Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Maranello

Потребител
  • От него общо

    50
  • Регистрация

  • Беше тук

За Maranello

  • Рожден ден 09/30/1977

Местоживеене

  • Град
    София

Интернет контакт

  • Уебсайт адрес
    http://
  • ICQ
    0

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Lancer Sportback '09, 1.8 MIVEC Intense

Maranello's Постижения

Сътрудник

Сътрудник (5/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здравейте, Случи се много неприятен инцидент с Лансъра ми и се опасявам, че става въпрос за блокирал двигател. Случи се на АМ Хемус, репатрак я докара до София и сега трябва да се върне някак към живота. Моля за препоръка за сервиз в София, в който могат да свършат всичко - от точната диагноза, до части и извършването на ремонт. С Балкан Стар съм имал достатъчно главоболия за да съм твърдо решен да не се занимавам с тях. Също така ще съм благодарен и ако можете да ме ориентирате какво би могло да ми струва връщането на колата към живот, дори съвсем приблизително в интервал от, до в зависимост от това колко са зле нещата. Благодаря предварително.
  2. Здравейте, имах неприятното изживяване да разбият стъклото на задна лява врата на Lancer-а ми. В к'ъв филм се вкарах с ченгета, застрахователи и прочее просто не ми се разправя. Тъй като застраховката няма да го покрие въпросът ми е къде да отида да ми оправят стъклото и колко приблизително да очаквам да ми струва "удоволствието"? Представям си в БС как ще ми резнат главата... Мерси предварително! P.S. За сервиз в София ми е питането.
  3. Е как така по дифолт? Каква е причината и защо не са ти го оправили?
  4. Сменям си гумите единствено и само в Мото експерт с идеята, че момчетата знаят какво правят и са направили всичко необходимо. Така че, да, направен е баланс. За крив диск - не знам, не съм проверявал. Не че знам и как - аз съм чиста проба end user и предпочитам всичко по обслужването на колите, които карам да си го оставям на специалистите.
  5. Maranello

    Разход първите 20 000 км

    Моето лично мнение: Да, колата гори много. Аз не съм с автоматик, вече минах 20 000 км. и си гори много и това си е. Можем да си повтаряме до откат клишета като "кеф цена няма" и "гори колкото я настъпваш" обаче обективно сравнявайки я си гори и то здраво. По принцип съм спокоен шофьор и винаги карам с доколкото позволява пътната обстановка константна скорост. Еми, по маршрута София-Варна, по който карам най-често със 120 по магистралата и 105 извън нея разход под 8 не съм виждал. За сравнение - от две седмици карам и BMW X5 xDrive30d - 3 литра дизел автоматик, предната седмица го изкарах за пръв път на извънградско и за 800 км. комбиниран разход ми отчете 10 на сто. Преди още няколко седмици пък с Outlander 2.2 Di-D М/Т ходих до Атина и се втрещих като видях разход 7.2-7.4. Тъй че си горят мъжката пущините и т'ва си е, няма какво да се заблуждаваме.
  6. Здравейте колеги, от известно време имам чувството, че имам някакъв проблем при спиране. Ако трябва да съм по-точен сякаш започна да се проявява след като върнах преди два-три месеца оригиналните 18" джанти и летни гуми (не знам дали има някаква връзка). Та за какво става въпрос - при спиране имам чувството, че колата дърпа малко наляво. В първия момент не бях сигурен дали не си въобразявам и дали това не се дължи на кривите ни пътни настилки, но напоследък усещането сякаш стана още по-осезаемо. Когато се движи с постоянна скорост или при ускорение няма такова теглене, усеща се само в процес на спиране. Някакви идеи на какво може да се дължи? Ясно е, че ще се ходи в БС, ама все пак ми се ще да чуя първо мненията ви. Предварително мерси.
  7. Ха ха, страхотна идея. :D Май на всички собственици на Лансър ни липсва по някоя от тези капачки. Губят се на автомивките ли, крадат ли ги... аз лично вече свикнах с липсата на моята предна дясна.
  8. Maranello

    Неработещ Cruise Control

    Само да споделя, че открих откъде идва проблема с Cruise Control-а. Оказа се, че причината е в калпавия бензин на OMV. Постоянно зареждам там и в момента, в който инцидентно заредих на Еко всичко се оправи.
  9. Maranello

    Chek Engine

    Ако трябва да съм точен, моята светна при -22 рано сутринта. По-късно през деня след като я запалих повторно угасна и затова ми се стори, че има логика в това обяснение. Компютъра пази ли LOG за всеки проблем? P.S. Другата седмица имам път към Пловдив, ако съм с нея като нищо ще се възползвам от предложението ти.
  10. Maranello

    Неработещ Cruise Control

    Да, да, така и ще направя, Павка. По-скоро ми е адски любопитно какво може да се прецака на джаджата при положение, че колата две седмици си е кротувала на топло в подземния гараж, връщам се и не работи. За БС се чудя дали да я карам на момента или да изчакам оставащите 2 000 км. до първа смяна на масла и филтри, че като ги знам с какво темпо работят...
  11. Maranello

    Chek Engine

    Не се шашкай, от студа е най-вероятно. Когато във Варна паднаха температурите под -10 градуса с моята кола се случи същото, казаха ми, че това си е съвсем в реда на нещата при такива екстремни условия. После сама си угасна индикацията.
  12. Здравейте колеги, Случи се нещо много странно с Лансера ми - нямаше ме седмица-две и като се прибрах бях неприятно изненадан да открия, че Cruise Control-а ми не работи. Натискам бутона On/Off, ефект - никакъв, изобщо не се включва. Някакви идеи на какво може да се дължи това?
  13. Аз не мисля, че в случая марката и модела имат някакво отношение към степента на замръзването. И моята събота срещу неделя спа аутсайд и след падналия дъжд и температури вчера се беше превърнала в монолитен блок лед. С 300 зора отворих шофьорската врата, след като я запалих вече беше лесно да я размразя, но капака на багажника си остана като запоен с дебел слой лед за останалата част от купето, като даваше вид, че ще успея да го отворя някъде към Великден, а парктроника ми отново ще сработи към Гергьовден... Не карам фалшив Лансър, нали? :unsure: :icon_n_oops:
  14. Пред задния вход на бизнес парка току що отивайки на работа видях един червен катастрофирал Колт. На вид ми заприлича на колта на варненския тартор на клуба Емо Димитров. Независимо кой го е карал се надявам да е добре, ламарините все ще се оправят някак колкото и банално да звучи. В петък аз самия катастрофирах тежко и вече гледам далеч по-философски на тези неща...
  15. Ако е със задно предаване е извънредна глупост да излезеш в такова време с колата, особено ако не е подготвена. За жалост много хора в желанието си да карат БВМ (по моето мнение само да харесваш такава кола е грехота, трябва да я обожаваш ;) ги карат като конвенционални автомобили дори зимата. Колата със задно е за удоволствие и трябва зимата да се "вдигне на трупчета", това е моето мнение. Порстичък пример също от днес - на Смирненски, почти до кръстовището на Кауфланд един пич се опитваше на равното да потегли с прекрасен Мустанг и за малко да ме отнесе когато колата тръгна да се върти около оста си. Слязох, бутнахме, тръгна... но си е живо самоубисйтво това. Аз самият съм ги товрил такива бози.
×
×
  • Създаване...