При тази средна скорост, компютъра на колата показа среден разход от 8,5л/100км, а на бензиностанцията в Смолян пак напълних резервоара до горе и побра 32,8л бензин.Нека някой само да си представи как се кара от Асеновград на горе, за да се запази такава средната скорост и тогава да ми каже, че колата горяла много. Редактирано 12 юни 2010 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lancer j Публикувано 12 юни 2010 Сподели Публикувано 12 юни 2010 Абе хора вие за тия пари какво искате да карате БЕНТЛИТА ли.Била шумна,била тромава,много харчела,я се разгледайте малко при другите марки и тогава се оплаквайте,за тия пари какво може да купите.В София който ми каже че разхода му е под 10 да дойде и да ме заплюе(освен ако не е някое туинго) извънградско разход под 7,5 бензин е за пенсиите,да не би някой да ми каже ,че кара с 90км.ч.Ускорява прилично все пак не е ЕВО.За шума се чудя дали всички преди това са се возили на S-класи,но силно се съмнявам.За да ги няма тия кусури извадете 150 х. и готово.Който ял,ял който пил,пил който мисли че се е пречукал си е негов проблема Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 13 юни 2010 Сподели Публикувано 13 юни 2010 (редакция) Абе хора вие за тия пари какво искате да карате БЕНТЛИТА ли.Била шумна,била тромава,много харчела,я се разгледайте малко при другите марки и тогава се оплаквайте,за тия пари какво може да купите.В София който ми каже че разхода му е под 10 да дойде и да ме заплюе(освен ако не е някое туинго) извънградско разход под 7,5 бензин е за пенсиите,да не би някой да ми каже ,че кара с 90км.ч.Ускорява прилично все пак не е ЕВО.За шума се чудя дали всички преди това са се возили на S-класи,но силно се съмнявам.За да ги няма тия кусури извадете 150 х. и готово.Който ял,ял който пил,пил който мисли че се е пречукал си е негов проблемаАз съм пример за шофйорите по пътищата. :icon_angel: Иначе няма как да видя онези разходи дето съм ги писъл по-горе. :icon_thumbup: Според зависи къде карам, гледам с повече от 10км в града и 20км извънградско, да не надвишавам ограниченията че от 20 нагоре взимат точки и глобите са много солени.Изключение прави извънградско в Смолянски регион, там си карам с кеф и с колкото може да върви колата. Редактирано 13 юни 2010 от Vasil Sivkov-Noby Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenov Публикувано 19 юни 2010 Сподели Публикувано 19 юни 2010 Ами за 64 000 км вече, тая кола е подложена от моя страна на какви ли не експерименти, които издържа успешно, като изключим спирачната система, която в близките 2 седмици ще се сдобие с нови спортни дискове и накладки и ще влезне в час.При тръгването колата е с пълен резервоар - 65л, 4 пасажера със средно тегло 75кг и около 35кг багаж. Гумите са - предни 225/45/18", задни 235/40/18".По указанията на GPS от Слънчев бряг (ПЕТРОЛ) до Смолян(ШЕЛ), през Пловдив, което като километри е 386 съм имал средна скорост от 86,4км/ч.При тази средна скорост, компютъра на колата показа среден разход от 8,5л/100км, а на бензиностанцията в Смолян пак напълних резервоара до горе и побра 32,8л бензин.Нека някой само да си представи как се кара от Асеновград на горе, за да се запази такава средната скорост и тогава да ми каже, че колата горяла много.И аз вече съм мнооого по-доволен от разходът ми!При почти единтични условия на твойте колата ми даде разход малко под 9 на 100.Пътят ни беше от Кушадасъ до София,изключително разнообразен:магистрали,прави второстепенни пътища,пътища с много завои,и яки планински участаци.95% от пътуването скоростта с която се движехме беше 120-140 км/ч.,компа показваше средна скорост 86км.,а разход8.8л.И ние през по-голямата част от пътя бяхме четирима и багажник пълен до откат,климатроика дънеше през цялото време,защото температурата беше между 38 и 42 градуса през целият път.Като общо съм много доволен от лансера през този преход около 1100 км. с изключение на това,че и аз изкривих вече спирачните дискове,за сметка на това пък накладките са ми на около 40%,а направих 35К. км. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 19 юни 2010 Сподели Публикувано 19 юни 2010 И аз вече съм мнооого по-доволен от разходът ми!При почти единтични условия на твойте колата ми даде разход малко под 9 на 100.Пътят ни беше от Кушадасъ до София,изключително разнообразен:магистрали,прави второстепенни пътища,пътища с много завои,и яки планински участаци.95% от пътуването скоростта с която се движехме беше 120-140 км/ч.,компа показваше средна скорост 86км.,а разход8.8л.И ние през по-голямата част от пътя бяхме четирима и багажник пълен до откат,климатроика дънеше през цялото време,защото температурата беше между 38 и 42 градуса през целият път.Като общо съм много доволен от лансера през този преход около 1100 км. с изключение на това,че и аз изкривих вече спирачните дискове,за сметка на това пък накладките са ми на около 40%,а направих 35К. км.Да се похваля, че във вторник ми пристигат новите дискове. Приготвил съм и новите накладки. :icon_dance: Аз вече на 100% съм убеден че за кривенето на дисковете, освен ние са виновни и наклатките, които прекалено много загряват диска. :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenov Публикувано 23 юни 2010 Сподели Публикувано 23 юни 2010 Да се похваля, че във вторник ми пристигат новите дискове. Приготвил съм и новите накладки. :icon_dance: Аз вече на 100% съм убеден че за кривенето на дисковете, освен ние са виновни и наклатките, които прекалено много загряват диска. :icon_rock: Пусни снимки като ги монтираш,за да ги видя как стоят!http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_clap.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 23 юни 2010 Сподели Публикувано 23 юни 2010 Пусни снимки като ги монтираш,за да ги видя как стоят!http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_clap.gifЕй тука са дисковете снимани.http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=6304&st=60 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Maranello Публикувано 23 юни 2010 Сподели Публикувано 23 юни 2010 (редакция) Привет, колеги. Моля за Вашите мнения по въпросите, които ще повдигна по долу. Имам Лансер 1,8, бензин, 2009г. , автоматик . Вече сме на 21000 км. Още се колебая в отзивите за него. Имам и Пасат 1,8 турбо. Май Пасата върви повече, по бързо ускорява, по меко вози. Лансерът има по модерна визия, но ме безспокоят две неща:1. Разхода - извърградско (100-120км /ч) не пада под 8л/100км; градско 12-13-14/100км; Много е, за кола с такива габарити и чисто нова. Другата гори поне с два литра по-малко, а е по-голяма. Прочетох из форума, че първите 20 000 км разходът на бензин бил по висок. Не мога да си обясня защо. Това вярно ли е и има ли си обяснение? Защото вече съм на 21 000 и родължава така да гори , а сега сме лято. А пък зимата...2. Какво е Вашето обективно мнение за ускорението. Тук могат да помогнат колеги , които карат и други коли, а не си карат само Лансера. Безпокоят ме малко изпреварванията, да си призная честно. Вашите Лансери не возят ли твърдо? А бе, всяка дупка и неравност си е ужас. А в България няма друг път. Налягането на гумите ми е 2,5 атмосфери. Предполагам, че не е от гумите. Какво е Вашето мнение по тези въпроси. Моето лично мнение: Да, колата гори много. Аз не съм с автоматик, вече минах 20 000 км. и си гори много и това си е. Можем да си повтаряме до откат клишета като "кеф цена няма" и "гори колкото я настъпваш" обаче обективно сравнявайки я си гори и то здраво. По принцип съм спокоен шофьор и винаги карам с доколкото позволява пътната обстановка константна скорост. Еми, по маршрута София-Варна, по който карам най-често със 120 по магистралата и 105 извън нея разход под 8 не съм виждал. За сравнение - от две седмици карам и BMW X5 xDrive30d - 3 литра дизел автоматик, предната седмица го изкарах за пръв път на извънградско и за 800 км. комбиниран разход ми отчете 10 на сто. Преди още няколко седмици пък с Outlander 2.2 Di-D М/Т ходих до Атина и се втрещих като видях разход 7.2-7.4. Тъй че си горят мъжката пущините и т'ва си е, няма какво да се заблуждаваме. Редактирано 23 юни 2010 от Maranello Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 27 юни 2010 Сподели Публикувано 27 юни 2010 Пак си идвах до Смолян, но по-бързичко, че закъснявах и колата показа следното.На същото разстояние от 386км, при средна скорост от 94км/ч, среден разход на гориво 10.7л/100км.На бензиностанцията заредих пак до горе и побра 42.35л гориво, корто ще рече 10.95л/100км.Тази средна скорост е постигната с каране от Слънчев бряг до Асеновград в диапазона от 80 до 150-160, а от там до Смолян 60-130.Тези показания ме навеждат на мисълта, че този автоматик си иска доста добре да го свикне водача, за да дава разходи в границата на нормалните за такъв двигател.А и този разход ми се стори добре на фона на карането, което направих. Само дето още едно такова прибиране до Смолян и ще трябва да хвърля предните гуми. :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tasenov Публикувано 28 юни 2010 Сподели Публикувано 28 юни 2010 Аз вече съм на 6000км. Разхода ми градско в Софийските задръствания (разбирайте най-натоварените часове заради работното ми време), 14 / 100 Разход на магистрала (минах и цялата Хемус и почти цялата Тракия по 2 пъти) 8.5 / 100 при средна скорост 140км/ч Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 28 юни 2010 Сподели Публикувано 28 юни 2010 (редакция) Аз вече съм на 6000км. Разхода ми градско в Софийските задръствания (разбирайте най-натоварените часове заради работното ми време), 14 / 100 Разход на магистрала (минах и цялата Хемус и почти цялата Тракия по 2 пъти) 8.5 / 100 при средна скорост 140км/чТази средна скорост кой е смята, защото много висока ми се вижда? :icon_hmm:Аз сега се прибрах от Смолян в Слънчев бряг и ми даде при средна скорост 76км/ч, среден разход от 7.8л/100км. През повечето време съм карал със скорост между 100 и 120, но въпреки това бордовия компютър показа 76км/ч. Та за това те питам. Редактирано 28 юни 2010 от Vasil Sivkov-Noby Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tasenov Публикувано 28 юни 2010 Сподели Публикувано 28 юни 2010 Тази средна скорост кой е смята, защото много висока ми се вижда? :icon_hmm:Аз сега се прибрах от Смолян в Слънчев бряг и ми даде при средна скорост 76км/ч, среден разход от 7.8л/100км. През повечето време съм карал със скорост между 100 и 120, но въпреки това бордовия компютър показа 76км/ч. Та за това те питам. Борд компютъра лъже на поразия. Средната скорост аз я смятам. Почти през цялото време карам на Cruise Control като застопорявам на 145-147. Излизането от София е с по-ниска скорост разбира се. Също така на връщане примерно от Костенец, Стара Загора, Ихтиман или Ябланица докато се кача на магистралата пак е по-ниска, но основната част от пътя (над 80%) е на магистрала. Разхода го меря като напълня резервоара на OMV на магистралата на тръгване и след това на връщане пак на последното OMV на магистралата. Има променливи и неточности, но не знам как по-точно да си го сметна. Има го и момента в който на OMV напълних 20л. туба с 22л. бензин, но това е друга тема... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Spawn Публикувано 28 юни 2010 Сподели Публикувано 28 юни 2010 Аз пък автомагистрала "Тракия" от 89-ти километър до София с включен круиз контрол на 120 км/ч ми дава разход 8.4 л/100. В обратна посока разхода е около 7.8 / 7.9 л/100 (разликата е логична поради факта, че в единия вариант се катериш а в другия слизаш). Та не знам аз как горят вашите коли ама моята, според компютъра, си гори та се късе. Вече съм на близо 30000 км. викам че се е разработила вече. :plane: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 28 юни 2010 Сподели Публикувано 28 юни 2010 Борд компютъра лъже на поразия. Средната скорост аз я смятам. Почти през цялото време карам на Cruise Control като застопорявам на 145-147. Излизането от София е с по-ниска скорост разбира се. Също така на връщане примерно от Костенец, Стара Загора, Ихтиман или Ябланица докато се кача на магистралата пак е по-ниска, но основната част от пътя (над 80%) е на магистрала. Разхода го меря като напълня резервоара на OMV на магистралата на тръгване и след това на връщане пак на последното OMV на магистралата. Има променливи и неточности, но не знам как по-точно да си го сметна. Има го и момента в който на OMV напълних 20л. туба с 22л. бензин, но това е друга тема...Вашите коли са чуствителни на качеството на горивото............така че ако имате голям разход на гориво, първото нещо е да смените бензиностанциите................ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 28 юни 2010 Сподели Публикувано 28 юни 2010 (редакция) Борд компютъра лъже на поразия. Средната скорост аз я смятам. Почти през цялото време карам на Cruise Control като застопорявам на 145-147. Излизането от София е с по-ниска скорост разбира се. Също така на връщане примерно от Костенец, Стара Загора, Ихтиман или Ябланица докато се кача на магистралата пак е по-ниска, но основната част от пътя (над 80%) е на магистрала. Разхода го меря като напълня резервоара на OMV на магистралата на тръгване и след това на връщане пак на последното OMV на магистралата. Има променливи и неточности, но не знам как по-точно да си го сметна. Има го и момента в който на OMV напълних 20л. туба с 22л. бензин, но това е друга тема...Еми твоя не знам, но моя 98% е точен и му вярвам.А средна скорост се смята като разделиш изминатия път на времето за което си го изминал ако не се лъжа.И така получаваш средната скорост. Редактирано 28 юни 2010 от Vasil Sivkov-Noby Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 28 юни 2010 Сподели Публикувано 28 юни 2010 Вашите коли са чуствителни на качеството на горивото............така че ако имате голям разход на гориво, първото нещо е да смените бензиностанциите................Еми то от ОMV и други са страдали, но ги смениха и се родиха. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tasenov Публикувано 29 юни 2010 Сподели Публикувано 29 юни 2010 Еми твоя не знам, но моя 98% е точен и му вярвам.А средна скорост се смята като разделиш изминатия път на времето за което си го изминал ако не се лъжа.И така получаваш средната скорост. Моя градско ми показва разход 20-25/100. Тествах като карах само до работа и обратно една седмица. Показваше ми само такъв разход. Накрая като напълних резервоара и си направих сметката реалния разход бесше 15/100. Сметката изминат път към време е при идеално положение. В мойта ситуация включвам отиване и връщане, а между тях няколко часа престой, спирания за тоалетна. Просто факта че 85-90% от пътя ми е с постоянна скорост 145км/ч ми е отправна точка. Може би пропуснах да кажа, че сметките са ми при пълен резервоар и двама или трима човека в колата с малко багаж ако има някакво значение Колкото до бензиностанциите - спора е вечен. Говорих с човек който се занимава с измервания на горивата по бензиностанциите и ми препоръча OMV. Не че думата му е миродавна Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 29 юни 2010 Сподели Публикувано 29 юни 2010 (редакция) Моя градско ми показва разход 20-25/100. Тествах като карах само до работа и обратно една седмица. Показваше ми само такъв разход. Накрая като напълних резервоара и си направих сметката реалния разход бесше 15/100. Сметката изминат път към време е при идеално положение. В мойта ситуация включвам отиване и връщане, а между тях няколко часа престой, спирания за тоалетна. Просто факта че 85-90% от пътя ми е с постоянна скорост 145км/ч ми е отправна точка. А забелязал ли си, че в първите 2-3 км разхода ти е в границите 60-99 L/100km?Освен това като отидеш на работа (явно разстоянието е не повече от 10-12 км) и след това като си тръгнеш от работа разходомера е нулиран.От личен опит съм забелязал, че всяко едно спиране за 5 или 55 минути вдига разхода с 0.2-0.4 L/100km. Естествено от това ти пада средната скорост. П.П. При престой на всеки 10-15 секунди разхода ти се качва с 0.1 L/100km. Наблудавай го по задръстванията да видиш. Редактирано 29 юни 2010 от Николай Николов Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 30 юни 2010 Сподели Публикувано 30 юни 2010 (редакция) Ама то според мене и няма как да стане 1.8 CVT, да дава пошразличен разход от друго такова 1.8 CVT и то с голяма разлика.:icon_hmm: Редактирано 30 юни 2010 от Vasil Sivkov-Noby Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.